Szavazás

Hirdetőtábla

Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.

Kategóriák

Statisztika
3 924 felhasználó
2 226 cikk
56 kategória
40 478 hozzászólás
15 911 100 letöltés

2 aktív felhasználó
1 070 egyedi látogató
2 321 letöltés
  az elmúlt 24 órában

34 aktív felhasználó
  az elmúlt hónapban

Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
dzso80(> 60 perce)
zeusz(> 60 perce)
kertesz.sdor(> 60 perce)
pori(> 60 perce)
jofo(> 60 perce)
ferikenyh(> 60 perce)
pgp69(> 60 perce)
nagyisti8(> 60 perce)
dudicukrasz(> 60 perce)
oszitibi@gmail.(> 60 perce)
szita721031(> 60 perce)

Utoljára regisztrált felhasználó
szabo fruszian

Ajánlott oldalak

Letöltések

Meghibásodások
Benvik  2009-02-27
Szeretném,ha mindenki leírná,akinek bármi féle gondja, baja volt a gépével!
Igy talán a többiek megelőzhetik a nagyobb kiadásokat! A km futást legyetek szivesek feltüntetni!
Mellesleg,kinek van a legtöbbet futott autója???

Hozzászólások

#161  2016-02-08 17:44 csipi87
Mi otthon csináltuk, atesz155 által linkelt video alapján. Egyelőre semmi hátrányát nem érzem, a computer nem reklamált. Féktisztítóval fújtam ki. A dugózás előnye, hogy nem vezetődik vissza a rendszerbe a korom... és nem rakódik le benne, hanem elegánsan a kipufogón át távozik.
válasz milucica (#160) üzenetére

#160  2016-02-05 11:36 milucica
Szerkesztve:   2016-02-05 11:36
Csipi, Te magad csináltad az EGR tisztítást, ledugózást. Vagy szerelő? Mennyibe került? S nincs neki semmilyen hátránya? Mi az előnye annak, hogy ledugóztad? A Cromaxos szerelő szerint a computer észre fogja venni, s reklamálni fog.
válasz csipi87 (#152) üzenetére

#159  2016-02-05 11:33 milucica
Köszönöm a linket. Azt hiszem egyenlőre nem tisztítok EGR szelepet. Nem rángat, egyenletesen jár, remélem még sokáig. Nem lett volna rossz karbantartás jelleggel megcsinálni, de bonyolultabbnak tűnik, mint gondoltam.
válasz atesz155 (#158) üzenetére

#158  2016-02-01 12:25 atesz155
válasz milucica (#157) üzenetére
 2 tagnak  tetszik

#157  2016-02-01 11:20 milucica
Hol találom egyébként 1,4TDCI-ben az EGR szelepet? Azért ránéznék, kitisztítanám.

#156  2016-02-01 11:08 milucica
Az EGR ledugózással kapcsolatban rákérdeztem a szervízben, hogy ez lehetséges-e. Azt mondta a szerelő, hogy ezeknél az autóknál ez már nem lehetséges.
Neked mégis sikerült? Nincs semmi változás az autó tulajdonságaiban?

#155  2016-01-27 15:47 csipi87
1.4 diesel
válasz milucica (#154) üzenetére

#154  2016-01-27 14:10 milucica
Szerkesztve:   2016-01-27 14:11
Csipi87, a tiéd benzines, vagy diesel?

#153  2016-01-26 13:03 csipi87
Reggel hívott a szerelő, az izzítógyertyákat is cserélni kell. Remélem nekem is megszűnik a hideg indításnál a dadogás, enyhe pár másodperces füst, ahogy írtátok.
 1 tagnak  tetszik

#152  2016-01-25 17:06 csipi87
Szerkesztve:   2016-01-25 17:08
A rángatást csak a légtömegmérő cseréje oldotta meg, tisztítás nem.
Új légtömegmérő.
Rángatás megszűnt, de biztos ami biztos EGR kitakarítva és ledugózva.
EGR1
Éppen, hogy kis korom volt benne:
korom
Ledugózás:
dugózás
Porlasztó tömítés csere és takarítás:
kátrány
válasz csipi87 (#148) üzenetére
 2 tagnak  tetszik

#151  2016-01-23 11:44 Rgaben
Üdv!

Nekem 8 év alatt ezek a gondok voltak! az autó 2007-es! 1.4 Benzin!

2009 Mind 2 hátsó teleszkóp csere 1 évben 2x gondolom a sok terep miatt!
2013 Szervó szivattyú csere valamiért meghalt
2014 Kuplung szett csere ismeretlen okból nem oldott ki nem lehetett váltani
2015 csomagtér ajtó Zár elektronika csatlakozó miatt begolyózott be lett ragasztva!
2015 Próbából ki lett cserélve a gyujtástrafó és gyújtókábelek mert a hajtáslánc figyelmeztető világított és nem ment a kódolvasó ezt mutatta!
2015 gyujtáskapcsoló elektromos betét csere emiatt sok hiba jött ki pl ablaktörlő elindult, hajtáslánc figyelmeztető világított, alapjárat elszált!
2016 Hajtás lánc figy lámpa még mindig kivillan azóta sem tudjuk mi van vele! :(


#150  2016-01-13 14:23 atesz155
Azért nem rángat lehúzott légtömegmérővel, mert ha lehúzod a csatit, akkor a légtömegmérőtől nem kap semmilyen értéket, visszajelzést, így a motor egy előre az ECU-ba beprogramozott értékkel kezd el dolgozni, ami persze nem tökéletes érték minden adott állapothoz, de még mindig sokkal jobb, amit a rossz légtömegmérőd küldd a motorvezérlődnek.
Ezért van az, hogy lehúzva jobban viselkedik a motor, mint a rádugott rossz légtömegmérővel.

Az EGR szelep kitakarítása nem rossz ötlet, hozhat javulást. Ha nem tökéletes a keverékképzésed (mint ugye jelen esetben a légtömegmérőd miatt) akkor a szokásosnál gyorsabban rakódhat le a korom/koksz a szelepnél. Tehát tisztítsd ki, és dugózd le, többet nem lesz vele bajod, és a szívósorod sem lesz tele korommal, mint nekem volt 280 ezer km után:




 2 tagnak  tetszik

#149  2016-01-12 20:52 szita721031
Nálam olajkájha szag volt a kocsiban nyáron alapjáraton, ventilátornál. Porlasztó tömités csere volt gariban. (Kb. hat órát tartott) Az olajszivárgás szintén gariba jelentkezett. Megoldás hogy a kis csövet összeragasztották a naggyal, és valami sorját lereszeltek a szívócsonkról.
 1 tagnak  tetszik

#148  2016-01-11 22:13 csipi87
Kedves Tagtársak!
2008-as 1.4 tdci Fusionnak 2014.márciusa óta vagyok tulajdonosa.
Az alább felsorolt problémák jelenleg is fennállnak:
Kb. 1800-2200 as fordulattartományban az autó enyhén rángat. Narancsárgán világít a motor hibajelző, hibakód: légtömegmérő működése nem megfelelő. Lehúztam a légtömegmérő csatlakozóját, akkor nem rángatott (nem is jelzett semmi hibát), amint visszadugtam kezdte megint a rángatást. Először ki akarom tisztítani az EGR szelepet, ha az sem segít, gondolom be kell ruháznom egy légtömegmérőre. Valakinek volt már hasonló problémája? Mi lett a megoldás?
Másik probléma:
Minden ütemnél a légszűrőház kormányhoz közelebbi oldalán cisszogó hangot hallani. Oka? Porlasztó tömítések? (tűzgyűrű cserés munkadíjra 15 000-et saccolt a szerelő: reális?) Álló helyzetben fűtésnél égett szagú levegő kerül az utastérbe.

Harmadik probléma:
Turbóba menő gumicső alján megjelenő olaj.

Bárkinek bármilyen tapasztalata, tanácsa a felsorolt hibákat illetően?

#147  2011-10-04 20:38 Z.Boy
Porikám! De jó újra látni téged..
Nekem 3,év 9 hónap 76.000 km..
válasz pori (#146) üzenetére

#146  2011-10-04 08:16 pori
sziasztok
Gariba cserélve :

-Első ablaktörlő lapátok / film réteget húzott , nem lehetett kilátni /
- Szervószelep / nehezebben lehet tekerni a kormányt és végállásnál nem sziszeg /
- Komplett kormánymű / valami olajfolyás miatt , cserélték az egészet .Probléma észlelése, szervó olaj szint évente utánatöltve /
- Első ajtó fogantyúk mállottak / műanyagra cserélve /

apróságok /othon elvégezhető javítások /:
- Zsírral teletömni az első keréknél található torony tetején lévő csavarnyállást./megáll benne a víz /
- Ablaktekerők megfelelő szögben beállítani ,hogy ne rázkódjon le . Érdemes a tekerőkar mögötti szivacs karikát kicserélni tartósabbra ./ szürke színű szigetelő szivacsra cseréltem /
- Vezető oldali ajtón lévő külső műanyag díszléc , eleje kezdett leválni . /zselés állagú pillanat ragasztó /
-Hátsó ajtózárak zörögnek /többszöri nekifutásra sem oldódott meg , csak egy rövid időre /
-Hátsókerék tőcsavar beszakadása / valószínűleg gyenge minőségű, ámbár elég drága zárt végű alú csavaranyák belekenődtek . Csavar anyaggyengeséggel párosulva , leszereléskor tőben letört/

Röviden ennyi / most volt négy éves a vas ~43 000 Km/

#145  2011-06-19 15:28 jóó
Szerkesztve:   2011-06-19 15:29
Akkor neked mi volt a hiba???És mennyi volt a javítás?
válasz Öregtom (#144) üzenetére

#144  2011-06-19 12:51 Öregtom
Az enyémben is kb. 40-50 ezer km-nél jelentkezett először, alig hallhatóan, ráfogtam hogy "Dieselhang". Később már hallhatóan sziszegett, ekkor vittem szervizbe, ott mondták hogy későbbi stáduimban az utastárbe beáramlik az égéstermék szag. Dieselnél a kipufogó lényegesen ritkább hiba.

#143  2011-06-19 07:35 Joebácsialkatrészbótos
akkor azé nem tudtalak visszahívni....
csörögj nyugodtan, már fenn vagyok.
válasz ferikenyh (#142) üzenetére

#142  2011-06-18 23:31 ferikenyhAutótörő
Az én nagy gondom annyi, hogy a mai nap a kezemben maradt a motorháztető nyitó kallantyú, rajta a feszítő egy darabjával, de a motortér fedő nem nyílott ki! Mindez Ukrán-Magyar határon, persze hogy aknára kerültem. :)

JOEbácsi!! kérnék egy jó ajánlatot anyag+munkadíjra! :)

#141  2011-06-17 21:44 Szaszi
Szia! Most sem lettem okosabb, mert most sem találtak semmit. Látszatra minden jó. Jul.-6án lesz megint tárgyalás, akkor derül ki, milyen javítási módot javasolnak.
válasz jóó (#140) üzenetére

#140  2011-06-17 19:01 jóó
Mi volt a vizsgálaton????
válasz Szaszi (#134) üzenetére

#139  2011-06-14 00:57 Zolar
Szerintem simán ki lehet szagolni. Egyébként aki bármit (vezeték) behúzott a motortérből az utastérbe, vagy fordítva, azoknál a tűzfalon is átjöhet bármilyen szag is...
válasz jóó (#133) üzenetére

#138  2011-06-13 20:45 Z.Boy
válasz dudicukrasz (#137) üzenetére

#137  2011-06-13 19:03 dudicukrasztrollface
jaja!azé rohad!!
válasz turbobacsi (#136) üzenetére

#136  2011-06-13 18:41 turbobacsi
+ össze is törted?
válasz dudicukrasz (#135) üzenetére

#135  2011-06-13 15:21 dudicukrasztrollface
Szerkesztve:   2011-06-13 15:57
az enyém futotta a legtöbbet/6éves/210ezer km.egyhat benzin.hibák:rugótörés,fékcsötörés,fék tárcsatörés,centrálzárcsere,idomok rohadása,üzemanyagpumpa,generátorcsere ,váltócsere,hengerfejrepedés,klíma,kup lungcsere,vezérlőelektronikacsere.az autóillatosítónak még nem volt meghibásodása,igaz azt nem is adták hozzá gyárilag
 1 tagnak  tetszik

#134  2011-06-13 13:05 Szaszi
Szia! Én is írtam a beáramló furcsa szagról leengedett ablaknál. Holnapután , azaz szerdán viszem igazságügyi szakértői vizsgálatra, mivel én bírósághoz fordultam evvel a hibával.A szervíz nem akarja kijavítani. Valamit majd csak kitalálnak , hogy honnan jöhet ez a fura szag.

#133  2011-06-13 08:46 jóó
Szerkesztve:   2011-06-13 11:46
Sokat olvasom a fórumot,köszi a segítséget. Azt honnan tudni,hogy kipufogó vagy porlasztó tömítés a rossz ?
válasz turbobacsi (#132) üzenetére

#132  2011-06-13 08:08 turbobacsi
nemvagy rutinos fórumozó (ugorj vissza 3 hozzászólást)


Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
 
dudicukrasz 2023-12-29 08:18
 
Hpetya 2023-12-24 05:22
 
ferikenyh 2023-12-14 15:31
 
dudicukrasz 2023-12-14 15:14
 
ferikenyh 2023-12-14 14:53
 
dudicukrasz 2023-12-13 18:07
 
dzso80 2023-12-13 17:04
 
dudicukrasz 2023-12-13 16:50
 
dzso80 2023-12-13 12:18
 
dudicukrasz 2023-12-13 10:47

Friss cikkek
 
Alkatrészt keresek
Keres - Kínál
 
 
 
Rádió kód V060206
Az oldal használata
 
Öninditó
Gyors kérdések
 
Elektromos ablak
Gyors kérdések
 
Klíma hiba
Gyors kérdések
 
 
Segítség
Belső tuning
 

Friss hozzászólások
 
dzso80  2024-03-19 20:59
 
Ateg  2024-03-14 17:21
 
dzso80  2024-03-13 20:30
 
dzso80  2024-02-28 19:48
 
dzso80  2024-02-28 19:05
 
1.4 TDCI rángat (1 új)
Gyors kérdések
Csomesz  2024-01-13 10:06
 
dzso80  2024-01-08 22:46
 
Rádio kód (3 új)
Az oldal használata
dzso80  2024-01-06 16:04
 
Dylan  2023-11-11 18:12
 
Bakker24  2023-10-27 21:56

Kedvezmény
 

10-50% kedvezmény új Ford alkatrészek árából
 
 

5% kedvezmény a Romhányi Autó Kft szervíz-számláinak végösszegéből
 
 

25-30% kedvezmény váltózár árából
 
 

20% kedvezmény szélvédőjavítás árából
 
 

10% kedvezmény különböző alkatrészek áraiból
 
 

5-25% kedvezmény szervíz- és alkatrészárakból
 
 

10-15% kedvezmény autószőnyegre, csomagtértálcára, légterelőre
 
 

10% kedvezmény bioetanolos E85 átalakításra
 
 

10-30% kedvezmény chiptuningra, autódiagnosztikára, szervízre
 
 

+5% kedvezmény
 
 

5% kedvezmény
 
 

28-38% kedvezmény
 
 

Tárhelyszolgáltatónk a Webhold

Látogatók