Szavazás

Hirdetőtábla

Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.

Kategóriák

Statisztika
3 928 felhasználó
2 226 cikk
56 kategória
40 485 hozzászólás
16 009 512 letöltés

2 aktív felhasználó
1 178 egyedi látogató
7 237 letöltés
  az elmúlt 24 órában

24 aktív felhasználó
  az elmúlt hónapban

Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
meszaros(> 60 perce)
Sóstai Attila(> 60 perce)
dzso80(> 60 perce)
Hermina(> 60 perce)
jofo(> 60 perce)
ferikenyh(> 60 perce)
lipu(> 60 perce)
pelia(> 60 perce)
Big64(> 60 perce)
kertiati(> 60 perce)
sagrath(> 60 perce)

Utoljára regisztrált felhasználó
Hermina

Ajánlott oldalak

Letöltések

Meghibásodások
Benvik  2009-02-27
Szeretném,ha mindenki leírná,akinek bármi féle gondja, baja volt a gépével!
Igy talán a többiek megelőzhetik a nagyobb kiadásokat! A km futást legyetek szivesek feltüntetni!
Mellesleg,kinek van a legtöbbet futott autója???

Hozzászólások

#161  2016-02-08 17:44 csipi87
Mi otthon csináltuk, atesz155 által linkelt video alapján. Egyelőre semmi hátrányát nem érzem, a computer nem reklamált. Féktisztítóval fújtam ki. A dugózás előnye, hogy nem vezetődik vissza a rendszerbe a korom... és nem rakódik le benne, hanem elegánsan a kipufogón át távozik.
válasz milucica (#160) üzenetére

#160  2016-02-05 11:36 milucica
Szerkesztve:   2016-02-05 11:36
Csipi, Te magad csináltad az EGR tisztítást, ledugózást. Vagy szerelő? Mennyibe került? S nincs neki semmilyen hátránya? Mi az előnye annak, hogy ledugóztad? A Cromaxos szerelő szerint a computer észre fogja venni, s reklamálni fog.
válasz csipi87 (#152) üzenetére

#159  2016-02-05 11:33 milucica
Köszönöm a linket. Azt hiszem egyenlőre nem tisztítok EGR szelepet. Nem rángat, egyenletesen jár, remélem még sokáig. Nem lett volna rossz karbantartás jelleggel megcsinálni, de bonyolultabbnak tűnik, mint gondoltam.
válasz atesz155 (#158) üzenetére

#158  2016-02-01 12:25 atesz155
válasz milucica (#157) üzenetére
 2 tagnak  tetszik

#157  2016-02-01 11:20 milucica
Hol találom egyébként 1,4TDCI-ben az EGR szelepet? Azért ránéznék, kitisztítanám.

#156  2016-02-01 11:08 milucica
Az EGR ledugózással kapcsolatban rákérdeztem a szervízben, hogy ez lehetséges-e. Azt mondta a szerelő, hogy ezeknél az autóknál ez már nem lehetséges.
Neked mégis sikerült? Nincs semmi változás az autó tulajdonságaiban?

#155  2016-01-27 15:47 csipi87
1.4 diesel
válasz milucica (#154) üzenetére

#154  2016-01-27 14:10 milucica
Szerkesztve:   2016-01-27 14:11
Csipi87, a tiéd benzines, vagy diesel?

#153  2016-01-26 13:03 csipi87
Reggel hívott a szerelő, az izzítógyertyákat is cserélni kell. Remélem nekem is megszűnik a hideg indításnál a dadogás, enyhe pár másodperces füst, ahogy írtátok.
 1 tagnak  tetszik

#152  2016-01-25 17:06 csipi87
Szerkesztve:   2016-01-25 17:08
A rángatást csak a légtömegmérő cseréje oldotta meg, tisztítás nem.
Új légtömegmérő.
Rángatás megszűnt, de biztos ami biztos EGR kitakarítva és ledugózva.
EGR1
Éppen, hogy kis korom volt benne:
korom
Ledugózás:
dugózás
Porlasztó tömítés csere és takarítás:
kátrány
válasz csipi87 (#148) üzenetére
 2 tagnak  tetszik

#151  2016-01-23 11:44 Rgaben
Üdv!

Nekem 8 év alatt ezek a gondok voltak! az autó 2007-es! 1.4 Benzin!

2009 Mind 2 hátsó teleszkóp csere 1 évben 2x gondolom a sok terep miatt!
2013 Szervó szivattyú csere valamiért meghalt
2014 Kuplung szett csere ismeretlen okból nem oldott ki nem lehetett váltani
2015 csomagtér ajtó Zár elektronika csatlakozó miatt begolyózott be lett ragasztva!
2015 Próbából ki lett cserélve a gyujtástrafó és gyújtókábelek mert a hajtáslánc figyelmeztető világított és nem ment a kódolvasó ezt mutatta!
2015 gyujtáskapcsoló elektromos betét csere emiatt sok hiba jött ki pl ablaktörlő elindult, hajtáslánc figyelmeztető világított, alapjárat elszált!
2016 Hajtás lánc figy lámpa még mindig kivillan azóta sem tudjuk mi van vele! :(


#150  2016-01-13 14:23 atesz155
Azért nem rángat lehúzott légtömegmérővel, mert ha lehúzod a csatit, akkor a légtömegmérőtől nem kap semmilyen értéket, visszajelzést, így a motor egy előre az ECU-ba beprogramozott értékkel kezd el dolgozni, ami persze nem tökéletes érték minden adott állapothoz, de még mindig sokkal jobb, amit a rossz légtömegmérőd küldd a motorvezérlődnek.
Ezért van az, hogy lehúzva jobban viselkedik a motor, mint a rádugott rossz légtömegmérővel.

Az EGR szelep kitakarítása nem rossz ötlet, hozhat javulást. Ha nem tökéletes a keverékképzésed (mint ugye jelen esetben a légtömegmérőd miatt) akkor a szokásosnál gyorsabban rakódhat le a korom/koksz a szelepnél. Tehát tisztítsd ki, és dugózd le, többet nem lesz vele bajod, és a szívósorod sem lesz tele korommal, mint nekem volt 280 ezer km után:




 2 tagnak  tetszik

#149  2016-01-12 20:52 szita721031
Nálam olajkájha szag volt a kocsiban nyáron alapjáraton, ventilátornál. Porlasztó tömités csere volt gariban. (Kb. hat órát tartott) Az olajszivárgás szintén gariba jelentkezett. Megoldás hogy a kis csövet összeragasztották a naggyal, és valami sorját lereszeltek a szívócsonkról.
 1 tagnak  tetszik

#148  2016-01-11 22:13 csipi87
Kedves Tagtársak!
2008-as 1.4 tdci Fusionnak 2014.márciusa óta vagyok tulajdonosa.
Az alább felsorolt problémák jelenleg is fennállnak:
Kb. 1800-2200 as fordulattartományban az autó enyhén rángat. Narancsárgán világít a motor hibajelző, hibakód: légtömegmérő működése nem megfelelő. Lehúztam a légtömegmérő csatlakozóját, akkor nem rángatott (nem is jelzett semmi hibát), amint visszadugtam kezdte megint a rángatást. Először ki akarom tisztítani az EGR szelepet, ha az sem segít, gondolom be kell ruháznom egy légtömegmérőre. Valakinek volt már hasonló problémája? Mi lett a megoldás?
Másik probléma:
Minden ütemnél a légszűrőház kormányhoz közelebbi oldalán cisszogó hangot hallani. Oka? Porlasztó tömítések? (tűzgyűrű cserés munkadíjra 15 000-et saccolt a szerelő: reális?) Álló helyzetben fűtésnél égett szagú levegő kerül az utastérbe.

Harmadik probléma:
Turbóba menő gumicső alján megjelenő olaj.

Bárkinek bármilyen tapasztalata, tanácsa a felsorolt hibákat illetően?

#147  2011-10-04 20:38 Z.Boy
Porikám! De jó újra látni téged..
Nekem 3,év 9 hónap 76.000 km..
válasz pori (#146) üzenetére

#146  2011-10-04 08:16 pori
sziasztok
Gariba cserélve :

-Első ablaktörlő lapátok / film réteget húzott , nem lehetett kilátni /
- Szervószelep / nehezebben lehet tekerni a kormányt és végállásnál nem sziszeg /
- Komplett kormánymű / valami olajfolyás miatt , cserélték az egészet .Probléma észlelése, szervó olaj szint évente utánatöltve /
- Első ajtó fogantyúk mállottak / műanyagra cserélve /

apróságok /othon elvégezhető javítások /:
- Zsírral teletömni az első keréknél található torony tetején lévő csavarnyállást./megáll benne a víz /
- Ablaktekerők megfelelő szögben beállítani ,hogy ne rázkódjon le . Érdemes a tekerőkar mögötti szivacs karikát kicserélni tartósabbra ./ szürke színű szigetelő szivacsra cseréltem /
- Vezető oldali ajtón lévő külső műanyag díszléc , eleje kezdett leválni . /zselés állagú pillanat ragasztó /
-Hátsó ajtózárak zörögnek /többszöri nekifutásra sem oldódott meg , csak egy rövid időre /
-Hátsókerék tőcsavar beszakadása / valószínűleg gyenge minőségű, ámbár elég drága zárt végű alú csavaranyák belekenődtek . Csavar anyaggyengeséggel párosulva , leszereléskor tőben letört/

Röviden ennyi / most volt négy éves a vas ~43 000 Km/

#145  2011-06-19 15:28 jóó
Szerkesztve:   2011-06-19 15:29
Akkor neked mi volt a hiba???És mennyi volt a javítás?
válasz Öregtom (#144) üzenetére

#144  2011-06-19 12:51 Öregtom
Az enyémben is kb. 40-50 ezer km-nél jelentkezett először, alig hallhatóan, ráfogtam hogy "Dieselhang". Később már hallhatóan sziszegett, ekkor vittem szervizbe, ott mondták hogy későbbi stáduimban az utastárbe beáramlik az égéstermék szag. Dieselnél a kipufogó lényegesen ritkább hiba.
válasz jóó (#130) üzenetére

#143  2011-06-19 07:35 Joebácsialkatrészbótos
akkor azé nem tudtalak visszahívni....
csörögj nyugodtan, már fenn vagyok.
válasz ferikenyh (#142) üzenetére

#142  2011-06-18 23:31 ferikenyhAutótörő
Az én nagy gondom annyi, hogy a mai nap a kezemben maradt a motorháztető nyitó kallantyú, rajta a feszítő egy darabjával, de a motortér fedő nem nyílott ki! Mindez Ukrán-Magyar határon, persze hogy aknára kerültem. :)

JOEbácsi!! kérnék egy jó ajánlatot anyag+munkadíjra! :)

#141  2011-06-17 21:44 Szaszi
Szia! Most sem lettem okosabb, mert most sem találtak semmit. Látszatra minden jó. Jul.-6án lesz megint tárgyalás, akkor derül ki, milyen javítási módot javasolnak.
válasz jóó (#140) üzenetére

#140  2011-06-17 19:01 jóó
Mi volt a vizsgálaton????
válasz Szaszi (#134) üzenetére

#139  2011-06-14 00:57 Zolar
Szerintem simán ki lehet szagolni. Egyébként aki bármit (vezeték) behúzott a motortérből az utastérbe, vagy fordítva, azoknál a tűzfalon is átjöhet bármilyen szag is...
válasz jóó (#133) üzenetére

#138  2011-06-13 20:45 Z.Boy
válasz dudicukrasz (#137) üzenetére

#137  2011-06-13 19:03 dudicukrasztrollface
jaja!azé rohad!!
válasz turbobacsi (#136) üzenetére

#136  2011-06-13 18:41 turbobacsi
+ össze is törted?
válasz dudicukrasz (#135) üzenetére

#135  2011-06-13 15:21 dudicukrasztrollface
Szerkesztve:   2011-06-13 15:57
az enyém futotta a legtöbbet/6éves/210ezer km.egyhat benzin.hibák:rugótörés,fékcsötörés,fék tárcsatörés,centrálzárcsere,idomok rohadása,üzemanyagpumpa,generátorcsere ,váltócsere,hengerfejrepedés,klíma,kup lungcsere,vezérlőelektronikacsere.az autóillatosítónak még nem volt meghibásodása,igaz azt nem is adták hozzá gyárilag
 1 tagnak  tetszik

#134  2011-06-13 13:05 Szaszi
Szia! Én is írtam a beáramló furcsa szagról leengedett ablaknál. Holnapután , azaz szerdán viszem igazságügyi szakértői vizsgálatra, mivel én bírósághoz fordultam evvel a hibával.A szervíz nem akarja kijavítani. Valamit majd csak kitalálnak , hogy honnan jöhet ez a fura szag.
válasz jóó (#125) üzenetére

#133  2011-06-13 08:46 jóó
Szerkesztve:   2011-06-13 11:46
Sokat olvasom a fórumot,köszi a segítséget. Azt honnan tudni,hogy kipufogó vagy porlasztó tömítés a rossz ?
válasz turbobacsi (#132) üzenetére

#132  2011-06-13 08:08 turbobacsi
nemvagy rutinos fórumozó (ugorj vissza 3 hozzászólást)
válasz jóó (#131) üzenetére

#131  2011-06-13 07:44 jóó
Ez mien hiba??#126????
válasz Zolar (#129) üzenetére

#130  2011-06-13 07:42 jóó
Igen diesel és még csak 40 000 km van benne.
válasz Öregtom (#128) üzenetére

#129  2011-06-12 22:18 Zolar
Nekem dízelem van, nálam #126 volt a hiba...

#128  2011-06-12 21:55 Öregtom
Ha Diesel akkor a porlasztótömítés. Nekem is volt, itt is többen írták, és a szerviz is megerősítette hogy ezeknél ez nem ritka.
Időben csináltasd meg mert a porlasztód is rámehet, az meg nem olcsó mulatság.

#127  2011-06-12 11:16 rakman
Használd a keresőt... eredmény
válasz Zolar (#126) üzenetére

#126  2011-06-12 09:04 Zolar
Szerkesztve:   2011-06-12 09:05
Kipufogó csonk (könyök) tömítés (tűzkarika)...

#125  2011-06-12 08:45 jóó
Szerkesztve:   2011-06-12 08:47
Sziasztok.

Valaki már írt róla de most nem találom a hozzászólást,mi lett az utastérbe bejövő szag elhárításával(motortérből)mi volt a hiba?és hogy lett javítva????

#124  2011-05-22 19:14 szitu
Szerkesztve:   2011-05-22 19:15
Én is jártam így. Visszavittem és kiszedtek belőle és elnézést kértek. Ingyen. Kb. fél óra volt mindenestől.
válasz cooli (#123) üzenetére

#123  2011-05-22 12:20 cooli
Szerkesztve:   2011-05-22 12:54
Túltöltötték az olajat a márka szervizben!tegnap a márka szervizben a központi zárat csináltattam,és utána töltöttek az olajnak is,csak sajnos
túltöltötték az olajat ,és látszik a nívópálcán is. most lesz jövő hónapban az esedékes olajcsere,addig lehet valami baja a motornak,ha ha a nívópálca felső jelzése felett van az olajszint? a felső jelzés felett van 1cm -el((

#122  2011-05-14 06:34 ibanez
Sziasztok!

Következő klímaellenőrzésnél (vagy szervíznél) ellenőriztessétek le, hogy a klíma gázának csöve (alumínum cső) le van-e rögzítve rendesen, nekem gyárilag "elfelejtettek" egy csavart rögzíteni, így az elmúlt 5 év során (160 ezer km) folyamatosan hozzádörgölőzött egy mellette futó vascsőhöz, így az alumínium értelemszerűen megadta magát, kilyukadt, gáz el. 60 ezret kóstált, ebből 150 euró volt a csőrendszer, a többi szerelés, meg ugye az újratöltés.

Egy másik hiba, talán másnál is fennáll: a hátsó lámpabúrám, csak a jobb oldali bepárásodik, egyszer már félig állt a víz is benne. Többször vittem a szervízbe, kétszer szerelték, tömítéscsere, hasonlók, aztán most utoljára a szervízes srác mondta, hogy hallotta, másnál is fennáll, rákérdeztek a Fordnál, és ez tök természetes, gyári :-D, azt lehet tenni, ha zavar (már miért zavarna, ha áll a víz az elektronikánál :-D), hogy alul kifúrják a búrát, így elfolyik ott az összegyűlt pára. De ha ez ennyire "gyári", akkor miért csak a jobb oldali és miért nem tudható alapból? :-)

Sokáig volt problémám a hátsó manuális ablakemelőkkel is, az egyik oldali időnként lejjebb és lejjebb ment, kb. két-három hét alatt kétujjnyira, mindig ellenőrizgetnem kellett. Szerencsére még garis volt az autó, így teljes ablakemelő-rendszer csere, de ez sem segített. Végül, ügyesen, megoldották, úgy állítva be a kart, hogy mindig felfelé álljon (alaphelyzetben, zártan), így azóta semmi probléma.

Ezen kívül garis generátorcserém és vízpumpa cserém volt (szerencsére egy hónappal a gari lejárta előtt, húzták is a pofájukat az olasz szervízben, nem akarták adni a garit se, úgy kellett Magyarországgal kontaktolni :-D). Vízpumpánál ugye cseréltek vezérműszíjat (ezért is örültem), viszont, ami furcsa, de rákérdeztem és igaz, ha a görgők jó állapotúak, azt nem cserélik ki (mondjuk ha rákérdeztek volna, én kértem volna a cserét, még ha fizetnem is kellett volna érte), ezért lehet, hogy ehhez kapcsolódó hozzászólásokban valakinél szerepelt a görgők ára, más meg nem is látott ilyen tételt. Csak az a furcsa, ha mondjuk futhat a szíj és a görgő 200 ezret, szíj csere, görgő jó állapot, a következő mondjuk újabb 150, de a görgő azt már valószínűleg nem fogja teljesíteni, nem? Na mindegy, reménykedem.

Ajánlott: első lépésként én az autómba beszereltettem egy csak általam ismert helyre egy kapcsolót, amivel az indítórendszert blokkolom. így csak vontatóval tudják ellopni a kocsit (mások kikapnak egy vezetéket, de az időigényesebb)... a kapcsoló olyan pici, hogy én is sokszor nem találom, de nyugodtabb vagyok. Össz-vissz volt 10-12 ezer szereléssel (5 éve), de szerintem megéri. Mondjuk először, aki beépítette, az önindítóra kötötte rá, így a következő hónapokban a kocsi eljátszotta, hogy bekapcsolva se indult el, aztán rá pár percre igen, a bekötés helyén nem jelzett semmit a számítógép, egy másik helyen viszont egyből kiadta, hogy nem jó így. Vissza az első helyre, info elmond, átkötés máshova, minden rendben, működik.

Bocsi a kisregényért, csak hátha valakinek hasznos valami :-)

Oh, még valami! Egyik első szervízeim egyikénél már csak otthon vettem észre, hogy a motorháztetőm az egyik oldalon felfelé benyomódott, valószínűleg az egyik szerelő otthagyott egy kulcsot és rába...a a tetőt.. persze tagadták :-) Figyeljetek rá! (mondjuk apum két perc alatt odakalapálta :-D)

#121  2010-10-09 17:14 Z.Boy
Szerkesztve:   2010-10-09 17:17
Most olvasom amit kérdeztem...)) A levélben tőled..

Figyelj! Tegnap lapozgattam egy Képes autó EXPRESSZ-t . és megakadt a szemem egy autóalkatrészes bolton.
Csak Ford cuccokat árul. Lehet nincs messze a melóhelyedtől..
Magamnak írtam fel de itt van neked is .. Hátha találsz olcsón jót,vagy olyat ami kell.Sok sikert!
http://fordcserhalmi.hu/
válasz tigerone (#120) üzenetére

#120  2010-10-09 15:04 tigerone
Szerkesztve:   2010-10-09 15:47
Sziasztok!
Hetek óta eszi a kocsim az olajat sajna heti 1 liter:(
Sehol se találok hozzá dugattyú gyűrű szettet 1.6 1596cm3
Van valakinek van ötlete, mert csak lecsupaszított blokkot lehet venni:)
Olaszból behozott autó 4 légzsákos 2003-as kilóméter óra szerint 156000 km van benne de szerintem 250000 km.

Válaszokat elöre is köszi!

#119  2010-01-26 09:17 Z.Boy
Hát nem tudom!
Ha tényleg így van ,és a pénztárcád bírja ,ilyenkor ha megbontanak egy ilyen alkatrészt,és pláne ott, akkor célszerű vezetőgőrgőket,és vezérműszíjat cseréltetned.Ha volt előtte akkor nem hiszem ,hogy érdemes,de ha már meg lesz bontva akkor célszerű. Elkerülhetsz egy nagyobb ,költségesebb szerelést.

Ha esetleg olcsón-olcsóbban akarsz kijönni keresd itt az oldalon oldalt található Nagy Autó linket. És keresd Nagy Viktort.
Én eddig mindent tőle vásároltam,a bolti és a szervízáraktól tetemesen olcsóbban.
Nem a barátom,nem a rokonom)) nem a reklám helye,de eddig mindig amit kértem,készséggel állt rendelkezésre,időben hozott mindent, a kikalkulált áron. És nemkülönben Ő is FORD tulajdonos!!
válasz tajli (#116) üzenetére

#118  2010-01-25 19:50 tajli
nem tudom elmondani, olyan surrogó nem morgó, nem daráló, mindenesetre a vízpumpa kézzel megrángatva kottyan.
válasz magabo (#117) üzenetére

#117  2010-01-25 17:58 magaboa csapat fotósa
Milyen érdekes hangokat?

#116  2010-01-25 17:01 tajli
Na még ki sem hevertem a tavalyi fojtószelep mizériát, itt a következő probléma. 1 hete érdekes hangokat kezdtem hallani a motor felől.

Most azonban hamar kiderült a hiba oka, a vízpumpám adta meg magát.
Állítólag már 120 e-nél ki kellett volna cseréltetnem, nem baj jól bírta 154 e-nél járok.

Ha valaki tudna egy listát , hogy mi fog következni, már tervezném előre pl.

165000 kuplung
170000 hátsó fék betétek
210000 féltengely csere

#115  2010-01-03 13:36 Z.Boy
Látszik a fojtó/pillangószelepház is)) elég tisztának tűnik...Bár a csövön itt nem látszik a sérülés de azért szívtál vele eleget!! és legalább megoldották a nyersmodorúak' ,mint ahogy írtad.
válasz tajli (#114) üzenetére

#114  2010-01-03 08:15 tajli
mégiscsak sikerül

#113  2010-01-03 08:12 tajli
Na nem sikerül a képet feltölteni

#112  2010-01-03 08:09 tajli



Sziasztok!

Na végre eljutottam , hogy feltegyem a csőről a fényképet!

tajli

#111  2009-12-27 13:50 péter60
Szerkesztve:   2009-12-27 13:51
Köszönöm, több mint egy éve olvasom a fórumot és sokat tanultam tőletek, nem tudom miért ez a rész valahogy nem ugrott be.
Pedig most hogy nézem már emlékszem, hogy olvastam.
Még egyszer Köszönöm: Péter.
válasz magabo (#109) üzenetére

#110  2009-12-27 12:26 Benvik
Egy kicsit dolgozhatott vóna...

#109  2009-12-27 12:24 magaboa csapat fotósa
Parancsolj.
válasz péter60 (#106) üzenetére

#108  2009-12-27 12:23 Benvik
Ne haragudj,de ezt is megtalálod az oldalon,ha keresed!!!
Legalább jobban megismered az oldalt,sok érdekes dolog van!!!
Ha holnapig nem találod,akkor szólj!

Üdv: benvik

#107  2009-12-27 12:21 Benvik
Szia!
Nyugis vagyok mostmár....
Igen,modndjuk pesti vagyok.Dunakeszin lakom,de budaörsre járok melózni!Ott egy maszeknál vagyok villamosságis-meg szerelő is.Szerelést azért nem mident csinálunk,mert nincs felszerelés hozzá!PL kuplung csere.
Amúgy én utáltam a Fordot,nem az enyémet persze! Nagyon sokáig vw pátri voltam.A régiek mindmáig jók,de az újjabbak szarok!
De rájöttem ,és a tapasztalatok is azt mutatják,hogy a fusion jó autó! Egy darab fiestát csináltam mióta van a fiesta -fusion!Alapjárat problémaával!Ott a fojtószeleház csatlakozójának volt elektromos problémája,de az sem a gyári szerelés miatt,hanem mert valami pancser palackot tárolt azon a tájékon ,ahol avezeték futott és feszült a kanóc.
Én azt mondom ,hogy jó autónk van! Aki mást állít az vegyen mást!

Üdv: benvik
válasz Z.Boy (#104) üzenetére

#106  2009-12-27 11:43 péter60
Először is bocsi Szaszu (91) mivel elsősorban olvasója vagyok a topiknak, mivel szinte minden bennem felmerülő kérdésre találok hozzászólást, segítséget.
Most viszont felmerült bennem egy kérdés és nem igen találtam hozzászólást a témában (Tesztmódban ki tudja írni a fordulatszámot több más dologgal együtt)
Hogyan tudom elindítani ezt a teszt módot.
Előre is köszönöm, és további szép ünnepeket mindenkinek.
válasz magabo (#105) üzenetére

#105  2009-12-26 21:24 magaboa csapat fotósa
Tesztmódban kitudja írni a fordulatszámot több más dologgal együtt.
válasz Z.Boy (#102) üzenetére

#104  2009-12-26 20:45 Z.Boy
Nyugodj meg Benvik! Te legalább ilyen vagy ,ez nem a tendencia... csak a szopatás, sunyizás,megvezetés lehúzás játszik' majdnem mindenhol. Amúgy te bp.-i vagy?
válasz Benvik (#97) üzenetére

#103  2009-12-26 20:44 Z.Boy
Nyugodj meg Benvik! Te legalább ilyen vagy ,ez nem a tendencia... csak a szopatás, sunyizás,megvezetés lehúzás játszik' majdnem mindenhol. Amúgy te bp.-i vagy?

#102  2009-12-26 20:42 Z.Boy
Szerkesztve:   2009-12-26 20:45
Ha jól olvastam ,és benzines a tied,akkor az alapjárati fordulatszám elvileg 750.

A zöldkártya készítésénél , pár hónapja mikor rádugta a szaki a computerre egész pontosan ennyit mutatott full motorhőmérséklet mellett.
az a kijelződön a harmadik rovátka))

Köszi, a fotót! de inkább karácsonyozz)
válasz tajli (#101) üzenetére

#101  2009-12-26 18:51 tajli

Holnap felfogom rakni a fotót róla !

Ja és még egy dolog, a fojtószelepen levő csavarhoz ne nyúljon senki! Az gyári beállítás !

Nekem is az a szerencsém, hogy tudom mennyin állt, ugyanis eltekergettem. Pesten mondták is, hogy hiba volt, sohasem tudom beállítani( majd meglátjuk). Mindenesetre a mai napon teszteltem a kocsit egy kicsit hosszabb úton, úgy néz ki a fogyasztás rendben.

/ amúgy amikor eljöttem Pestről a kocsival 500-as alapjáratom volt, csak nem akartunk már többet szutyogni vele, érdekes dolog amikor egy lámpánál több mint 20 mp-ig álltunk a computer automatikusan felemelte az alapjáratot 794-re, azért mondom, hogy 794-re, mert láttam a beállított adatok között az alapjárati fordulatszám:794/


Tajli
válasz Z.Boy (#96) üzenetére

#100  2009-12-26 18:37 tajli
Benvik!


Legközelebb, ha problémám lesz, hozzád viszem az autót!

Mindenkinek utólag is Boldog Karácsonyt!


Tajli

#99  2009-12-26 18:33 tajli
Szia !

Lehet, hogy rossz napja volt a szakinak, de ott is voltam. Le is szúrt, hogy mit sajnálom rá a pénzt, az automata mosógépben simán kicserélném a fűtőszálat 20 e-t, pedig az csak 100 e-be kerül. Majd vonakodva feltette a számítógépre a kocsit és megállapította, hogy ezt ki kell cserélni.

Tajli

Amúgy én is azt hallottam, hogy jó szervíz.
válasz Lucskos (#95) üzenetére

#98  2009-12-26 15:08 zsolti bá'
Sajnos ma a szakmák legtöbbjét fél éves gyorstalpalón is el lehet végezni, de a nagyobb gond az, hogy sokan egy ilyen képzés után már profinak hiszik magukat. A hiba felderítése abból áll, hogy rádugja a laptop-ot a csatira, kiolvassa a hibakódot, majd az internetes adatbázisban kikeresi a jelentését a kódnak. A motorházat meg fel sem nyitja, elvégre azért van a drága számítógépes program.Veled megveteti az alkatrészt, beteszi, ha nem javul, akkor jön a következő motyó. Ő nem fizet rá, hiszen az újabb és újabb javításért pénz kér, a cuccot meg Te veszed, így majd Neked kell cigánykodni a bolttal, hogy vegyék vissza, vagy cseréljék ki.Ha meg Ő vette, akkor meg az is rossz volt, meg a másik mütyür is..Ez vonatkozik a régi motorosokra is, akik értenek a karbis kocsikhoz, a modernebbekhez nem, de ezt nem mondják a kuncsaftnak.

#97  2009-12-26 00:03 Benvik
Örülök,hogy megoldodott a probléma!DE!!!

Hogy a picsába létezik olyan szerelő,aki (ha szerelőnek lehet nevezni)kijelenti,hogy x alkatrész kell,ami 10-20-50 ezer ft,és közben nem az a hibás alkatrész????? Lesülne a pofámról a bőr,forgolódnék éjszaka az ágyamban,ha ilyet állítanék úgy ,hogy abban nem vagyok 100 %-ban biztos!!!!Ezek a faszok meg lazán? Törném le a kezét mindegyiknek!!!!Ezt a hibát még a gépháztető felnyitása előtt megmondom! (általában)
Elnézést a hangvételért,de szerelő lévén ez számomra elég megalázó!Mert a rossz tapasztalatok alapján ítélnek meg engem is!

Kellemes Karácsonyt Mindenkinek!

benvik
válasz tajli (#93) üzenetére

#96  2009-12-25 22:34 Z.Boy
dobj már fel egy képet klubtárs melyik az a cső hadd lássam!!

#95  2009-12-25 17:43 Lucskos
Szerkesztve:   2009-12-25 17:45
Tajli! Fehérváron van egy tuti hely: Filkorn autoszervíz Nyárfa út 12. Az Auchan környékén... Én hozzájuk járok, ford márkaszervíz. Csokitól tudom a címet.
Nem az Ivanicsos elit hely, se büfé se váró de szakik!!
És féláron dolgoznak!




#94  2009-12-24 07:41 ferikenyhAutótörő
Örülök h megtaláták a hibát! Így fussa karácsonyi ajándékokra! :) További sok-sok balesetmentes és szervízmentes km-t vele!

#93  2009-12-23 22:19 tajli
Srácok !


Megoldódott a probléma, ehhez fel kellett utaznom Pestre. Amit itt Fehérváron az idióta szerelők nem tudtak megoldani, itt 2 perc alatt rájöttek mi a probléma.
4 helyen volt számítógépen a kocsi, mindenhol mereven ragaszkodtak a fojtószelep cseréhez.
Egyik sem vette a fáradtságot, hogy jobban szemügyre vegye a kocsi motorterét.

Egy 300 Ft-os gumicső okozta a hibát.ránézésre nem látszott a hiba ,viszont ahogy végighúzta a kezét a csövön azonnal látszott, hogy óriási lyuk van rajta. Innen szívott fals levegőt, és én is szívtam miatta.
A hiba a kartergáz visszavezető cső kilyukadása, állítólag tipushiba. Mielőtt bárki márkaszervizbe vinné hasonló hibával, előtte ezt vizsgálja meg.
A bontót ahol a hibát megtalálták minden Ford tulajdonosnak ajánlom, egy kicsit nyers a modoruk, viszont remek szakemberek.

Cím XXIII ker. Nap u.12. Ford Bontó és szervíz

Üdv.Mindenkinek
Tajli
U.I.:Bő 58e a zsebembe maradt.

válasz quest (#92) üzenetére

#92  2009-12-22 20:16 quest
Szia!

Ha nem találsz,lehet én tudok segíteni...csak nekem kellene a finiskódja vagy az autó alvázszáma!

Üdv
válasz tajli113 (#88) üzenetére

#91  2009-12-22 17:56 Szaszu
megelőztél. épp egy perce olvastam, gondoltam beteszem az oldalra. De tuti nem ide tettem volna, szóval mindenképpen jobb ez így.

Amúgy pedig yessssss. - jó az a 3 hely!
válasz péter60 (#90) üzenetére

#90  2009-12-22 16:56 péter60
Szerkesztve:   2009-12-22 16:57
Melyik használtautót ne vegye meg? Toplisták


Címkék: használt autó , 2009 , TÜV , használtautó , Porsche 911 , megbízhatóság , TÜV Report 2010

Az Auto Bild német autós szaklap közzétette a német műszaki vizsgaállomások tavalyi adatait feldolgozó statisztikáit. 7,5 millió autót vizsgáltak át, összeállításunkban évjáratonként az öt legjobbat és az öt legrosszabbat soroltuk fel. A rangsort az határozza meg, hogy a megvizsgált autók milyen százalékánál találtak komolyabb hiányosságot a szervizek. A statisztika természetesen nem reprezentatív, de használt autó vásárláskor hasznos lehet.


Ha az autót kihozzuk a szalonból, már használt autónak tekinthető. Jobb esetben az első három évben csak a kötelező szerviz során nyúlnak az autónkhoz, átvizsgálják, cserélik a folyadékokat és már mehetünk is. Kivéve, ha valamit találnak a szerelők. Németországban 7 millió 487 ezer 460 ezer autó átvizsgálásának tapasztalatait gyűjtötték össze. Idén a Porsche 911 (Typ 997) bizonyult a legmegbízhatóbbnak, a vizsgált járművek 1,9 százalékánál tapasztaltak komoly hibát. Íme a nyertesek és a vesztesek.

2-3 éves autók
1. Porsche 911 (Typ 997); 1,9 százalék; 35000 kilométer átlagos futásteljesítmény
2. Mazda 2; 2,4%, 32000 km
3. VW Golf Plus; 2,6%; 42000 km
3. Ford Fusion; 2,6%; 34000 km
3. Mazda 3; 2,6%; 41000 km

121. Chrysler Voyager; 10,1%; 68000 km
122. Hyundai Atos; 10,3%; 31000 km
123. Peugeot 407; 12,1%; 60000 km
124. Chrysler PT Cruiser; 13,8%; 45000 km
125. Kia Carnival; 29,3%; 57000 km

4-5 éves autók
1. VW Golf Plus; 3,4%; 52000 km
2. Toyota Corolla Verso; 3,6%; 68000 km
3. BMW 1; 3,7%; 56000 km
4. Mazda 3; 4,1%; 59000 km
5. Porsche Boxter; 4,6%; 52000 km

114. Renault Espace; 20%; 88000 km
115. Chrysler PT Cruiser; 20,9%; 73000 km
116. Peugeot 106; 21,9%; 62000 km
116. Renault Laguna; 21,9%; 84000 km
117. Kia Carnival; 28,2%; 94000 km


#89  2009-12-21 16:39 dudicukrasztrollface
csak a vizuális összevetés marad

#88  2009-12-21 13:03 tajli113
Valami hasonlót találtam. Szerintetek jó lesz


az enyémbe levő 2S6U-9F991-CC

fellelt 2S6U-9F991-FC
tajli

#87  2009-12-20 21:06 tajli
Köszönöm Z.Boy és Dudi a segítőkészségeteket, megpróbálom hatásotokra a bontottat, ha kapok!

tajli
válasz Z.Boy (#86) üzenetére

#86  2009-12-20 18:40 Z.Boy
Szerkesztve:   2009-12-20 18:40
De adom a teljes linket amiből kimásoltam Neked. Remélem segíthettem, de Dudi is segítőkész. Erről szól a Klub)

http://www.ford-klub.hu/index.php?opti on=com_content&task=view&id=13 &Itemid=38
válasz tajli (#83) üzenetére

#85  2009-12-20 18:38 Z.Boy
Szerkesztve:   2009-12-20 18:38
Tajli!


Én múlkor itt voltam ,és Nagyon normálisak!!


Ford Bontó:

Autó-Fordul Kft.

Budapest, XVIII. Besence u. 8.

Tel.: 1/290-3903, 30/941-3921

#84  2009-12-20 11:34 dudicukrasztrollface
hát nagyon sajnálom a dolgot/gondolom ezzel van tele a padlás nálad/sajnos minden kocsihoz úgy gyártanak mindent manapság hogy egybe van"öntve" hogy ne lehessen csak egyben cserélni.pesti vagy amúgy?esetleg körbeszaglászhatok itt pesten pár bontóban hátha van valahol.

#83  2009-12-19 21:23 tajli
A szelep része tökéletes, az oldalán levő elektronika a rossz,(amúgy műszerész vagyok)
be is szereztem hozzá az összes létező rajzot, ami megvolt az egyik ismerős autószerelő computerében. Az a probléma, hogy külön nem adnak hozzá. Amúgy kimértem ezt a kütyüt, és az a probléma, hogy alapban .25 V-nak kellene lennie amit a potméter egyik pontján kijön , az enyémen .91-t mértem.Van egy szabályzó csavar ahhoz elvileg nem illik hozzányúlni. Én megtettem, ezzel a csavarral sikerült levinni .45-re a feszt. Na ettől aztán behalt rendesen.

Egyébként új hír, hogy a mai napon ismét szétszedtem, állítgattam a csavaron és .........

az x hete álló szétfagyott Fruzsi újból ment,nagyon nehezen indult el,pár kör után az égő sárga lámpa is elaludt,
, viszont a fordulat újra csak 1300-1500 között van , így azért lehet közlekedni vele. Érdekes hidegen 1300, amikor felmelegszik 1500. Tehát bő másfél hónap után visszajutottam az eredeti problémához. Most viszont értékelni tudom, jó volt újra egy jó meleg autóban ülni és jó volt vezetni a csúszós havas útakon. Eddig egy 1990-es Ford Transittal jártam fűtés nuku , este akksi mindig cipelve meleg helyre
Üdv mindenkinek Tajli
válasz dudicukrasz (#82) üzenetére

#82  2009-12-19 20:13 dudicukrasztrollface
ha kézzel mozgatod akkor látszik valami rendellenesség?én is szedtem már szét az enyémet,és elképzelni sem tudom hogy mi baja lehet egy darab vasnak.
válasz tajli (#81) üzenetére

#81  2009-12-18 20:16 tajli
Különben úgy kezdődött , hogy alapon pörgött a motor 1500-al. Megnéztük , megpucolgattuk utána már 3000-el pörgött. Még egy kicsit cseszegettük , indulás után elmegy EAC Fail-be.

Az a baj ,hogy pl a vw-nél lehet alapbeállítást csinálni, itt nem . a computere elvileg , ha öt percre leveszed az akksit újratanul, nekem ez se jött be.amúgy a cseréje 3 perc négy csavarral lejön a szervíz meg elkér 1 1/2 óra munkadíjat 8500/órával
válasz Benvik (#75) üzenetére

#80  2009-12-18 20:08 tajli
Tudom az árát itt fehérváron 63 e, Kecsskeméten 57e


Kecskeméten 77e "elvileg lenne", de ennyit nem akartam adni érte. Csak azért 77e mert egy másik cikkszámon van
válasz dudicukrasz (#78) üzenetére

#79  2009-12-18 20:04 tajli
Hello



Legalább 40 bontót felhívtam , mindenhol azt a választ kaptam Fusion-t nem bontottak.
Akárhogy is fáj viszonylag ritka autóról van szó,elvileg a fiesta is ugyanilyen, de az is ritka bontóban.

Tajli
válasz huzoro (#76) üzenetére

#78  2009-12-18 20:04 dudicukrasztrollface
ha szakszervízben szeretnéd kicseréltetni,mondj le a karácsonyi ajándékvásárlásról.iszonyat árat kérnek!70körül.a folytószelep egy darab vas egy motorral elvileg a vasrész nem mehet tönkre.halgass benvik-re,vidd el neki,súlyos tízezreket spórolhatsz!

#77  2009-12-18 20:02 tajli
Hello
nem a motor rossz,hanem az oldalán a két poti, bele van sajtolva,javíthatatlan külön nem kapható


üdv Tajli

#76  2009-12-18 19:01 huzoro
Próbáld meg bontóba, ha ritka hiba akkor az alkatrészt sem keresik, tehát elvileg kapható.
válasz tajli (#74) üzenetére

#75  2009-12-18 19:00 Benvik
Figyú,én megnézném Neked,hogy javítható-e! Csináltam már párat,ha a motor a rossz,akkor az javítható lenne. Mi a tünet? Én budaörsön melózom,ha gondolod.

#74  2009-12-18 17:30 tajli
Sziasztok!

Nekem 2003-as 1.4 benzines Fruzsim van!talán az elsők közül.
151000 km-t futott.Eddig apróbb hibák voltak.
Pl. hátsó lengéscsillapítókat cseréltem, de most van egy komolyabb problémám. behalt a fojtószelep, ez annyira ritka hiba, hogy már másfél hónapja nem tudják leszállítani, állítólag a német alk. központba sincs.


Visteon gyártmány valószínűleg China, válság miatt nem gyártottak, én meg itt vagyok mint a hülye kocsi nélkül.
Ha valaki tud esetleg kérem segítsen.Fehérváron a Ford Ivanicsnál csak hitegetnek. dec eleji ígéret szerint dec közepe, most kérdeztem csak néznek ki a fejükből nagy tanácstalanság. Tisztitási tanácsot ne adjatok már mindent megpróbáltam. 6 különböző helyen volt számítógépen, mindenki fojtószelep cserét mondott .
üdv Mindenkinek Tajli


#73  2009-12-12 23:21 magaboa csapat fotósa
Nem csak valamelyik szelep? Gondolom csak egybe lehet cserélni?
válasz kis jános (#72) üzenetére

#72  2009-12-12 21:35 kis jános
Sajnos tönkrement a Fruzsínba az ABS tömb 4-éves 40000 -km ment.

#71  2009-04-14 19:26 kosapeter
nekem meg hozzácsavarozták a toronyhoz! :(
Márkaszeríz: Petrányi Üllői út
válasz ferikenyh (#70) üzenetére

#70  2009-04-10 06:13 ferikenyhAutótörő
GARANCIA!!! Nekem teljesen el is vállt 3 hónapos korában! Bevitem Nyíregyen a CARMO-hoz és ott megcsinálták! levették az egészet uj gumiszünyeget ragasztottak alulra, amihez hozzáfigták az esőelvezető műanyagot.

Azóta nincs elvállás és se víz se por nem kerül alá! :) kopp-kopp!

Ők azt mondták hogy a Platinum szériában majdnem mindegyiken előjön, de korábbiaknál is előfordult már! Úgyhogy szinte szériahiba!
válasz turbobacsi (#69) üzenetére

#69  2009-04-09 16:49 turbobacsi
"az első szélvédő alján a műanyag eláll a szélvédőtől" <-- nekem is kb. 1-2 mm-re, állandóan telemegy porral stb...
válasz hkarcsii (#68) üzenetére

#68  2009-04-09 15:54 hkarcsii
Szerkesztve:   2009-04-09 15:59
Sziasztok!

3 hónapja van meg a Fusion. 1.4 benzin Fresh. Nekem annyi az össz hiba, hogy az első szélvédő alján a műanyag eláll a szélvédőtől. Ezzel ti tudtatok vmit kezdeni?
Egy-kétszer nekem is beszorult a motorháztető. Ennek oka az, hogy nem mindegy hogy áll a nyitókallantyú amikor lecsukod. (Ha középen, jó, ha az autó bal oldala felé, akkor nem, a nyitásnál szorulni fog. Ha összehasonlítod a hűtőrácson lévő jel alatti résszel látni fogod, hogy hol a helye.)

A "hifi" nem világbajnok, de átlag használatra teljesen jó. Aki sok jazz-t akar hallgatni, tegye inkább otthon. (Csak egy megjegyzés, hogy mondjuk egy 100 Hz-es mélyhang hullámhossza kb 3,5m, így egy teljes hullám "be sem fér" az utastérbe...)
A fejegység helyett szerintem ha valaki nekiáll, akkor a hangfalakat cserélje olyanra, aminek nem műanyag a kosara, és kicsit testesebb a mágnese. Ezzel érdemes indulni, szerintem!

#67  2009-03-20 18:19 Benvik
Nem hallgathatatlan,az igaz,de nem egy széphangú valami.
A hifi,nem igazán autóba való,mert ott nem igazán beszélhetünk hifiről...
De kis pénzből sok javulást elérhetünk!
válasz krampusz (#65) üzenetére

#66  2009-03-20 15:12 pori
szia
Nekem is van.

#65  2009-03-19 22:25 krampusz
Nekem átlag fülem van, mert alig nagyobb a fejemnél. De most komolyan. Én hifibu.i vagyok, tudok hallgatni, már ha engedi időm, audiofil ezt-azt, de kizárólag itthon. Részemről az autóban megteszi a gyári. Nem hallgathatatlan, viszont nem praktikus kinézni egy bársonynyal bevont szélvédőn.
válasz Benvik (#60) üzenetére

#64  2009-03-18 23:13 magaboa csapat fotósa
Ez mindenkinél van.

#63  2009-03-18 20:35 turbobacsi
tekereg :-((
válasz kosapeter (#61) üzenetére

#62  2009-03-18 19:30 Benvik
Szerintem mindenkinél van,nálam biztos...

#61  2009-03-18 19:26 kosapeter
Lenne egy kérdésem!

A járdára való felállás és lejövetel alatt "nyekergést" hallok a kasztniból.
Másnál is van ilyen hang, vagy csak nálam?

Előre is köszi a válaszokat.... :)

#60  2009-03-15 16:52 Benvik
Persze,egy "átlag "füllel rendelkezőnek mindeképpen megteszi!!!
válasz Hrozina Zsolt (#59) üzenetére

#59  2009-03-15 15:14 Hrozina Zsolt
Nem gondoltam, hogy ilyen lavinát indít el ez a gyári hifi kérdés.De én is úgy gondolom mint klarky,hogy amíg a melóhelyre beérek,vagy a családdal elmegyünk valahová bőven megteszi.Mondjuk én ezt úgy állítom,hogy még nincs is meg a kocsi.Az előző autónk egy 16 éves Fiat Unó volt, szerintem tőle minden jobban szól.

#58  2009-03-15 14:16 Benvik
Tévedés!
A Hangzás nagyon sok mindenen múlik!Sajátomban kicseréltem a fejegységet, sokkal jobb lett tőle,főleg a mélyek tekintetében.Aztán az ajtókat rezgéscsillapítottam kb 10 ezerből,na ettől aztán sokat változott a kép,de a menetzajok is csillapodtak! Aztán két csipogót is beszereltem egy hangváltóval,igy már lett magasa is meg egy kis tere is lett a muzsikának!
válasz turbobacsi (#57) üzenetére

#57  2009-03-15 11:38 turbobacsi
ugy tudtam a hangszórókon múlik inkább...
válasz Benvik (#55) üzenetére

#56  2009-03-15 11:34 rakman
Ez egy elég szubjektív dolog (gyári CD lejátszó),
lehet szeretni, lehet utálni, de oda gyártották.
Attól is függ mit hallgatsz benne.
Gyári CD-t, vagy MP3-ból konvertáltat....

#55  2009-03-15 11:12 Benvik
Nekem abszolult hallásom van,és meg kell valjam a gyári cucc,iszonyúan szarul szól! Veszel egy cd fejegységet 20000 -ért,és tuti szebben szól!

#54  2009-03-15 09:20 klarky
Szerkesztve:   2009-03-15 13:17
Ugyan!

Mit vártok tőle?

Ettől sokkal rosszabb gyári cuccot is hallottam már, olyat, amit szinte kellemetlen volt hallgatni. Ahhoz képest ez nagyságrendekkel jobb...

Nem azt mondtam, hogy audiofil élményt nyújt, hanem azt, hogy addig míg beérek a melóhelyre bőven jó.

Kezeljük helyén a dolgokat. Akinek ez nem jó, az úgyis kidobja belőle, vagy vegyen egy Mark & Levinson v. Bose cuccal szerelt autót.

#53  2009-03-15 08:31 turbobacsi
nemnem: a "nagyon" szó enyhe túlzás, a "jól"-t még elfogadom...
válasz magabo (#52) üzenetére

#52  2009-03-14 22:31 magaboa csapat fotósa
Azért a jól szól erős túlzás.

#51  2009-03-14 19:59 Hrozina Zsolt
Szia Klarky!Eszembe sincs hozzányúlni a gyári magnóhoz és a hangszórókhoz.Két gyermekes apuka vagyok és amúgy sem voltam soha ilyen hifi bolond.Sajnos még nincs benne részem,hogy megtapasztaljam,hogy mennyire jól szól.Azért nagyon köszönöm.
válasz klarky (#50) üzenetére

#50  2009-03-14 16:19 klarky
Szerintem az autó gyári fejegysége és a hangszórók nagyon jól szólnak.

Az előző autómban volt cserélve a gyári cucc, sőt egy macaudio komponens szettet is vettem bele, de mikor meghallottam ezt, már nem akartam átteni. Szerintem nagyon jó, a kormány távvezérlővel egyenesen kiválló.

Biztos, h nem berhelném szét egy másik cuccért.
válasz Hrozina Zsolt (#48) üzenetére

#49  2009-03-14 09:49 szlevi
Hali.

2007.09. hó 1.4 TDCI 41000km
Eddig csak a kötelező szervizek voltak.
Nah meg egy őz, de ez szerintem kivédhetetlen ha még rám is mozdul a kis ártatlan! :)

Nincs semmi problémám a gépsákánnyal.
Autópálya 130-140km, elég sokat használom rajtuk a kocsit.
A nyüszögések nálam is megvannak, télen hangosabb, nyáron kevésbé észlelhetők.
Amúgy imádom a kicsikét.
Terepen is képes 100%-ot hozni. Igaz néha el kellene az a hátsó meghajtás is. Nah de ez nem egy terepjáró. :D
Üdv

#48  2009-03-13 21:57 Hrozina Zsolt
Szerkesztve:   2009-03-13 22:13
Először is kösz a biztatást.Az autóban 4 hangszóró lesz a négy ajtóba ,az értékesítő szerint.Remélem a jó kis zene hallgatás mellett(Depeche Mode)más célt nem fog szolgálni!(ajtónyiszogás elnyomása)
válasz Tiksi (#47) üzenetére

#47  2009-03-13 20:17 Tiksi
Szia Zsolti!
Miénk 1.4 tdci, 4 éves, 64000 km-t futott eddig és szerencsére eddig a szervizeken túl nem kellett rá pénzt költeni. Persze messze nem tökéletes autó, de azt gondolom, hogy ezért az árért nagyon jó választás! Nálunk igazi családi gépként üzemel (városi autózás és hosszabb utak is)és állíthatom, hogy erre a célra kiválóan megfelel. A terv az, hogy még legalább két évig meglesz és egy új Ford állja a helyét. Autópályán 120-130-at utazok vele, nagyobb sebességek szerintem magasabb kategóriás masináknak való (vagy azoknak se). Szerintem tehát egyáltalán nem rossz döntés egy ilyen autó, a népítéletek meg nem mindig korrektek, végül is leszólni a legkönnyebb valamit! A téli kerekeket, meg a sárvédő elemeket szerintem is célszerű megvenni hozzá, esetleg az ablak-légterelőket is (de szerintem a szatunás nagyon bóvli), valamint a tetőtartót is megvettem, az is frankó. A te modelledben nem tudom hány hangfalas audio van, de abba is érdemes fektetni, mert prímán elnyomja az ajtónyiszogást :-)

Üdv. Tiksi
válasz Hrozina Zsolt (#27) üzenetére

#46  2009-03-07 14:38 Berci
2004.11. 1.4 tdci 89000Km

- 20e Km-ént olaj, olajszűrő Stb
- 75e nél Első fékbetétek cseréje
- 70e körül egy "tűzkarika" csere

Fogyasztás sok várossal 5.5 körül, hosszab távon spórolósan 5 liter körül.
Szokásos nyiszorgások.
Minden rendszeresen karbantartva!
Elégedett vagyok az autóval és még vagy két évig biztosan megtartom!

#45  2009-03-06 18:07 akos1979
Szerkesztve:   2009-03-07 15:46
2005.08. hó TDCI 80000 km
-hátsó üléstámla döntő 60000-nél 12eFT
-generátorszíj szakadás 72000-nél 35eFT
-ablakmosó meghibásodás 75000-nél 3e Ft
-kötelező szervizek 20000-ként (olaj, olajszűrő, levegőszűrő, gázolajszűrő(csere v vízleengedés))
-a műanyagok nyiszognak ha hideg van, a fűtés ventilátora nyiszog, általában hidegben de néha csak úgy is.
Volt már rosszabb autóm is de azok öregebbek voltak. Semmi sem tökéletes, a Fusion se. Legalább keveset fogyaszt.

#44  2009-03-04 21:06 Lackóóóóó
Szia Benvik! Az autó működése hibátlan volt nem vettem rajta észre semmit ,csak álló helyzetben fűtő ventillátor bekapcsolásával gázolajszagot észleltünk,és a kocsi alatt kisebb nyomokat. Gyakorlatilag a porlasztó el volt repedve,de még a szervízben dolgozók sem láttak ilyet.75000ft volt a javítás. Üdv:Lackóóóóó

#43  2009-03-03 21:46 Priest
Az én Fruzsim 1,4 tdci 2006, 30 ekm. Nagyrészt az asszony megy vele, ő már megszokta, megszerette.
Előre bocsátom, hogy én is úgy gondolom, hogy nagyjából azt kaptam a pénzemért amit akartam, az alábbiak csak kukacoskodások:
1. Napellenző, a lehajtásnál eltakarja egy pillanatra az egész látómezőt, a széle sorjás.
2. A harmadik fokozatban nem férsz a szellőzés tekerőihez. A váltó karja túl közel van.
3. Az ablaktörlő kar teljesen ellentétesen működik, mint más "normál" autóban. Aki másik autót is használ, annak ez nagyon zavaró.
4. Zajos a motor. (Most volt módom hasonló korú Fiestában ülni, az csendesebb). A menetzaj az más, az a kasztni alak miatt az indokoltan nagyobb.
5. Zizeg a műszerfal.
6. Az olajat már a kezdetektől csipegeti, a turbóba menő karter cső csupa olaj.
7. A rádió időnként más-más hangerővel szólal meg az induláskor. És nem tud mp3-at.
8. Az ülések elsőre kényelmetlennek tűntek, de most már hozzászoktunk.
9. A motor teljesítménye kicsi. Ugyanebből a motorból máshol 90 LE-t kihoznak.
10. Nincs erő 2000 f/p-ig a motorban. Ezt nagyon bele kell kalkulálni a vezetési stílusodba.
11. Amit egy új kocsihoz mindenképpen ajánlok: 4 db sárvédő gumi (12 eFt), 2 db légterelő (6 eFt), FORD jelzésű ablaktörlők (gari, vagy 14 eFt), Antisztatikus üléshuzat (kb 10 eFt), felnis téligumi szett (kb 100 eFt).
12. A szervizek lerázósak, vagy nem tudják-, vagy nem akarják a problémákat megoldani. Nem véletlen, hogy a Berceli Ford-hoz viszik Bp-ről is a Fruzsikat.
13. Az én váltóm szar, akad a kezdetek óta. Tudom, ez egyedi, mert a legtöbben nagyon dícsérik.
+1. Kicsit fapados, a göröngyöket észreveszi... dehát én így szeretem!

#42  2009-03-03 20:36 settenke
Látod erre a megoldásra nem is gondoltam, szerintem jónak kell lennie.
válasz klarky (#34) üzenetére

#41  2009-03-03 14:47 szitu
1.4 benzin 3 év 68e km.
A generátor és klíma szíj lett garanciában cserélve, mert a reggeli párás időben 1-2 percig csipogott. Csak azért cseréltettem ki mert még garis volt, nem sokkal a három éves kor betöltése előtt.
A jobb oldali elektromos ablakemelőt lefagyva addig erőltettem, hogy egy picit ferdén jön le az ablak és hallatszik hogy szorul. Ezt igazából én rontottam el.
A bal hátsó lámpabura bepárásodott, majd 3 éves korában. Leszedtem, hajszárító, megtakarítottam a helyét, azóta jó.
Igazából semmi komoly.

#40  2009-03-02 23:34 burgi
1,5 éves 1,4 benzines 22000 km-el
-tetőkárpit csere foltosodás miatt
-elsőajtó díszléc csere leválás miatt

#39  2009-03-02 20:18 Hrozina Zsolt
Köszönöm a hozzászólásaitokat és a biztatást.Akkor már csak a visszaszámlálás maradt!!!!!
Az ára egyébként 3millió lesz, de ebben benne van az extra csomag és üzembehelyezés teljes összege.Most januárban rendeltük és adtak rá elég jó akciót.

#38  2009-03-02 13:17 Guszti
A meghibásodások miatt én is aggódtam (decemberben hoztam ki a kocsimat és azóta is imádom, igaz az enyém 1,6-os de benzines)
A neten található hibalisták félrevezetőek, a meghibásodások jellemzően a régebbi 2005 előtti fruzsikra igaz, a mostaniaknál a gyermekbetegségek többségét kiküszöbölték.(pl kormánykerék bőrborítása, középső tároló és kesztyűtartó zárak, stb.)
Remélem sok örömödet leled majd az új "telekjáródban" :)

#37  2009-03-02 12:54 dzs76
1,4 kályhás:142e. km pont 6 éves. 3 és fél éve nálunk és kb 70 e km ment bele. Előttem volt bal féltengely és hátsó csapágy csere. Utána semmi. Kifogástalan fogyasztás, kellemes utazás, mindennel nagyon meg vagyunk elégedve. Nem erőmű, de nem is annak vettem.

#36  2009-03-02 06:27 pori
Szia
Nem fogod megbánni az tuti .
Magas ülés pozíció kézreálló kapcsolok , belehet látni a műszerfalat , jól lehet pakolni
akár nagy cuccokat is .Egyszóval engem egyből rabul ejtett . Amiket itt hibákat olvasol
, azt más autó típusoknál is megtalálod csak talán még sokkal de sokkal többet .
Ha valami gyári hibás azt gariba cserélni fogják , nem kell tartanod semmitől.
Itt csak azért találsz ennyi mindent mert nagyon jól áttekinthető az egész oldal , egyszerű keresés , egyszerű témák . Itt mindenki próbálja megosztani tapasztalatait a klubtársakkal .
Várunk szeretettel téged is :)

#35  2009-03-01 21:46 Lucskos
Szia ZSolti!

Atom autót választottál!!
Mennyiben is mérik manapság?

A nem versenygépre:
Magabó először mikor taliztunk megkérdezte hogy 1.6-os? Nem az enyém 1,4-es. 100-nál már könyörög hogy lépjek oda mer elalszik. Fényképpel még szerencsére nem igazolhatom:)
Aki volt Velencén emlékezhet a tóparti útra. A mért gyorshajtás rekord ott a rendőröknél 98. (40-es tábla, -nyaralóövezet mellékutak 30) Ott Elenor 122-125-öt simán tud:)) CSak ősszel ám mer akkor nincsenek fürdőzők.

#34  2009-03-01 20:44 klarky
Miután nem nagyon tudták a szervízben megcsinálni a lámpákat (sőt, ugye rosszabb lett) otthon a jobboldalit én is szétszedtem. Tudom most már mi a baj, ha eljön a tavasz megpróbálom megcsinálni (nem bízom rájuk a kötelezőn).

Én arra gondoltam, hogy veszek ablakszigetelésre használatos öntapadó gumi profilt, és azt ragasztom be. Szerinted az befér?
válasz settenke (#29) üzenetére

#33  2009-03-01 20:39 Benvik
Mi volt a porlasztó hiba?
válasz Lackóóóóó (#32) üzenetére

#32  2009-03-01 20:32 Lackóóóóó
Sziasztok! 1.4TDCI Fusion 3,5év 138000km-nél járunk eddig semmi komoly baja nem volt,csak egy porlasztó hiba jött elő.Alapjába véve szerinten jó kis kocsi ennyi. Üdv:Lackóóóóó

#31  2009-03-01 20:16 Nagy Milán János
Úgy nézd át az autót mintha a használt piacon vennéd!!!!!!Én ugyan nem találtam kivetnivalót átvételkor,de voltak ismerőseim(mind más tipusu autót vett)aki a nagy örömködésben farkas ordító hibákat nézett el,és utólag az ő nyakába varrták,hogy otthon ő szúrta el.(Pld:ajtó kéderezés megszakadva,csomagtartó burkolat leválva,biztíöv csat működés képtelen.)Ja és az a baj,hogy volt ismerősöm akinél csak néhány hónap múlva derült ki,hogy leejtették a kocsit a trélerről megcsinálták és újként eladták!!!Nincs már betyár becsület....

#30  2009-03-01 20:02 Nagy Milán János
Nekem 1 ezres oroszlános autóm volt előtte.Az kis lapos volt,és úgy gondoltam vacak lesz ennek a kanyarodása mert billegni fog.Kellemesen csalódtam,anyámék daewoo kalosa alacsonyabb,de azzal nem mernék úgy kanyarodni mint ezzel!A motor morgós,hangos de már megszoktam....ez ilyen.
válasz pori (#22) üzenetére

#29  2009-03-01 19:44 settenke
Klarky! A hátsó lámpáim nekem is párásodtak először a jobb oldali (a jobboldali a ködfényzáró teljesen vízbe állt. A belső foncsor le is oldódott.), majd a baloldali is. A hibát a lámpabúra alatt lévő szigetelő okozza, ami egy idő után veszít a rugalmasságából. Én úgy oldottam meg, hogy vettem kétoldalas ragasztó szalagot ami egy kicsit puha is. Azt először felragasztottam a a hátsó lámpabúra szigetelésére, ami a karosszériához csatlakozik, hogy megakadályozza a víz bekerülését az utastérbe. Két réteget is ragasztottam egymásra, majd visszatettem a helyére a lámpabúrát. Előtte persze hajszárítóval a legutolsó vízcseppet is kiszárítottam. Azóta megszűnt a hátsó lámpák párásodása.
válasz klarky (#26) üzenetére

#28  2009-03-01 17:39 klarky
Nyugi Zsolti!

Nincs itt semmi gáz, szerintem nagyon jó döntést hoztatok, amikor a Fruzsi mellé tettétek le a voksotokat!

Minden autónak van baja, tökéletes kocsi nincs. Ez sem az, de hidd el égbekiáltó hibája nincs.

Ha megnézed, nagyjából mindenki ugyanarra panaszkodik, azok meg nem nagy hibák. Van egy-két durva beírás azokat nem is értem, jó nagy pech lehet kifogni egy olyan autót.

Szóval fel a fejjel és majd átvétel után jöhetnek az első benyomások!

Sok balesetmenteset és üdv a club-ban!!!! 8-)))

#27  2009-03-01 16:58 Hrozina Zsolt
Szerkesztve:   2009-03-01 17:01
Sziasztok!Először is bemutatkoznék, Hrozina Zsoltnak hívnak.Kétgyermekes boldog apuka vagyok.Azért bátorkodtam ide írni és nem a tagnévsor rovatba,mert még várólistásak vagyunk.Bő egy hónapot ígértek a kocsi megjövetelére.1.4 benzines fresh (panther black szín,belső kárpit violet tanzanite)extra csomagot kértünk hozzá(digit klíma,fedélzeti számítógép).Kb egy hónapja vagyok tag és most hogy (nagyon-nagyon) lassan elérkezik a várva várt nap, bátorkodtam én is írni.Egy éve bújom az internetet és az újságokat,hogy milyen kocsit vegyünk.Egy ismerősömnek van egy Fusionja 1.4 diezel,hat éves és még semmi problémája nem volt vele.Lassan mi is beláttuk, hogy nekünk Fusion kell!!!Rengeteg népítéletet olvastunk és persze a ti véleményeteket is.És akkor jött ami végleg az autó mellett szólt,az ára .Szerintem ezért az árért újonnan jó kis autót kap az emberfia.És akkor elérkeztem végre amiért írok.Szomorúan olvasgatom hogy mennyi hibátok van a kocsival(tisztelet a kivételnek).Mi is úgy örültünk,hogy életünk első új autóját megvehetjük,de most egy kicsit azért rossz kedvünk lett.De még így is(remélem nem bánom meg)nagyon örülök hogy Fusiont veszünk.Rengeteg kérdésem lenne,de ami a legfontosabb a kocsi átvételénél mire figyeljünk oda?Írtátok a festék minőségét,illeszkedéseket.Festék mérővel átmérethetem az autót?A váci úti Ford szalonba vesszük a kocsit.Elnézést kérek a hosszú bemutatkozásért, várom válaszaitokat. Üdvözlettel:Zsolti

#26  2009-03-01 10:14 klarky
Az enyém egy nap múlva lesz pontosan 2 éves és 26 ezer van benne.

Nekem a hátsó lámpákkal volt/van bajom, ugyanis párásodnak. A jobb oldalit egyszer gariban kicserélték, ezt követően az nem párásodott, hanem az első esőnél félig telt vízzel. Visszatették a régit. Mostmár a bal is csinálja, úgyhogy egyenlőre nincs megoldás.

Más bajom nem volt, persze az enyém is zörög és nyöszörög (ezt kénytelen megszokni az ember, belefáradtam, h keresgessem az okot és próbáljam megszüntetni őket).

Ami a futóművet illeti, szerintem példás. Jó, az igaz, hogy kemény és olyan intenzitással közvetíti az úthibákat, hogy néha csak pislogok, miért bakkant az autó ott, ahol egy másik autó simán átsiklik, de szerintem ehhez az autóhoz ez illik és én így szeretem. Nem bírom a nyúlós autókat, nem limuzin ez, hogy hosszan hintázzon.

Ja, mégvalami: A hűtórács egyik bolhája a nagy hidegben elpattant, szóval, most azt egy csavaral kevesebb tartja, de szerintem javítható, azért nem kell cserélni.

Ennyi. Lassan viszem kötelező szervízre, remélem ott sem találnak semmit.

#25  2009-03-01 09:50 -zoli-
1.4b Fresh 1 év 10 hónap 52000 km.
Bal biztonsági öv akadt (gariban csere).
Jobb oldali féltengely tartócsaspágy morgott (gariban csere, 10000 km-nél).
Jobb hátsó lámpa beázott (gariban csere).
Jobb oldalon zörög a műszerfal, hagy zörögjön.

-zoli-

#24  2009-03-01 09:40 pori
Ebben igazad van , ahol általában én járok ott 90 km/h . erre az útszakaszra értettem .
Végül is mind1 ott akkor sem lehetne 120 km/h -val menni .Nem változtat a tényen a Ford Fusion
nem verseny autó ,legalábbis az európai típus .Tényleg nem csak a kellemetlen oldalait kéne néznem , hiszen megvagyok vele elégedve általánosságban :) Ez csak a saját egyedi véleményem amit úgy látom nem sokan osztanak. 2007 előtt két évig kétütemű Trabantom volt ugyan ezen az útszakaszon 90 km/h -ig nem volt vele gond . 110 km/h -nál amikor már az életéjér könyörgött arról inkább nem beszélnék . Na jó azért nem lehet összehasonlítani hiszen azért a fusion ahhoz képest egy álom . Csak még annyit hogy másik autótípusokban ezen az útszakaszon nem tapasztaltam semmi hasonló problémát . Persze ez lehet attól is hogy magasabb a súlypontja , de kár erről beszélni .Nekem ez a véleményem , másoknak pedig más . Attól még ez egy jó kis kocsi .
válasz Tamy (#23) üzenetére

#23  2009-03-01 07:23 Tamy
Igaz, hogy nem versenytempó a 120, de csak autópályán lehet ezt a sebességet elérni a magyar törvények szerint. A "gyengébb minőségű úton" pedig 20-60 km/h korlátozó táblák vannak 'ottfelejtve' az autós legnagyobb örömére...

#22  2009-03-01 06:10 pori
Nem fogja rendesen az utat , szerintem is pattog a hátulja ,de lehet hogy az eleje is .
Igazából mindegy hogyan fogalmazunk , sajnos a jelenség akkor is fenn áll .
Főleg gyengébb minőségű utakon , ahol mentem más típusú autóval 140 km/h -val ,de ott nem jelentkezett ez a probléma . Igaz nem egy verseny autó ,de 120 km/h azért nem is egy verseny tempó .
válasz magabo (#21) üzenetére

#21  2009-02-28 23:15 magaboa csapat fotósa
Ha megnézitek a tankoltamot ott van tőbett futott is pl. Csoki-é 153ekm.
Nekem nincs stabilitási problémám nekem inkább elpattog a rossz úton a hátulja vagy kúszik a gumi.

#20  2009-02-28 21:27 Lucskos
2 év 2 hónap 1,4 B: 72000 km, két hátfal csere, csomó fényszóró, egy defekt.

#19  2009-02-28 20:20 settenke
2006 júniusi 96476 km 1.4 benzin.
Kopp-Kopp semmi baja. Nekem lenne benne a legtöbb?
Gariban cserélték a váltógombot, mert lejött a díszítés. (nembírta a meleget)
Az egyetlen nyiszorgással meg együtt tudok élni. (néha-néha a légzsák elöl, de az is elviselhető)
Remélem csak annyi baja lesz, hogy kötelező szervízekre kell hordanom.


#18  2009-02-28 20:09 pori
Nem is hibaként írtam :) Csak nekem nem tetszik :)Kanyar stabilitási probléma , körforgoban simán jelentkezik ,nem túl nagy sebességnél is.
válasz turbobacsi (#17) üzenetére

#17  2009-02-28 20:02 turbobacsi
"-Kanyarban hamar megcsúszik , rugózás kemény ,~120 – km/h felett nem érzem stabilnak . " <--- ez nem versenyautó!
válasz pori (#16) üzenetére

#16  2009-02-28 19:54 pori
Szerkesztve:   2009-02-28 22:04
Sziasztok
2007 szeptember 1.4 B ~ 22 000 km / nem kímélem, padló lemezt is letaposom /
-Ablaktörlő lapát csere gyárilag gyenge minőség miatt /gariba cserélve /
-Szervó szelep beragadt / gariba cserélve /
-Hátsó ablakemelő karok nagyon ferdén álltak /gariba javítva /
-Hátsó ajtó zárak zörögnek / házilag megrángatva az ajtó , elmúlott /
-Hátsó lökhárító nem illeszkedik rendesen / gariba javítva /
-Kuplung néha reccsen /nem lehet javítani , gyárilag sz@r / türelmesnek kell lenni :)

-Hátsó ablakmosó előbb töröl aztán spriccel / nem hiba ,csak nem tetszik /
-Utastérben halható motorhang szerintem hangos
-Kanyarban hamar megcsúszik , rugózás kemény ,~120 – km/h felett nem érzem stabilnak .

Ezek mind csak apróságok , megvagyok elégedve a géppel :)


#15  2009-02-28 14:06 Benvik
Úgy látom,hogy senkinek semmi komoly baja nem volt még a gépével!Mondjuk viszonylag kevés kilómétert futottak.
A legtöbb ha jól olvastam 83,5e km volt.
Az enyémben 1.4 tdci még csak 21000km van,de semmi baja,kivéve az a váltáskori kattanás,de az ilyen....
Volt benzinesem is 24000km-el,annak sem volt semmi baja...
A dizeleseknek mondom,hogy a gázolajszűrőt ne 60000-nél cseréltessék ki,hanem legalább 30-nál!
Az olajcserét is illene 10000-ént kicsereélni!
Csak jó minőségű gázolajat tankolni,mert drága a nagynyomású rendszer( Porlasztó,szivatyú)!

#14  2009-02-28 12:19 Tamy
2év 2 hó. 44e., 4 hónaposan kapott egy új festést( gyári hibás ) ezen kívül csak olaj és szűrő, meg egy-két izzó (jobb első, pótfék).
A motor kifogástalan! Úgy és annyira megy, ahogy elvárni 80 lótól, hangja pedig alig hallható.

#13  2009-02-28 10:16 mester76
1.5 év 29e km,szintén hibamentesen,1.4 olajkályha.Új kora óta a kuplung felengedésekkor /néha/kisebb klattyanás hallatszik de ezt már meg szoktam.Első ablaktörlőlapát csere volt még.Ennyi.

#12  2009-02-28 09:29 pistiapufőnök
Két és fél év, 47ekm, gyakorlatilag semmi. 1.4b fresh.

#11  2009-02-28 09:27 zsolti bá'
Szerkesztve:   2009-02-28 09:28
2006 július, 1,4 benzin:
-középső tárolórekesz nem műxik(garancia);
-motorház tető nem nyitható(garancia);
-műszerfal zörgött(garancia, a szervízben újraépítették)
-festési hibák(garancia);
-jobb hátsó ajtó hangszóró csatija(garancia);
-tetőn lévő gumicsík felvált(garancia);
-hűtőrendszer eresztette a hűtőfolyadékot(garancia);
-felső kuplung munkahenger csere(garancia);
Garancia lejárta után:
- a gumicsík ismét felvált: kétkomponensű ragasztóval visszarakva(sk);
-a jobb első ajtón a takaró műanyag búcsút intett a bolháinak, a háromból már csak egy fogja. Ez még a tavaszig így marad, akkor visszaragasztom.

#10  2009-02-28 08:54 kosapeter
1év 1,4 benzines Fresh, 9100km.
- féltengely csere,
- fogyasztás 8-10liter; pillangó szelep-ház csere nem oldotta meg;
- bal első ajtó díszcsík csere, mert leesett;
- vízelvezető jav. 3-szor, most odacsavarozták a szervizben!
- klíma lefojtja a motort, nem tudják mi a baj, de elismerik.
Nagyjából ennyi... :)

#9  2009-02-28 07:47 turbobacsi
2 gumicsikot préseltem a szélvédő és a müszefal közé (a sarokba meg attől befele 30cm-re): nem szép látvány, mert kilátszik a vége, de a zörgés mexünt: hidegen is!
válasz zebco330 (#3) üzenetére

#8  2009-02-28 00:25 magaboa csapat fotósa
Szerkesztve:   2009-03-01 15:05
3 éves múlott november végén, 83,5 ekm kőrül járok. A kötelezőn kívül csak kopó cucc volt más nem. Kisebb zörgés előfordul (légzsák hidegbe).
Meg apróságok 1-2izzó, középső rakodóhely gombja törött de csak nyitott állapotba látszik.


#7  2009-02-27 22:51 brigi
2 év, 44ezer km, 1.4 TDCI, eddig csak gázolajra, szervízre,meg a biztosításokra költöttünk....:)) Meg fél éve, kb. havonta egy defektre:(

#6  2009-02-27 22:30 ferikenyhAutótörő
Szerkesztve:   2009-02-28 07:32
1, 4 benya Fresh 2 év 1 hét híjján és 22.000 km, semmi gond nem volt, csak zabált mint állat (9-10 l/100 km), utánna CSATT!! majd 1,4 benya PLatinum, 1 év és 13.000 km, eddig 1 odalindex-búra cseréje volt, belső repedés miatt, valamint első szélvédő vízelvezető felválás, mely PLATINUM szériahiba mechanikai vagy motorikus hiba eddig semmi (kopp-kopp), sőt a fogyi is 7-8 l/100 km között mozog E85 - 95 keverékkel! Nekem is zörög valami, de én ugy tapasztaltam eddig, hogy az a középső visszapillantóban a tükör kis kottyanása lenne!

De mindez a RÁFORDÍTÁSOK oldalon látható - bár csak azoké akik vezetik rendszeresen s mindent felvisznek! :)

#5  2009-02-27 22:14 zozi
3év 47000, egy pótféklámpa búra csere anyaghiba miatt,és egy tank takarítás,hivatalos, kagylós kúton tankolt rossz minőségű benzin miatt. mellesleg csendben van.

#4  2009-02-27 21:53 dunaip
1év 27e km 1.4TDCi semmi komoly:
irányjelző visszajelző led kb 3 hónaposan.
Most vettem észre, hogy gerjed a hangszóró, ha nagy fordulaton megy a szellőző venti. és én is kopp kopp!

#3  2009-02-27 21:46 zebco330
Hogyan sikerült javítani? Nálam is jelentkezik néha, de inkább csak addig míg át nem melegszik az utastér.
válasz turbobacsi (#2) üzenetére

#2  2009-02-27 21:38 turbobacsi
2év, 33e km, 1.4B: müszakilag semmi, egykis zörgés a műszerfalban: házilag javítva (szerviz nem tudta +oldani)

#1  2009-02-27 21:36 Joebácsialkatrészbótos
KOPP-KOPP-KOPP!!!
Műszakilag semmi, hál'istennek.
Teszi a dolgát.

MELLeslegre (;D) a válasz:
Szerintem én bennevagyok a közepébe... 52000km

1

Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
 
péter60 2024-04-07 21:33
 
dzso80 2024-04-07 20:13
 
péter60 2024-04-07 14:48
 
dudicukrasz 2023-12-29 08:18
 
Hpetya 2023-12-24 05:22
 
ferikenyh 2023-12-14 15:31
 
dudicukrasz 2023-12-14 15:14
 
ferikenyh 2023-12-14 14:53
 
dudicukrasz 2023-12-13 18:07
 
dzso80 2023-12-13 17:04

Friss cikkek
 
Alkatrészt keresek
Keres - Kínál
 
 
 
Rádió kód V060206
Az oldal használata
 
Öninditó
Gyors kérdések
 
Elektromos ablak
Gyors kérdések
 
Klíma hiba
Gyors kérdések
 
 
Segítség
Belső tuning
 

Friss hozzászólások
 
mikepapa911  2024-04-02 10:28
 
Rádió kód (1 új)
Az oldal használata
sagrath  2024-03-31 15:21
 
dzso80  2024-03-19 20:59
 
Ateg  2024-03-14 17:21
 
dzso80  2024-02-28 19:48
 
dzso80  2024-02-28 19:05
 
1.4 TDCI rángat (1 új)
Gyors kérdések
Csomesz  2024-01-13 10:06
 
dzso80  2024-01-08 22:46
 
Rádio kód (3 új)
Az oldal használata
dzso80  2024-01-06 16:04
 
Dylan  2023-11-11 18:12

Kedvezmény
 

10-50% kedvezmény új Ford alkatrészek árából
 
 

5% kedvezmény a Romhányi Autó Kft szervíz-számláinak végösszegéből
 
 

25-30% kedvezmény váltózár árából
 
 

20% kedvezmény szélvédőjavítás árából
 
 

10% kedvezmény különböző alkatrészek áraiból
 
 

5-25% kedvezmény szervíz- és alkatrészárakból
 
 

10-15% kedvezmény autószőnyegre, csomagtértálcára, légterelőre
 
 

10% kedvezmény bioetanolos E85 átalakításra
 
 

10-30% kedvezmény chiptuningra, autódiagnosztikára, szervízre
 
 

+5% kedvezmény
 
 

5% kedvezmény
 
 

28-38% kedvezmény
 
 

Tárhelyszolgáltatónk a Webhold

Látogatók