Szavazás

Hirdetőtábla

Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.

Kategóriák

Statisztika
3 931 felhasználó
2 227 cikk
56 kategória
40 487 hozzászólás
16 031 183 letöltés

4 aktív felhasználó
1 074 egyedi látogató
2 480 letöltés
  az elmúlt 24 órában

24 aktív felhasználó
  az elmúlt hónapban

Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
Gabiatti023(> 60 perce)
dzso80(> 60 perce)
szita721031(> 60 perce)
meszaros(> 60 perce)
dvdkergeto(> 60 perce)
ferikenyh(> 60 perce)
bandi1969(> 60 perce)
sagrath(> 60 perce)
Dominik97(> 60 perce)
Jozinka1983(> 60 perce)
pori(> 60 perce)

Utoljára regisztrált felhasználó
Gabiatti023

Ajánlott oldalak

Letöltések

Furcsa olajszag az utastérben
Miki61  2009-08-05
Nemrég észrevettem, hogy menet közben ha leengedem az ablakot furcsa olajszag jön az utastérbe, nem gázolajszag (1.4 tdci, és most lesz 3 éves) - azon már túl vagyunk - hanem inkább fáradtolaj szagra hasonlít. Ha bekapcsolom a klímát, nem érezni. Érdekes, hogy ahányszor kiszállok, hogy keressem a szag forrását, semmit sem érzek. Egyre inkább úgy néz ki, hogy a szellőző rendszeren keresztül jön be és a leengedett ablaknál a menetszél csak ezt erősíti fel. Nyaralás előtt bejelentettem egy márkaszervízbe, de ahogy az ilyenkor lenni szokott, még akkor azonnal elmúlt. Megemelték a kocsit, de azt mondták nem látnak semmi rendkívülit. Néhány nap múlva persze visszajött. Már arra is gondoltam, hogy valami bekerülhetett a szellőzőrendszerbe, vagy a klímát tisztítani kellene (igaz nem a klíma használatkor büdös, bár már néha ekkor is).
Valakinek van hasonló tapasztalata, ötlete?

Hozzászólások

#89  2017-07-23 23:42 rdijasz
Megnéztem, nekem sincs tömítés...
Az agyam eldobom, most olvastam ezt a bejegyzést! 2007-ben vásároltam szalonból az autót újonnan, vonóhoroggal. Több alkalommal a mai napig érzem ezt a bűzt, ezért nyitott ablakkal sosem utazunk. Hiába szóltam szerelőknek, nem találtak semmi hibát. kb. 50000km-t vezettem, amikor 2010-ben tüdőrákot diagnosztizáltak (sosem dohányoztam, a munka környezetem sem okozhatta), a kioperált tüdőlebenyemben a rosszindulatú daganat mellett kormot találtak. Talán most kaptam meg a választ, ami okozhatta? Tíz éves lesz az új autónk, ami szép lassan megöli a családom?! :(
Szaszi! szeretném felvenni veled a kapcsolatot, címem: info(kukac)jasznet(pont)hu
válasz Szaszi (#81) üzenetére

#88  2014-11-29 13:33 Szaszi
Szia! Személyesen jártam el, egy -két hónapig volt csak ügyvédem. Jobbnak láttam, ha én képviselem az ügyet.Volt már régről is egy hasonló ügyem ( az még a Merkuros időkben volt, Dacia-val 1990-ben, ott sem volt ügyvédem).Akkor autós újságokból írtam össze a jogszabályokat , amik alapján kértem a cserét. Akkor még nem volt internet.Most sokkal könnyebb dolgom volt internet segítségével felfrissíteni a tudásomat a törvényekre, amikre hivatkoztam. Akkor a gépkocsi gyártási hibás volt.Mindig én fogom ki a selejteket, de szerencsére abból is jól jöttem ki. Azt kicserélték 2 évesen, és egyből eladtam jóval vásárláskori érték felett , mert volt két hatalmas áremelés a vásárlás után.
válasz Volán Peti (#75) üzenetére

#87  2014-11-26 06:55 Szaszi
Szerkesztve:   2014-11-26 06:57
Igen, itt kezdődnek a szakmai ismeret hiányok a szerelők részéről. Rendelni kellett volna nekik egy másik betétet ami üreges ( pár száz forint lehet), amin a vonóhorog oldalsó tartó átmegy. Ezáltal meg lenne oldva a tömítettség. A gépkocsi gyártó előírja ennek az alkatrésznek a meglétét a vonóhorog felszerelésekor.Szakértői vizsgálat alkalmával bebizonyítottam a Ford Importőr szakemberének ( pont volt bent egy másik vonóhorgos kocsi is a márkaszervizben szakszerűtlen vonóhorog felszereléssel ), felhívtam rá a figyelmet, hogy ezt az alkatrészt kihagyják. Mégis az volt a válaszuk, hogy a gépkocsinak nincs semmi baja.Saját maguk által kiadott szerelési utasítást sem tartatják be! A kiszerelt alkatrész látható a képen, ami a tömítettséget ellátná.

válasz szita721031 (#86) üzenetére
 1 tagnak  tetszik

#86  2014-11-26 06:25 szita721031
Az a kérdés hogy valakinek tömítették-e. Szerintem senkinek. Nekem akkoriban három hétbe telt hogy a vonóhorog visszajelzőt beszereljék. Azt mondták nem kell.
válasz Szaszi (#85) üzenetére

#85  2014-11-25 19:54 Szaszi
Szerkesztve:   2014-11-25 20:01
Köszönöm Neked , és Dudinak is, meg a többieknek is akinek "tetszik".
Akinek az alábbi képen látható módon van felrakva a vonóhorog , annak mindenképp ajánlanám, hogy szakemberrel tömíttessék le a hátfalakat,hogy a por, kipufogógáz, rovarok, rágcsálók ne tudjanak a gépkocsi üregrendszerébe bejutni, majd onnan tovább az utastérbe. A 79.sz. hozzászólásomban a képeken jól látható, hogy mennyi szennyeződés bejut.

válasz ferikenyh (#84) üzenetére

#84  2014-11-24 21:13 ferikenyhAutótörő
Gratulálok!
 1 tagnak  tetszik

#83  2014-11-22 10:03 dudicukrasztrollface
Grat,fusiont ne vegyél többet,ma már sokkal modernebb kocsik vannak a piacon.
válasz Szaszi (#82) üzenetére

#82  2014-11-22 05:46 Szaszi
Szia Dudi!Ha egy 7 éves autó ami 3.5 milla volt akkor, és most 5.2 millát adtak kamatokkal érte (és 70000km-ert volt az autó használva, diesel kisfogyasztással )? Összetehetem a két kezem és imádkozhatok, hogy ennyire balfaszok voltak.
válasz dudicukrasz (#80) üzenetére
 3 tagnak  tetszik

#81  2014-11-21 19:49 Szaszi
Ma véget ért a kálváriám az autóval. Én már többet nem szívom azt a büdös szagot. A gépkocsit a márkaszerviz visszavásárolta a vásárláskori vételáron, üzembe helyezési díjjal együtt, és kaptam a gépkocsi vásárlás napjától a tegnapi napig késedelmi kamatot 2008.01.04-től 2014.11.19-ig .A perköltségeket , szakértői díjakat is mind nekik kellett kifizetni. A Ptk. ide vonatkozó paragrafusai szerint hibás teljesítés, a bíróság szerint is alapos volt az elállásom a szerződéstől. Gyári új gépkocsit vásároltam, a garancia időben bejelentettem a hibát amit 6 év alatt nem hárítottak el, a gépkocsit nem cserélték ki. Érdeksérelmem, érdekmúlásom volt a gépkocsival, ezért álltam el a szerződéstől. Érdemes volt kitartanom az igazam mellett.
 10 tagnak  tetszik

#80  2014-07-24 07:29 dudicukrasztrollface
Ha egy 8 éves autó 5,5 évvel ezelőtti piaci értékét ajánlják fel kártérítésnek peren kívül,az nem is olyan rossz biznisz

#79  2014-07-23 21:52 Szaszi
Néhány kép a kipufogógáz, por beáramlási pontokról.














Jól látszik a tömítés hiánya, és hogy mennyire megszínezi a kipufogógáz az üregrendszert.Beül a por, korom, és más szennyeződés. Innen meg egyenesen az utastérbe jut, a csomagtartóban lévő szellőzőkön, biztonsági öv nyílásain. A küszöbök páravíz kivezetőin is jön ki a korom. Mivel teljesen bejut mindenhova,végig áramlik az egész üregrendszeren.

#78  2014-07-23 20:21 Volán Peti
Szerkesztve:   2014-07-23 20:28
Többet nekem sem kell Ford az egyszer hétszentség, használom amíg szét nem esik. Most lesz 5,5 éves, de hadnemmondjam... de végül is mit akarok, elérte a használatra tervezett maximum időt. Ja hogy 40 ezret se mentem vele, az kit érdekel... 88 óta vannak Fordjaink, nem véletlenül döntöttem ismét mellette, de soha többet, ez biztos... főleg amilyen árai lettek, a múlt héten néztem, a B mar árát megint felnyomták fél-fél millával felszereletségtől füegettlenül, a Focusét meg felszeretlsgétől függően 300-500 ezer Ft között. B Max Titanium, 5,7 millától (megjegyzem nem tudom mire fel, a C-Max full extra 6 milla... mondjuk ezt sem értem, 2 éve még 4,5 volt...), ha telepakolom annyi extrával amennyit néztem az újabb Dacia Dusteren, kettő Dacia ára kijön...
válasz Szaszi (#77) üzenetére
 1 tagnak  tetszik

#77  2014-07-23 02:31 Szaszi
Tavaly szeptemberben kérte az importőr, hogy peren kívül had vizsgálhassa meg az autót , mert neki nem volt rá még lehetősége (előtte ajánlot levélben kértem Őket erre, még a per előtt). Idén márciusig ( 6 hónap !!!) nem voltak képesek megfelelően elvégezni. Ekkor jeleztem a bíróságon , hogy peren kívül tovább nem nézhetik. Nincs nekem erre időm. Lehet ez nem tetszik nekik? Nem én vagyok aki a Ford márkába vetett bizalmat rombolja , hanem akinek éppen védenie kéne. 5.5 éve nem képesek elismerni a hibát. A környezetemben senki nem vesz már Fordot. Tanulva az én esetemből.

#76  2014-07-22 19:10 Volán Peti
Szerkesztve:   2014-07-22 19:27
Ja most olvasom, hogy már korábban ajánlottak fel neked levásárlási lehetőséget... hát igen, ennyit szoktak kb.

#75  2014-07-22 19:03 Volán Peti
Ha nincs igazuk is fellebbeznek. Főleg, hogy most már az importőr is mögöttük áll, gondolom levajazták egymásközt, hogy az importőr állja innentől kezdve az ügyvédi költségeket, a perköltséget pedig a márkakereskedés. Így most a márkaker hátradől és rábízza az importőr jogászaira.

Nem lennék meglepődve, ha az importőt jogászai felkeresnének peren kívűli egyezség címén, egy nevetséges, kb az autó mai, általuk vélt piaci árával megegyező kártérítést ajánlanának fel az importőr jogászai.

Bevett szokás. A márkaker kicsit késett, mert értelmesebbje, már per előtt megállapodik az importőrrel és a felperessel. Az összeg pedig általában az autó akkori piaci értéke. Az hogy az mennyire reális, az pedig csak a károsult ügyvédjének tökösségén múlik...
válasz Szaszi (#73) üzenetére

#74  2014-07-22 07:25 Joebácsialkatrészbótos
Ez már nállam túllépte a nevetséges kategóriát...
 1 tagnak  tetszik

#73  2014-07-22 00:11 Szaszi
Köszönöm szépen a támogatást.
Azért az is érdekes, hogy az importörnek nem kéne semmit sem fizetni ( vele egyáltalán nem vagyok jogviszonyban , csak a márkakereskedéssel), és mégis Ők is fellebbeztek az ítélettel szemben ( beavatkozóként perbe hívta a márkakereskedés). Pedig csak a Ford által kiadott vonóhorog felszerelési utasításukat kéne elolvasniuk, hogy milyen szintű kontárkodás megy a márkaszerviz részéről.
Éppen bent volt egy másik vonóhorgos kocsi is a szemlézésnél, és annak is rosszul volt felszerelve a vonóhorogja. Ott is akkora tömítetlenség volt a gépkocsi hátuljánál, hogy még kisebb patkány is befért volna a gépkocsi üregrendszerébe, nemhogy a kipufogógáz, por, egerek, bogarak.
Persze ezek után mégis Ők is azt állítják, hogy a kocsi hibátlan.
válasz pistiapu (#72) üzenetére

#72  2014-07-21 20:23 pistiapufőnök
Örülök az eredménynek és tovább szorítok neked a másodfokhoz.
válasz Szaszi (#71) üzenetére
 2 tagnak  tetszik

#71  2014-07-21 19:40 Szaszi
Szia! Első fokon pert nyertem a márkakereskedés ellen. A gépkocsit vissza a márkakereskedésnek, a vételárat vissza nekem.

A márkakereskedés nem nyugodott bele az ítéletbe, fellebbeztek. Másodfokon folytatjuk tovább.

Az autó hibája továbbra is meg van, akárhányszor vizsgálgatják. Viszont szakmai hiányosságok vannak részükről. Ha kiszerelnek tömítő elemeket, amiknek a meglétét a gépkocsi gyártó előírja, hogy bentmaradjon, sőt ellenőrizzék le a helyes beilleszkedését. Ezek hiánya után azt nyilatkozni, hogy nincs semmi baja az autónak. De hát Ők tudják.
válasz pori (#70) üzenetére
 6 tagnak  tetszik

#70  2013-12-06 13:31 pori
Írjál mindig mert kíváncsi vagyok a fejleményekre .
Részemről már csak tavasszal hárítom el a problémát .
Minden oszlopot , üreget kifújok púrhabbal az tuti .
válasz Szaszi (#69) üzenetére

#69  2013-12-06 11:57 Szaszi
Szerkesztve:   2013-12-06 14:40
Nincs még vége az ügynek. Most már a Ford importőr tájékoztatta a gyártót a hibajelenségről ( belekényszerítették , mivel perbe vannak híva a márkakereskedés részéről). Állítólag januárban jön egy másik vegyész csapat újra légterezni az utasteret.Az importőr emberének elég volt kb 8 km-es próba út , hogy meggyőzze az utastérbe beáramló szaghatásról, amit a márka szerviz sok próbaút alatt nem akart érezni,elismerni.Van egy képem egy másik autónál a B oszlop aljáról( persze ez is fusion). Ez is diesel kocsi, és jól látszik a kormosodás féle koszos rész. Tehát nem csoda ha rosszul vagyunk az utastérben ebből a szagtól.


#68  2013-04-11 21:17 szita721031
Csak akkor vagy senkiházi ha gariban viszed.
Egyébként fizető vendég vagy akit le lehet húzni.
válasz dudicukrasz (#67) üzenetére

#67  2013-04-11 20:29 dudicukrasztrollface
Aha hát ha csak a náluk leadott,nyilvánvalóan szaré-hugyé beszámolt autókból lehet mazsolázni akkor valóban szerény összeg érte.Mindegy,ha ennyi időd van,járj utána,várjuk mi lessz....
Nekem már 2 rugóm tört el,de le se szarták,az itteni híresztelésekkel ellentétben csak addig vagy kedves vevő amíg ki nem hozod a szalonból a kocsit,utána senkiházi vagy./szerintük/
Ne add fel.....
válasz Szaszi (#66) üzenetére
 1 tagnak  tetszik

#66  2013-04-11 11:46 Szaszi
Én keveslem az összeget, meg a másik, hogy náluk kéne levásárolni. Amik közül meg választani lehetne nekem nem jöttek be. Most vettem már másik autót, hogy valamivel tudjak járkálni., Így most már végig csinálom velük, derüljön ki hogy mi okozza a hibajelenséget.Előbb utóbb a gyártónak is be kell kapcsolódnia. Más autós társam érdekében is próbálom most már az ügyet vinni.
válasz dudicukrasz (#65) üzenetére
 1 tagnak  tetszik

#65  2013-04-11 11:02 dudicukrasztrollface
Dobj rá egy kis lóvét azt vegyél egy normális autót,1,5 az jó ár érte.
válasz Szaszi (#62) üzenetére

#64  2013-04-09 21:45 Szaszu
dícséretes a kitartásod. Ha mindenki kiállna csak feleennyire a jogaiért, mennyivel másabb lenne a világ
 1 tagnak  tetszik

#63  2013-04-09 18:56 ferikenyhAutótörő
nem örülök neki hogy ennyi hercehurcával jár, de jogos a felháborodás. Sok kitartást hozzá! várjuk a további fejleményeket.

#62  2013-04-09 16:37 Szaszi
Nagyon lassan halad az ügy. Most már az importőr is a perben szerepel mint beavatkozó. Kértem a gépkocsi kicserélését az igazságügyi szakértők szakvéleményére alapozva, mivel azt írták, hogy konstrukcióbeli probléma miatt van kipufogógáz az utastérben.Többek közt a biztonsági őv biztonsági nyílásain jut be az utastérbe. Nagy lelkűen felajánlották ( az importőr), hogy kizárólag ügyfél elégedettségi szempontokat figyelembe véve az enyémet visszaveszik emelt áron (1530000FT), ez vicc kategória, ha választok náluk egy másik használt autót.Ha drágábbat akkor rá kell fizetnem. Az én autómban most van 69900km, 5 éves, már egy éve nem tudom használni, garázsban tartott kikímélt autó 1.4tdci, fresh, digitklíma , fed. komp. kartámasz . gyári sötétítés a b oszloptól , aluküszöbb, vonóhorog, sárvédő gumik, ezüstmetál,kormányról vezérelhető rádió,téli -nyári gumikészlet.Ennyit ér a garancia Magyarországon. Most már nagynyilvánosságra hozom az ügyett, mert mások autójában is kipufogógáz lehet,akinél ez a szaghatás van . Egy vonóhorog nélküli kocsinál is kimérték a magas szénmonoxid szintet menet közben . Akkor még nem is beszélve a korom rákkeltő hatásáról,a nitrogén-oxidok, kén-dioxidok belélegzéséről, amik igazán ezt a szaghatást kiváltják.Valamint ezek gázai nedvesség hatására savakká alakulnak, nyálkahártya , tüdő betegségek,vérképelváltozások stb. alakulnak ki. Gyerekek különösen veszélyeztetettek.Ja és jön az újabb igazságyügyi szakértői vizsgálat. Már a 3. lesz .
 1 tagnak  tetszik

#61  2012-11-01 08:22 Szaszi
A magyarországi képviselethez hiába fordulnánk, azok nagy ívben lesz....ják. (legalábbis még most). Most is kértem tőlük információt a hibajelenség minél előbbi megoldásához, és a válaszuk továbbra is az volt , hogy ez rám és a márkakereskedésre tartozik,a garanciális jogokat csak velük szemben érvényesíthetem.Pedig nem kértem mást , csak annyit, hogy írják meg , hogy szerintük annak az alkatrésznek hiányakor milyen hibajelenségek lehetnek. Ők ismerik legjobban az autó szerkezetét, hibajelenségek kijavítási módjának technológiáját. Nekik ott van az oktatási központjuk, akik a szervizek tovább képzését is végzik.
válasz ferikenyh (#59) üzenetére

#60  2012-11-01 08:11 Szaszi
Valószínű most már a gyártó is be lesz vonva az ügybe, mert a márkakereskedő beperli az importőrt.Az importőr meg szerintem passzolja tovább. Gondolom azok majd jobban megvizsgálják a hibajelenség okát.( majd legalább látják, hogy mennyire kókányolják a márkaszervizek az új autókat egy vonóhorog felszerelésekor).
 1 tagnak  tetszik

#59  2012-10-21 18:02 ferikenyhAutótörő
nekem van 1 gyerköc s ez nem játék... ideje a fordhoz fordulni sztem és kérni h javítsák ki dijmentesen, ha már kéártéritést nem kérünk
de sosem tudni mibe torlodunk...
válasz Szaszi (#58) üzenetére

#58  2012-10-21 11:46 Szaszi
Szerkesztve:   2012-10-21 11:48
Egy idézet az Egészségügyi Világszervezettől.
"Az Egészségügyi Világszervezet nem ad meg határértéket a közlekedésből (első-sorban a dízelüzemű járművekből) származó részecskék koncentrációjára, mert állás-pontja szerint nem létezik olyan alacsony koncentráció, amely biztosan nem károsítja az egészséget. Tudományosan igazolt, hogy szoros összefüggés van az allergiás, asztmás, illetve egyéb légzőszervi megbetegedések előfordulása és a légszennyezettség mértéke között. A PM légszennyezés, amely nagy mennyiségben tartalmaz rákkeltő, illetve a légzőrendszert károsító anyagokat, a gyerekek számára jelenti a legnagyobb kockázatot, hiszen az ő immunrendszerük még kevésbé fejlett".
Jó lesz a gyerekekre is gondolni.
válasz ferikenyh (#57) üzenetére
 1 tagnak  tetszik

#57  2012-10-20 13:20 ferikenyhAutótörő
én várom az eredményt, de nemkizárt, hogy az én allergiám erre vezethető vissza, bár nekem nem dizel hanem benzines a vsa, de az áramlások ennél is ugyanugy vannak, ugyhogy ha alakul valami én is szólok s várom a te jelzésied is..
válasz Szaszi (#56) üzenetére

#56  2012-10-20 12:10 Szaszi
Sziasztok! Megvan az utastér légtér eredménye. Nálam bebizonyosodott , hogy kipufogó gáz jut az utastérbe a biztonsági őv nyílásain. A szellőző rendszerben korom nyomokat is kimutattak. Igaz most azt próbálják meg velem elhitetni , hogy nincs akkora mennyiségben , hogy az ártalmas az egészségre. Akkor mitől lennék rosszul vezetés közben valamint utánna amíg ki nem "szellőzik" a szervezetem. A műszaki szakértővel nem értek egyett , így annak szakvéleményét nem is fogom elfogadni. Nem tudom ,hogy fog alakulni a továbbiakban, de mindig arra hivatkoznak , hogy másnál nem jelentkezik ez a hiba. Jövő héten beszélek a nyomozóhatósággal , érdeklődöm az üggyel kapcsolatosan, és ha ott sem lesz érdemi eredmény , akkor most már a médiához fordulok, felhívom a Ford gyártó figyelmét a veszélyre.
 1 tagnak  tetszik

#55  2012-09-21 14:59 SZILIS
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni hogy még senkinek se sikerült azonosítani azt a furcsa kenőzsír szerű szagot ami az övfeszítők résein áramlik az utastérbe.Ez a jelenség nálam inkább nagy melegben észlelhető jobban.Fújtam már be klímatisztítót dezodort de sajnos ez pillanatnyi megoldás.Imádom a gépemet rosszat nem tudok mondani róla de ez a szag idegesít.Ha valaki a régebbi ezen témájú cikkek óta rájött valamire kérem segítsen. Köszi!
 1 tagnak  tetszik

#54  2012-08-27 20:46 Szaszi
Szerkesztve:   2012-08-27 20:52
Szia! Most légterezték a kocsit, pár nap múlva lesz meg az eredmény. A szervíz szerint továbbra sincs rá szükség , hogy bent legyen. A rendőrség is nyomoz. A bírósági tárgyalás meg később lesz. okauto.hu , olvasható egy cikk is a kipufogó gázok utastérbe jutásával. A szerviz-technika fejezett , 5.oldal , és a leírás címe "Tiszta levegő az autóban".Hasznos dolgok vannak benne leírva.
válasz ferikenyh (#53) üzenetére

#53  2012-08-27 20:40 ferikenyhAutótörő
köszönjük... és mit mondd erre a beszerelő, a biroság, rendőrség, fogyasztóvédelem???
válasz Szaszi (#51) üzenetére

#52  2012-08-27 20:25 Szaszi

#51  2012-08-27 20:20 Szaszi
Sziasztok! Megvan az alkatrész amit kihagynak a vonóhorgos kocsiknál. Ennek hiányában a hátfalon lyukak maradnak.Az utastérből a lehúzott ablak szippantja ki a levegőt, így a levegő áramlási iránya megváltozik. Tehát hiába zárnak le a szellőző lamellák , ha a tömítetlenségség miatt ezeken a helyeken a szívóhatás beszívja a gépkocsi alvázába a kipufogógázokat, és port, ami bejut az utastérbe.Ezen a szivacsszerű anyagon kéne áthaladnia a vonóhorog oldalsó tartóinak , hogy a tömítetség megmaradjon.A jobb érzékelhetőség kedvéért kartonpapírból hajtogattam , mintha az alváz üregrendszerét látnánk. Ha bent van a helyén a betét , akkor nincs tömítetlenség, ha viszont hiányzik akkor látszik a, hogy a belépő és kilépő oldal tömítetlen lesz ( a távvezérlő helyettesíti a vonóhorog oldalsó tartóját). [[[[url=http://www.fusionklub.hu/picup load/large/7d27bc68e73070ed7e07b673e2d 20da1.jpg url=http://www.fusionklub.hu/picupload /large/1e6de1fdb88d852a2f5eac8c76b1163 9.jpg url=http://www.fusionklub.hu/picupload /large/2dfeb26ea73a44c784378312d389626 b.jpg url=http://www.fusionklub.hu/picupload /large/3a55428543a62b782758b4213c1cacc 7.jpg
 1 tagnak  tetszik

#50  2012-03-06 16:05 Zolar
pm ment!
válasz Szaszi (#49) üzenetére

#49  2012-03-06 15:36 Szaszi
Szia! Mit értesz azon , hogy gyári? Eredeti Ford -Oris horog? Ahol a vonóhorog két oldalsó tartója a kocsiszekrénybe csúszik , ott nem szabad belátni az alváz üregébe, egy betétnek kell lennie. Email címre tudok képet küldeni.
válasz Zolar (#48) üzenetére

#48  2012-03-05 21:22 Zolar
Erről nem tudsz képet készíteni, hogy mit kell nézni? Nekem gyári horog van rajta...
válasz Szaszi (#46) üzenetére

#47  2012-03-05 17:21 ferikenyhAutótörő
KÖszi! igen, olvastam a leveled és a hozzászólásaid! az én orron nem érzi a problémát, az ki van élezve a jogi hézagokra.. - többen értik mire célzok - de majd egy szemfülest beültetek, hátha... de inkább remélem hogy nem lesz gond ebből... ha viszont adódik egy probléma a merevítés hiánya miatt, nem teszik zsebre amit tőlem kapnak.... MÉg 1x köszi

#46  2012-03-04 23:09 Szaszi
Szerkesztve:   2012-03-04 23:15
0 kilóméteres kora óta van ez a gond , akkor rakták fel a horgot is .Már volt cserélve a porlasztó csúcs alatti tömítés is, és nem volt vele baj, nem látszott kifújás. Már az igazságügyi szakértő is megnézte. Viszont a vonóhorognál hiányzik egy betét amit kihagytak, erre most 4 év után jöttem rá,a belső üreg fényképezésével, és a szervíz erről eddig nem mondta , hogy változtattak az autó gyári állapotán, mert csak úgy megy fel a horog ha azt kihagyják , ami most van fent annál. Persze ők nem is érzik a szagot . A gyári felszerelési útmutatóban hangtompítónak írja ,és ezen kéne keresztül csúsznia a vonóhorog két oldalsó tartójának a rögzítő pontokra.Meg akinek van horogja , nézze meg , hogy a hátfalon le vannak e zárva a furatok. Mert általában az energia elnyelő elemet kiveszik, még a gyári horognál is (august horognál nem , mert ott nem a gyári sínbe megy be a horog két oldalsó tartója, hanem alsó felfogatású), és annak ott maradnak a furatai lezáratlanul. Többet majd a tárgyalás után , csak azért írtam , hogy ha valakinek hasonló a problémája ott kezdjen el keresgélni. A dieselnek erősebb a füstje , mint a benzinesnek , gondolom ezért jelentkezik jobban. ferikenyh , már neked is írni akartam , a tiédből is hiányzik, látszik a képen amit küldtél.
válasz Makrocar (#44) üzenetére

#45  2012-03-04 22:26 szita721031
Én is erre tippelek. Nekem is olajkályha szag volt /1.4 TDCI/ A porlasztó tömitéseket cserélték(egy marék mert nem tudták hogy melyik rossz) és megszünt. Még jó hogy garanciás volt mert 6-órán át cserélték.

#44  2012-03-04 19:16 Makrocar
Nem akarom ezt cáfolni de elég hihetetlenül hangzik...már bocsi de ényleg.
Hova fúrhattak neked akkora lyukat ahol bejön kipufogó gáz?

Diesel az autód?

Nem véletlenül kifúj a porlasztó tüzkarika???

válasz Szaszi (#43) üzenetére

#43  2012-03-04 18:22 Szaszi
Szerkesztve:   2012-03-04 18:26
Leszedtem a csomagtérnél a műanyag borítást, igy le tudtam fényképezni az üreg belsejét. Nálam kormos , tehát innen jut a kipufogógáz az utastérbe.Az, hogy az üregbe hogy jut füst ,a vonóhorog felszereléssel kapcsolatos mégiscsak. Az alváz üregrendszere , mint ahogy Lipu írta, egyben van. Lehajtott ablaknál a szívóhatás megnő , ezáltal még több füst gáz kerül az utastérbe. Idáig azt hittem , hogy lehajtott ablaknál kintről jut be a füst, de rá kellett jönnöm , hogy pont kifelé áramlik az utastérből.Az üregrendszer nincs elválasztva az utastértől. A csomagtartó szellőző nyílása is egybe van vele, meg hát a b oszlop is a küszöbökön keresztül. Meg sok helyen csak a kárpit van.

#42  2012-01-27 21:45 ferikenyhAutótörő
nah! holnap csinálok párat! de eddig szinte semmi időm nem volt napközben, este meg már nem tudok csinálni sötétben!!!
válasz Szaszi (#41) üzenetére

#41  2012-01-27 09:12 Szaszi
Szia! Valami oknál fogva nem kaptam meg idáig az általad ígért képeket. Nem akarok tolakodni , de fontosak lennének most már .Üdv Szaszi
válasz ferikenyh (#38) üzenetére

#40  2011-12-06 19:13 Szaszi
Már minden ki lett próbálva, még ezek a lamellák is le voltak ragasztva, és akkor is érződik a füstszag az ablakok leengedésekor.A szakértő sem talált semmi hibát a kocsinál(tömítetlenséget a kipufogó rendszeren, tűzkarika csere, egr szelep tömítés cseréje megtörtént) , csak a vonóhorog miatt van a kocsi a gyári állapottól eltérően. A szervíz is gyanakodott erre a hibára (vonóhorog okozza), csak ők nem vizsgálták ki alaposan.
válasz magabo (#39) üzenetére

#39  2011-12-06 12:45 magaboa csapat fotósa
A hátsó szellőzőn lévő gumilapok jól zárnak?

#38  2011-12-01 01:06 ferikenyhAutótörő
meglátom mit s mennyi időn belül tehetek! de siettetni fogom s küldöm a képeket majd!
válasz Szaszi (#35) üzenetére

#37  2011-11-30 23:16 Szaszi
Szerkesztve:   2011-11-30 23:18
kb 1 éves korában jöttem rá , hogy azért fájdul meg a fejem leengedett ablaknál mert bejön a füst szag, addig elnyomta az "újautó szag". Tehát ez a jelenség az autó vásárlása óta fenáll , 0km-es autóként vásároltam. A gyári állapottól csak a hátsó lökhárító alatti rész tér el, mint már írtam a bosal horoghoz ki kell szedni az ütközés elnyelető elemet, csak így tudják felszerelni a horgot, de erről semmit nem szóltak megrendeléskor, vásárláskor , csak a hiba jelzése után mondták el szervízeléskor. A szakértő a kipufogó csonkra rakott egy kb 60cm-es toldalékot ami egészen kilógott az autó alól (huzta maga után a földön) , és ekkor már nem érződött az utastérben a fura szag szerinte. Majd még ezt én is kipróbálom így . Ezért lennék kíváncsi a többi vonóhorgos kocsi tulajdonos tapasztalatára evvel kapcsolatban, és a gyári horoggal rendelkező autónál ez az elem meglétére (ütközéselnyelő).
válasz T-Tomi (#36) üzenetére

#36  2011-11-30 22:23 T-TomiDon Tom
Nincs kirohadva a taposólemez????????? :-)
Bocsika,de gonoszkodnom kellett.
A vonóhorog szerintem is baromság.Ha már a lyukat említettem,a pótkerék alatt nincs "leeresztő csavar"?
Szokott lenni ilyen gumidugó,de nem emlékszem hogy a Fruzsinál van-e...

#35  2011-11-30 21:15 Szaszi
Ha megkérnélek lefényképeznéd nekem a vonóhorgot, és a lökhárítótt alulról, hogy a gyári vonóhorognál , hogy néz ki a lökhárító alulról, milyen borítások vannak esetleg, és hogy az ütközés elnyelető bent van e? Nekem a Bosal horog van felszerelve, és a lökhárítót kivágták , hogy ezt fel tudják rakni. szaszi61@gmail.com ide küldheted a képet-képeket ha megoldható. Előre is köszönöm .
válasz ferikenyh (#33) üzenetére

#34  2011-11-30 21:08 Szaszi
Semmiféle szerelés, átalakítás nem történt a tűzfalnál, már szervízben is többször átnézték és ők sem találtak semmit , így inkább ők azt a szakvéleményt adták, hogy a kocsi hibátlan.
válasz Zolar (#32) üzenetére

#33  2011-11-30 19:44 ferikenyhAutótörő
nekem 1, 4 benya, gyári vonóhorog, és semmi ilyesmit nem tapasztaltam!
válasz Szaszi (#31) üzenetére

#32  2011-11-30 19:42 Zolar
Szerkesztve:   2011-11-30 19:43
Esetleg a tűzfal nem lett piszkálva, új kábel (pl. autóhifi) nem lett behúzva?
Nem vagyok szakértő, de a vonóhorog dolog baromság. Annak felszerelése miatt nem jut füstgáz az utastérbe.
Nekem (is) van vonóhorgom, de nincs gondom.
Szerintem nálad valami egyedi dologról lehet szó.

#31  2011-11-30 19:36 Szaszi
Szerkesztve:   2011-11-30 19:38
Nálam mostanra már az igazságyügyi műszaki szakértő is megnézte a kocsit, és semmi ilyen jellegű hibát Ő sem talált,a kipufogó rendszer tömítet, és a vonóhorog cseréjére tett javaslatott. A gépkocsi gyárivá visszaállításával (mivel a lökhárítóból eltávolították az ütközés elnyelető elemet, ezáltal a gépkocsinál megváltozik a levegő áramlása , ezáltal visszaszívja a kipufogogázokat az autó), és gyári vonóhorog felszerelésével a hiba megszünne. Pollenszűrő nélkül sem érezni a szellőző rendszeren, hogy az utastérbe jutna a füstszag ,tehát nem a motor tér felől jön , ez is ki lett próbálva, csak leengedett ablakoknál, az ablakokon kavarog vissza az utastérbe. Ezért kérdeztem , hogy másoknál is van e vonóhorog, ami ezt tényleg kiválthatja. A bírosági tárgyalás folyamatban . Ja és a porlasztó alatti tömítések (tűzkarika) már voltak is cserélve ebből kifolyólag , de nem változott semmit.
válasz BatkiZs (#30) üzenetére

#30  2011-11-30 14:17 BatkiZs
Nekem 2 évvel ezelőtt (1.4 TDCI) jött egyik napról a másikra gázolaj/füstszag be az utastérbe, lehúzott és felhúzott ablaknál egyaránt. Bevittem a "szagszervízbe" azt mondták az egyik porlasztó alatti tömítőgyűrű ill. alátét van elrepedve, és itt áramlik ki a füst az égéstérből. Cserélték és valóban megszűnt a bűz. Asszem 3500 Ft-os műtét volt.

Csak egy ötlet részemről....
válasz Szaszi (#29) üzenetére

#29  2011-11-30 13:25 Szaszi
Sziasztok! Szeretném megkérdezni, hogy aki leengedett ablakanál fura szagot érez az utastérbe áramlani ,és a kocsinál hibát nem találnak , hogy azok kocsiján van e vonóhorog?

#28  2010-08-24 20:32 Szaszi
Köszi a választ. Én is cseréltetni akarom , mivel 3 év a garancia az autóra, és még csak 2.5 éves múlt . A szervíz szerint jó csak.
válasz Volán Peti (#27) üzenetére

#27  2010-08-24 19:38 Volán Peti
Szerkesztve:   2010-08-24 19:38
A számítógépkben található ventikhez hasonló kis motor. Ezeknek 10-11 ezer üzemórát kellene bírniuk. Ez egy autó esetében kb. napi 3 óra használat az év midnen napján. kb. 10 év használat után kellene vagy tönkre mennie, vagy zajosodnia.

Ennek ellenére a gyakorlatban sokszor találkozom olyan kis motorokkal, ventikkel a számítógép esetében ami nem hogy egy ezer, de száz órányi üzem után bedöglik, zajosodik.

Emellett ezeknek a rázkódás sem tesz jót, az meg ugye egy autó esetében nem lehet kiiktatni, főleg nem a magyar utakon.

Cserélni kell ha idegesít a zaj.

Nem akarlak elkeseríteni, apám régi céges Focusában kétszer is kellett 3 év alatt.
válasz Szaszi (#26) üzenetére

#26  2010-08-24 19:31 Szaszi
Szia ! Igen ,az a kis motor az. Nálam már nem kell odarakni a fülem hallom rendesen . Valószínű csapágy, vagy csak szárazon fut. Kösz a segítséget.
válasz Benvik (#25) üzenetére

#25  2010-08-23 19:02 Benvik
Az a motor szívja a digit klíma belső levegő hőmérsékletérzékelőjére az utastér levegőjét! Hangja max egy nagyon pici lehet,ha odarakod a füled,de máskülönben nem!
válasz Szaszi (#24) üzenetére

#24  2010-08-21 21:10 Szaszi
Szia! A digitklíma panelja alatt van egy rácsos rész, ott van az az állandóan menő kismotor, annak van hangja . Legalábbis nekem ezt mondták . De hétfőn visszamegyek , és erről is kérek egy jegyzőkönyvet , mert nem akarják kicserélni, majd ezt is a szakértő eldönti. A Ford Motor Hungária Kft. ügyfélszolgálat meg elköltözött a garancia könyvben írtról, így ma visszajött a levél , küldhetem mégegyszer , csak még ki kell derítenem hova.
válasz Benvik (#23) üzenetére

#23  2010-08-21 20:00 Benvik
Nem tudom,hogy Neked konkrétan mi adja a hangot,de nekem nincs ilyen hang,úgyhogy nem normális .
válasz Szaszi (#21) üzenetére

#22  2010-08-21 16:44 Szaszi
Ja azt elfelejtettem odaírni, hogy szegedi vagyok.
válasz Benvik (#20) üzenetére

#21  2010-08-21 16:43 Szaszi
Szia ! Nagyon köszönöm, de még garanciás a kocsi, így nem akarom mással szétszedetni, nehogy aztán ez legyen a kifogás. Igazából én sem tudom pontosan , hogy ez milyen szag, de legjobban nekem a kipufogó gáz szagra hasonlít. Egy másik, a digitklímánál valami kis motor mennyire lehet hangos , ha csak a gyújtást ráadom(rádió, hűtőventillátor, klíma kikapcsolva), vagy járó motornál hangosan zúg a rádió alatti részen . Erre is azt mondták normális dolog, de egyre hangosabb, és ennek menni kell állandóan tényleg, ha a klíma teljesen meg a szellőztetés is ki van kapcsolva ? Régebben nem tünt fel , vagy halkabb volt.

#20  2010-08-20 19:08 Benvik
Szia!

Ha gondolod,akkor én megnézem Neked! Budaörsön dolgozom....Ha kipufogó gáz szagot érzel,akkor azt tutira meglelem,mert az a kiáramlás helyén nyomot hagy....
válasz Szaszi (#19) üzenetére

#19  2010-08-19 09:52 Szaszi
Sajnos mégsem az Egr szelep tömítése volt a baj, Azóta már volt kipufogó cső vég hosszabbítás , hátha visszaszívja a kipufogó gázokat. A vonóhorog felszerelése miatt eltávolítják az ütközés elnyelető alkatrészt, és hátha megváltozik a levegő áramlása.( erre azért fel kellene hívni a figyelmet , hogy így is akarok-e vonóhorgot rá) Porlasztócsúcs tömítés (tűzkarika) csere is . A szag továbbra is bejön leengedett ablaknál. Most már a Ford -Hungária Kft. segítségét kértem az ügyben , mert látom , hogy a szervíz jóvoltából nem fog megoldódni.
válasz Szaszi (#16) üzenetére

#18  2010-03-07 21:48 Zolar
Szerkesztve:   2010-03-07 21:48
Sziasztok!

December végén Én is tulajdonosa lettem egy 4 éves Fusionnak. Pár hét használat után bejött a füstgáz az utastérbe, tűzkarika csere lett a vége.
Ezen a héten ismételten olajszagot éreztünk az utastérben, de ezúttal gázolaj szagot. Az üzemanyag csöpögött az autó aljáról, meg füstölt emiatt a motortér is. Gázolaj visszafolyócsövet cseréltek. A hiba nem szűnt meg, újból visszavittem az autót, valami vezetéket/csövet újból kicseréltek/megjavítottak. Mai nap ismételten jön a gázolaj, de most már folyik. 50 km alatt leugrott 1/4 tank üzemanyag....
Hétfőn újra szerviz, kíváncsi vagyok, mi a hiba...

#17  2010-02-05 15:06 anci

helló nekünk is ez a problémánk ,nekünk 3éves 1,4tdci fusionunk van 50000km nekünk is a szaggal kezdödöt a probléma majd meg -meg torpant az autó nehezen indult majd kigyúladt a motort jelzö lámpa egr szelepet mondtak hiba ként.
válasz Szaszu (#1) üzenetére

#16  2009-09-17 21:39 Szaszi
Szerkesztve:   2009-10-05 23:33
Szia Miki 61! Nekem ugyanez a problémám. Már kétszer voltam vele szervízben , de mindig azt mondják , hogy minden rendben. Hétfőn megyek vele megint , nem hagyom annyiban a dolgot, mert még garanciális, és másutt azt olvastam , hogy porlasztó alátétet, meg 1 porlasztó csúcsot kellett cserélni, meg a munkadíj hozzá , és így majdnem 80000ft-ba került az illetőnek nem gariban. Ha neked már megoldódot , írd meg.


Hali Mindenkinek!Leengedett ablaknál füst- szag jött az utastérbe Úgy látszik megoldódott a problémám. Még nem sokat mentem vele , de már nem érzem a füstszagot. A hiba oka nem a "B" oszlopban keresendő. A kipufogó gázokat vissza vezető szelep(pontos nevére már nem emlékszszem) tömítését kellett kicserélni. Valahol a motor hátsó oldalánál található.Semmiféle elváltozást nem produkált , motorhangra nem hallatszott, csak a füstszag jött be. Én lehajtott ablakkal nem tudtam közlekedni, mert mindig megfájdult a fejem a szagtól(szénmonoxid), még jó hogy el nem szédült az ember tőle. A szellőzőn át meg valószínű, hogy az aktív szenes szűrő nem engedte be. Ajánlom mindenkinek a saját maga érdekében , hogy ne illatosítóval oldja meg , inkább a tömítés cseréjével .

#15  2009-08-29 15:27 dudicukrasztrollface
Szerkesztve:   2009-08-29 15:28
nekem is büdi érdekelne kinek hogy sikerült tompítani az ájert!gondoltam beinjektálok egy üveg coccolínót az övlyukba.
válasz Miki61 (#14) üzenetére

#14  2009-08-22 22:43 Miki61
Az enyém biztos nem kipufogógáz és nem jön a szellőzőből, viszont tényleg úgy tűnik - bármilyen furcsa is - de a B-oszlopból, ráadásul mindkettőből. Nem tudom mit lehet vele csinálni egyelőre, ha viszem a legközelebbi szervizre rákérdezek.
Nem tudom hogy néz ki a kipufogórendszer, nálad lehet, hogy csak kifúj egy kis kipufogógáz a leömlőcsőnél. Amúgy az enyémben 55 ezer km van, semmi lényeges hibája nincs, de talán már hangosak a hátsó kerékcsapágyak és a jobb hátsó lengéscsillapító hamarosan cserére érett lesz (voltam egy ingyenes felmérésen, először nevettem, hogy milyen ciki egy ilyen új autóval odaállni, de mindig rá kell jönnöm, hogy ez már használtautó)
válasz Tiksi (#13) üzenetére

#13  2009-08-12 22:12 Tiksi
Sziasztok!
Pont ezért néztem be én is most!!!Már hetek óta érzem én is ezt a szagot.Az tuti biztos, hogy a szellőző hozza be, mert ha belső keringetést kapcsolok, akkor elmarad.Menet közben sem érzem, csak alapjáraton araszolásnál.Kipufogófüst ez!!! Csak az a furi, hogy ha a cső végére tartanám az orrom, akkor se lenne ilyen büdös! Há' ezt nem értem! Lehet, hogy a tűzkarikánál kifúj és azt hozza be? A napokban lett 70000 km a paripában. (1,4 tdci).
Amúgy tuti még mindig.
Üdv

#12  2009-08-09 09:03 Miki61
Én örülök, hogy rájöttél :). Szerintem se lesz sok köze a lyukhoz, de annyira megtetszett a klímatisztító ötlet, gondoltam kipróbálom, talán így 3 évesen hasznos lehet és legalább biztosan megtudom, hogy nem változtat a lyukból jövő szagon. Tegnap megvettem, én is a Preventet választottam (820,- Ft), ha lesz időm, akkor ma ki is próbálom.
Egyébként az a legviccesebb, hogy amikor vettük az a autót, a szalonban - amikor furcsán néztem a műanyag elemekre - azt mondták, hogy a Ford külön figyelmet szentel arra, hogy ne legyenek allergén anyagok a műanyagokban. Erre a lyukból kijövő szagra akkor még biztos nem gondoltak, de persze nem is a műanyagból jön...
Lehet, hogy írok a Fordnak, ha már ők is mindig írnak nekem ;)
válasz sapkaur (#11) üzenetére

#11  2009-08-09 05:28 sapkaur
Ne haragudjatok ,hogy rájöttem))) Nem akartam ilyen lavinát elindítani..... de a klímatisztító spraynek , mi köze a lyukhoz???
Ha megvetted használd.
Én Preventet vettem... Hátsó ülés elé betesz-- 15 percig járatni belsőlevegővel-utána a rendszert kiszárítani
!!
válasz Miki61 (#10) üzenetére

#10  2009-08-08 16:00 Miki61
Ma elmentünk vásárolni, útközben beleszagoltam az övtartónál lévő lyukba... hát, mindkét oldal iszonyú büdös volt. Ilyet még nem tapasztaltam.
Mindenesetre vettem egy légkonditisztító spray-t, hátha attól jobb lesz, más ötletem egyelőre nincs.

#9  2009-08-07 22:36 sapkaur
hoppá..
most hogy mondod.. én is csak nyáron szagoltam ezt a bűzt...
de nem érdekel.. a fogyi jó,gurul,4 kereke van
vegyél oda 1 fenyőfás illatosítót és megoldódik))) én is azt tettem..)
válasz -zoli- (#8) üzenetére

#8  2009-08-07 14:32 -zoli-
Az üregvédelemre használt trutyinak nem lehet ilyen szaga ebben a melegben ahogy öregszik? Abból kiindulva, hogy az ajtó alján is a réseken melegben több hétig folyt valami trutyi.
válasz sapkaur (#7) üzenetére

#7  2009-08-07 09:05 sapkaur
Én nem tudom ,de én is majd megőrültem Tőle.. Lövésem nem volt róla mi lehet ez?? Tényleg ? Beleszaglásztál??
Én nem tudom meg lehet-e szüntetni... ahogy a mindenféle műanyag,meg szigetelések,meg esetleg a biztonsági öv feltekerő ott van lent... ezek együttese produkálhatja.. Szerintem na foglalkozz vele...
válasz Miki61 (#4) üzenetére

#6  2009-08-06 17:06 magaboa csapat fotósa
Én ott dolgozom, de szesz szagot nem szoktam érezni csak a Büdős tó szagát vihar előtt. :D
válasz tavaszilevente (#5) üzenetére

#5  2009-08-06 12:53 tavaszilevente
Poén:
Nemrég észrevettem, hogy menet közben ha leengedem az ablakot furcsa szeszszag jön az utastérbe...
Aztán rájöttem, hogy a szeszgyár mellett lakom :))

#4  2009-08-06 10:31 Miki61
Mikozoli, ezt tényleg nehéz elhinni, de lehet benne valami. A múltkor feleségem utazott apósom Fiestájával, ami kb. csak féléves és azt mondta, hogy abban is érezte ezt a szagot, pedig az benzines. Hogyan kerül a "B" oszlopba, minek a szaga lehet ez? Meg lehet szüntetni? Vagy csak ideje lecserélni egy újra? :)
válasz sapkaur (#2) üzenetére

#3  2009-08-06 10:13 Miki61
Szaszu! Kösz az infót. Ez így volt valóban, még tavaly Karácsony körül, de akkor igen erős gázolajszag volt, már szinte allergiás voltam rá. Elvittem a márkaszervízbe,ahol vettem az autót, valóban tűzkarikát kellett cserélni és nagyon sokáig tartott. Utána tényleg teljesen jó lett, csak jóval később jött ez az új szag, ami teljesen más, inkább olajsárhoz vagy nem is tudom mihez hasonlítsam. Lehet, hogy tényleg a "B" oszlop lesz a hibás?

#2  2009-08-05 23:30 sapkaur
A megoldásra Rájöttem!!! Engem is kiidegelt és Nem FOGOD ELHINNI!!! Nekem egy délelőttöm ráment!! Akkor figyi!!! " B " oszlop! A vállad felett ahol a Biztonságiöv!!! Kijön,
.. A LYUKBÓL JÖN A SZAG!!!
Tehát a vállad feletti lyuk!! Nyugodan szagolj bele, és nyugodj meg!! Ne vidd sehova!! Én is hihetetlennek tartottam)) Azért érzed mert amikor lehúzod résre az ablakot a levegő pont belehúz!! A párom testvérének ,is Fusionja van ,7végén vezettem ,ÉS UGYAN EZ!!! Nyugi remélem segíthettem)))

#1  2009-08-05 20:47 Szaszu
keress vissza a tűzkarika nevű alátétre. Már nem emlékszem, hogy nálam a klímával mi volt a kapcsolata, de igazi égett olaj szag terjengett az utastérben. Ne húzd sokáig, mert nekem is eléggé ráégett már a gázolaj a "nem is tudom mire" és elég nehéz volt lekapargatni. Az alkatrész ára kb. 200 Ft., a munkadíj kb. 20-30.000 Ft ugyanis kb. öt órás munka a ki-be szerelése. :-(
Ja igen. Több helyen is az egész injektort akarták inkább cserélni, mert pepecs meló.

1

Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
 
péter60 2024-04-07 21:33
 
dzso80 2024-04-07 20:13
 
péter60 2024-04-07 14:48
 
dudicukrasz 2023-12-29 08:18
 
Hpetya 2023-12-24 05:22
 
ferikenyh 2023-12-14 15:31
 
dudicukrasz 2023-12-14 15:14
 
ferikenyh 2023-12-14 14:53
 
dudicukrasz 2023-12-13 18:07
 
dzso80 2023-12-13 17:04

Friss cikkek
 
 
Alkatrészt keresek
Keres - Kínál
 
 
 
Rádió kód V060206
Az oldal használata
 
Öninditó
Gyors kérdések
 
Elektromos ablak
Gyors kérdések
 
Klíma hiba
Gyors kérdések
 
 
Segítség
Belső tuning

Friss hozzászólások
 
bandi1969  2024-05-01 08:58
 
mikepapa911  2024-04-02 10:28
 
Rádió kód (1 új)
Az oldal használata
sagrath  2024-03-31 15:21
 
dzso80  2024-03-19 20:59
 
Ateg  2024-03-14 17:21
 
dzso80  2024-02-28 19:48
 
dzso80  2024-02-28 19:05
 
1.4 TDCI rángat (1 új)
Gyors kérdések
Csomesz  2024-01-13 10:06
 
dzso80  2024-01-08 22:46
 
Rádio kód (3 új)
Az oldal használata
dzso80  2024-01-06 16:04

Kedvezmény
 

10-50% kedvezmény új Ford alkatrészek árából
 
 

5% kedvezmény a Romhányi Autó Kft szervíz-számláinak végösszegéből
 
 

25-30% kedvezmény váltózár árából
 
 

20% kedvezmény szélvédőjavítás árából
 
 

10% kedvezmény különböző alkatrészek áraiból
 
 

5-25% kedvezmény szervíz- és alkatrészárakból
 
 

10-15% kedvezmény autószőnyegre, csomagtértálcára, légterelőre
 
 

10% kedvezmény bioetanolos E85 átalakításra
 
 

10-30% kedvezmény chiptuningra, autódiagnosztikára, szervízre
 
 

+5% kedvezmény
 
 

5% kedvezmény
 
 

28-38% kedvezmény
 
 

Tárhelyszolgáltatónk a Webhold

Látogatók