Szavazás

Hirdetőtábla

Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.

Kategóriák

Statisztika
3 928 felhasználó
2 226 cikk
56 kategória
40 485 hozzászólás
15 987 161 letöltés

5 aktív felhasználó
1 254 egyedi látogató
3 672 letöltés
  az elmúlt 24 órában

25 aktív felhasználó
  az elmúlt hónapban

Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
meszaros(56 perce)
Hermina(> 60 perce)
dzso80(> 60 perce)
jofo(> 60 perce)
ferikenyh(> 60 perce)
lipu(> 60 perce)
pelia(> 60 perce)
Big64(> 60 perce)
kertiati(> 60 perce)
sagrath(> 60 perce)
csscs(> 60 perce)

Utoljára regisztrált felhasználó
Hermina

Ajánlott oldalak

Letöltések

Menet közben leáll
dudicukrasztrollface  2009-10-20
Szerkesztve: 2009-10-23
már másodszor állt le menet közben.kiír valami read vagy mit oszt annyi.újra lehet indítani rögtön.akkor csinálja ha ötödikben megyek alacsony fordulatszámon,lassan/kb 40/a tamy múltkor akart tisztogatni valamit az övén,de nem emlékszem mit talán nekem is az a baj,hogy az koszos.mondjon erre valaki valamit.sajnálkozáson és szervizen kívül.

Hozzászólások

#67  2016-01-11 13:04 csipi87
Szerkesztve:   2016-01-11 21:32
Én is gondolkozom rajta,de még nem csináltam, azonban találtam egy videót:
megnézhető

Itt pedig vásárolható

Bárkinek bálymilyen tapasztalata ezügyben?
2008-as 1.4 tdci EURO 4-es emisszió, elvileg elektromos EGR.

válasz atesz155 (#61) üzenetére

#66  2015-02-14 14:50 frici69
Kb. 2 hónapja volt,hogy késő este melóból hazafelé leszabályzott 30Km/h-ra az autó,fogaskerék ikon be. P061D-60 és P2176-E0 hibakódot írt ki a kínai OBD. Másnap reggel pöccre indult! Mivel olvastam itt a fórumon erről a folytószelep tisztításról egyből nekiláttam. Azóta lekopogjam nem produkálta ezt a hibát.Ezúton is a fórumtársaknak akik ezt a megoldást megosztották.
 1 tagnak  tetszik

#65  2015-02-13 14:59 atesz155
Mi a pontos hibakód? MAP, MAF, IAT szenzorok tisztítása is hasznos lehet, bajt nem okozol vele. EGR szelepet meg ki kell takarítani, utána meg ledugózni.
válasz zdoman (#63) üzenetére

#64  2015-02-12 10:19 pori
EGR szelep takarítás biztos ráfér ,de nekem benzines van . Sajna nem tudok segíteni .

#63  2015-02-12 08:14 zdoman
Sziasztok!

2004-es 1,4 tdci diesel fusion, a napokban EAC fail villogott többször a műszerfalon. Az autó indul, megy, nem erőtlen, de elég ijesztő, hogy bármikor bedobja..
Végigolvastam ezt a kapcsolódó topikot, de ha jól láttam mindenkinek leginkább a benzinessel volt problémája.. Van valakinek valami ötlete/tapasztalata, hogy mit szedjek le és pucoljak ki? Ezen a dieselen is van fojtószelep? Mármint tudom hogy sok modern dízelen van, de hogy ezen is van e azt nem tudom.. Esetleg az EGR-t szedjem le? Tanult szakmámat tekintve autószerelő vagyok, de nulla tapasztalatom van ilyen autókkal..

#62  2014-09-10 10:01 BatkiZs
És nyugtass meg, hogy ezt a sok-sok km-t injektor/nagynyomású pumpa/kettős tömegű lendkerék stb. vagy bármilyen nagyobb összeget kívánó beavatkozás nélkül tetted meg, amihez a motorháztetőt fel kéne nyitni!

Amúgy az EGR szelepet a motor hátulján fent a kormányfelöli oldalán találod közel az üa. szűrőhöz.
válasz szekelyzs (#58) üzenetére

#61  2014-09-07 15:00 atesz155
Dugózott már le valaki innen EGR szelepet? Jól jönne egy előre elkészített blind, hogy ne kelljen a tömítés alapján gyártatni egy újat.
Úgy döntöttem, hogy nem etetem tovább az autó motorját a saját kipufogó gázával meg korommal. Le fogom szerelni a szívósort, kitisztítom (szerintem eléggé sok lehet már benne a korom lerakódás) és a művelet után már csak friss levegőt fog szívni a moci.
Találtam róla egy érdekes cikket hasznos infókkal, nagyon dicsérik az átalakítás utáni eredményeket, érdemes elolvasni, hasznos lehet



EGR szelep ledugózás

#60  2014-07-27 11:59 szekelyzs
Szerkesztve:   2014-07-27 12:27
Megnéztem, kár, hogy nem tudok oroszul. Sejtésem van a helyéről de nem vagyok biztos.
válasz pori (#59) üzenetére

#59  2014-07-26 22:59 pori
Nekem benzines a vasam ,de találtam orosz oldalt ahol vannak képek .Azt megnézted ?

#58  2014-07-26 19:54 szekelyzs
Diesel, 1,4 tdci
válasz pori (#57) üzenetére

#57  2014-07-26 18:21 pori
Benzines vagy disel a vasad
válasz szekelyzs (#56) üzenetére

#56  2014-07-26 16:17 szekelyzs
Sziasztok!

Az enyém már 10 éves 267e kilométerrel és most sikerült a fenti problémát produkálnia. Azt hiszem egy szavam sem lehet:) Próbáltam az általatok leírtak szerint eljárni viszont a 2004-ben gyártott motor nem olyan mint a képeken. Tudnátok abban segíteni, hogy ebben az évjáratban hol található ez a bizonyos szelep?


#55  2014-04-12 10:34 atesz155
úgy szétkapta, mint foxi a lábtörlőt :) :)
Bár igaza van, ha már egyszer hozzáfogott, akkor rendesen meg kell csinálni, hogy a következő 200 ezret is hibajelzés nélkül tegye meg :)
Nekem is meg kéne már csinálnom...
válasz szita721031 (#54) üzenetére
 1 tagnak  tetszik

#54  2014-04-11 20:38 szita721031
Köszi az összes cumót, Még erőt gyüjtök hozzá mert úgy látom ha mindent ki akarok pucolni az nem kis munka. Vagy megvárom amíg kijelzi a hibát és akkor muszáj nekiállnom. Még egyszer köszi!
válasz pori (#53) üzenetére

#53  2014-04-11 06:52 pori
Szerkesztve:   2014-04-11 11:14
Hát abban nem tudok segíteni ,de ott más a történet.
Kolleginámnak van e Disel opel neki is volt probléma vele.Valaki kitakarította és le blindelte ,ha jól olvastuk a neten még gyártanak hozzá blindeket is.
EGR szelepről van szó ugye , nálatok ? Kipufogógáz visszavezetés a probléma ?






Szerintem azt sem egy nagy történet kitakarítani.
Valamelyik a kettő közül a tied.


Orosz fusion oldal , képekkel illusztrálva.
Itt is van


Remélem valamit kiveszel belőle és tudtam segíteni.
Ahogy a képeket nézem , hát nem kicsi meló ha mindent ki szeretnél tisztítani.
válasz szita721031 (#52) üzenetére
 2 tagnak  tetszik

#52  2014-04-10 21:17 szita721031
Köszönjük a képeket. Már csak 1.4 TDCI-ről kérnénk valakitől hogy nekiálhassak. Előre is köszi.
válasz pori (#51) üzenetére

#51  2014-04-10 17:52 pori
Én is kitakarítottam ,mert a fed comp hibakódot adott róla .Én semmi rendellenes működést nem éreztem .




 1 tagnak  tetszik

#50  2012-09-14 13:13 kecskemétfusion
Bocs azt hittem a TDCI elég szóval Disel nem benzines a miénk

#49  2012-09-13 20:32 Joebácsialkatrészbótos
Nincs olyan, a szívótorokban a folytószelep után van egy szivócsőnyomás érzékelő.
válasz Moki111 (#48) üzenetére

#48  2012-09-13 13:41 Moki111
Légtömegmérő van a benzinesben is? Azt hogy lehet kipucolni (márha van)?
válasz kecskemétfusion (#47) üzenetére

#47  2012-09-12 21:40 kecskemétfusion
Szóval először is mindenkinek meg szeretném köszönni hogy ennyi tippet ide halmoztatok. Mi sajnos már 80 ezer forintot dobtunk ki különböző szervizekre hibaleolvasás ez-az rossz stb... Nálunk is folyamatosan villogott a hajtás hibajelző lámpa (sárga fogaskerék). A pillangó szelep és a légtömegmérő kitakarítása után úgy néz ki, hogy megszűnt a hibajelzés. Nálunk is ugrált szaggatott a motor. Autó típusa: Ford Fusion 1.4 TDCI, évjárat: 2007. Az egész művelet valóban maximum 40 percet vesz igénybe.

#46  2012-06-17 14:40 dudicukrasztrollface
a teljesen szétszedés kb 25 másodperccel tart tovább mint a "befújás".sok szabadidőt nem fecsérelt volna el a szerelőd.
válasz péter60 (#45) üzenetére

#45  2012-06-17 11:03 péter60
Köszönöm a válaszod, ez megnyugtató mivel az én szerelőm is azt mondta, hogy nem kell szétszedni teljesen, elég tisztító spray-vel tisztítani.
Péter.
válasz turbobacsi (#44) üzenetére

#44  2012-06-15 20:43 turbobacsi
azóta semmi gond! pöccre indul, stabil az alapjárat, jó a gázreakció
válasz péter60 (#43) üzenetére

#43  2012-06-15 12:18 péter60
Szerkesztve:   2012-06-15 12:20
Szeretnélek megkérni, hogy több mint egy hónapos tapasztalatodról egy két mondatott írj. Bevált-e a befújós módszer vagy mégis szét kellet szedni. Napok óta tapasztalom én is hogy indítás után nagyon ingadozik az alapjárat, és elindulás után is rángat egy kicsit.
Péter.
válasz turbobacsi (#42) üzenetére

#42  2012-05-23 13:07 turbobacsi
annyira retkes azért nemvolt ám: a pillangószelet külsö kerülete, ott ahol a csövel érintkezik; ott volt vmi kis trutymó, elégett, remélem... (annyi koszmó a benzinben is van)
válasz byo (#41) üzenetére

#41  2012-05-23 13:03 byo
"spraj befúj"
Ezzel csak annyi a bajom hogy a retket így akkor a rendszerben elégeted, és annak alapból nem jó, persze lehet sokat nem árt, de mégis.
válasz turbobacsi (#38) üzenetére

#40  2012-04-11 08:01 turbobacsi
5év, 80ekm, 1.4B
válasz Priest (#39) üzenetére

#39  2012-04-11 07:48 Priest
Biztos mindenki tudja, csak én nem... milyen autóról van szó, hány éves, mennyi benne km?

#38  2012-04-10 17:50 turbobacsi
na ma elért a baj:
reggel: nem indult a gép, csak 6.-ra.
Délután melóhelyen: pöccre indult DE: egyből sárga fogaskerék, piros lámpa, valami üzenet hogy nézzek bele a gépkönyvbe, engine baj...
Elindultam, de 1500 fölé nem engedett forgatni, lépésben csorogtam a városban, aztán megálltam. Leállit, fél perc, elindit, egyből indult és meg is javult, simán hazajöttem.
Egyből autószerelő haver: hibakiolvasás: semmi.
Folytószelep állása: 6% (alapjáraton)
Na akkor tisztítás: betallóztam kedvenc fórumoldalam, mutatom a srácnak hogy kell (kiszerel stb.). Hát nem úgy csinálta. Cső levesz (és tényleg retkes volt) -> szeleptisztító spraj befúj (különböző fordulaton) majd kész. kb. 5 perc cakkpakk. Remélem megoldottuk a problémát.
Amúgy gyanús is volt, hogy már régóta a szokásosnál magasabb a fogyasztásom. Na ezt is tesztelem majd.
És otthon vettem fel tiszta alsógatyát....

#37  2011-11-07 09:15 dudicukrasztrollface

#36  2011-11-05 18:21 Volán Peti
Nem azt írtam, amire reflektáltál.... olvasd el még egyszer és utána ossz észt. Kösz.
válasz szitu (#32) üzenetére

#35  2011-11-04 22:47 kosapeter
Helló!

Ha a fordulatszám ingadozik a reggeli első indításnál, akkor az üzemanyag nyomástartó szelepet kell kicserélni. Nekem is ilyet játszott, felment 1800 körülire, aztán leesett 900 alá, kivillant a motor visszajelző és a többi, majdnem leállt. Utána felpörgött 2000 fölé, majd beállt normálisra.

Kicserélték a szelepet, azóta rendben van! kopp-kopp...:)
válasz Moki111 (#33) üzenetére

#34  2011-10-25 17:43 dudicukrasztrollface
szét kell szedni,nem tart tovább félóránal.alapos puc és máris spóroltál cirka 70ezret.meggondolandó.

#33  2011-10-24 21:10 Moki111
Ahhh elég rosszul hangzik. Ami érdekes, hogy amíg volt legalább 15 fok addig nem volt gond. Indítás után nem állt le, csak alapjárat rohangált 1200 és 1600 között.
Most hogy megpucoltam a folytószelepet (nem szedtem szét csak "beletörölgettem") egyértelműen rosszabb lett - vagy hidegebb lett - most nem tudom pontosan...
válasz Volán Peti (#30) üzenetére

#32  2011-10-24 21:10 szitu
Mit nem értesz? Azért kell lecserélni, mert elhasználódik. Ha olyat engednél le belőle 20ekm után mint amilyet beletöltöttél, akkor le sem kellene cserélni.
válasz Volán Peti (#31) üzenetére

#31  2011-10-24 15:11 Volán Peti
Én 11 ezerrel vettem az autót, 1 évesen. Volt 1570 km-nél olajcserén a szervízkönyv szerint. 13 ezernél cseréltem csak le. Olyan fekete volt az olaj, hogy én is azt mondtam ez ugyan nem volt cserélve soha. Most cseréltem megint 1 év után 20 ezernél, ugyanolyan hanem feketébb olajat engedtem le.... nem értem én eztet.
válasz Moki111 (#25) üzenetére

#30  2011-10-24 15:08 Volán Peti
Ismerős....
Nekem az Escort, a Focus is csinált ilyet. Mindkettőnél első körben fiatalabb korában a szelep tisztítása segített, később lambdaszonda cseréjével oldódott csak meg. Az Escortnál csak 1x évesen, a Focusnál 5 év után jött elő. Ford betegség.
válasz Moki111 (#29) üzenetére

#29  2011-10-24 08:14 Moki111
Szerkesztve:   2011-10-24 08:16
Hi!

Megtaláltam a szelepet a hétvégén, de nem volt hozzá megfelelő torxom így nem szedtem le.
A szívócsövet sikeresen eltávolította és amennyira tudtam egy tiszta, nem szöszös ronggyal tisztogattam meg a szelepházat, természetesen belülről :).
Azóta (2x indítottam hidegen), ha teljesen hideg a motor akkor indítózás után felszalad a fordulat 1800 körülig egy pillanatra, majd miután visszatér leáll (gázt nem adtam neki.). Újraindítás után kis segítséggel nem áll le, majd stabilizálódik.
Melegen állapotban próbálva, vagy hideg indítás után 1/2 perccel leállítva, majd újra indítva nincs semmi gond.
Szépen egyenletesen jár, de az eleje rázós...
Valakinek valami ötlete? Miért áll le egyáltalán?

Kösz,
Móki
válasz dudicukrasz (#28) üzenetére

#28  2011-10-18 10:07 dudicukrasztrollface
van róla részletes leirás,olvasd el
válasz Moki111 (#27) üzenetére

#27  2011-10-18 09:38 Moki111
Szerkesztve:   2011-10-18 09:39
Makrocar!
Kösz a képet - éreztem, hogy ott lesz valahol ;)
Nem túl tágas ott a hely a bütykölgetésre... Azt gondoltam, hogy a pollenszűrőcserét semi sem űbereli...

Üdv.,
Móki
válasz Makrocar (#26) üzenetére

#26  2011-10-18 08:32 Makrocar
Szerkesztve:   2011-10-18 08:34
itt találod a piros alig látható karikában




Csövet le kell venni és alatta van.

#25  2011-10-17 17:03 Moki111
Sziasztok,

Tudna valaki dobni egy-két képet, hogy hol van pontosan ez a szelep?
2008-as 1.4-es benzines Fusion-öm van, de nem találom.
Az olajat és a szűrőket cseréltem a hétvégén, de hiába kerestem nem lelem a szelepet.

-OFF-
Gondos gazdája volt a drágámnak. Sem pollenszűrő, sem pedig levegőszűrő nem volt még ezen a járművön cserélve (35e km, 3 év). Úgy nézett ki a levegőszűrő mintha fekete olajba áztatták volna, de egyébként a szűrőházból szinte enni lehetett volna olyan tiszta volt. Kételkedem abban is, hogy valaha lecserélték benne az olajat, de azt azért már erősnek tartanám...
Most rendesen "harap" a sárkány az új szűrővel :)
-ON-

Kösz.,
Móki

válasz dudicukrasz (#24) üzenetére

#24  2010-11-14 23:26 dudicukrasztrollface
csak gondoltam jelzem,nekem nem folyik,ha már berakott ide a topic-omba valaki egy fos dízemotort.
válasz Joebácsi (#23) üzenetére

#23  2010-11-14 22:01 Joebácsialkatrészbótos
hmm... miért nem???
válasz dudicukrasz (#22) üzenetére

#22  2010-11-14 21:22 dudicukrasztrollface
nekem nem jön a turbócsöveknél az olaj
válasz lipu (#21) üzenetére

#21  2010-11-14 05:01 lipumár nem a mester
nekem is jön a turbócsöveknél is az olaj
válasz Zolar (#20) üzenetére

#20  2010-11-13 19:25 Zolar
Nem semmi! Gyakorlatilag ez nem javítható, vagy esetleg máshonnan ered a hiba, esetleg a turbo a hiba forrása? Nálam a turbo csövekből is jön az olaj...
válasz lipu (#19) üzenetére

#19  2010-11-13 19:13 lipumár nem a mester
Az az alkatrész a folytószelep.
Az enyémet cserélték garanciába, azóta az új is folyik.
válasz Zolar (#18) üzenetére

#18  2010-11-13 18:03 Zolar
Szerkesztve:   2010-11-13 18:14
A szervizben nekem azt mondták, hogy a képeken megjelölt alkatrész a fojtószelep, nálam ebből csöpög az olaj...valóban ez lenne? Vagy a motor jobb oldalán a hasonló alkatrész?








#17  2010-06-12 05:15 Z.Boy
Milyen fiatal?))))
Ne izetlenkedjen)) hééé))
Megbeszéljük,és nagyon köszönöm ,hogy nem felejtetted el.
Amúgy azóta hajtom ezt a francos FIX it pro-t.....
De semmi ..
Ezért is köszönöm még 1 X.
A LIDL parkolójában a minap megtalált -
egy jól behatárolható kisebbség-/ csak Pistiapu miatt nem románcigányozok))) / azzal a filctol cuccal .
De elhajtottam.
)))
Köszi Dudi..
válasz dudicukrasz (#16) üzenetére

#16  2010-06-11 19:52 dudicukrasztrollface
ja nem is mondtam fiatal!!nálam van a polírszett!jöhetsz ha kell
válasz Z.Boy (#15) üzenetére

#15  2010-06-10 12:49 Z.Boy
Tamynak köszi a részletes útmutatót!
Tegnap olajcserével egybekötve,kipucoltattam a pillangószelep-házat is. Tényleg nem volt könnyű kinyitni a csavarokat,de nem több mint 15 perc alatt megoldottuk a szerelő ismerősömmel. Elment rá egy fél flakon fék tisztító Spray.Ahhoz képest,hogy milyen mértékben ugrált fel,és le az alapjárat most meg sem mozdul a fordulatszám mérő.
Jobban húz és gyorsul,de ez lehet az új levegőszűrő miatt is. Elképesztő mennyiségű nyárfavirág volt rajta,csoda hogy még szívott levegőt.
Viszont sehol sem lehet kapni kartelgáz szűrő szivacsot.
221 ft-os tétel,régen a levegőszűrővel egy csomagban volt,és most nincs sehol??
Én 10.000 km-ként cseréltetek mindent ,20e ként meg utastérszűrőt. De tényleg megéri ha odafigyel az ember.

#14  2009-11-01 16:11 dudicukrasztrollface
na tehát folytószelep oké,téligumi felhúzva.a két bilincsel csak kínlódtam,azok kicserélve európaira.amúgy oké.nem tapasztaltam utána fordulatszámemelkedést,de lehet hogy azért mert ez egyhatos és az üzemanyag sem benzin.köszi tamybácsi a részletes leírást hálám örökké üldözni fog

#13  2009-10-22 21:28 pori
Köszönöm a hasznos információt lehetne akár a főoldali kategóriák kötött is.
Nincsen problémám a vassal,de tavasszal szétkapom ellenőrzés céljából .
válasz Tamy (#7) üzenetére

#12  2009-10-21 17:51 turbobacsi
na szórakozzatok jó! majd lekközelebb sütünk .-))
válasz dudicukrasz (#11) üzenetére

#11  2009-10-21 17:36 dudicukrasztrollface
a szokásos öszi horgászatra megyünk a haverokkal a kisbalaton mellé.az nem feléd van.különben is kérdéses lenne a sütés végeredménye,különösen annak tükrében hogy meg is kéne ennünk.annyira bátrak pedig nem vagyunk.
válasz turbobacsi (#10) üzenetére

#10  2009-10-21 13:46 turbobacsi
nemugrasz be vmikor hozzánk, ha már erre jártok?? sütünk vmi sütit...:-))
válasz dudicukrasz (#9) üzenetére

#9  2009-10-21 13:42 dudicukrasztrollface
csók,puszi nektek fiúk hát ez nem jutott eszembe.fojtószelep ez az!kiteszem beteszem,aztán lehet hogy a hasi tasi kódot kér majd de megoldom.majd leviszem a laptopot a kocsihoz hogy tamybácsi részletes leírását kövessem.bár a szomszédom autóbontós és ha engem meglát autót szerelni már előre dörzsöli a tenyerét hogy hátha újabb ronccsal gazdagíthatja üzletében a felhozatalt.most ugyan zalában leszek hétvégén de jövő héten nekiugrok.mégegyszer kössz fiúk,neked külön tamy bácsi.turbóbának csak annyit hogy igyekszem változatos lenni..........

#8  2009-10-21 12:53 HpetyaSzabotőr
Meg ha van ebbe a motorba légtömegmérő(MAPszenzor)azt is illik tisztítani évente egyszer féktisztító sprayel.Magabo is írta hogy fábiánál is szokott ezzel gond lenni.Ha már nagyon dzsuvás volt a fojtószelep akkor nembiztos,hogy újra tanul a computer.Akkor meg csináltatni kell rajta egy alapbeállítást.Érdemes átnézni a motornál a levegőszívó csöveket is mert nálam ki volt repedve az egyik és az okozta az ingadozó alapjáratot.

#7  2009-10-21 08:13 Tamy
Szia Cukibácsi!
Az a helyzet, hogy sikerült kitakarítani a pillangó (fojtó) szelepet. Nem kell hozzá sok szakértelem, csak türelem, és 40 perc az életedből.:)
A fenti linken találtam meg a titok nyitját, annyi különbséggel, hogy nem hátul van a szelep mint a fókában, hanem elől, és a légszűrő házat is le kell bontani.
Első lépés, hogy 2 csavar ki a légszűrő házából, a csöveket kiveszed, határozott rántás, és le is jön(2 gumibak tartja).
Következő lépés, hogy leveszed az a speckó bilincset(közepes lapos csavarhúzóval) de arra figyelj, hogy nem kellene origamizni vele, mert nem tudod utána visszarakni.(itt már látszik, hogy mennyire retkes a szelep teteje)
27-es torx csavarhúzóval kicsavarod a 4 tartócsavart(be van "ragasztva" nehezen indul el)és a kezedben van a szelep. A kábel végén lévő csatit óvatosan szedd le, mert elég rideg!
Utána én egyszerű tiszta alkohollal és fogkefével szedtem le a retket róla(izomra rá van gyógyulva!)A rákfenéje az, hogy a tengely(ami mozgatja a szelepet) a tövénél is igen mákos, és nem egyszerű oldódásra bírni. Ha olyan tiszta lett, hogy ehetnél is belőle, akkor kézzel mozgasd meg, hogy akadásmentesen mozog e, és ha rendben van, mehet vissza fordított sorrendben. (az alsó tömítésre figyelj, mindenhol a fészekben legyen!) Csati a helyére! A csavarokat kb annyira kell behúzni, ahogy volt. A bilincsen látszik 1 jelölés hogy miképpen állt eredetileg, A váll helyzete miatt csak 1 féleképpen lehet felrakni. Ha a helyén van kézzel összenyomod, amennyire engedi, és fogóval rásegítesz. Akkor jó ha a csövet nem lehet elfordítani! Légszűrőház vissza, csövekkel egyetemben, és indulhatsz is.
Amíg berheled az autót, NE legyen benne a kulcs a kocsiban, mert elektromos a szelep! Nem emlékszem, hogy milyen hajtású a géped, de nekem 1.4 benyás 2006 évvégi gyártású.

Azért fogtam bele a gányolásba, mert viccesek erre a szerelők! A szalon újat akart beépíteni (csillagászati áron) nem emlékszem a pontos összegre, de a fizetésem nem futotta volna. A szerelő kőszegen 22e.-ért akarta megcsinálni(ennyi a kötelező szerviz ára) tehát utánanéztem, és nekiálltam. Nekem 40 percig tartott úgy, hogy nem is tudtam hol van, de legközelebb fele idő alatt végzek tutira:)
A reggeli rángatás, akadozás teljesen megszűnt, hidegben 2 nap állás után sem esik vissza a fordulat, és könnyebb adagolni a gázt. Viszont szerelés után 1000 körül állt az alapjárati fordulat, 15 perc járatás után varázsütésre visszaállt normál 750re.
Nem mondom, hogy egyszerű, de kis idő ráfordításával, és türelemmel megoldható a probléma. Mindenki a saját felelősségére álljon neki!!
Jó szerelést!
Tamy

#6  2009-10-21 07:20 magaboa csapat fotósa
Akkor az lesz, a Fábiánnál típushiba volt.

#5  2009-10-21 07:08 turbobacsi
dudi ezek az avatarok minden reggel jó kedvre deritenek :-) amugy nemtom mit kellene kipucolni

#4  2009-10-21 06:31 dudicukrasztrollface
ja azt nem mondtam hogy indításkor ugrabugrál a fordulat,néha akkor is leáll,néha felpörög"automata szivatói" fordulatra

#3  2009-10-20 22:39 brutus20
szerintem a fojtószelep a ludas, azt kellene kitisztítani. előző autónknál visszatérő jelenség volt, a szervízes szerint a sok városi használat az oka... a fuzsival még nem volt ilyen gond, igaz, őt már heti 2-szer országúton is használom, míg az előző kocsi csak a városban tengette életét...:)

#2  2009-10-20 20:36 dudicukrasztrollface
Szerkesztve:   2009-10-20 20:37
ne kötözködj.legyen ötven.a lényeg hogy lassan és egyenletesen.akkor csinálta.nem jut eszembe annak a szarnak a neve amit ki kéne pucolni szerintem.
válasz magabo (#1) üzenetére

#1  2009-10-20 20:14 magaboa csapat fotósa
5.-ben 40-el? 60-nal még oké de 40-nel.

1

Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
 
péter60 2024-04-07 21:33
 
dzso80 2024-04-07 20:13
 
péter60 2024-04-07 14:48
 
dudicukrasz 2023-12-29 08:18
 
Hpetya 2023-12-24 05:22
 
ferikenyh 2023-12-14 15:31
 
dudicukrasz 2023-12-14 15:14
 
ferikenyh 2023-12-14 14:53
 
dudicukrasz 2023-12-13 18:07
 
dzso80 2023-12-13 17:04

Friss cikkek
 
Alkatrészt keresek
Keres - Kínál
 
 
 
Rádió kód V060206
Az oldal használata
 
Öninditó
Gyors kérdések
 
Elektromos ablak
Gyors kérdések
 
Klíma hiba
Gyors kérdések
 
 
Segítség
Belső tuning
 

Friss hozzászólások
 
mikepapa911  2024-04-02 10:28
 
Rádió kód (1 új)
Az oldal használata
sagrath  2024-03-31 15:21
 
dzso80  2024-03-19 20:59
 
Ateg  2024-03-14 17:21
 
dzso80  2024-02-28 19:48
 
dzso80  2024-02-28 19:05
 
1.4 TDCI rángat (1 új)
Gyors kérdések
Csomesz  2024-01-13 10:06
 
dzso80  2024-01-08 22:46
 
Rádio kód (3 új)
Az oldal használata
dzso80  2024-01-06 16:04
 
Dylan  2023-11-11 18:12

Kedvezmény
 

10-50% kedvezmény új Ford alkatrészek árából
 
 

5% kedvezmény a Romhányi Autó Kft szervíz-számláinak végösszegéből
 
 

25-30% kedvezmény váltózár árából
 
 

20% kedvezmény szélvédőjavítás árából
 
 

10% kedvezmény különböző alkatrészek áraiból
 
 

5-25% kedvezmény szervíz- és alkatrészárakból
 
 

10-15% kedvezmény autószőnyegre, csomagtértálcára, légterelőre
 
 

10% kedvezmény bioetanolos E85 átalakításra
 
 

10-30% kedvezmény chiptuningra, autódiagnosztikára, szervízre
 
 

+5% kedvezmény
 
 

5% kedvezmény
 
 

28-38% kedvezmény
 
 

Tárhelyszolgáltatónk a Webhold

Látogatók