Szavazás

Hirdetőtábla

Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.

Kategóriák

Statisztika
3 935 felhasználó
2 227 cikk
56 kategória
40 488 hozzászólás
16 078 525 letöltés

2 aktív felhasználó
995 egyedi látogató
7 072 letöltés
  az elmúlt 24 órában

25 aktív felhasználó
  az elmúlt hónapban

Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
jofo(> 60 perce)
dzso80(> 60 perce)
szocsr(> 60 perce)
meszaros(> 60 perce)
lipu(> 60 perce)
bende (> 60 perce)
ferikenyh(> 60 perce)
bandi1969(> 60 perce)
sagrath(> 60 perce)
Mokota(> 60 perce)
kertiati(> 60 perce)

Utoljára regisztrált felhasználó
Hawercsabi

Ajánlott oldalak

Letöltések

Háromhengeres motorokon dolgozik a Ford
pistiapufőnök  2010-01-27
Szerkesztve: 2010-01-27
"Tovább bővül a turbós Ecoboost benzinmotorok sora, méghozzá egész kis hengerűrtartalmú típusokkal: a 900 és 1200 köbcentis háromhengeresek a legnépszerűbb szívó négyhengereseket váltják a Focusban és a Fiestában."

Ti mit gondoltok a kis turbókról? Szerintetek is erre vezet a jövő?

Hozzászólások

#12  2010-01-31 22:08 HpetyaSzabotőr
Az ám!Olyan a hangja mintha diesel lenne és tényleg termeli a benzint:)Enyém gyárilag 195/50 r15 gumival jött ki.Youtubon van video ahol sportkipufogót tettek rá és valakinek nem tetszik a hangja.Szerintem jó.
válasz magabo (#8) üzenetére

#11  2010-01-31 21:58 magaboa csapat fotósa
Az Octaviáról olvastam hogy lecserélik az 1.6 motort 1.2 turbósra, kevesebbet is eszik meg talán olcsóbb is lesz.

#10  2010-01-29 11:10 Z.Boy
Tudom nekem sem volt vele semmi bajom.robbanékony és takarékos motor,és a futóműve is elég stabil a gyári 155,vagy 165 -ös gumik ellenére.Az üveghangot csak a miénkhez képest írtam. Van 1-2 kollégámnak 1.0,1.3 as Suzukija és semmi bajuk azoknak se'.
Igénytelen jószág-jó értelemben.
válasz turbobacsi (#7) üzenetére

#9  2010-01-28 14:06 Tamy
Az lehet, de 900-as motorra írnak 80-at, és 1,4-es re 135-öt. Egy kicsit nagyobb mint az eddigiek. Elméletben...
válasz pistiapu (#3) üzenetére

#8  2010-01-28 11:50 magaboa csapat fotósa
Hpetyának az van.

#7  2010-01-28 11:07 turbobacsi
az öcsém fabia kombija 3hengeres, 1.25-ös, 75 lóerős: meg van vele elégedve, a hangja se olyan fura: régebben volt nekem 1.0-ás suzuki, 3hengeres, na annak volt ám hangja :-)
válasz Z.Boy (#4) üzenetére

#6  2010-01-28 11:02 Z.Boy
Helyesbítek A skodáé nem turbós. csak 3 hengeres)
Meg olyan fura "üveghangja" van a motornak is...

#5  2010-01-28 10:16 hkarcsii
Ugyan nem vagyok gépészmérnök, de...
A turbós benzinesek előnye, hogy alacsony fordulat és terhelés mellett az azonos méretű szívómotor tulajdonságait hozza (fogyasztás és teljesítmény), magasabb fordulat mellett pedig (főleg azon a fordulaton, amire a turbó optimalizálva van) van benne plusz erő (és plusz fogyasztás). A kisebb motor kisebb mozgóalkatrészeket jelent, stb.

A hátrány: a turbó érzékeny jószág (kenés, stb.)
Sajnos régi igazság, hogy az erő az üzemanyagból jön. Persze a hatékonyságon lehet még mit javítani, erről szólnak ezek a fejlesztések is.

#4  2010-01-28 10:03 Z.Boy
A Skodákban a Fabianal mar bevált módszer.
Igaz sajnos 55LE-az egész de én szerintem nem rossz. Eszik össz-vissz 5,5-6-5 Litert ,és sajnos jobban megy mint a Fusion még 3hengerrel is.
A tarósságát nem ismerem ,de van a melóhelyemen is több céges kocsi és semmi bajuk...
A Fordé sem lesz rosszabb szerintem.

#3  2010-01-27 17:11 pistiapufőnök
80 LE most is van az 1.4-ben, 135 LE pedig a 2 literes Focusok sajátja. Nem lesz több erő, csak kisebb hengerűrtartalom.
válasz Tamy (#1) üzenetére

#2  2010-01-27 15:46 -zoli-
Szerkesztve:   2010-01-27 15:50
Kénytelen minden gyártó kicsi turbós benzinmotort építeni, az emissziós normák miatt.
Nem hinném, hogy ez lenne a jövő. Nem takarékosabb egy kisebb turbós motor, csak a káros anyag kibocsájtása a mérési ciklus szerint alacsonyabb. De hát úgy ritkán használnak egy autót ahogy a mérési ciklus folyik. Nem tudom pontosan de életszerűtlen gyorsítás és sebességek szerint mérnek.

-zoli-

#1  2010-01-27 15:24 Tamy
A mi benzinesünkbe is elkelne olykor egy kis turbónyomás. Ha lesz teszt, szívesen kipróbálnám! Kecsegtető az amit említenek: 80-135 le.
Elkel egy kis erőtartalék, ami a fejlődést mutat, főleg, ha a klímára gondolok...


Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
 
péter60 2024-04-07 21:33
 
dzso80 2024-04-07 20:13
 
péter60 2024-04-07 14:48
 
dudicukrasz 2023-12-29 08:18
 
Hpetya 2023-12-24 05:22
 
ferikenyh 2023-12-14 15:31
 
dudicukrasz 2023-12-14 15:14
 
ferikenyh 2023-12-14 14:53
 
dudicukrasz 2023-12-13 18:07
 
dzso80 2023-12-13 17:04

Friss cikkek
 
 
Alkatrészt keresek
Keres - Kínál
 
 
 
Rádió kód V060206
Az oldal használata
 
Öninditó
Gyors kérdések
 
Elektromos ablak
Gyors kérdések
 
Klíma hiba
Gyors kérdések
 
 
Segítség
Belső tuning

Friss hozzászólások
 
Legutóbbi látogatóink (1 új)
Az oldal használata
Mokota  2024-05-13 18:36
 
bandi1969  2024-05-01 08:58
 
mikepapa911  2024-04-02 10:28
 
Rádió kód (1 új)
Az oldal használata
sagrath  2024-03-31 15:21
 
dzso80  2024-03-19 20:59
 
Ateg  2024-03-14 17:21
 
dzso80  2024-02-28 19:48
 
dzso80  2024-02-28 19:05
 
1.4 TDCI rángat (1 új)
Gyors kérdések
Csomesz  2024-01-13 10:06
 
dzso80  2024-01-08 22:46

Kedvezmény
 

10-50% kedvezmény új Ford alkatrészek árából
 
 

5% kedvezmény a Romhányi Autó Kft szervíz-számláinak végösszegéből
 
 

25-30% kedvezmény váltózár árából
 
 

20% kedvezmény szélvédőjavítás árából
 
 

10% kedvezmény különböző alkatrészek áraiból
 
 

5-25% kedvezmény szervíz- és alkatrészárakból
 
 

10-15% kedvezmény autószőnyegre, csomagtértálcára, légterelőre
 
 

10% kedvezmény bioetanolos E85 átalakításra
 
 

10-30% kedvezmény chiptuningra, autódiagnosztikára, szervízre
 
 

+5% kedvezmény
 
 

5% kedvezmény
 
 

28-38% kedvezmény
 
 

Tárhelyszolgáltatónk a Webhold

Látogatók