Szavazás

Hirdetőtábla

Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.

Kategóriák

Statisztika
3 936 felhasználó
2 227 cikk
56 kategória
40 488 hozzászólás
16 085 627 letöltés

0 aktív felhasználó
895 egyedi látogató
3 253 letöltés
  az elmúlt 24 órában

26 aktív felhasználó
  az elmúlt hónapban

Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
meszaros(> 60 perce)
Lali-bá(> 60 perce)
Hpetya(> 60 perce)
jofo(> 60 perce)
dzso80(> 60 perce)
szocsr(> 60 perce)
lipu(> 60 perce)
bende (> 60 perce)
ferikenyh(> 60 perce)
bandi1969(> 60 perce)
sagrath(> 60 perce)

Utoljára regisztrált felhasználó
Lali-bá

Ajánlott oldalak

Letöltések

Fogyasztás csökkentés,Turbomag
Foglak  2010-02-14
Szerkesztve: 2010-02-14
Üdv minden Fusion rajongonak!
Pár hete találkoztam egy /szerintem/ jó dologgal.TURBOMAG a neve.Fel is azereltettem a kocsira,kiváncsi vagyok rá mit tud majd.Azt irják,hogy 1 db-ot kell felszerelni/1400cm3-n ként/ kb 2000 km megtétele után lessz eredmény.De olvassátok el a hozzá kapcsolodo linket és internetes hozzászolásokat.Ha tudok valamit irok,ha valakinek van tapasztalata kérném jelzését.
Jó utat mindenkinek,csáó.

http://www.teszvesz.hu/item889806771_ turbomag_duo_fogyasztas_cso Termékleírás
""""
TURBOMAG DUO

70%-al nagyobb mágnes és hatékonyság

ÜZEMANYAG FOGYASZTÁS CSÖKKENTŐ MÁGNES

DRÁGA AZ ÜZEMANYAG? SOKAT FOGYASZT AZ AUTÓJA?

ITT A LEGEGYSZERŰBB MEGOLDÁS!!!

Amerikai termék egyenesen az űrkutatásból!

A NEODÍMIUM mágneses ereje többszöröse a normál mágneseknek, így kis mérete ellenére is nagy mágneses teret hoz létre. Ez a mágneses tér polarizálja a földgáz, benzin vagy dízel szénhidrogén molekuláit, így készteti a levegővel való jobb keveredésre a motorban történő elégés előtt! Ezzel feljavítja a szóban forgó energiahordozó hatásfokát és ugyanarra a feladatra kevesebb energia is elegendő!

Dízel üzemű autók esetén akár 18%-os, benzines esetén akár 22%-os, földgázüzemű autó és fűtés esetén akár 35%-os megtakarítást is elérhetünk, de átlag 10%-ot minden esetben realizálhatunk!

Szerelése könnyű, nem kell az üzemanyag-csövet szétvágni, sőt felrakása kevesebb, mint 5 perc alatt megoldható!
Az autó garanciáját nem befolyásolja.
50%-al csökkenti a szénmonoxid kibocsátást (és javítja az egyéb szennyező anyagok átlagát is, így a zöldkártya könnyebben megszerezhető)
30%-al növeli a motor élettartamát
Akár 10 lóerő többlet
Minden típusú autóra felszerelhető
Semmilyen karbantartást nem igényel

Hozzászólások

#45  2018-06-24 11:27 Nagy János(bigjon)
Ilyen mágneses kütyüvel már vagy húsz éve találkoztam,de nem voltak a tapasztalatok olyan kedvezőek mint ígérték...Viszont ez nem a reklám helye,de én az M betüs adalékot ebben és a régebbi autóimban is használtam.Nem csodaszer viszont jobban indul az én autóm és csendesebb mint a többi ismerős környékbeli Fusion/Fiesta tulajnak.Ezt ők mondják!!

#44  2011-10-08 11:36 dudicukrasztrollface
akkor te már nem szennyezed a környezetet annyira.
válasz Foglak (#43) üzenetére

#43  2011-10-08 11:01 Foglak
Szerkesztve:   2011-10-11 23:02
Heló mindenkinek!
Szerdán voltam vizsgáztatni a kocsit. éves .Lefényképeztem vizsga előtt a zöld kártyát a "CO" miatt, és utána a papírt amit adtak, mert már nem adnak zöldkártyát. Érdekes a dolog, 0,3-ról 0,18-ra csökkent. Ugyan úgy tankolok és járok vele. Csak annyi,h az utóbbi 25 ezer kilométerbe volt rajta a mágnes. Tesztelem ,h igaz-e amit írtam ,mondtak róla anno.





(javitva by Mayeye)

#42  2011-03-10 16:46 Z.Boy
Hát Igen..
A legtöbben még a Fusionunkat is törlesztjük,nem hogy olcsóbb takarékosabb kocsit vegyünk...

Na jó)) fejezzük be a siránkozást.. Más reggel buszra meg vonatra ül,mi meg itt sopánkodunk....
Ez van! A Diesel fogyaszt 4-litert, a benzines 6 körül... ha már nem bírjuk marad a tömegközlekedés...
Ez van....


válasz T-Tomi (#41) üzenetére

#41  2011-03-10 05:59 T-TomiDon Tom
Ha meg tudná venni.......
válasz Z.Boy (#40) üzenetére

#40  2011-03-09 10:27 Z.Boy
Szerkesztve:   2011-03-09 10:30
Ezzel tisztában vagyok Én is...
De nem vagyok sem fejlesztőmérnök,sem pedig Benzinkút tulajdonos....(((
Ha valakinek van jó ötlete attól megkérdezem hátha van jó javaslata a fogyasztás csökkentésre...
A legtöbb kollégámnak a havi benzinköltsége 40.000 forint...
szerinted 40 e forintot elautókázni nem sok??

Ha már megjönne és lenne rá fölösleges pénzem ezt venném

vw UP!



szerintem ezeké az autóké a jövő..
Bár ma feltettem pár SUV- linket ide... de ha a hétköznapi ember szintjén gondolkodunk aki a Penny-marketba ,És a LIDL-be jár vásárolni annak ezek a kocsik érnék meg a legjobban... kicsi-takarékos-megbízható
válasz -zoli- (#39) üzenetére

#39  2011-03-09 09:47 -zoli-
Kicsit szkeptikus vagyok.
Autógyárak motorfejlesztő team-jei agyalnak hónapokat azon, hogyan lehet a káros anyag kibocsájtást/fogyasztást csökkenteni. Hogyhogy nem kaptak még a fejükhöz és építenek az üzemanyag rendszerbe egy csudamágnes egységet...

#38  2011-03-09 09:12 Z.Boy
Szia!
Z.Boy Vagyok!
Írnál pár szót erről a dologról,mert tényleg érdekelne. Ár+beszerelés+megtérülés
Én 1,4 Benzinest használok.....
Etanolt elvetettem ,mert egy régi katonatársam aki Audikat,BMW-ket és minden elektromos rendszert ismer azt mondta nem éri meg. A gáz/LPG átalakítás elég húzós a pénztárcámnak,és nem is biztos,hogy a Ford Fusion kedvelné.
De sokat nézelődtem ilyen mágnes téren...
Akit kérdeztem ,azok azt mondták" Hagyjad már ez ilyen bebeszélt dolog"
De így a 400 ft-os benzin közelében elgondolkozom az efféle megoldáson... Mesélnél erről a mágnesről.
Sajnos az általad belinkelt oldalt nem tudtam megnyitni.... valamiért
előre is köszönöm válaszod Z
válasz radymix (#37) üzenetére

#37  2011-03-07 00:33 radymix
Szerkesztve:   2011-03-10 17:31
Sziasztok.

Rzek a mágneses dolgok működnek, bár ez a mag elég kicsi. Én gyűrűkkel foglalkozok, és van tesztpados mérésem,+én is használom: Petrol And Turbo Booster

#36  2011-01-23 15:36 dudicukrasztrollface
neeem tök komoly,akváriumomhoz is ezt használom és mintha a halak kevesebbet fogyasztanának........
válasz T-Tomi (#34) üzenetére

#35  2011-01-23 10:57 Joebácsialkatrészbótos
miből gondolod ezt Tomi????

#34  2011-01-23 08:28 T-TomiDon Tom
Elnézem Neked,mert tudom,hogy hülye vagy,de valamiért olyan érzésem van ,mintha nem lenne őszinte............
válasz dudicukrasz (#32) üzenetére

#33  2011-01-22 18:58 Foglak
Szerkesztve:   2011-01-22 19:00
T-Tomi!
Tudsz egy képet,vagy linket küldeni róla?
válasz T-Tomi (#25) üzenetére

#32  2011-01-21 21:29 dudicukrasztrollface
Szerkesztve:   2011-01-22 11:22
elnézést,figyelmetlen voltam ,nem néztem hogy marketingesük vagy,ne haragudj rám ezért,mi is ezeket a mágneseket használjuk még az akváriumban is ez van,nagyon jó találmány,ajánlom mindenkinek.
válasz T-Tomi (#31) üzenetére

#31  2011-01-21 20:23 T-TomiDon Tom
Én más cég termékéről beszélek,de az elv ugyanaz.
Én nem akarlak meggyőzni.
Én ott voltam amikor felhelyezték a mágnest.
Én láttam a gázórát.
Minek is írom le ezeket, NEKED????????????????
válasz dudicukrasz (#30) üzenetére

#30  2011-01-21 11:17 dudicukrasztrollface
Szerkesztve:   2011-01-21 11:34
ha logikusan gondolkodsz rájöhetsz hogy ez miért nem lehetséges.akár csak a vízzel hajtott autó.vajon miért nem terjedt el.és ez a hipi szupi mágnes?sem autóban sem gázórában.egyszerű a képlet.ha gondolod kifejtem neked a mágneses tér hatását a gázmolekulákra,de a vége úgyis az lenne hogy jó-jó de neked akkor is 11%-kal kevesebb a fogyasztásod úgyhogy eltekintek ettől.igazából azért gondolom hogy faszság az egész/nincs gázórám,teszem hozzá/mert elolvastam a cég reklámját és általuk leírt hatásmechanizmusát szerkezetüknek és bizony vegyész szemmel kapitális baromságokat olvastam.
válasz T-Tomi (#29) üzenetére

#29  2011-01-21 04:22 T-TomiDon Tom
Szerinted.
válasz dudicukrasz (#28) üzenetére

#28  2011-01-20 23:05 dudicukrasztrollface
kamu

#27  2011-01-20 20:01 T-TomiDon Tom
Nincs.Az autóra való mágnesük lényegesen drágább ,mint amit már írtak.Kamionoknál lehet bérelni.
válasz Z.Boy (#26) üzenetére

#26  2011-01-20 19:55 Z.Boy
Köszi T-Úr!!
Én is ilyen hosszan írok,és kimerítő volt a válaszod! Köszönöm szépen!
És a kocsidon nincs ilyen fajta mágnes??

#25  2011-01-20 19:15 T-TomiDon Tom
Az a cég, aki az én kazánomra felhelyezte ezt a fogyasztáscsökkentő technológiát,már több mint tíz éve foglalkozik ezzel a témával.Amit felraknak az egy föld mágnes (asszem).Nem csak a gázra,hanem a vízre is jó(vízkőmentesítésre).Kevesebb vegyszerrel lehet tisztán tartani a vízzel érintkező felületeket(fürdőszoba),kevesebb mosópor kell a mosáshoz.A mai legmodernebb kazánoknál is minimum 5-10%-os megtakarítást lehet elérni.Minél régebbi egy gázkazán annál nagyobb megtakarítást lehet vele elérni(akár 20%-ot is).Ez a technológia alkalmas konvektorok és gázbojlerek fogyasztásának csökkentésére is.A mágnesek felhelyezése nem igényel nagy bontást,mivel a lehető legközelebb helyezik el az égőfejhez,a garancia sem veszik el.
Felhelyezés előtt megmérik stopperrel a kazán fogyasztását az óránál(1 perc).Megmérik a kazán paramétereit(füstgáz hőmérséklet,összetétele,távozó víz hőfoka,visszatérő víz hőfoka,stb.).Felhelyezik a mágnest,ettől megváltozik minden érték.(A gáz megváltoztatja a gáz fizikai tulajdonságait,így jobban kötődik az oxigénhez,ezáltal tökéletesebbé válik az égés,ezáltal lehet csökkenteni az égőnyomást.)Beállítják a már korábban mért értékekre a kazánt(vízhőfok,füstgáz, stb.) és jöhet az új fogyasztásmérés.(stopper,1 perc).Nagyon komoly műszerrel mérnek(600 e HUF),adnak mérési jegyzőkönyvet(amivel minden kazánnak kéne rendelkeznie "zöldkártya").
ÁRAK:Átlagos háztartásban használt gázkazánra vetítve(24 kw) 34e HUF.Nem kevés,de az ár tartalmazza a műszeres bevizsgálást,a kiszállás díját,a mágnest,valamint ajándékba kap a fogyasztó egy plusz mágnest,amit a fűtési körre helyeznek fel,ami feloldja a már lerakódott vízkövet,ezáltal tovább fokozza a fűtésrendszer hatásfokát és így még többet lehet spórolni.
Bocsánat,ha túl hosszúra sikeredett a leírásom,de próbáltam minél részletesebben leírni a tapasztalatokat.Ha valakinek további információkra volna szüksége forduljon hozzám bizalommal.Regisztrált marketingesük vagyok.
válasz Z.Boy (#24) üzenetére

#24  2011-01-20 15:23 Z.Boy
Engem elviekben minden megoldás illetve csökkentés,érdekel! Ez értendő akár autó,akár itthoni használatra.
Foglak"-éval még ismerkedem.. És a tied milyen típus Tomi amit a gázkazánra felhelyeztek?? Árat,illetve típust megosztanál velem??
Mert nem biztos hogy adott mágnes megoldás lehet fogyasztás csökkentésre ,autónál is ,és gáz cirkónál/kazánnál...
A 11% nem rossz szerintem...
Az is pénz? Nem igaz??

válasz T-Tomi (#22) üzenetére

#23  2011-01-20 15:17 Z.Boy
Igen "Foglak" 1,4 benzin..
a célhoz" közelítve kifejezést nem értettem )) Bocs...
válasz Foglak (#21) üzenetére

#22  2011-01-20 05:53 T-TomiDon Tom
Én a gázkazánra rakattam fel, 11%-os megtakarítást elérve ezzel.Az amit felraktak,az jóval nagyobb és más forgalmazó terméke.

#21  2011-01-19 22:20 Foglak
Semmit nem zavart meg. Feltételnél kell csak vigyázni,hogy máshová nelegyen téve menetközbe,csak a "célhoz" közelitve.Benzinesed van?
válasz Z.Boy (#20) üzenetére

#20  2011-01-19 18:51 Z.Boy
Szerkesztve:   2011-01-19 18:54
Köszönöm Szépen!
Én személy szerint tegnap tankoltam,és a mostani átlagom 6,2! Turbomag nélkül. Szinte csak városban ,és átlag 70km/ órával megyek,és próbálok 2000,nél váltani,illetve motorfékezek midig. Ha már egy picit méglejjebb megy és nem a "szemétláda" MOL-nak tankolom a pénzt,meg az Állam iszobyat jövedéki adóját gyarapítom már megéri!!!
tehát akkor elviekben ez a benzincső van a legközelebb az égéstérhez???azt hittem nyagyobb ez a cucc.
Szimpatikus ez a Turbo "Izé"))

Ja és amúgy a gyújtást,vagy az elekrtomos rendszert nem bolondította meg még ez a neodímium mágnes?? Mert ez elég erős dolog,hiszen órákat vagy bármit megbolondíthat??
válasz Foglak (#19) üzenetére

#19  2011-01-19 16:21 Foglak
Szerkesztve:   2011-01-19 16:38
Igen,tavaly február óta rajta van. Teszek rola képeket fel ,nézd meg! Az első kettőn látod hogy tettem fel,a piros drottal csak elhuztam ne érjen semmihez mert azért a motor rezeg. Ott pont van annyi hely,hogy elfér.A nagyságát meg látod,kb egy 200 forintos nagyságu. Elvileg a Co-ja is kisebb, oktoberbe majd kiderül,akkor viszem vizsgára. Ha van kérdés válaszolok,a neten is vannak vele kapcsolatos cikkek és vélemények.
válasz Z.Boy (#18) üzenetére

#18  2011-01-16 20:39 Z.Boy
Akkor Te ezt a TurboMag-ot használod??
Légyszíves tegyél fel képet érdekel a dolog.
válasz Foglak (#17) üzenetére

#17  2011-01-16 18:08 Foglak
Szia!
Olvastam a hozzá szolásod.Én irtam ezt a cikket elről az ugynevezett "turbomagról" . Olyan dolgot kerestem amivel egy picit le tudok faragni a benzin fogyasztásombol,és nem teszek a kocsiba kárt. Ebbe bele értve a könnyü felhelyezést is. Sok emberrel beszéltem ,sőt a szervizbe is voltam,hogy elsősorba valami károm származhat-e ennek a felhelyezéséből!? Tudni illik ,hogy ez egy nagyon erős mágnes és az elektronikát és hasonlo dolgokat megzavarhatja.Azt mondták hogy nem kell arra felé teni,mivel mondtam hogy a benzin csöre minnél közelebb a karburátorhoz kell helyezni.Egy-két centis és vezeték kötegelövel fel lehet rakni,nem kell megbolygatni a rendszert. Az a helyzet ,hogy nekem már február eleje ota fent van ez a mágnes a kocsin.Ahogy sokan hiresztelik,hogy a vizet összegyüjti és szétdurran a benzincső,a motor elektronikáját megzavarja és hasonlok,semmi ilyen nem történt. Minden rendbe van,pedig kint áll még minusz husz fokba is.Ahogy irtam ,egy-két ezer kilométer után lessz változás.Azota miota fent van 14000 km-t mentem,nyáron voltunk erdélybe egy hosszabb turán 4 nap alatt 1700 km-t mentünk. Hegyen völgyön keresztül ,Békás szoros, gyilkos tó,Korond, Csiksomlyó,légkondival 3-an és sok cuccal.Átlag 70-80-al mentünk sok kocsi volt,és igy a fogyasztási átlagom 6,2-6,4 l volt alig akartam hinni a szememnek.Ősszel voltam szervizbe és nem akarták elhinni,ezek a benzinesek 7 litert tudnak.Ha most a városba megyek nyilván nem 7-et fogyaszt.!!De én ugy látom pár decivel kevesebbett eszik. 8-10 százalékot lehet vele sporolni.Amugy meg nem vészes az ára 3 ezer forint nem húsz!!!Mi manapság 3 ezer forint? Szerintem ez nem nagy ősszeg.Ja és nem kell cserélgetni,őrők.Amugy a gáz kazánra is tettem és mérhetö a fogyasztási különbség. Nekem ezek a tapasztalataim,mindenki maga dönti el mit szol hozzá.Tudok képet felrakni is róla ahogy a kocsimon van,Üdv mindenkinek.
válasz Z.Boy (#15) üzenetére

#16  2011-01-15 15:58 dudicukrasztrollface
ez kamu

#15  2011-01-15 13:25 Z.Boy
Srácok! Először is senkit nem szándékozom felidegesíteni))
az ismételt témával.
Tudom sok a szkeptikus,van jó és rossz vélemény is a
Fogyasztás csökkentésről.
Én csak annyit szeretnék megtudni van-e olyan aki használja ezt a befecskendező előtti "Mágnes" dolgot..Mivel valahogy jó lenne takarékoskodni,de nem szeretném megbontani a kocsit,az elektronikába sem szeretnék belepiszkáltatni,ezért kérdezem.
Találtam egy jóembert a neten... aki akár 30 nap után visszavásárolja a terméket.Nem tudom meggyőző-e vagy sem..De engem érdekelne ha valakinek van erről a mágnes dologról akár pozitív,vagy negatív véleménye.
itt a cikk
Akármi mi is legyen ne vitázzunk ok??))

#14  2010-12-23 07:48 magaboa csapat fotósa
Vagy vegyél napelemes mobilt a Samsungnak van több fajta is.
válasz lipu (#13) üzenetére

#13  2010-12-23 05:34 lipumár nem a mester
válasz pistiapu (#11) üzenetére

#12  2010-12-23 00:39 magaboa csapat fotósa
Van specko töltő egész jól dolgozik, nem csak mobilhoz. Kollégámnak van modell aksi töltője azzal szokót aksit regenerálni. Egész ügyes szerkezet.

#11  2010-12-22 23:23 pistiapufőnök
Rég olvastam ekkora sületlenségeket. Ha máson nem is, de azon érdemes elgondolkodni, hogy ez a cég megoldotta az összes belsőégésű motor, gázkazán és elektromos fogyasztó 10-30%-os fogyasztáscsökkentését. Egyedül. Egy amerikai cég a "legújabb német és tajwani" technológiák segítségével.

Csak ki ne derüljön, hogy kié a cég, mert még véletlenül az olajlobbi elteszi láb alól. Kár, hogy egyelőre mobiltelefon akkumlátor regenerátort nem árulnak. De gondolom csak idő kérdése. LOL!
válasz burghart (#10) üzenetére

#10  2010-12-19 18:33 burghart
Szerkesztve:   2010-12-22 22:05
SZIASZTOK!

ÍME EGY ÚJABB "CSODA KÜTYÜ" AZ ÜZEMANYAG FOGYASZTÁS CSÖKKENTÉSÉRE.

Fueltech

Van valakinek tapasztalata,vagy infója?



#9  2010-04-15 18:55 Foglak
1.4 benzines 2005-s.
válasz dudicukrasz (#8) üzenetére

#8  2010-04-14 20:31 dudicukrasztrollface
ha 1.6-os akkor jó!
válasz Foglak (#7) üzenetére

#7  2010-04-14 19:29 Foglak
Sziasztok!
Azt irtam ,hogy majd tájékoztatok a fogyasztásrol,ha mentem 1500-2000 km-t.Jelenleg ugy néz ki a fogyasztás,hogy 560 km-mentem 39,5 liter benzinnel.
Ebből volt kb 300 km hosszutávu ,a többi város./Elég sok hideg motoros rovid 4-5 kilométer van benne korán,reggelente./
Vagyis 7,05 liter a fogyasztás.Mit szóltok hozzá?

#6  2010-02-18 15:45 Nagy Milán János
Hmmm.Hasonló eszközről már vagy 10 éve halottam,és volt ismerősöm aki használta is.Vegyes eredménnyel.Lehet hogy tényleg csak amolyan lélektani hatásról volt szó,mert akkor nem lett egy nagy durranás.Viszont pár éve ismét feltűnt,a gáz fogyasztás csökkenését ígérték általa.De a cég amelyik "forgalmazta"nagyon gyorsan eltűnt,akkor azt rebesgették,hogy az egész egy csalás volt.Különben bár nem vagyok benne biztos,de úgy olvastam valahol valami hasonló rendszert a merci is használ fogyasztás és káros anyag kibocsájtás csökkentéséhez.

#5  2010-02-17 19:18 Foglak
Helló!
Engem komolyan érdekel a dolog.Feltétel után mennyivel tört szét a cső? Olyan sok viz ősszegyült?Ez nyomás alatt van!
válasz Tiksi (#4) üzenetére

#4  2010-02-16 09:45 Tiksi
Még annyit hozzá, hogy ha olyan tuti, világrengető dolog lenne ez, akkor már régen benne lenne az egymással amúgy is vérre menő fogyasztáscsökkentő-versenyt vívó neves gyártók emblémájával az autókban.

Szerintem...

#3  2010-02-16 09:40 Tiksi
Ezt ismerem.
Kb. 6-7 évvel ezelőtt kipróbálta már az akkori cégem.Még a színe is ugyanez volt. Valakinek "nyomós"oka volt rá, hogy belevágja a (cég)pénzét. Fogyasztáscsökkenés ugyan nem volt (csak némelyeknél placebo-hatás :-)), a vizet viszont prímán begyűjtötte az üzemanyagból (vízzsákként működött), aminek aztán az lett a vége, hogy megrepesztette a fagy és game over.

#2  2010-02-15 10:19 Foglak
Szerkesztve:   2010-02-15 10:20
Tudom,hogy irtam,de egy uj ciknek szántam és sajna rossz helyre tettem.Onnan meg nem tudtam törölni.
Ez amit te irtál megnéztem.Nem egy olcsó dolog.30000 ft.Beszerelése bonyolult?

#1  2010-02-14 22:57 pori
Szerkesztve:   2010-02-14 23:23
szia
Nincs tapasztalatom , de ezt már leírtad egyszer :)
Ha van rá kereted akkor próbáld ki .
Várom a tapasztalatodat .

ECO-TAK előkatalizátor hasonló elven müködik.
szerinted melyik jobb ?

1

Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
 
péter60 2024-04-07 21:33
 
dzso80 2024-04-07 20:13
 
péter60 2024-04-07 14:48
 
dudicukrasz 2023-12-29 08:18
 
Hpetya 2023-12-24 05:22
 
ferikenyh 2023-12-14 15:31
 
dudicukrasz 2023-12-14 15:14
 
ferikenyh 2023-12-14 14:53
 
dudicukrasz 2023-12-13 18:07
 
dzso80 2023-12-13 17:04

Friss cikkek
 
 
Alkatrészt keresek
Keres - Kínál
 
 
 
Rádió kód V060206
Az oldal használata
 
Öninditó
Gyors kérdések
 
Elektromos ablak
Gyors kérdések
 
Klíma hiba
Gyors kérdések
 
 
Segítség
Belső tuning

Friss hozzászólások
 
Legutóbbi látogatóink (1 új)
Az oldal használata
Mokota  2024-05-13 18:36
 
bandi1969  2024-05-01 08:58
 
mikepapa911  2024-04-02 10:28
 
Rádió kód (1 új)
Az oldal használata
sagrath  2024-03-31 15:21
 
dzso80  2024-03-19 20:59
 
Ateg  2024-03-14 17:21
 
dzso80  2024-02-28 19:48
 
dzso80  2024-02-28 19:05
 
1.4 TDCI rángat (1 új)
Gyors kérdések
Csomesz  2024-01-13 10:06
 
dzso80  2024-01-08 22:46

Kedvezmény
 

10-50% kedvezmény új Ford alkatrészek árából
 
 

5% kedvezmény a Romhányi Autó Kft szervíz-számláinak végösszegéből
 
 

25-30% kedvezmény váltózár árából
 
 

20% kedvezmény szélvédőjavítás árából
 
 

10% kedvezmény különböző alkatrészek áraiból
 
 

5-25% kedvezmény szervíz- és alkatrészárakból
 
 

10-15% kedvezmény autószőnyegre, csomagtértálcára, légterelőre
 
 

10% kedvezmény bioetanolos E85 átalakításra
 
 

10-30% kedvezmény chiptuningra, autódiagnosztikára, szervízre
 
 

+5% kedvezmény
 
 

5% kedvezmény
 
 

28-38% kedvezmény
 
 

Tárhelyszolgáltatónk a Webhold

Látogatók