Szavazás

Hirdetőtábla

Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.

Kategóriák

Statisztika
3 936 felhasználó
2 227 cikk
56 kategória
40 488 hozzászólás
16 084 838 letöltés

0 aktív felhasználó
867 egyedi látogató
3 017 letöltés
  az elmúlt 24 órában

26 aktív felhasználó
  az elmúlt hónapban

Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
meszaros(> 60 perce)
Lali-bá(> 60 perce)
Hpetya(> 60 perce)
jofo(> 60 perce)
dzso80(> 60 perce)
szocsr(> 60 perce)
lipu(> 60 perce)
bende (> 60 perce)
ferikenyh(> 60 perce)
bandi1969(> 60 perce)
sagrath(> 60 perce)

Utoljára regisztrált felhasználó
Lali-bá

Ajánlott oldalak

Letöltések

Akku, vagy generátor? eselteg valami más?
dunaip  2012-04-03
Szerkesztve: 2012-04-03
Sziasztok!

Hozzáértő segítségetekre lenne szükségem!

Tegnap délután hazafelé menet egyszercsak kigyulladt a műszerfalon a piros akksi, és a sárga (ABS) ikon. Kis túlzással kb, de sokkot kaptam. Dogó, M3, belső sáv, szóval gyorsan kievickéltem a szélére, félreálltam, leállítottam, hátha egy restart után elmúlik a hiba jelzés.
Hát nem múlt el, sőt, nem is indított vissza. (meg se forgatta). Fasza, gondoltam megpurcan az akku akkor az 20-30es kiadás lesz. telefon bratyónak jöjjön menteni. eltelt 10 perc, próbálok indítani, és berántja. Minden figyelmeztetés elaludt, széles vigyorral a képemen, hívóm a megmentésemre indulókat, hogy sztornó. Még le sem teszem a telefont, és megint ugyanaz a két ikon.

Szóval megyek tovább haza, ahogy teljesen ürül ki az akku, úgy lesz egyre halványabb minden belső fény. kezdek izgulni. utolsó kanyarnál, már hiába nyomom a gázt nem reagál(elektromos, gondolom kevés volt neki a kraft). világítást gyorsan levettem, így az még magához tért és a maradék 1,5km-re elég volt.

egész éjjel töltőn volt, reggel pöcre indult, de a piros akku nem aludt ki!

ja és 1.4 dízel.

Segítsetek!



Hozzászólások

#19  2012-04-19 07:35 KPeti
Köszi szépen!

#18  2012-04-18 15:59 magaboa csapat fotósa
Ennyi van meg:
válasz KPeti (#16) üzenetére

#17  2012-04-17 07:25 magaboa csapat fotósa
Keres rá fent van elvileg, de ha lesz erőm felteszem ami megvan.

#16  2012-04-17 07:17 KPeti
Nincsen valakinek leírása, hogy melyik kód mit jelent teszt üzemmódban?
Előre is köszönöm!

#15  2012-04-16 08:13 dunaip
Szóval a vége az lett, hogy a szabályzó megúszta.
összesen fizettem 25ezret. Gyorsan megvoltak vele, azóta tölt rendesen. Néztem a tesztmenüben is, szépen ott van a 14,4 volt

#14  2012-04-04 21:51 magaboa csapat fotósa
Szerintem keres olyat aki erre szakosodót, vagy bontót.
válasz dunaip (#11) üzenetére

#13  2012-04-04 21:38 Moki111
- OFF -
Az sem rossz!
Nekem zárszerkezetet akartak cserélni az egyik márkaszervízben 36000 ft + 1 óra munkadíjért (szerintük gyári új).
Végül bele is mentem, mikor felhívtak, hogy sajnos az a zárszerkezet ami náluk raktáron van nem jó az enyémhez (bal első zárszerkezetről volt szó egyébként).
Érdekelt, így megkérdeztem, hogy miért nem jó azt a választ kaptam, hogy jobb kormányos autó bal első zárszerkezete van raktáron. Elkönyveltem, hogy hibáztak, de akkor sem értettem mit keres Magyarországon jobb kormányos autó alkatrésze.
Kerestem a neten bontottat harmad áron és visszamentem hozzájuk amelyet be is szereltek(végül teljesen korrektek voltak, mert 1 óra munkadíjért beszerelték).
De nem ez a lényeg, hanem közben lett 1 teóriám (ami nem feltétlenül igaz, de érdemes rajta elgondolkodni).
Mialatt keresgéltem a bontókban rengeteg jobb kormányos autó roncsot láttam, amelyeknek alkatrészei nagy részben kompatibilisek a balossal.
Gondolom az abból maradhatott...
- ON -
válasz rakman (#12) üzenetére

#12  2012-04-04 21:17 rakman
Ez a nem semmi!
Ott hagyod a régit, felújítják, majd tovább adják kb 55 ezerért...

#11  2012-04-04 13:08 dunaip
Beszéltem azért egy márka szervizzel is:
-Nem javítják, cserélik
-munkadij kb 10-15e
-generátor kb 55e + 14 ezer ha nem hagyom ott a régit

#10  2012-04-04 12:21 dunaip
Na most hívtak. szétkopott a generátorban az egyik csúszógyűrű. Ezt biztosan cserélni kell(12e). A fesz szabályzó ha megúszta akkor bingó ha nem akkor plusz 17e.

#9  2012-04-04 11:46 dunaip
feltétlen írni fogok. Már a körmöm rágva várom a telefonhívást!

#8  2012-04-04 10:23 Priest
A megoldásról és a szerviz tapasztalatokról mindenképpen számolj be!
válasz dunaip (#7) üzenetére

#7  2012-04-04 08:01 dunaip
Szerkesztve:   2012-04-04 08:02
Hát szereztem közben egy multimétert, így már nem kellett a teszt üzem. Egyértelműen nem tölti az akkut. Tegnap este leadtam szervízbe, mert elég sürgős, hogy legyen autó alattam.

A csatlakozót, meg a kábelt is megnéztem, de nem láttam rajta sérülést.

Elvileg ma kiderül pontosan mi a baja.

Köszönöm a hozzászólásokat!

#6  2012-04-03 21:56 Makrocar
A generátorra rámegy egy csatlakozó asszem három vezetékes.
A csatitól kb 10-15cm-re el szokott törni a vezeték! Nézd meg! Tudom van rajta egy fekete cső de azt le tudod húzni-vágni talán hasított.
Ha a vezeték eltört megforrasztod és kész is.

#5  2012-04-03 20:53 goodness
Nekem már olyan sok gondom volt a Fúzióval, hogy nehéz lenne felsorolni. Mondjuk nekem ez már a második vas.

Többek között a generátorral is megadta magát.
7000 km után cserés volt.



#4  2012-04-03 17:47 magaboa csapat fotósa
Teszt mód.:A belépéshez be kell helyezni az indítókulcsot, megnyomni a napi km nullázó-gombját, majd miközben a gombot nyomva tartjuk, elfordítani a kulcsot gyújtás állásba. Kb 5 mp múlva az LCD kijelzőn megjelenik a TEST felirat, ekkor elengedhetjük a nullázó-gombot. Az motort ezután akár be is indíthatjuk, a kijelző a gyújtás elvételéig teszt üzemmódban marad.

A nullázógomb ismételt nyomogatásával válthatunk a különböző teszt-üzemmódok között.
Keresd a: bxxx kijelzést ez kiírja az aksi feszültséget.
válasz dunaip (#2) üzenetére

#3  2012-04-03 16:22 dunaip
illetve nem tudom hogy fizikailag ez mennyire hozzáférhető helyen van, de gyanakszom a kutyára.
Pár napja megrágta a rendszámtartó keretet. félek, hogy a kocsi alá is befért, és lakmározott egy kis kábelt is. Alá is nézek mindjárt a kocsinak

#2  2012-04-03 16:19 dunaip
Hát az sajnos nincs.
Azóta viszont próbáltam egy kölcsön akkuval, de azzal is világít a piros ikon. Este megy egy jó kis fusi műhelybe és majd jól megnézik mi lehet a baj.
válasz magabo (#1) üzenetére

#1  2012-04-03 16:02 magaboa csapat fotósa
Hát inkább a generátor környékén keresd a hibát.
Ha van multimétered mérjél rá az aksira mikor áll a motor meg amikor megy, vagy kicsit pörgetve van.


Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
 
péter60 2024-04-07 21:33
 
dzso80 2024-04-07 20:13
 
péter60 2024-04-07 14:48
 
dudicukrasz 2023-12-29 08:18
 
Hpetya 2023-12-24 05:22
 
ferikenyh 2023-12-14 15:31
 
dudicukrasz 2023-12-14 15:14
 
ferikenyh 2023-12-14 14:53
 
dudicukrasz 2023-12-13 18:07
 
dzso80 2023-12-13 17:04

Friss cikkek
 
 
Alkatrészt keresek
Keres - Kínál
 
 
 
Rádió kód V060206
Az oldal használata
 
Öninditó
Gyors kérdések
 
Elektromos ablak
Gyors kérdések
 
Klíma hiba
Gyors kérdések
 
 
Segítség
Belső tuning

Friss hozzászólások
 
Legutóbbi látogatóink (1 új)
Az oldal használata
Mokota  2024-05-13 18:36
 
bandi1969  2024-05-01 08:58
 
mikepapa911  2024-04-02 10:28
 
Rádió kód (1 új)
Az oldal használata
sagrath  2024-03-31 15:21
 
dzso80  2024-03-19 20:59
 
Ateg  2024-03-14 17:21
 
dzso80  2024-02-28 19:48
 
dzso80  2024-02-28 19:05
 
1.4 TDCI rángat (1 új)
Gyors kérdések
Csomesz  2024-01-13 10:06
 
dzso80  2024-01-08 22:46

Kedvezmény
 

10-50% kedvezmény új Ford alkatrészek árából
 
 

5% kedvezmény a Romhányi Autó Kft szervíz-számláinak végösszegéből
 
 

25-30% kedvezmény váltózár árából
 
 

20% kedvezmény szélvédőjavítás árából
 
 

10% kedvezmény különböző alkatrészek áraiból
 
 

5-25% kedvezmény szervíz- és alkatrészárakból
 
 

10-15% kedvezmény autószőnyegre, csomagtértálcára, légterelőre
 
 

10% kedvezmény bioetanolos E85 átalakításra
 
 

10-30% kedvezmény chiptuningra, autódiagnosztikára, szervízre
 
 

+5% kedvezmény
 
 

5% kedvezmény
 
 

28-38% kedvezmény
 
 

Tárhelyszolgáltatónk a Webhold

Látogatók