Szavazás

Hirdetőtábla

Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.

Kategóriák

Statisztika
3 928 felhasználó
2 226 cikk
56 kategória
40 485 hozzászólás
15 990 941 letöltés

2 aktív felhasználó
1 429 egyedi látogató
3 383 letöltés
  az elmúlt 24 órában

25 aktív felhasználó
  az elmúlt hónapban

Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
meszaros(> 60 perce)
dzso80(> 60 perce)
Hermina(> 60 perce)
jofo(> 60 perce)
ferikenyh(> 60 perce)
lipu(> 60 perce)
pelia(> 60 perce)
Big64(> 60 perce)
kertiati(> 60 perce)
sagrath(> 60 perce)
csscs(> 60 perce)

Utoljára regisztrált felhasználó
Hermina

Ajánlott oldalak

Letöltések

S:O:S Klíma
horkri  2014-06-09
Langyos levegőt fúj a klíma..

klímahűtő javítása után, töltés majd ózonos tisztítás. nyomáspróba rendben
Klímacső jéghideg, kocsiban meg meleget fúj..

középső két rostélyon hidegebbet 10-12C de ha felmegy a fordulat ez felmelegszik kb 3-4 fokot,

Érdekes hogy a két szélén melegebbet fúj..

kocsit nem bírja lehűteni..

Gáz újratöltve +50 +100 +250g többet is.. semmi nem jön hidegebb..

nyomáskapcsolóra gyanakodtunk.. rövidre zártuk..

hiba még mindig fenn áll..

Hány nyomáskapcsoló van a klímánál?

van valami ötletetek?

Hozzászólások

#25  2022-06-06 11:52 zsolti bá'
Ha a ki-be kapcsolásra gondolsz, próbáld ki belső levegő keringtetéssel. Nagy eséllyel megszűnik a gond. Van egy levegő hőmérséklet érzékelő a levegő csatornában, ez próbálja 6 fok környékén tartani. Ha kívülről jön a 40 fokos levegő, ahogy lehűti és kikapcsol a klíma, azonnal vissza is melegszik, kapcsol vissza.Ezért rángat. Ha belülről hűti, ez könnyebb a klímának, ritkábban kapcsol, kevesebbet is eszik a kocsi. Ha ekkor is sűrűn kapcsolgat, akkor a gáz kevés már. A szivárgás oka nagy valszeggel a lyukas klímahűtő. A hűtőrácson szép nagy lyukak vannak, a felverődő kavicsoknak szabad út van a hűtőig, másrészt öregek is már, ott kell nézelődni először.
válasz sutika (#24) üzenetére
 1 tagnak  tetszik

#24  2022-06-05 11:41 sutika
Szia!
Nekem is ugyanez a gondom. Neked sikerült megoldanod? Amennyiben ige, mi volt a gond?
Köszi előre is, szia
válasz janeszpapa (#7) üzenetére

#23  2015-09-02 17:45 ergono
Szerkesztve:   2015-09-03 07:39
Itt egy videó ez történik....
Ford Mondeo Klima Problem

#22  2015-09-02 17:44 ergono
Sziasztok!
A klimám sajnos nem müködik. Több szerelő próbálkozása után, sem javultmeg. A hiba Ford tipusoknál tipikus. Beírom a keresőbe, hogy ki - be kapcsol a klima, egyből a Fordot hozza. Megoldás nem találok mégsem. A hiba kb 20 másodpercenként ki majd be kapcsol a klima. Menet közben rángat az autó, a kapcsoláskor terheli a motort. Nem természetes mert még van két Fordunk aminek normálisan müködik a rendszere. Hűtés van, gáz van benne, nyomáskapcsoló cserélve, kapiláriscső cserélve, szárítószűrő cserélve. Nincs eltömődve, gáz nem veszik el. Hiba továbbra is megvan. Nem ereszti a gázt. Nyomáskapcsoló kikötve, áthidalva nem kapcsolgat, hűt nagyon, de elfagy ezért nem jó így. Segítsetek, ha van ötlet....

#21  2015-04-25 18:06 Bb71
Halihó,üdvözlök minden klubtársat
Miskolcon csinálták,a Technika háza hátsó részén van régóta müködik a cég
Porhop 2000 BT

#20  2015-04-22 14:24 horkri
Először hideg majd meleg levegőt fúj a klíma..

klímahűtő javítása után, töltés majd ózonos tisztítás. nyomáspróba rendben
Klímacső jéghideg, kocsiban indítás után minden rendben,
ahogy a fordulat emelkedik utána már meleg levegő jön..


kocsit nem bírja lehűteni..

Gáz újratöltve +50 +100 +250g többet is.. semmi nem jön hidegebb..

nyomáskapcsolóra gyanakodtunk.. rövidre zártuk..

hiba még mindig fenn áll..


van valami ötletetek?

#19  2015-04-20 20:23 roobertoo333
Hol csinálták meg?
válasz Bb71 (#18) üzenetére

#18  2014-06-29 23:07 Bb71
Halihó
Nekem elöl a hűtő nyomástartó szegecsnél engedte a gázt
kivették behegesztették visszarakták azóta működik
már 2 éve

#17  2014-06-27 19:02 janeszpapa
Ezúton is üdvözlök minden kedves klubtársat.
Ha még nem nagyon elcsépelt a klíma téma ismét szeretném szóba hozni, tekintettel arra hogy még jócskán van vissza a nyárból. Változatlanul küzdök a klíma problémával (percenként 5-6 ki-be kapcsolás), és még annyi kiderült hogy lassan de folyamatosan szökik a gáz a rendszerből. Megjártam néhány "aranykezű" mestert de igazi probléma megoldót eddig még nem találtam, csak vakon tapogatózót, természetesen pénzért. Szomorú, hogy az autóklímás szakmában nem lehet találni egy jó szakembert. Segítséget abban kérnék tőletek, hogy van e valakinek tapasztalata abban, hogy leggyakrabban melyik része szokott meghalni a rendszernek, merre érdemes keresni a hibát.
Illetve tud e valaki Pécsett vagy a környékén profi autóklímást aki tud is javítani nem csak számlát írni méregdrágán.
Minden segítséget előre is nagyon köszönök.

#16  2014-06-15 09:41 atesz155
Szerintem a kondenzátort, nagyon nagy mértékben le tudja csökkenteni a kondenzáció hatását a radiátorba ragadt bogár, por, piszok.
Alfánál 13 fokos levegőt fújt a rendszer maxon. Lökhárító le, nagynyomásúval kicsapattam a kondenzátort, azután 7 fokos volt a befújt levegő :)
válasz Priest (#14) üzenetére

#15  2014-06-14 23:40 pori
Szerkesztve:   2014-06-14 23:51
Kerestem gyors a neten egy képet .


Ford Fusion: 1 – компрессор кондиционера; 2 – теплообменник конденсатора; 3 – дроссельный патрубок (редуктор); 4 – теплообменник испарителя; 5 – ресивер-осушитель; 6 – поглотитель влаги в ресивере; 7 – отверстие для смешивания паров хладагента с холодильным маслом; 8 – редукционный клапан в компрессоре; А – жидкий хладагент под повышенным давлением; В – жидкий хладагент под низким давлением; С – газообразный хладагент под повышенным давлением; D – газообразный хладагент под низким давлением

Oroszról fordította a google :
Ford Fusion:
1 - légkondicionáló kompresszor;
2 - kondenzátor tekercs;
3 - fojtószelep cső (felszerelés);
4 - az elpárologtató;
5 - vevő szárazabb;
6 - nedvszívó a vevő;
7 - lyuk keverés a hűtőközeg gőz hűtőközeget;
8 - A leeresztő szelep a kompresszor;
A - a folyékony hűtőközeg nagy nyomás alatt;
B - a folyékony hűtőközeg egy kisnyomású alatt;
C - hűtőközeg nyomás;
D - a gáz-halmazállapotú hűtőközeg alatt egy kisnyomású
 1 tagnak  tetszik

#14  2014-06-14 13:56 Priest
Két kérdés:
1.) A klímahűtőt, v. normál hűtőt?
2.) Kívül, vagy belül?
válasz horkri (#13) üzenetére

#13  2014-06-14 06:59 horkri
Pollenszűrő kitisztítva.
rámértünk, nyomás,gáz jó benne.

kitisztítottuk a hűtőt és lám 2C-fokot nyertünk azóta is így megy..

így már elviselhető.. :)



#12  2014-06-13 21:42 Szaszu
ha tényleg nem érzed magad gurunak, vagy csak szeretnél egy kézikönyvet az autódban is tudni, nekem van néhány. Anno kaptam egy Ford szervízestől, szívesen adok ha kell bárkinek. Küld el privátban az elérhetőségedet és szívesen eljuttatom.
válasz janeszpapa (#10) üzenetére

#11  2014-06-12 15:10 pori
Szerkesztve:   2014-06-12 15:17
Szia
Bal oldalsávban / Kategóriák /
Kiválasztod / Könyvek,leírások /
ott találsz 3 cikket ,középsőt választod:

"Ford Fusion Kezelési kézikönyv ( 2007 ) + Audio rendszer ( 2006 )"
Saját autómhoz kapott könyveket tettem fel .

Megnézheted és letöltheted akár egyesével azt ami számodra fontos éppen ,vagy akár a végére feltettem becsomagolva egyben az egészet.

Ja és persze üdvözöllek a klubban
 6 tagnak  tetszik

#10  2014-06-12 10:18 janeszpapa
Köszönöm a segítő hozzászólásokat.
3 hónapja van meg "fruzsi" 2003 as 1.6 os benzines manuális klímával. Még ismerkedünk egymással, és nem értettem a klíma ilyen működését mert az előző vas
egy megane 1.4 es benzines szintén manuális klímával nem csinált ilyeneket. Ott állandóan ment a kompresszor ha be volt kapcsolva a klíma.
Mivel fruzsi külföldi származásu és nincs magyar kezelésim hozzá igy nem tudtam máshogy utánajárni a dolognak.

Ui: Elnézést,ha nem jól kezelem az oldalt, de a koromból kifolyólag (közeledve a hatodik X hez) nem vagyok nagy számítógép guru.
válasz pori (#8) üzenetére

#9  2014-06-11 21:05 atesz155
Ez teljesen normális jelenség, felesleges mindig mennie a kompresszornak, néha ki-kikapcsolgat,
bár chippelt 1.6 dízelnél menet közben semmit sem lehet észrevenni ebből a be-ki kapcsolgatásból.
Már a 96-os Alfa 155 2.5 TD-mnél sem ment mindig a kompresszor, ott is kapcsolgatott a klíma kuplungja. Igaz, abban digit klíma volt...

#8  2014-06-11 19:48 pori
Szerkesztve:   2014-06-12 06:56
Nem állandóan megy a kompresszor csak ha kell hűteni.Legalábbis én első tulajdonos vagyok 2007 óta, és szerintem mindig így üzemelt.
1.4-es B a vasam és ha tudom hogy nyomni kell,és szükség lenne arra a néhány lóerőre ,akkor előtte kikapcsolom a klímát .Ebből a szempontból bánom hogy nem 1.6 B -t vettem.

Neked azért ment folyamatosan mert kevés volt benne a gáz./szerintem/

#7  2014-06-11 11:36 janeszpapa
Én is klíma problémákkal küzdök.
Pollenszűrő csere, megvolt.
Kevés gáz miatt rendszer leszivatás, vákumozás
gázfeltöltés pontos adagra, megvolt.
Alapjáraton rendesen megy a klíma, fújja a hideg levegőt, de ha elindulok vagy magasabb fordulaton pörgetem a motort akkor elkezd ki-be kapcsolgatni.
Elég kellemetlen, mert menetkozben minden kapcsolásnál megtorpan a kocsi.

Nagyön örülnék ha valaki tudna valamilyen ötlettel segíteni.

#6  2014-06-10 13:21 horkri
Manuális
válasz turbobacsi (#4) üzenetére

#5  2014-06-10 13:12 horkri
Manuális..

Na még egy tipp

Expanziós szelep..

#4  2014-06-10 11:39 turbobacsi
automata vagy manuális klíma?
válasz horkri (#3) üzenetére

#3  2014-06-10 11:27 horkri
Közben jönnek a tippek..

1. Pollenszűrő vegyem ki nézzük így mit nyom, fél éve lett kicserélve szakszervíz által..

2. meleg levegő befúvó cső bilincs levesz hátha összekeveredik a hideggel..

de akkor a klíma nélkül is keveredne nem?

Klímás állítja hogy az ő része tökéletesen működik..


#2  2014-06-10 07:05 turbobacsi
Szerkesztve:   2014-06-10 07:06
klímaspecialista? (Staropramen jó lesz...)

#1  2014-06-09 23:08 horkri
Egy tálca sört fizetek annak aki használható infót tud adni..
 1 tagnak  tetszik


Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
 
péter60 2024-04-07 21:33
 
dzso80 2024-04-07 20:13
 
péter60 2024-04-07 14:48
 
dudicukrasz 2023-12-29 08:18
 
Hpetya 2023-12-24 05:22
 
ferikenyh 2023-12-14 15:31
 
dudicukrasz 2023-12-14 15:14
 
ferikenyh 2023-12-14 14:53
 
dudicukrasz 2023-12-13 18:07
 
dzso80 2023-12-13 17:04

Friss cikkek
 
Alkatrészt keresek
Keres - Kínál
 
 
 
Rádió kód V060206
Az oldal használata
 
Öninditó
Gyors kérdések
 
Elektromos ablak
Gyors kérdések
 
Klíma hiba
Gyors kérdések
 
 
Segítség
Belső tuning
 

Friss hozzászólások
 
mikepapa911  2024-04-02 10:28
 
Rádió kód (1 új)
Az oldal használata
sagrath  2024-03-31 15:21
 
dzso80  2024-03-19 20:59
 
Ateg  2024-03-14 17:21
 
dzso80  2024-02-28 19:48
 
dzso80  2024-02-28 19:05
 
1.4 TDCI rángat (1 új)
Gyors kérdések
Csomesz  2024-01-13 10:06
 
dzso80  2024-01-08 22:46
 
Rádio kód (3 új)
Az oldal használata
dzso80  2024-01-06 16:04
 
Dylan  2023-11-11 18:12

Kedvezmény
 

10-50% kedvezmény új Ford alkatrészek árából
 
 

5% kedvezmény a Romhányi Autó Kft szervíz-számláinak végösszegéből
 
 

25-30% kedvezmény váltózár árából
 
 

20% kedvezmény szélvédőjavítás árából
 
 

10% kedvezmény különböző alkatrészek áraiból
 
 

5-25% kedvezmény szervíz- és alkatrészárakból
 
 

10-15% kedvezmény autószőnyegre, csomagtértálcára, légterelőre
 
 

10% kedvezmény bioetanolos E85 átalakításra
 
 

10-30% kedvezmény chiptuningra, autódiagnosztikára, szervízre
 
 

+5% kedvezmény
 
 

5% kedvezmény
 
 

28-38% kedvezmény
 
 

Tárhelyszolgáltatónk a Webhold

Látogatók