Szavazás

Hirdetőtábla

Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.

Kategóriák

Statisztika
3 924 felhasználó
2 226 cikk
56 kategória
40 478 hozzászólás
15 908 627 letöltés

6 aktív felhasználó
824 egyedi látogató
1 930 letöltés
  az elmúlt 24 órában

34 aktív felhasználó
  az elmúlt hónapban

Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
kertesz.sdor(> 60 perce)
pori(> 60 perce)
dzso80(> 60 perce)
jofo(> 60 perce)
ferikenyh(> 60 perce)
pgp69(> 60 perce)
nagyisti8(> 60 perce)
dudicukrasz(> 60 perce)
oszitibi@gmail.(> 60 perce)
szita721031(> 60 perce)
peterpan(> 60 perce)

Utoljára regisztrált felhasználó
szabo fruszian

Ajánlott oldalak

Letöltések

Kerékcsere
Fjoci  2016-10-26
Sziasztok!

Lassan itt a gumiváltás ideje. Ezen apropóból arra gondoltam, hogy az otthon elvégzendő kerékcsere megkönnyítéséhez veszek egy krokodil emelőt. Az olcsóbb kategóriás (max.10000-ft.)emelők,(legalábbis amiket én találtam)legnagyobb emelési magassága 330 mm. körül van. A kérdés, elég e ez a Fusion-hoz? Küszöb magassága 210 mm. a gumi 195/60 R15. Ha valakinek van ez ügyben tapasztalata kérem ossza meg velem és azokkal akiket még esetleg érdekel.

Joci

Hozzászólások

#18  2016-10-31 08:45 rakman
Kereslet - kínálat összefüggése.
válasz szita721031 (#17) üzenetére

#17  2016-10-30 19:54 szita721031
Jó drágán szerelik a gumit germanban.
Itt a faluban nálunk 1000/db-ért szerel a gumisom. A szelep 250 ha kell cserélni. Ha új gumit veszek nála az benne van az ezresben. A gumivétel meg úgy megy (nekem) megkérdi mennyiért láttam a neten, mondom az árat majd mondja hogy annyiért ő is tudja adni. A centírozás is benne az árban + fel is dobja az autóra.
válasz Szaszi (#16) üzenetére

#16  2016-10-30 00:49 Szaszi
Így van ahogy írod, csak én most németben vagyok, és itt a szolgáltatás nagyon drága, min.120 euro lenne egy évben a kétszeri átszerelés. Én is gondoltam rá, hogy átszereltetem, de mindig itt kellene amíg kint vagyok, mert a hazautazások pont úgy jönnek ki, november 20,február 28. Nyári gumival meg az osztrákoknál télen tilos közlekedni, meg nem is ajánlatos. Bízom benne , hogy egy két év múlva már ennek is megy le az ára,amikor nagyobb tételben kezdik gyártani, egyre olcsóbbak lesznek a szenzorok, ha szükséges lesz a cseréjük.
válasz szita721031 (#15) üzenetére

#15  2016-10-29 14:33 szita721031
Nem csak az újraprogramozás a probléma hanem hogy Kb. 5-évente cserélni kell. Ha darabja 15E. akkor 2 garnitúra 120E. cirka 5-évente. Ez az én bajom ezzel. Lehet hogy nem is éri meg így már 2-garnitúrát tartani. Egy garnitúra felni, nem kell programoztatni csak átszereltetni. Évi 8E az átszerelés, az 5-év alatt 40. Nem is számolom tovább, ha direkt lesz nem veszek felnit, inkább szereltetem félévente.
válasz Szaszi (#13) üzenetére

#14  2016-10-29 07:58 szita721031
Szerkesztve:   2016-10-29 08:00
Megérkezés előtt nem tudják megmondani melyik rendszer lesz az autóban. (direkt vagy indirekt) Én jobban örülnék az ABS alapúnak. De ha mégis direkt lessz az eladóval megdumáltam hogy náluk veszem a felnit és a szelepeket.(12500+2500 svarcba) Dákónál ennyi, gondolom a pontos nyomást nem jelzi csak ha lapos. De azt sem tudta megmondani hogy a két garnitúra feltanítható-e. Nekem magas hogy a gyár nem egyfélével gyártja. Bár ugye a fordnál se tudható a lendkerék fajtája szétszedésig.

#13  2016-10-28 21:44 Szaszi
Kerékcsere után nekem is most már mennem kell szervizbe, vagy olyan gumishoz akinek van olyan kis műszere, ahol 5 perc alatt "tanítják" a szenzorokat.Nem tudom Magyarországon mennyi a díja, itt Németben elég drága volt a taníttatás. Ha a téli gumi külön felniken van, akkor abba is érzékelők. Nem olcsó, nekem 15000ft/db volt az érzékelők ára (Ebay-n, eredeti gyári). A Cromaxnál 20000ft/db-ot (eredeti gyári) olvastam. Az igaz, hogy most már így nagyon kényelmesen ellenőrizhető a keréknyomás.
válasz szita721031 (#11) üzenetére

#12  2016-10-28 20:27 Fjoci
Valami ilyesmi lesz.
válasz pori (#10) üzenetére

#11  2016-10-28 19:41 szita721031
Nekem a kerékkulcs is a pótkerékben van. (nem csak a gyári, a ladából maradt is) Mi a kipakolásban a macera? Banános doboz ki, szőnyeg rá a filcel, hungarocel takaró ki, csavar kiteker, pót ki. Nincs 1 perc. De én már nem cserélem (remélem megjön az új 2 héten belül, a héten kellett volna) Ráadásul ez a keréknyomás ellenörző rendszer, már most idegesít.
válasz Fjoci (#5) üzenetére

#10  2016-10-28 07:09 pori
így lenne az igazi
válasz Fjoci (#9) üzenetére

#9  2016-10-28 06:27 Fjoci
Szerintem a gyári emelési pontnak is simán bírnia kell. Persze valamit tenni kell a küszöb és az emelő közé pl. vastag gumilap.
válasz pori (#8) üzenetére

#8  2016-10-27 23:10 pori
Szerkesztve:   2016-10-27 23:29
Nem úgy van csak hogy alálököm aztán emelem ,merevítés alá kell tenni.
Kerestem egy képet a neten .
válasz Fjoci (#7) üzenetére

#7  2016-10-27 18:12 Fjoci
Hogy érted az illesztést ?
válasz pori (#6) üzenetére

#6  2016-10-27 15:41 pori
valóban macerásabb a kipakolás miatt ,de a krokodil emelőt meg illesztetni kell sarok emeléskor .Ha meg már kipakolok a csomiból ,akkor a pótkerék nyomást is elellenőrzöm .Egy évbe kétszer kitakarítani sem árt alatta.ugyhogy akkor mindent megcsinálok.
 2 tagnak  tetszik

#5  2016-10-27 13:27 Fjoci
A gyári emelővel az a bajom, hogy bent van a pótkerék alatt és szerintem nem arra találták ki, hogy túl sűrűn használva legyen. De lehet, hogy ez nem így van, akkor csak simán kényelmesebb a krokodilt elővenni a sarokból mint kipakolni a pótkereket.

#4  2016-10-27 12:31 huzoro
Az olcsóbb kroki emelővel csak egy gond van, leengedve túl magas hogy egyszerre emeld az elejét, vagy a hátulját. Ha külön emelgeted a négy sarkát, akkor jó a gyári emelő is.

#3  2016-10-26 21:37 pori
Szerkesztve:   2016-10-26 21:40
Nekem krokodil emelőm van ,de a kerékcserét gyári emelővel szoktam csinálni.
Na persze ha nincs gond :)
Teljesen jól működik,nem kell illesztgetni ,könnyű és gyors. Arról nem is beszélve ,ha egyszer kell az útszélén akkor nincs bénázás.

#2  2016-10-26 19:05 Fjoci
Azt lehet tudni mennyi a maximális emelési magassága?

#1  2016-10-26 16:00 szlevi
Nekem kroki emelőm van. Megemeli.


Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
 
dudicukrasz 2023-12-29 08:18
 
Hpetya 2023-12-24 05:22
 
ferikenyh 2023-12-14 15:31
 
dudicukrasz 2023-12-14 15:14
 
ferikenyh 2023-12-14 14:53
 
dudicukrasz 2023-12-13 18:07
 
dzso80 2023-12-13 17:04
 
dudicukrasz 2023-12-13 16:50
 
dzso80 2023-12-13 12:18
 
dudicukrasz 2023-12-13 10:47

Friss cikkek
 
Alkatrészt keresek
Keres - Kínál
 
 
 
Rádió kód V060206
Az oldal használata
 
Öninditó
Gyors kérdések
 
Elektromos ablak
Gyors kérdések
 
Klíma hiba
Gyors kérdések
 
 
Segítség
Belső tuning
 

Friss hozzászólások
 
dzso80  2024-03-19 20:59
 
Ateg  2024-03-14 17:21
 
dzso80  2024-03-13 20:30
 
dzso80  2024-02-28 19:48
 
dzso80  2024-02-28 19:05
 
1.4 TDCI rángat (1 új)
Gyors kérdések
Csomesz  2024-01-13 10:06
 
dzso80  2024-01-08 22:46
 
Rádio kód (3 új)
Az oldal használata
dzso80  2024-01-06 16:04
 
Dylan  2023-11-11 18:12
 
Bakker24  2023-10-27 21:56

Kedvezmény
 

10-50% kedvezmény új Ford alkatrészek árából
 
 

5% kedvezmény a Romhányi Autó Kft szervíz-számláinak végösszegéből
 
 

25-30% kedvezmény váltózár árából
 
 

20% kedvezmény szélvédőjavítás árából
 
 

10% kedvezmény különböző alkatrészek áraiból
 
 

5-25% kedvezmény szervíz- és alkatrészárakból
 
 

10-15% kedvezmény autószőnyegre, csomagtértálcára, légterelőre
 
 

10% kedvezmény bioetanolos E85 átalakításra
 
 

10-30% kedvezmény chiptuningra, autódiagnosztikára, szervízre
 
 

+5% kedvezmény
 
 

5% kedvezmény
 
 

28-38% kedvezmény
 
 

Tárhelyszolgáltatónk a Webhold

Látogatók