Szavazás

Hirdetőtábla

Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.

Kategóriák

Statisztika
3 936 felhasználó
2 227 cikk
56 kategória
40 488 hozzászólás
16 084 990 letöltés

0 aktív felhasználó
872 egyedi látogató
3 062 letöltés
  az elmúlt 24 órában

26 aktív felhasználó
  az elmúlt hónapban

Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
meszaros(> 60 perce)
Lali-bá(> 60 perce)
Hpetya(> 60 perce)
jofo(> 60 perce)
dzso80(> 60 perce)
szocsr(> 60 perce)
lipu(> 60 perce)
bende (> 60 perce)
ferikenyh(> 60 perce)
bandi1969(> 60 perce)
sagrath(> 60 perce)

Utoljára regisztrált felhasználó
Lali-bá

Ajánlott oldalak

Letöltések

Szuperteszt - Autó Magazin
putyor  2006-08-23
Szuperteszt az Autó Magazinban Fusionnal és másik három hasonló autóval


Ford Fusion

Renault Modus

Skoda Roomster

Nissan Note

<a href="http://www.combase.hu/others/Fus ion_cikk.PDF">Itt a cikk </a>

Hozzászólások

#11  2007-01-24 16:33 pistiapufőnök
Azt tudtátok, hogy a hátsó ülés támláját gyakorlatilag síkba lehet fordítani, ha lehajtjátok? Van egy rudazat, ami tartja, de azon tud ám mozogni is. Tehát a mellékelt képpel ellentétben majdnem tökéletesen sík padlót lehet csinálni a kocsi hátuljában. Tessék megnézni mondjuk a Note-ot ezen a téren! Rémálom.

#10  2007-01-24 16:30 pistiapufőnök
Elolvastam megint a cikket. Nagyon tetszett, hogy a Nissan Note alapára 3 399 000, de azért a tesztelt autó csupán 2 970 000-be került. Ezzel szemben a Fusion simán listaáron számolandó, miközben lejön róla 350 000. Ráadásul nem tudom, hogy mit rakhattak még a Fusionbe, hogy olyan elképesztően drágát csináltak belőle. (3 630 000)

#9  2007-01-23 15:49 filogyorgy
Leszólták a minőséget, azt saját tapasztalatból tudom, hogy a 8 millás Renault Espace-on a kormány 100.000-nál majdnem elmorzsolódott, az extra kárpit széthullott, az anyagok elszineződtek, az elektronika pedig istencsapása. A skodánál szétestek a kapcsolók, az ülések kikoptak és hullott a belsejük, a motor pedig olyan mint a csiga. Nissanhoz nem volt még szerencsém, de a parkolóban álltam mellette, mint a kiscsoportos óvodás méretre az iskoláshoz viszonyítva. Nálunk a családban eddig a Vectra volt a legkisebb autó, de most is jól elférünk, a fiam 193 én 188 cm. magasok vagyunk.

#8  2007-01-22 14:15 Viktor
Hát tök humbuk amiket írtak a teszteben. Pl. hol 3,2 mill az alapára? mikor extrákkal nem mentem 3 milla fölé. Hol tartozik az alapba a ködlámpa? Mert szerintem sehol. És amit a menetstabilitásról írtak az pedig a legnagyobb kamu. Csak csatlakozni tudok a többiekhez. Volt Kb. 2hete egy meleg helyzetem. Lakott területen előztem 1 hókotrót és 1 autós kikanyarodott elém. Muszáj volt magam bepréselni a kotró elé magam. Hát kb 70nél nem volt egy egyszerű dolog. és nem dobta meg a farát és még elég könnyű volt az úton is tartanom.Igaz a szívem majd ki ugrott, annyira megijedtem és a párom is,de le a kalappal az autó előtt. Hát nem vezettem még a tesztben szereplő többi autót, de nem tudom viselkednének e ennyire jól hasonló szituban.

#7  2007-01-22 14:13 Viktor
Hát tök humbuk amiket írtak a teszteben. Pl. hol 3,2 mill az alapára? mikor extrákkal nem mentem 3 milla fölé. Hol tartozik az alapba a ködlámpa? Mert szerintem sehol. És amit a menetstabilitásról írtak az pedig a legnagyobb kamu. Csak csatlakozni tudok a többiekhez. Volt Kb. 2hete egy meleg helyzetem. Lakott területen előztem 1 hókotrót és 1 autós kikanyarodott elém. Muszáj volt magam bepréselni a kotró elé magam. Hát kb 70nél nem volt egy egyszerű dolog. és nem dobta meg a farát és még elég könnyű volt az úton is tartanom.Igaz a szívem majd ki ugrott, annyira megijedtem és a párom is,de le a kalappal az autó előtt. Hát nem vezettem még a tesztben szereplő többi autót, de nem tudom viselkednének e ennyire jól hasonló szituban.

#6  2007-01-22 12:07 capa
Nekem nincs nagycsaládom, nagy csomagtér kellett kis autóban. azért vettem. De érdekes, hogy egy szeptemberi cikben kazettás magnó, mikor a júliusi 1-i modellévváltás óta cd-s van benne alapból. De egyébként az tényleg gáz volt előtte. Stabilitási gondjai tényleg vannak az autónak, már aki nem szokta meg a magas felépítést. Az már más kérdés, hogy szerintem az ebből adodó problémák meg kell hogy legyenek a többinél is. Arról meg nem beszélt a cikk, hogy egyedül a fusion nézz ki valahogy ebben a kategóriában, a többi ocsmány. Meg nem csak a LE-t kellene nézni, hanem a NM-is. Na meg, hogy Diesel Fusiont tudsz venni annyiért, mint egy alap benzines Note-ot.

#5  2006-08-26 23:18 LXIX
Még két furcsaságot megemlítenék a cikkel kapcsolatban:
- Nem láttam még olyan Fordot, amelyiken Hankook gumi lett volna.
- A &quot;felár nélkül sem kapható függönylégzsák&quot; a miénkben van.

#4  2006-08-25 16:39 Balage
Szerintem is ez a teszt a Skodának volt reklám és a legnagyobb ellenfelet kellet lenyomni, azaz a Fusion-t, mivel nagyon sokat vesznek.
1. leszólták a variálhatóságot, holott csak a Fusionban lehet előredönteni a jobb első ülést, csak a Fusionban van a jobb első ülés alatt tárolórekesz, a Fusioné a legnagyobb kesztyűtartó.
2. leszólták a stabilítást holott a Fordok futóműve köztudottan a legjobb a kategóriában, lásd Totalcar teszt 2003-ban. Egyébként mint rally fanatikus már próbálgattam az autót és kezesbárány még meleg helyzetben is (a Corsa és a Polo is lecsúszott a pályáról). Úgyhogy nem tudom kik vezettek a tesztben????
3. egy szó sem esett a világbajnok váltóról amiről a Fabia-s!! haverom csak szuperlatívuszokban beszélt. Gondolom a Roomsterben is u.a. váltó van.
4. kényelem, a négy autó közül a legszélesebb, mellesleg szélesebb mint az egy kategóriával feljebb lévő Corolla, mégis azt írták, hogy hátul kevés a hely, a Nissan Note keskenyebb is és rövidebb is viszont magasabb, mégis a legstabilabb, na ezt fejtsék meg a fizikusok:)). Szóval valószínüleg a Skodának akarnak piacot szerezni csak ehhez nem biztos, hogy a másikat alaptalanul le kell fikázni. Azt hiszem a Ford nem fizetett azért, hogy jókat mondjanak az autóról. Végül pedig a második helyen végzett Nissan Note hibásan került forgalomba, nem volt védve az oldalütközések ellen, mellesleg a Ford nem keveset fordít a biztonságra (erről láttam egy dokumentumfilmet). Bocs, hogy ilyen hosszú voltam de teljesen kiakadtam a cikk láttán.
Jó Fruzsizást mindenkinek&amp;#8230;

#3  2006-08-24 22:33 zsolti bá'
1, a skoda majd' felborul, két kerékre áll de ..
2, a modus csomagtartója kicsi, rosszul tervezett a műszerfal, de..
3, a nissan keskeny és szűk, hátul három embernek kényelmetlen, azért...
4,a Fusion szerizköltsége, újraeladhatósága a legjobb, de...
De ezek ellenére is a a Ford a legrosszabb autó! Amúgy az utolsó mondatok mindent elmondanak:a teszteket Csehországban, Mala Blodeslav(a skoda főhadiszállása) mellet tartották!

#2  2006-08-24 10:51 Priest
Nekem úgy tűnik, hogy a cikkben elsősorban Roomsternek csináltak reklámot. Ami nem tetszett, hogy a Fusion esetében a menetstabilitást úgy leszólták. Nekem eddig erre nem volt panaszom, sőt!!!!! (bár lehet, hogy a tdci másként viselkedik, mint a benzines)
Priest

#1  2006-08-23 23:33 pistiapufőnök
Régi teszt lehet:
&quot;alapáron kazettás rádió&quot;

Ráadásul alapárral számolnak, miközben a Fordnál állandó a majdnem fél millás akció.

Engem nem győzött meg. A túlkormányzottság gondolom erősen forszírozott helyzetben érvényes, abba meg normális ember sohasem kerül. Főleg nem a családosok. Márpedig főleg azok vesznek &quot;buszlimuzint&quot;.


Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
 
péter60 2024-04-07 21:33
 
dzso80 2024-04-07 20:13
 
péter60 2024-04-07 14:48
 
dudicukrasz 2023-12-29 08:18
 
Hpetya 2023-12-24 05:22
 
ferikenyh 2023-12-14 15:31
 
dudicukrasz 2023-12-14 15:14
 
ferikenyh 2023-12-14 14:53
 
dudicukrasz 2023-12-13 18:07
 
dzso80 2023-12-13 17:04

Friss cikkek
 
 
Alkatrészt keresek
Keres - Kínál
 
 
 
Rádió kód V060206
Az oldal használata
 
Öninditó
Gyors kérdések
 
Elektromos ablak
Gyors kérdések
 
Klíma hiba
Gyors kérdések
 
 
Segítség
Belső tuning

Friss hozzászólások
 
Legutóbbi látogatóink (1 új)
Az oldal használata
Mokota  2024-05-13 18:36
 
bandi1969  2024-05-01 08:58
 
mikepapa911  2024-04-02 10:28
 
Rádió kód (1 új)
Az oldal használata
sagrath  2024-03-31 15:21
 
dzso80  2024-03-19 20:59
 
Ateg  2024-03-14 17:21
 
dzso80  2024-02-28 19:48
 
dzso80  2024-02-28 19:05
 
1.4 TDCI rángat (1 új)
Gyors kérdések
Csomesz  2024-01-13 10:06
 
dzso80  2024-01-08 22:46

Kedvezmény
 

10-50% kedvezmény új Ford alkatrészek árából
 
 

5% kedvezmény a Romhányi Autó Kft szervíz-számláinak végösszegéből
 
 

25-30% kedvezmény váltózár árából
 
 

20% kedvezmény szélvédőjavítás árából
 
 

10% kedvezmény különböző alkatrészek áraiból
 
 

5-25% kedvezmény szervíz- és alkatrészárakból
 
 

10-15% kedvezmény autószőnyegre, csomagtértálcára, légterelőre
 
 

10% kedvezmény bioetanolos E85 átalakításra
 
 

10-30% kedvezmény chiptuningra, autódiagnosztikára, szervízre
 
 

+5% kedvezmény
 
 

5% kedvezmény
 
 

28-38% kedvezmény
 
 

Tárhelyszolgáltatónk a Webhold

Látogatók