Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.
Szavazás
Hirdetőtábla
Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.
Kategóriák
Statisztika
3 932 felhasználó
2 227 cikk
56 kategória
40 487 hozzászólás
16 042 087 letöltés
5 aktív felhasználó
1 039 egyedi látogató
2 858 letöltés
az elmúlt 24 órában
25 aktív felhasználó
az elmúlt hónapban
Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
hogyan működik
ferikenyh(> 60 perce)
ada79(> 60 perce)
dzso80(> 60 perce)
kertesz.sdor(> 60 perce)
meszaros(> 60 perce)
kboross(> 60 perce)
jofo(> 60 perce)
bandi1969(> 60 perce)
kertiati(> 60 perce)
zeusz(> 60 perce)
Gabiatti023(> 60 perce)
Utoljára regisztrált felhasználó
ada79
Ajánlott oldalak
Letöltések
EAC FAIL
Fari76 2020-12-20
Fari76
2017-08-29 óta regisztrált felhasználó
státusz: tag
1 cikk
14 hozzászólás
2023-06-30 00:17 kor járt itt utoljára
Születésnap: szeptember 28
Üzenetet írok neki
státusz: tag
1 cikk
14 hozzászólás
2023-06-30 00:17 kor járt itt utoljára
Születésnap: szeptember 28
Üzenetet írok neki
Sziasztok!
Tegnapi élmény. Van egy 2004-es 1.6 benzines autónk. Egy véletlen lefullasztás (ami a munkahelyi parkolóban történt) utáni indítás során az alapjárat felment 3000-re. Többszöri próba, eredmény ugyanaz. Hazafele menet az óracsoport mind két kijelzője villogott a jobboldalin EAC FAIL üzenet. A fordulatszámot kb. 1800-2200 között engedte vagy tartotta. 2200 fölött rángatott, 3-ba kicsit húzatva aztán üresben gurulva amíg a fordulat le nem esett, sikerült hazaérni. Reggeli feltárás során egyből kiderült, hogy a kartergázcső lecsúszott a szívósor csonkjáról. Visszadugás után rögzítés kötegelővel amíg veszek valami bilincset rá. Első indításkor még kellet kis idő amire összeszedte az alapjáratot de utána már jól működött. Remélem így is marad. Tanulság, kis hibának is lehet furcsa vagy ijesztő következménye.
Üdv mindenkinek!
Tegnapi élmény. Van egy 2004-es 1.6 benzines autónk. Egy véletlen lefullasztás (ami a munkahelyi parkolóban történt) utáni indítás során az alapjárat felment 3000-re. Többszöri próba, eredmény ugyanaz. Hazafele menet az óracsoport mind két kijelzője villogott a jobboldalin EAC FAIL üzenet. A fordulatszámot kb. 1800-2200 között engedte vagy tartotta. 2200 fölött rángatott, 3-ba kicsit húzatva aztán üresben gurulva amíg a fordulat le nem esett, sikerült hazaérni. Reggeli feltárás során egyből kiderült, hogy a kartergázcső lecsúszott a szívósor csonkjáról. Visszadugás után rögzítés kötegelővel amíg veszek valami bilincset rá. Első indításkor még kellet kis idő amire összeszedte az alapjáratot de utána már jól működött. Remélem így is marad. Tanulság, kis hibának is lehet furcsa vagy ijesztő következménye.
Üdv mindenkinek!
Hozzászólások
|
Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
péter60 2024-04-07 21:33
dzso80 2024-04-07 20:13
péter60 2024-04-07 14:48
dudicukrasz 2023-12-29 08:18
Hpetya 2023-12-24 05:22
ferikenyh 2023-12-14 15:31
dudicukrasz 2023-12-14 15:14
ferikenyh 2023-12-14 14:53
dudicukrasz 2023-12-13 18:07
dzso80 2023-12-13 17:04
Friss cikkek
Friss hozzászólások
bandi1969 2024-05-01 08:58
mikepapa911 2024-04-02 10:28
sagrath 2024-03-31 15:21
dzso80 2024-03-19 20:59
Ateg 2024-03-14 17:21
dzso80 2024-02-28 19:48
dzso80 2024-02-28 19:05
Csomesz 2024-01-13 10:06
dzso80 2024-01-08 22:46
dzso80 2024-01-06 16:04
Kedvezmény
Látogatók