Szavazás

Hirdetőtábla

Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.

Kategóriák

Statisztika
3 927 felhasználó
2 226 cikk
56 kategória
40 485 hozzászólás
15 963 676 letöltés

3 aktív felhasználó
990 egyedi látogató
4 280 letöltés
  az elmúlt 24 órában

27 aktív felhasználó
  az elmúlt hónapban

Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
szita721031(> 60 perce)
dzso80(> 60 perce)
Big64(> 60 perce)
lipu(> 60 perce)
sagrath(> 60 perce)
ferikenyh(> 60 perce)
dudicukrasz(> 60 perce)
jofo(> 60 perce)
zeusz(> 60 perce)
szvori00(> 60 perce)
Leetábornok(> 60 perce)

Utoljára regisztrált felhasználó
mikepapa911

Ajánlott oldalak

Letöltések

Érdekes ikon és a kocsi nem indul
BatkiZs  2009-03-09
Szerkesztve: 2009-03-09
Sziasztok,
kíváncsi lennék valakinek volt-e már hasonló problémája, mivel telefonos érdeklődésemre a Ford szervizes kolléga is csak hebegett-habogott.
Szóval Fusion 1.4 TDCI 2006 indításakor a műszerfal közepén lévő kis piros villogó gyors villogásba kezdett az önindító nem tekert és a fordulatszámmérő lapján kigyulladt egy kis ikon, amit a Kezelési Kézikönyv sem ír, valahogy így néz ki: "kis benzinkút amit vízcseppek vernek oldalról".
Szóval nem indított, kulcs ki aztán vissza, megint semmi, fél perc várakozás és a kocsi indult!

Tud valaki arról mit jelent az a kis ikon, és hogy mit csinált ez a szegény jószág?


Hozzászólások

#13  2018-01-05 08:48 zzoli87fusion
Szia!
Az enyém 2007-es 1.4 TDCI, ugyan így viselkedett. Sokaknak a gyújtáskapcsoló elektromos betét csere segített. Én is kicseréltem, hátha segít, ( nem egy drága alkatrész )és azóta nem csinálta.
válasz szucs10 (#12) üzenetére

#12  2018-01-04 21:53 szucs10
Sziasztok,
Idén május óta Fusion 1.4 TDci tulaj vagyok, eddig csak a már egyszer leírt immobilizer led villogás, vizes üzemanyag, hajtáslánc, meg még néhány egyéb led világításával kisért, a kijelzőn vonalak, ill. a mutatók lehanyatlása volt. Ez a jelenség viszont már jó néhányszor előfordult, többek között a páromra is a frászt hozta. Kiszereltem az órát és a csatlakozási ponton a kis lábacskákat újra forrasztottam. Ezután amikor a vezetékeket egyenként megmozgattam néha újra előjött a hiba. Azt gondolom, talán még a gyújtás kapcsoló betétet kellene megnéznem. Egyenlőre fogalmam sincs mit kellene csinálnom, mert még senki nem írta le a megoldást.
156.000 Km van benne, a hosszbordás szíj lett kicserélve eddig, cicegett mert kitöredezett a belseje.
Hálásan kösz ha valaki már javított ilyet, és megosztja a megoldást.

#11  2009-08-08 07:58 magaboa csapat fotósa
Szerkesztve:   2009-08-08 08:00
Parancsolj:

A belépéshez be kell helyezni az indítókulcsot, megnyomni a napi km nullázó-gombját, majd miközben a gombot nyomva tartjuk, elfordítani a kulcsot gyújtás állásba. Kb 5 mp múlva az LCD kijelzőn megjelenik a TEST felirat, ekkor elengedhetjük a nullázó-gombot. Az motort ezután akár be is indíthatjuk, a kijelző a gyújtás elvételéig teszt üzemmódban marad.

A nullázógomb ismételt nyomogatásával válthatunk a különböző teszt-üzemmódok között:
Az elsőnél a kijelgőn a GAGE felirat olvasható, s közben az összes mutatót kitéríti a maximális állásig, majd vissza. A másodiknál az LCD kijelző összes szegmense kapcsolódik be, a harmadiknál (BULB felirat) az összes visszajelző lámpa gyullad ki (ez így karácsony tájékán különösen aktuális :D ), így ellenőrizhetjük, nem hibásodott-e meg valamelyik. Érdekes, hogy ki tudja írni a pillatnatnyi haladási sebességet (egy tizedes pontossággal mph-ban és kmh-ban is), ám ehhez képest az analóg kijelző kb 3-5 kmh-val többet mutat. (bizony-bizony, szándékosan hazudik a dög...)

A leghasznosabb funkció azonban az, hogy az LCD kijelzőn megjeleníti a copmuter által regisztrált hibakódokat. Ha ebben a módban a NONE felirat olvasható, akkor minden rendben van, de ha itt egy négyjegyű kódot találunk, akkor valami hibát észlelt.

A teszt-üzemmódok sorrendjét valamint a hibakódokat egy táblázatba pofoztam, mely a fenti linken elérhető. Lusta voltam magyarra fordítani, ne haragudjatok...

FONTOS !!!!
Az adatokat, valamint az infót az interneten találtam, tehát nem feltétlenül szentírás, mindenki a saját felelősségére nyomkodjon mindent...
Természetesen én (fedélzeti computer nélküli műszeregységem van) kipróbáltam, működik, kárt nem tettem semmiben. Sajnos nem volt még annyi időm, hogy tételesen leellenőrizzem az összes üzemmódot, de aminek a jelentésével tisztában vagyok, az valóban működik is. Mivel az én autóm hibakódot (hálisten) nem jelzett (NONE), azok pontosságát is kéretik fenntartással kezelni, azaz nem kell kiverni a szervízben a szerelő fogát, ha véletlenül mást mond, mint ami a táblázatban szerepel, hátha ő és az ő computere tudja jobban.


Megvan a táblázat is csak PDF ha kell valakinek elküldöm e-mailben.
válasz andrashodi (#10) üzenetére
 2 tagnak  tetszik

#10  2009-08-08 06:55 andrashodi
Ide kapcsolódik talán a következő parajelenség, amit múltkor tankolás után a km számláló nullázásakor tapasztaltam: a középső sorban az LCD kijelzőn egy gage felirat jelent meg és az összes mutatós műszeregység mutatója egyszerre kitért végállásba,majd vissza. Ezt követően nullázást nem csinált, azt újra be kellett nyomni. Láttatok már ilyet? Mi lehet ez?

#9  2009-03-11 20:59 mayeyeAbszint pusztító
Szerkesztve:   2009-03-11 21:11
Nem ismered? Lol
A hivatkozásban nézd meg.
Nekem elvileg az új dizájnos riasztós verzió van csak még nincs teljesen beszerelve (télen valahogy nincs kedvem a hideg kocsiban bütykölni).

Jah és ha valakinek tetszik akkor nézzen körül mert én pl a Vaterán Majdnem 3/4 áron vettem meg!!!
válasz capa (#8) üzenetére

#8  2009-03-11 00:45 capa
Bicskakulcsot??????
válasz mayeye (#4) üzenetére

#7  2009-03-10 18:55 novakzoltan
Hali
Az enyém 1.4 TDCi és ugyanígy jártam

Szervíz tanácsa, hogy hordjam magamnál mindkét kulcsot. b@..ák meg a tudásukat. A szervízben való jelentkezés után kitörölték az összes hibakódot az agyából, és röhögtek a pofámba, hogy már jó.

Azóta nem fordult elő, de azért a szervízben jelentkezés időpontjáról jegyzőkönyvet vetettem fel a szervízben, arra az esetre, ha valami megkotlana benne mondjuk a garancia lejárta után 1 héttel...

NovZ

#6  2009-03-10 15:52 mayeyeAbszint pusztító
Szerkesztve:   2009-03-10 15:57
Lehet. Nem értek hozzá annyira. LoL
Csak egy tipp volt. Akkor a kulcsot cserélje le. :-)
Lehet h abba mozdult, repedt, tört el valami.
Habár amennyire be van építve a kulcsba az a kis kütyü nem biztos hogy annak van baja. Lehet hogy a kormánynál a "vevő" rendetlenkedik. De ez is csak tipp az előző kocsijaim tapasztalataira hagyatkozva. (A Fruzsit még nem beleztem ki soha)
válasz magabo (#5) üzenetére

#5  2009-03-09 18:48 magaboa csapat fotósa
Az elem a távirányítóhoz van. Az indításgátlónak nem kell.

#4  2009-03-09 18:25 mayeyeAbszint pusztító
Szerkesztve:   2009-03-09 18:27
Szia.

Igaz nekem is benyás a gép de szerintem tuti az immobiliseres kulcsod hülyült meg.
Ezt onnan tudom hogy nemrég csináltattam "bicskakulcsot" (ez a reklám helye) a Fruzsihoz, és ha nem egy bizonyos szögben áll a kulcs akkor nekem is villog a led ezerrel és a benzinszint jelző is világított.(de erre nem vennék mérget, az biztos hogy valami naon izzott) De nálad szerintem csak az elem merülhetett le. Javaslom hogy nézd meg a pótkulcsoddal ha van. Vagy csak egyszerűen cseréld ki az elemet.

Üdv.

#3  2009-03-09 17:32 Tamy
Igaz, hogy a mi fruzsink benyás, de nekünk is játszott már hasonlót, annyi külömbséggel, hogy teszteltem az immobilisert. Másoltattam egy kulcsot, de nem volt hozzá chip, ezért nem is indítózott, az üzemanyaglámpa villogott. Ez ha jól tudom attól van, hogy az indításgátló nem csak az indítómotort blokkolja, hanem az üzemanyagszivattyú elektronikáját is, ezért hibát jelez, ami érthető, ha nem kap ampert.
Remélem komolyabb baja nincs!

#2  2009-03-09 12:26 szitu
Szerkesztve:   2009-03-09 12:28
A műszerfal közepén lévő lévő kis piros led az az immobiliser visszajelzője. Ha valamiért nem kommunikál a kulcs az autóval, az nem indul. Ilyet írtak már mások is. Kulcs ki-be és megjavult.
A kis benzinkutat passzolom.

#1  2009-03-09 11:39 turbobacsi
vizes gázolaj?


Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
 
péter60 2024-04-07 21:33
 
dzso80 2024-04-07 20:13
 
péter60 2024-04-07 14:48
 
dudicukrasz 2023-12-29 08:18
 
Hpetya 2023-12-24 05:22
 
ferikenyh 2023-12-14 15:31
 
dudicukrasz 2023-12-14 15:14
 
ferikenyh 2023-12-14 14:53
 
dudicukrasz 2023-12-13 18:07
 
dzso80 2023-12-13 17:04

Friss cikkek
 
Alkatrészt keresek
Keres - Kínál
 
 
 
Rádió kód V060206
Az oldal használata
 
Öninditó
Gyors kérdések
 
Elektromos ablak
Gyors kérdések
 
Klíma hiba
Gyors kérdések
 
 
Segítség
Belső tuning
 

Friss hozzászólások
 
mikepapa911  2024-04-02 10:28
 
Rádió kód (1 új)
Az oldal használata
sagrath  2024-03-31 15:21
 
dzso80  2024-03-19 20:59
 
Ateg  2024-03-14 17:21
 
dzso80  2024-02-28 19:48
 
dzso80  2024-02-28 19:05
 
1.4 TDCI rángat (1 új)
Gyors kérdések
Csomesz  2024-01-13 10:06
 
dzso80  2024-01-08 22:46
 
Rádio kód (3 új)
Az oldal használata
dzso80  2024-01-06 16:04
 
Dylan  2023-11-11 18:12

Kedvezmény
 

10-50% kedvezmény új Ford alkatrészek árából
 
 

5% kedvezmény a Romhányi Autó Kft szervíz-számláinak végösszegéből
 
 

25-30% kedvezmény váltózár árából
 
 

20% kedvezmény szélvédőjavítás árából
 
 

10% kedvezmény különböző alkatrészek áraiból
 
 

5-25% kedvezmény szervíz- és alkatrészárakból
 
 

10-15% kedvezmény autószőnyegre, csomagtértálcára, légterelőre
 
 

10% kedvezmény bioetanolos E85 átalakításra
 
 

10-30% kedvezmény chiptuningra, autódiagnosztikára, szervízre
 
 

+5% kedvezmény
 
 

5% kedvezmény
 
 

28-38% kedvezmény
 
 

Tárhelyszolgáltatónk a Webhold

Látogatók