Szavazás

Hirdetőtábla

Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.

Kategóriák

Statisztika
3 927 felhasználó
2 226 cikk
56 kategória
40 485 hozzászólás
15 964 664 letöltés

2 aktív felhasználó
1 052 egyedi látogató
3 500 letöltés
  az elmúlt 24 órában

27 aktív felhasználó
  az elmúlt hónapban

Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
dzso80(> 60 perce)
szita721031(> 60 perce)
Big64(> 60 perce)
lipu(> 60 perce)
sagrath(> 60 perce)
ferikenyh(> 60 perce)
dudicukrasz(> 60 perce)
jofo(> 60 perce)
zeusz(> 60 perce)
szvori00(> 60 perce)
Leetábornok(> 60 perce)

Utoljára regisztrált felhasználó
mikepapa911

Ajánlott oldalak

Letöltések

Klímatisztítás
andrashodi  2009-07-07
Szerkesztve: 2009-07-07
Első klímás autónkon szeretnénk a klíma tisztítását gazdaságosan (házilag) megcsinálni, mivel az egyik márkaszervizes említette, hogy ha vesz az ember klímatisztító sprayt, akkor maga is megcsinálhatja (amúgy szervizben 7ezer forintot kóstál a művelet).
Tudnátok esetleg ehhez vmi konkrétabb tanácsot adni: mivel/hol érdemes ezt kivitelezni?
Előre is köszi!

Hozzászólások

#44  2011-03-23 18:06 Z.Boy
Én örülök ha segíthettem!!
Üdv Z.Boy))
válasz klarky (#43) üzenetére

#43  2011-03-23 17:58 klarky
Szia!

Nagyon kedves vagy! :-)

Ma reggel azzal kezdtem a napot, hogy elvittem egy elég komoly másik szervizbe (teljesen független szerviz, tavaly ott töltettem a klímát) és megmutattam.

Azt mondta a főnök srác, hogy higgyem el, ennek semmi baja, jól működik. Direkt rákérdeztem erre csúszó/kopó felület dologra, azt mondta a fickó, hogy nincs itt ilyen, ez így működik.

Egyébként igazad van, magam is úgy gondolom (bár azért bosszant a dolog, mert vagy szelektív az emlékezetem, vagy tényleg nem csinálta korábban), de hűt/fűt remekül, szóval csak ezért nem hiszem, hogy megbontatnám a rendszert.

Hát nincs más hátra, figyelem a dolgot, ill. még annyit fogok megtenni, hogy a parkolószomszédomnak is klímás Fruzsija van, csak az dízel. Ha elkapom a srácot megkérem, hogy nézzük már meg neki milyen.

Köszi még1x, remélem, h valóban alaptalan az aggodalmam.
válasz Z.Boy (#42) üzenetére

#42  2011-03-23 12:44 Z.Boy
Látod mondtam mi a baj Kalrky....((
Ha javasolhatom ,vidd el márkaszervizbe/ezt a legutolsó esetre-mivel drágán dolgoznak...!!/

De mással is nézesd meg... Ha a klímád' rossz csak,akkor vidd el egy klíma szerelőhöz... Aki nem ford specialista,és lehet,hogy jobban elmagyarázza mi a baj......"jobban jártas az ilyen dolgokban......."
A kérdés az az...,ha a klímád,leszárítja a szélvédődet ha párás,tehát a dolgát elvégzi,akkor érdemes-e ,a pénzedet kiadni ,hogy csak egy kattanó hangot hallasz...
A lényeg az,hogy vidd,el egy márkafüggetlen klímaszerelőhöz, nézesd ,meg és írd meg nekem Privátban.. mi a baj...
Aztán megdumáljuk ,hogy segíthetek.. ha más a gond....
Z
válasz klarky (#41) üzenetére

#41  2011-03-22 18:50 klarky
Szia!

Ma nem bírtam tovább és elmentem a szervizbe. Felnyitottam a motorháztetőt, bekapcsoltam a klímát és megmutattam a szakinak. Ő egyből rámutatott a probléma forrására és igen! Ahogy te is írod a hang a kompresszor felől jön, amikor behúz a mágnes az addig álló tárcsa hozzácsapódik a mozgó részhez. (innen a csattanás)

A szervizes szerint ez így jó, hiába mondtam, h szerintem nem, azt mondta, h figyeljem a hangját, ha erősödik a zaj vigyem el még egyszer, de ennek így kell lennie.

Na most felmerül a kérdés: ha ott tényleg kell lenni egy ferrodol rétegnek és az nekem mondjuk elkopott vagy kiesett, akkor így bizti, hogy nem lehet használni, mert egyszerűen a fém a fémen elkopik.
Vki nem nézné meg nekem, hogy a jobb lámpa mellett elnézve a klímakompresszornál a két tárcsa közt van valami? Szerintem és az általad idézett cikk szerint is ott valaminek lenni kell, mert eddig ez a hang nem volt, ráadásul amúgy is furcsállnám, ha ez így lenne megoldva.
válasz Z.Boy (#40) üzenetére

#40  2011-03-22 09:30 Z.Boy
Szerkesztve:   2011-03-22 09:34
Hát figyelj Klarky..
A szerelőm akihez hordom a kocsit nemrég beszélt a klíma dologról,és szóba jött egy ilyen kattogó hang ,amit Te írtál a cikked végén.. Azt én is hallom.. Ami a Te bajod lehet az lehet hogy egy ilyen dolog...
Tök véletlen egy fórumon olvastam....

"FÓRUM BMW"

Ez csak egy ötlet,de hasonló csörgő és véletlenszerű/fémes... hangokról ír a cikk.............
remélem irányadásnak segít...

Beszélt a Ford szerelő haverom a klímaszivattyúk ilyen hibájáról... igaz ezt egy BMW fórumon olvastam... de alapvetően a megoldások nem sokban különbözhetnek egymástól..
Üdv Z
válasz klarky (#39) üzenetére

#39  2011-03-21 20:14 klarky
Ha már klíma. Ebben segítsen vki ha tud.

2 napja beindítottam a klímát (télen ugye max. annyit használtam, míg lefújattam az ablakot max. fokozaton) és azt vettem észre, hogy a motor felől teljesen rapszodikusan jól hallható kattogó hang halható. De nem ám állandóan, hanem úgy, mintha valaki egy fémcsőnek odavágna egy nagyot egy villáskulccsal alkalmanként.

Mielőtt kérdeznétek, ez nem az a jól ismert apró kis kapcsolgatás hangja, amivel a klíma hangolja magát, hanem kívülről és belülről is jól hallható csattanás.

És ami még furább, az az, hogy csak akkor csinálja, ha a klíma megy egy beállított hőfokon. Ha a klíma megy de maximumon, vagy a klíma nem megy de fűtök/hűtök (tehát AC OFF) akkor meg se nyekken.

Ilyet tapasztalt már valaki?

Ja, h ON topic is legyek én a Prevent-féle sprayt használtam tavaly, amit a padlóra kell tenni és 15 percig rázárni az ajtót. Jó illata volt.

#38  2011-03-19 17:28 Priest
Most megint aktuális (lesz) a klímatisztítás. Kérdezem tisztelettel, az előző hozzászólásokban említett habon és bűzbombán kívül van e valami más megoldás?

#37  2010-07-02 20:00 turbobacsi
hihi: most látom az #1-es postban pontosan ugyanezt írtad, csak ugyi nem lapoztam a legelejére
válasz Benvik (#33) üzenetére

#36  2010-07-02 19:39 Benvik
Inkább kikapni,mint valami kórt bekapni...

Szívesen!
válasz turbobacsi (#35) üzenetére

#35  2010-07-02 19:26 turbobacsi
köszi! (ettől féltem, nem szeretem a pollenszürőt kikapni, de most megteszem...)
válasz Benvik (#34) üzenetére

#34  2010-07-02 19:21 Benvik
A kondenzor, gondolom az evaporátor akar lenni.
válasz turbobacsi (#32) üzenetére

#33  2010-07-02 19:19 Benvik
Szia!

Ha tökéletes munkát akarsz végezni,akkor:Pollenszürő ki,és a csövet bedugva addig fújod,mig a hab majdnem kijön. Aztán az összes szellőzőjáratba bedugod a csövet,és kifelé húzva nyomod a habot. De a legfontosabb,hogy a lenti rész legyen jól telenyomva!

#32  2010-07-02 16:28 turbobacsi
ma vettem habos féle Motip klímatisztítót, aztat irja hogy: "helyezze az adagolócsövet a légkondi bemeneti nyílásába" meg ezt is: "a légkondi kondenzorba kell bejuttatni" tehát a kérdés: hova fujjam a habot benek?

#31  2009-07-21 06:24 andrashodi
Na megvolt a kötelező minmálszerviz: 32ezer magyar pénzért, plusz vettem bele 1lég és 1 pollenszűrőt (maradt a papír ezúttal) meg 1 klímatisztító sprayt (a pöcsölősebb változatot) és így is megálltam 40ezernél: a saját munkámat nem számítva a szervizajánlathoz képest 17ezerrel olcsóbban kijöttem, plussz az egész cécó nem volt egy óra maximum.
Ajánlom minden kicsit barkácsolóbb kedvű klubtársnak!
A klímatisztítót mindenesetre nem célszerű picit sem belélegezni (nekem sikerült) mert nagyon ütős anyag... :-)
Egyébként érezhetően jobban megy a vas, persze gondolom az olajcsere sem mindegy neki!

#30  2009-07-12 21:08 andrashodi
Hű! nem gondoltam, hogy ilyen miniflame lesz a topicban a 2féle klímatisztítózók táborát illetően... Én azt hiszem rászánom az időmet a habos verzióra, ha már úgyis cserélem a pollenszűrőt. Az aktív szenet gondoltam viszont kispórolni, merthát jó az a papíros is elven, meg ha büdire számítok (dögtelep/sertéstelep/kamion előttem dugóban) akkor úgyis belsőlevegőre szoktam állítani. Mondjuk most, hogy kérdezősködtem egy ezres a difi, nem vészes, csak picit árérzékenyek vagyunk manapság...

#29  2009-07-12 15:06 Benvik
Akkor maradjunk abban,hogy nem jó a szervezetnek ha sokkal hidegebb van ,mint kint.
válasz Tamy (#28) üzenetére

#28  2009-07-12 12:39 Tamy
Ez elgondolkodtató. Aki kitalálta, hogy 8 fokot lehet csak visszahűteni, az még nem volt igazi nyári napon Kecskeméten. Árnyékban 40 fok felett van, a kocsiban pedig 50 fokig mérő hőmérővel sem lehet mérni hány fok van bent. ott csak hosszú távra lehet használni klímát, akkor is fokozatosan visszahűtve a légteret, mert ha azonnal fullon megy, akkor süt a hideg!
Egy szó mint száz, mindenki belátása szerint használta-használja a klímáját. Volt is. lesz is olyan, aki felelőtlenül hűti a kocsija légterét.
Tamy
válasz Zolika (#26) üzenetére

#27  2009-07-12 12:32 Benvik
Ez egy általános szabály,igy ez esetben marad a 27 fok!De ,hogy megjegyezzem ez is csak a digit klímára vonatkozik!

#26  2009-07-12 12:19 Zolika
Csak egy kis kötözködés:ha kint 38 fok van, betartva a 8 fokos visszalépcsőt bent 30 fokra kellene állítani a légkondit,de a max az 27 fok!!

#25  2009-07-12 06:26 sapkaur
EZ igen!!
Kimerítő válasz!!
Köszi Klubtárs... Majdnem így cselekszem mindíg!!))
És még a szűrőm is aktívszenes!!


Mikó Z
válasz Benvik (#24) üzenetére

#24  2009-07-11 12:00 Benvik
Szerkesztve:   2009-07-12 22:21
Nem írt senki sem ökörségeket!
A klímát helyesen használni tudni kell,de szerintem mindenki tudja,csak valahogy mégsem így teszi.
A lényeg:Meleg autóba beülve ne a klímát nyomd először,hanem szellőztess ki,mert a hirtelen nagy mennyiségű hideg levegő nem tesz jót a légutaknak.Aztán ablak felhúz,klíma bekapcs,belsőkeringtetésre állít(ha nem párás nagyon a levegő)és használ.De a környezeti hőfoknál legfeljebb 8 fokkal legyen hidegebb bent!Ne magunkra irányítsuk a levegőt!A célba ékezés előtt 3 perccel klíma kikapcs,ventilátor megy!Rövid távokon, max 10 perc,nem érdemes klímát bekapcsolni!Havonta egyszer legalább menjen a klíma fél órát,mert a tömítések kiszáradnak a rendszerben,és idő előtt szökni fog a gáz!
Tisztítást célszerű habbal csinálni,szezon előtt és után is!Pollenszűrőt aktívszenes kivitelre cserélni!
válasz sapkaur (#23) üzenetére

#23  2009-07-10 22:58 sapkaur
hoppá!! Akkor ahogy Benvik koma hozzászólásait látom... Maga Egy Klímás cégnél tevékenykedik....
Én nem szégyenlem,és megkérdezem autodidakta hozzászólásaim ellenére.... HOGYAN IS KELL A KLÍMÁT HASZNÁLNI? MIVEL TISZTÍTSAM???
Félre ne értsd ,nincs semmi cinizmus a kérdésemben,én tényleg szeretném tudni.
Ilyen dolgokkal ,pénzt lehet spórolni,és a kocsit is kímélhetem esetenként....
Köszi
Ja.. és bocs ha ökörségeket írtam ,de én tényleg csak a ráérzéseimre hagyatkozom.

válasz Benvik (#22) üzenetére

#22  2009-07-10 19:33 Benvik
Azért ezen vitatkoznék egy kicsit,de nem teszem.
Csináltam már pár tisztítást mind a két megoldással,és láss csodát a habos dolog után nem szoktak visszajönni az ügyfelek....
válasz zsolti bá' (#13) üzenetére

#21  2009-07-10 19:29 Benvik
Szia!

Nana! Nem nevezném festésnek az a megoldást....de nem is ez a lényeg.

Ha jól sejtem az első hozzásolásomban emlitettem(És használod a klimát ,ahogy azt kell!)a klimahasználatot.
De senki nem kérdezte,hogy kell használni!
De látom,hogy valaki azért tudja!
válasz Guszti (#15) üzenetére

#20  2009-07-10 09:06 sapkaur
Szerkesztve:   2009-07-12 22:20
Csatlakozom az előttem szólóhoz..
Én sem azt mondtam ,hogy 35 percig járatni forró levegővel ,hanem ,hogy a klímát kapcsold ki és járasd esetleg simán a külső levegővel. az ártani nem árt.... és nem a 20C fokos rendszerre ráengedni a 70C fokot hanem kicsit fokozatosan...
Én télen szoktam tapasztalni ,hogy mikor munkából hazamenet hajnalban fürdés után beülök, olyan pára lesz a kocsiban ,hogy nem tudok elindulni,ilyenkor kell bekapcsolni a klímát,és ekkor az összes párát elvonja a mínusz 10 fokos kocsiból, aztán indulás.. aztán kikapcsolom a klímát .. Na de ha megállok vásárolni ,és utána beindul a ventilátor ismét ,akkor ismét bepárásodik minden ,mert fújja ki a vízpárát a csövekből..Ebből is látszik ,hogy nem kevés víz van a rendszerben használatkor..
Szerintem is jobb leállítani a m klímát a motor leállítása előtt,mert amúgy is meg van terhelve a motor a klímakompresszorral,azt is meg kell hajtani ,nem véletlen hogy felugrik a fogyasztás..
Én célszerűbbnek látom előtte kikapcsolni..
válasz turbobacsi (#18) üzenetére

#19  2009-07-10 08:39 Guszti
OK ezt értem és én is így csinálom. Csak abban nem vagyok biztos, hogy ettől kiszárad a rendszer sőt szerintem ettől nem szárad ki.

Más kérdés de pont ide passzol. Egyik ismerősöm szerint célszerű a klímát kikapcsolni mielőtt leállítod a motort. Mit tudtok erről? Kétségtelen, hogy ha járó klímával kapcsolom le a kocsit, olyan a hangja mint mikor leáll egy régi rakéta porszívó. Ha simán kikapcsolom a klímát még járó motornál akkor nincs ez a fura hang. Árt neki ha bekapcsolt klímával állítom le vagy tök mindegy.

#18  2009-07-10 08:34 turbobacsi
Szerkesztve:   2009-07-10 08:35
a kiszáritást úgy értsd, hogy a cél előtt kb. 5 perccel kinyomod a klímát, igy azt a tovább áramló levegő kiszáritja: nem marad benne a gombának táptalaj nedvességpára
ezzel együtt amugy is érdemes nem hidegböl kiszállni a melegbe, legyen egy kis átmenet....
válasz Guszti (#16) üzenetére

#17  2009-07-10 08:13 Guszti
Életszerű és igaz amit írsz :) Egyetértek!

#16  2009-07-10 08:12 Guszti
Ezt a kiszárítást hogy érted? ráadod a fűtést nyáron? Nem árt az a rendszernek. úgy értem hideg levegő után kapja a meleget. Ráadásul meddig kell szárítani ahhoz hogy kiszáradjon, merrt azért fél órát ülni nyáron 35 fokban full fűtés mellett húzósnak tűnik. Ha meg pár percre kapcsolod be annak semmi értelme ki nem szárad a baktériumokat pedig ezzel nem ölöd meg, ahhoz magas hőmérsékelt kell hosszú időn át. Pár perc nem elég.
Halkan megjegyzem asztmát ettől nem fogsz kapni és allergiát sem. Egy jó kis tüdőgyulladást no azt igen, azt lehet, de azért ahhoz nagyon elhanyagolt klíma kell szerintem.
válasz sapkaur (#14) üzenetére

#15  2009-07-10 08:08 Guszti
Nono, azért ha elég zavsztos az afing akkor sikerülhet :DD. Őszintén szólva még gondolokodom a dolgon, de lehet hogy a végén a városunk stzélén lévő autóklímásokhoz, vagy a helyi márkakereskedőhöz viszem el. Végül is még garanciális a kocsi és nem zseretném ha bármiért elveszteném a garit. Majd meglesem hogy csinálják és a három év gari idő után eldöntöm hogy csinálom. A gázgránát összességében valahogy mégiscsak szimpatikusabb.
Más kérdés. Eghyik ismerősöm szerint célszerű a klímát kikapcsolni mielőtt leállítod a motort. Mit tudtok erről? Kétségtelen, hogy ha járó klímával kapcsolom le a kocsit, olyan ahngja mint mikor leáll egy régi rakéta porszívó. Ha simán kikapcsolom a klímát még járó motornál akkor nincs ez a fura hang. Árt neki ha bekapcsolt klímával állítom le vagy tök mindegy.
válasz Benvik (#12) üzenetére

#14  2009-07-09 23:16 sapkaur
Bőven elég tavasszal,meg tél előtt megcsinálni... Én így szoktam..
Amúgy meg téli időkben ha hosszabb távokon mégy' néha kapcsold be a klímát,csak ,hiogy a gáz forogjon a rendszerben..... és működjön mindíg,és ha a cél előtt jársz szárítsd ki langyos aztán forró levegővel...
Nézzetek hülyének... én szeretem óvni az egészségem.. Nincs kedvem asztmát kapni a sok rohadt gombától... úgyis olyan sok a sok allergiás ember..
én mégy nyáron is kiszárítom a rendszert ahogy lehet mielőtt megállok...
válasz Guszti (#11) üzenetére

#13  2009-07-09 20:19 zsolti bá'
Azt azért megnézném, amint a pedálok között fetrengve, fejeden fejlámpával(hogy azért láss is valamit)megpróbálod a habspray csövét egyik kézzel irányítva, a másikkal pedig a szórófejet nyomva a klímaradiátor minden egyes porcikájába bejuttatni a habot...Hidd el nekem, hogy ez a módszer sem hoz tökéletesebb eredmény, mint a gázgránát!

#12  2009-07-09 19:03 Benvik
Szerkesztve:   2009-07-09 21:48
A gáz valószínűleg több helyre eljut,de próbáltál már egy pörköltfoltot kiszedni a terítőből úgy,hogy ventilátor elé teszed?
Finggal tojásra festeni nem lehet....

#11  2009-07-09 13:39 Guszti
Nem értek hozzá, de ha max fordulaton járatom a ventillátort és belső keringetésen van akkor nem lehetséges, hogy a "gázgránát" sokkal több helyre jut el mint a hab?!?
Milyen időközönként kell ezt a macerát megcsinálni?
válasz Benvik (#9) üzenetére

#10  2009-07-09 12:35 sapkaur
aki nyomdász annak illik is))
válasz turbobacsi (#8) üzenetére

#9  2009-07-08 19:16 Benvik
Én a habot javaslom,mert a lényeg az bent van a radiátornál,és a járatokban!!!!
De mindenki maga dönti el...

#8  2009-07-08 11:09 turbobacsi
frankó lupém van ám otthon! :-))
válasz sapkaur (#7) üzenetére

#7  2009-07-08 10:56 sapkaur
így írja a leírás is... Próbáltam segíteni mert nagyon aprók a betűk a flakonon... Ennyit megér szerintem.. Én nem fogok 7000-8000 forintokat kiadni mikor a klíma szerelőnél pont ugyanezt csinálják ... Ha otthagyod a kocsit.. A cimborám szemben a kávézóbol megleste őket))) amíg várt a kocsijára..
válasz turbobacsi (#6) üzenetére

#6  2009-07-08 07:47 turbobacsi
énis preventet vettem minap, de még nem vetettem be (elég részletes leirás van a dobozon....) majd 7végén bevetem a gázgránátot :-))

#5  2009-07-08 01:58 sapkaur
Én MAGYAR VAGYOK!!)))Magyar terméket vettem....
Prevent klimatisztitó Spray-t ,ami ugyan azt tudja mint a MOTIP.
Használat után kellemes citrom illat van a kocsiban...
És ahogy az előttem szóló mondta..
megvesz- motor járat-klíma bekapcs,teljes fokozat,belső levegő kerigetés,összes fúvóka funkció- flakon benyom-az első ledöntött ülés mögé kell betenni/ a hátsó üléssor elé ahol a hátul ülők lába van,,,/
és 15-20 percig járatni....
utána szellőztetni
Kicsit gáz ,hogy majd 30 percig jár a motor egyhelyben,de megéri...

#4  2009-07-07 23:38 magaboa csapat fotósa
Nekem is ilyesmivel volt tisztítva legutolsó szervinél a klíma. kb.1400HUF volt meg erős alma szag utána 1-2 napig a kocsiban. :)
válasz zsolti bá' (#2) üzenetére

#3  2009-07-07 22:03 andrashodi
Hűűűű!
Köszi a gyors választ! Ez tényleg nem hangzik túl bonyolultnak, mostmár csak a 2 módszer közül kellene kiválasztani a szimpibbet... hmmm.
Köszi még1x!!!

#2  2009-07-07 21:25 zsolti bá'
Én a Motip klímatisztítóját használom, ezerpárszáz birodalmi forint a multiban. Ez olyan mint egy gázgránát, bekapcsolod a klímát, belső levegő keringtetésre állítod, meg kiválasztol egy olyan rostélyállást, amikor szinte mindenhol nyomja a levegőt, venti maxira és bedobod a flakont az utastérbe. Évente egyszer (tavasszal) kicserélem a pollenszűrőt is. Van habspray is, csak az macerásabb, mert ennél az összes rostélyba be kell fújni, meg ki kell szedni a pollenszűrőt , és a klímaradiátort is be kell vele fújni a nyíláson keresztül(a legtöbb baci ott telepszik meg). A gázgránátnál meg a ventillátor keresztüláramoltatja az anyagot rajta, ennél nem kell megbontani a kocsit.

#1  2009-07-07 21:14 Benvik
Szia!

Én is szervizes vagyok,de nem "márka"...
A müvelet rém egyszerű!
Veszel egy klimatiszító habot,amihez van kb fél méter cső!
Kiveszed a pollenszürőt!
Befújod a helyére a habot,amig kifolyik onnan.
Az összes befújó nyilással meteszed ugyan ezt.
Megvárod,amig kiszárad,és beszereled a pollenszürőt.
És használod a klimát ,ahogy azt kell!
Egy ilyen hab kb 2000-2500 pénz.

Üdv Benvik

1

Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
 
péter60 2024-04-07 21:33
 
dzso80 2024-04-07 20:13
 
péter60 2024-04-07 14:48
 
dudicukrasz 2023-12-29 08:18
 
Hpetya 2023-12-24 05:22
 
ferikenyh 2023-12-14 15:31
 
dudicukrasz 2023-12-14 15:14
 
ferikenyh 2023-12-14 14:53
 
dudicukrasz 2023-12-13 18:07
 
dzso80 2023-12-13 17:04

Friss cikkek
 
Alkatrészt keresek
Keres - Kínál
 
 
 
Rádió kód V060206
Az oldal használata
 
Öninditó
Gyors kérdések
 
Elektromos ablak
Gyors kérdések
 
Klíma hiba
Gyors kérdések
 
 
Segítség
Belső tuning
 

Friss hozzászólások
 
mikepapa911  2024-04-02 10:28
 
Rádió kód (1 új)
Az oldal használata
sagrath  2024-03-31 15:21
 
dzso80  2024-03-19 20:59
 
Ateg  2024-03-14 17:21
 
dzso80  2024-02-28 19:48
 
dzso80  2024-02-28 19:05
 
1.4 TDCI rángat (1 új)
Gyors kérdések
Csomesz  2024-01-13 10:06
 
dzso80  2024-01-08 22:46
 
Rádio kód (3 új)
Az oldal használata
dzso80  2024-01-06 16:04
 
Dylan  2023-11-11 18:12

Kedvezmény
 

10-50% kedvezmény új Ford alkatrészek árából
 
 

5% kedvezmény a Romhányi Autó Kft szervíz-számláinak végösszegéből
 
 

25-30% kedvezmény váltózár árából
 
 

20% kedvezmény szélvédőjavítás árából
 
 

10% kedvezmény különböző alkatrészek áraiból
 
 

5-25% kedvezmény szervíz- és alkatrészárakból
 
 

10-15% kedvezmény autószőnyegre, csomagtértálcára, légterelőre
 
 

10% kedvezmény bioetanolos E85 átalakításra
 
 

10-30% kedvezmény chiptuningra, autódiagnosztikára, szervízre
 
 

+5% kedvezmény
 
 

5% kedvezmény
 
 

28-38% kedvezmény
 
 

Tárhelyszolgáltatónk a Webhold

Látogatók