Szavazás

Hirdetőtábla

Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.

Kategóriák

Statisztika
3 927 felhasználó
2 226 cikk
56 kategória
40 485 hozzászólás
15 964 575 letöltés

2 aktív felhasználó
1 059 egyedi látogató
3 492 letöltés
  az elmúlt 24 órában

27 aktív felhasználó
  az elmúlt hónapban

Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
dzso80(> 60 perce)
szita721031(> 60 perce)
Big64(> 60 perce)
lipu(> 60 perce)
sagrath(> 60 perce)
ferikenyh(> 60 perce)
dudicukrasz(> 60 perce)
jofo(> 60 perce)
zeusz(> 60 perce)
szvori00(> 60 perce)
Leetábornok(> 60 perce)

Utoljára regisztrált felhasználó
mikepapa911

Ajánlott oldalak

Letöltések

hidegindítás
paripa  2009-10-18
Sziasztok!
Ötlet kéne:2006 tdci fusionnnak mekkora külső hőfok után illene izzítást bemutatnia reggeleként?
Múlt héten egy két alkalommal a hidegindítás kicsit problémás és ijesztő is volt egyben.
Köszi!

Hozzászólások

#103  2021-05-10 14:28 fusionjazz''
Ehh, nem hinném. Most jó idő van, pöccre indul és úgy húz, mintha most gyűrűzték volna és nincs kettőstömegűm se, neked nem volt vele szerencséd, csalódtál ... cserélj szerelőt szóval ez a visszajelzés nélküli hiperizzítás a konstrukciós hiba, ennyi ... remélem
válasz szita721031 (#102) üzenetére

#102  2021-04-30 19:49 szita721031
Egy idő után jön az, hogy "hidegen" pár száz méter után ha gyorsítasz, akkor bedadog. Télen hidegben egyre nagyobb fehéres füstpamacs,majd injektor hiba. Ezt nem vártam meg. Hibát nem jelzett, de szerelőm szerint "pisálnak" az injektorok, és azért csinálja. Én az előjövő sok hiba miatt eladtam. (kettőstömegű, kormányszervó, injektorok, zár mikrokapcsolók, és a közelgő vezérlés és teljes fék csere) Ráadásul ráfutottak a vonóhorogra, a horog elhajlott, és a kasztni is deformálódott. (Amit a biztosító nem ismert el, de az új horog felszerelésekor a lökhárítót nem lehetett a helyére tenni, és igazítani kellett mindenen)
válasz fusionjazz (#101) üzenetére

#101  2021-04-26 09:40 fusionjazz''
Üdv! Csak hidegben, kb. +8C alatt van egy pamacs az első indításnál, egyébként semmi. Nekem sajnos egyre inkább úgy tűnik, ez "normál" működés.
De te lőtted a 100-ast
Kösz
válasz szita721031 (#100) üzenetére

#100  2021-03-15 19:52 szita721031
Nem akarlak elkeseríteni, de a hidegindításnál hidegben fellépő fehéres füst hamarosan behaló porlasztót jelez. Ha izzítási gondod van, akkor valószínű izzítógyertya csere. Nyáron is izzít, (nem jelzi ki) villám izzítás, csak egy nagyon kis ideig löki meg az izzító gyertyákat.
válasz fusionjazz (#98) üzenetére

#99  2021-03-08 10:33 fusionjazz''
Szerkesztve:   2021-03-08 11:03
Töröltem, választ találtam másik topicban

#98  2021-02-03 09:29 fusionjazz''
Izzításhoz észrevétel: szépen pörget az akksi, önindító adja, de hidegben hosszabb tekerés után füstpamaccsal indul = üzemanyag a kerepelés alatt is megy, de izzítás hiányában csak lassabban reagál, ezért a köd --- ergo jobb lenne, ha izzítana mondjuk már +10 C körül is egy picit, fagyponttól meg rendesen mert egyébként ez a "probléma" állanó marad persze ez nem nagy megfejtés hajrá tavasz!

#97  2021-01-28 13:34 fusionjazz''
Asszem megtaláltam:
válasz fusionjazz (#96) üzenetére

#96  2021-01-27 10:07 fusionjazz''
Üdv! Új vagyok, de már régi (évekig Mondeoklubos és 54 éves) Asszony kapott egy 2006-os 1.4 tdci Fresh-t, melegben semmi gond az indítással, most hosszan teker és nagy füsttel indul be, ami nem lep meg és visszaolvasva sem egyedi, de valamit orvosolni kell talán. Elsőként lécci tegyen fel valaki képet az üa. "pumpálás" helyéről!! Benyás vagyok alapból, így nem igazán ismerem ezt az erőművet egyébként jó kis vas! Kösz

#95  2013-12-16 14:46 BatkiZs
Persze. nyílván mindenki maga tudja, mennyit és muilyen távon autózik, de önmagában a nagyobb akkumulátor bátran használható, ma már a 3. villamosságis szakit hívtam, mind ezt mondta!

A visszatöltésre kell figyelni, ha az autózási szokások miatt a generátor nem elegendő, akkor néha töltövel kell rásegíteni.
válasz szita721031 (#94) üzenetére
 1 tagnak  tetszik

#94  2013-12-16 14:12 szita721031
Nem tudom ki a szerző de ír nagy hülyeségeket. "Eggyik 55Ah-s sem lessz sokkal kissebb a másiknál." Írjak példákat? A generátor feltölti a nagyobb teljesítményüt az igaz csak mennyi idő alatt?
válasz BatkiZs (#93) üzenetére

#93  2013-12-16 08:27 BatkiZs
A nagyobb akkumulátor előnyiről egy hozzászólás a sok közül, ha esetleg valakinek hasonló kérdésként merülne fel, mert nagyobbat akar, vagy épp azt tud jó áron, stb.:

http://forex.hu/gyik.html

#92  2013-12-15 05:54 dudicukrasztrollface
Elnézést hogy beleszólok innen a partvonalról,az enyém nem dizel,csak érdekességképp akartam ideírni az enyém nemrég makkant meg/aksi/ 10éves volt!Kérdeztem az aksis ürgét hogy amiket veszünk utólag beléjük az miért csak 4-5 évig bírja?Aszongya mert gyárilag tartósabbra tervezik őket,eddigre ugyanis nyugaton egy jármű már rég a bontóban van.!Vazze.De akkor is 10év.Az nem rossz,a technika megvan tehát csak basznak tartósra csinálni amit veszel utána bele,értelemszerűen akkor nem kéne sűrűn újat venned.
 1 tagnak  tetszik

#91  2013-12-15 04:26 szita721031
Az indítóáram 590A
válasz BatkiZs (#86) üzenetére

#90  2013-12-14 08:56 turbobacsi
igen, a generátor nem arra van méretezve
válasz T-Tomi (#89) üzenetére
 2 tagnak  tetszik

#89  2013-12-13 22:25 T-TomiDon Tom
Lassabban tölti fel.
válasz szitu (#88) üzenetére
 1 tagnak  tetszik

#88  2013-12-13 20:51 szitu
És miért?
válasz turbobacsi (#87) üzenetére

#87  2013-12-13 11:42 turbobacsi
nem szokták ajánlani a gyárinál nagyobb kapacitású akksit

#86  2013-12-13 10:13 BatkiZs
276*175*175 mm a mérete, ez pont jó a Fusionba. Olvasgattam a neten és az ott leírtak alapján belemerem rakni a 75Ah 680A-os akksit, annak ellenére, hogy 60Ah 560A van benne gyárilag, ha jól emlékszem...?

#85  2013-12-12 23:20 magaboa csapat fotósa
Szerkesztve:   2013-12-12 23:22

#84  2013-12-12 22:55 BatkiZs
16.500 Ft, azt hiszem ennél jobbat most keresve sem találok...
válasz szita721031 (#83) üzenetére
 1 tagnak  tetszik

#83  2013-12-12 19:47 szita721031
Férjen be a másik helyére! (méretek) Árat nem írtál de ajánlom az akkumlátoroutlet-et Bosch S5 vagy Vatra silver dynamic 12V 61AH 600EN
válasz BatkiZs (#81) üzenetére

#82  2013-12-12 18:49 szevasz
Bosch S3 70A aksit kapott a Fúzió:
http://termek.auchan.hu/alkatresz/auto villamossag/akkumulator-es-kiegeszito/ bosch-s3-akkumulator

Eddig jó..

#81  2013-12-12 07:52 BatkiZs
Nálam is pont ezek a tünetek, vagyis tehát akksicsere érik!
Tegnap baráti alapon kaptam egy nagyon jó árat Jász Akku 75Ah 680A, ez azonban nagyobb teljesítményű, mint a gyári, mit szóltok, lehet ezt nyugodt szívvel használni?

#80  2013-12-11 18:06 szevasz
Áprilisban lesz 7 éves az autó,nekem is eddig a gyári akku volt benne. A gond az volt,hogy indított, de nehezen. Kvázi sokáig kellett indítózni és nagy füstöt termeltem:)
válasz Szaszi (#79) üzenetére

#79  2013-12-11 11:58 Szaszi
Szerkesztve:   2013-12-11 12:01
A Psa 1.4 tdci dizelmotorra nem igaz az, hogy állandóan izzít. Nem kell izzítani csak hidegben.
Nekem sajnos már régóta áll garázsban a kocsi, így csak nagyon ritkán van elindítva. Az akkumulátor még gyári és nem volt cserélve, most 6 éves a kocsi. Ha 3 hónap után elindítom akkor is könnyedén indul, alig lehet észrevenni , hogy már rég óta áll. Két év alatt 3-szor azért feltöltöttem az aksit, hogy ne merüljön le teljesen álltában. Ford silver akkumulátor van benne.
Az igaz, hogy nálam télen is kb 18C fok van a garázsban.
válasz BatkiZs (#78) üzenetére

#78  2013-12-11 07:37 BatkiZs
Garázsban állok (8-12 fok mostanság) és két naponta indítom be, de sokat teker mire elindul! Ezekszerint lehetséges, hogy nekem is egy akksi csere néz ki? Mivel elvileg +5 fok felett nem is izzít!?

Azért írom, hogy elvileg, mert olvasgattam a neten, és megoszlanak a vélemények, néhol azt olvasni, hogy a modern dízelmotor minden indításnál izzít hőmérséklettől függetlenül.

Na most akkor hogy is van ez?

Tény, hogy az izzítójel gyujtáskor nálam nem villan fel, csak nagyon hideg időben (-8-10 fok)...

#77  2013-12-09 18:22 szevasz
Köszi a hasznos válaszokat, úgy néz ki egy aksicsere megoldotta a problémámat. 590-es indítóáram helyett 340-et adott le.Eddig pöc-röff...:)

#76  2013-12-06 08:17 Szaszi
"A ford fusion 1.4 tdci-ben található 1,4 literes dízelmotor a Ford és a PSA autókonszern közös projektje, így a Ford mellett Citroën és Peugeot modellekben is megtalálható. 68 lóerős és 160 Nm-es motor kisautók számára megfelelő és gazdaságos."

De még más tipúsokban is van ez a motor pl. Mazda 2,
válasz szita721031 (#74) üzenetére
 1 tagnak  tetszik

#75  2013-12-04 20:04 szita721031
A könyv azt írja hogy a visszajelző a kombinált műszer biztosítékához tartozik. Az izzítás bizosítéka az izzítógyertyákhoz. (én sem találtam a piktogrammot a kesztyűtartóba pedig a könyv szerint lenni kéne)

#74  2013-12-04 19:58 szita721031
Peugeot motor.


Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
 
péter60 2024-04-07 21:33
 
dzso80 2024-04-07 20:13
 
péter60 2024-04-07 14:48
 
dudicukrasz 2023-12-29 08:18
 
Hpetya 2023-12-24 05:22
 
ferikenyh 2023-12-14 15:31
 
dudicukrasz 2023-12-14 15:14
 
ferikenyh 2023-12-14 14:53
 
dudicukrasz 2023-12-13 18:07
 
dzso80 2023-12-13 17:04

Friss cikkek
 
Alkatrészt keresek
Keres - Kínál
 
 
 
Rádió kód V060206
Az oldal használata
 
Öninditó
Gyors kérdések
 
Elektromos ablak
Gyors kérdések
 
Klíma hiba
Gyors kérdések
 
 
Segítség
Belső tuning
 

Friss hozzászólások
 
mikepapa911  2024-04-02 10:28
 
Rádió kód (1 új)
Az oldal használata
sagrath  2024-03-31 15:21
 
dzso80  2024-03-19 20:59
 
Ateg  2024-03-14 17:21
 
dzso80  2024-02-28 19:48
 
dzso80  2024-02-28 19:05
 
1.4 TDCI rángat (1 új)
Gyors kérdések
Csomesz  2024-01-13 10:06
 
dzso80  2024-01-08 22:46
 
Rádio kód (3 új)
Az oldal használata
dzso80  2024-01-06 16:04
 
Dylan  2023-11-11 18:12

Kedvezmény
 

10-50% kedvezmény új Ford alkatrészek árából
 
 

5% kedvezmény a Romhányi Autó Kft szervíz-számláinak végösszegéből
 
 

25-30% kedvezmény váltózár árából
 
 

20% kedvezmény szélvédőjavítás árából
 
 

10% kedvezmény különböző alkatrészek áraiból
 
 

5-25% kedvezmény szervíz- és alkatrészárakból
 
 

10-15% kedvezmény autószőnyegre, csomagtértálcára, légterelőre
 
 

10% kedvezmény bioetanolos E85 átalakításra
 
 

10-30% kedvezmény chiptuningra, autódiagnosztikára, szervízre
 
 

+5% kedvezmény
 
 

5% kedvezmény
 
 

28-38% kedvezmény
 
 

Tárhelyszolgáltatónk a Webhold

Látogatók