Szavazás

Hirdetőtábla

Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.

Kategóriák

Statisztika
3 927 felhasználó
2 226 cikk
56 kategória
40 485 hozzászólás
15 983 509 letöltés

5 aktív felhasználó
1 095 egyedi látogató
5 458 letöltés
  az elmúlt 24 órában

25 aktív felhasználó
  az elmúlt hónapban

Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
dzso80(> 60 perce)
meszaros(> 60 perce)
lipu(> 60 perce)
pelia(> 60 perce)
Big64(> 60 perce)
ferikenyh(> 60 perce)
kertiati(> 60 perce)
jofo(> 60 perce)
sagrath(> 60 perce)
csscs(> 60 perce)
szita721031(> 60 perce)

Utoljára regisztrált felhasználó
mikepapa911

Ajánlott oldalak

Letöltések

Háromhengeres motorokon dolgozik a Ford
pistiapufőnök  2010-01-27
Szerkesztve: 2010-01-27
"Tovább bővül a turbós Ecoboost benzinmotorok sora, méghozzá egész kis hengerűrtartalmú típusokkal: a 900 és 1200 köbcentis háromhengeresek a legnépszerűbb szívó négyhengereseket váltják a Focusban és a Fiestában."

Ti mit gondoltok a kis turbókról? Szerintetek is erre vezet a jövő?

Hozzászólások

#12  2010-01-31 22:08 HpetyaSzabotőr
Az ám!Olyan a hangja mintha diesel lenne és tényleg termeli a benzint:)Enyém gyárilag 195/50 r15 gumival jött ki.Youtubon van video ahol sportkipufogót tettek rá és valakinek nem tetszik a hangja.Szerintem jó.
válasz magabo (#8) üzenetére

#11  2010-01-31 21:58 magaboa csapat fotósa
Az Octaviáról olvastam hogy lecserélik az 1.6 motort 1.2 turbósra, kevesebbet is eszik meg talán olcsóbb is lesz.

#10  2010-01-29 11:10 Z.Boy
Tudom nekem sem volt vele semmi bajom.robbanékony és takarékos motor,és a futóműve is elég stabil a gyári 155,vagy 165 -ös gumik ellenére.Az üveghangot csak a miénkhez képest írtam. Van 1-2 kollégámnak 1.0,1.3 as Suzukija és semmi bajuk azoknak se'.
Igénytelen jószág-jó értelemben.
válasz turbobacsi (#7) üzenetére

#9  2010-01-28 14:06 Tamy
Az lehet, de 900-as motorra írnak 80-at, és 1,4-es re 135-öt. Egy kicsit nagyobb mint az eddigiek. Elméletben...
válasz pistiapu (#3) üzenetére

#8  2010-01-28 11:50 magaboa csapat fotósa
Hpetyának az van.

#7  2010-01-28 11:07 turbobacsi
az öcsém fabia kombija 3hengeres, 1.25-ös, 75 lóerős: meg van vele elégedve, a hangja se olyan fura: régebben volt nekem 1.0-ás suzuki, 3hengeres, na annak volt ám hangja :-)
válasz Z.Boy (#4) üzenetére

#6  2010-01-28 11:02 Z.Boy
Helyesbítek A skodáé nem turbós. csak 3 hengeres)
Meg olyan fura "üveghangja" van a motornak is...

#5  2010-01-28 10:16 hkarcsii
Ugyan nem vagyok gépészmérnök, de...
A turbós benzinesek előnye, hogy alacsony fordulat és terhelés mellett az azonos méretű szívómotor tulajdonságait hozza (fogyasztás és teljesítmény), magasabb fordulat mellett pedig (főleg azon a fordulaton, amire a turbó optimalizálva van) van benne plusz erő (és plusz fogyasztás). A kisebb motor kisebb mozgóalkatrészeket jelent, stb.

A hátrány: a turbó érzékeny jószág (kenés, stb.)
Sajnos régi igazság, hogy az erő az üzemanyagból jön. Persze a hatékonyságon lehet még mit javítani, erről szólnak ezek a fejlesztések is.

#4  2010-01-28 10:03 Z.Boy
A Skodákban a Fabianal mar bevált módszer.
Igaz sajnos 55LE-az egész de én szerintem nem rossz. Eszik össz-vissz 5,5-6-5 Litert ,és sajnos jobban megy mint a Fusion még 3hengerrel is.
A tarósságát nem ismerem ,de van a melóhelyemen is több céges kocsi és semmi bajuk...
A Fordé sem lesz rosszabb szerintem.

#3  2010-01-27 17:11 pistiapufőnök
80 LE most is van az 1.4-ben, 135 LE pedig a 2 literes Focusok sajátja. Nem lesz több erő, csak kisebb hengerűrtartalom.
válasz Tamy (#1) üzenetére

#2  2010-01-27 15:46 -zoli-
Szerkesztve:   2010-01-27 15:50
Kénytelen minden gyártó kicsi turbós benzinmotort építeni, az emissziós normák miatt.
Nem hinném, hogy ez lenne a jövő. Nem takarékosabb egy kisebb turbós motor, csak a káros anyag kibocsájtása a mérési ciklus szerint alacsonyabb. De hát úgy ritkán használnak egy autót ahogy a mérési ciklus folyik. Nem tudom pontosan de életszerűtlen gyorsítás és sebességek szerint mérnek.

-zoli-

#1  2010-01-27 15:24 Tamy
A mi benzinesünkbe is elkelne olykor egy kis turbónyomás. Ha lesz teszt, szívesen kipróbálnám! Kecsegtető az amit említenek: 80-135 le.
Elkel egy kis erőtartalék, ami a fejlődést mutat, főleg, ha a klímára gondolok...


Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
 
péter60 2024-04-07 21:33
 
dzso80 2024-04-07 20:13
 
péter60 2024-04-07 14:48
 
dudicukrasz 2023-12-29 08:18
 
Hpetya 2023-12-24 05:22
 
ferikenyh 2023-12-14 15:31
 
dudicukrasz 2023-12-14 15:14
 
ferikenyh 2023-12-14 14:53
 
dudicukrasz 2023-12-13 18:07
 
dzso80 2023-12-13 17:04

Friss cikkek
 
Alkatrészt keresek
Keres - Kínál
 
 
 
Rádió kód V060206
Az oldal használata
 
Öninditó
Gyors kérdések
 
Elektromos ablak
Gyors kérdések
 
Klíma hiba
Gyors kérdések
 
 
Segítség
Belső tuning
 

Friss hozzászólások
 
mikepapa911  2024-04-02 10:28
 
Rádió kód (1 új)
Az oldal használata
sagrath  2024-03-31 15:21
 
dzso80  2024-03-19 20:59
 
Ateg  2024-03-14 17:21
 
dzso80  2024-02-28 19:48
 
dzso80  2024-02-28 19:05
 
1.4 TDCI rángat (1 új)
Gyors kérdések
Csomesz  2024-01-13 10:06
 
dzso80  2024-01-08 22:46
 
Rádio kód (3 új)
Az oldal használata
dzso80  2024-01-06 16:04
 
Dylan  2023-11-11 18:12

Kedvezmény
 

10-50% kedvezmény új Ford alkatrészek árából
 
 

5% kedvezmény a Romhányi Autó Kft szervíz-számláinak végösszegéből
 
 

25-30% kedvezmény váltózár árából
 
 

20% kedvezmény szélvédőjavítás árából
 
 

10% kedvezmény különböző alkatrészek áraiból
 
 

5-25% kedvezmény szervíz- és alkatrészárakból
 
 

10-15% kedvezmény autószőnyegre, csomagtértálcára, légterelőre
 
 

10% kedvezmény bioetanolos E85 átalakításra
 
 

10-30% kedvezmény chiptuningra, autódiagnosztikára, szervízre
 
 

+5% kedvezmény
 
 

5% kedvezmény
 
 

28-38% kedvezmény
 
 

Tárhelyszolgáltatónk a Webhold

Látogatók