Szavazás

Hirdetőtábla

Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.

Kategóriák

Statisztika
3 203 felhasználó
2 143 cikk
56 kategória
39 422 hozzászólás
10 374 685 letöltés

14 aktív felhasználó
876 egyedi látogató
3 156 letöltés
  az elmúlt 24 órában

100 aktív felhasználó
  az elmúlt hónapban

Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
Fittikém(49 perce)
dzso80(> 60 perce)
SZILIS(> 60 perce)
Priest(> 60 perce)
kboross(> 60 perce)
szlevi(> 60 perce)
kiscsipas(> 60 perce)
Dea (> 60 perce)
Rumike(> 60 perce)
Tibi498(> 60 perce)
rakman(> 60 perce)

Utoljára regisztrált felhasználó
Benő

Ajánlott oldalak

Letöltések

Ford Terjéki Jászberény
TomRider  2006-07-13
Írtátok, hogy nem reklámból figyeltetek fel a Fusion-ra. Mi sem. Apu akar autót venni, én megnéztem a Suzuki Benkőnél a gépeket és lehetőségeket, és mivel van céges kedvezmény ezt preferáltam. Aztán megnézte ő is, majd a Skoda Fabia-t, aztán "na nézzünk be a Fordhoz" kerültünk a Terjékihez Berényben. Meglátni és megszeretni. Ez történt. Pénteken kipróbáltuk az 1.4 TDI-t, szombaton megrendeltük. Hurrá! Az értékesítő azt mondta, van az országban illetve raktáron moondust silver fresh, 1.4 benzines. Rendicsek. Szerinte 1-2 hét, de azért az előszerződésre 3-4 hetet ír.

Eltelik 3 hét, azt mondja pénteken, h köv. héten hétfőn érkezik a szalonba. Hétfőn érdeklődünk, megdöbbenésünkre azt a kijelentést teszi, h az autó sérülten érkezett, és ő nem vette át. Eszébe nem jutott neki megkérdezni, h mi lenne ha kijavíttatná a hibát, átvennénk-e? Nos inkább azt mondta, h az előre megrendelt gyártásúakból fog egyet lekötni. Ez kb. 2 azaz kettő hét. Ő majd folyamatosan figyeli az adatbázist és szól, amikor legyártották.

Nekem már itt eldurrant az agyam. Megkerestem a Ford honlapon a kommunikációs igazgató emiljét, és kérdéseket tettem fel. Másnap reggel már válasz is volt rá, sőt a levelet továbbította az ügyfélszolgálat vezetőjéhez, illetve a kereskedésbe. Sejthetitek mennyire meglepődött a srác. Jön a tela tőle, h ne levelezzünk már a vezetésen keresztül, mert az nem igazán jó pont neki. Kegyetlenül leteremtettem. Köpni nyelni nem tudott. Elsődlegesen azt nehezményeztem, h nem képes a fejleményekről beszámolni. Nincs tájékoztatás. Az a véleményem, h nem is volt semmiféle autó, csak beetetés volt az egész. Én fizetek 1 szolgáltatásért, ami nagyon gyatra. Szóval elnézést kért, és azt ígérte két hét, meglesz a verda. A magyarázat az volt, h a gyárban szerelik az új tranzit gyártósorát, ezért csúszik a gyártás. Mi a fene köze van a két gyártósornak egymáshoz? Számomra rejtély.

Telnek múlnak a hetek. Kitaláltam, h szétnézek mi a helyzet máshol. Bementem a Petrányihoz a Kerepesi útra. Kiderül, a cég ráált a dízel változatra, mert tavaly abból adtak el többet. A gáz csak az, h idén mégis csak a benzines a kelendőbb. Ezért némi gyártási nehézség adódott. Aztán kiderül, h van 1 jeans színű autó a vámterületen, 2.987.000 HUF-ért elvihető cirka 3 héten belül. Na gondoltam a 100.000 HUF előlegnek annyi, de legalább lesz kocsi. Sajnos apunak nem jött be szín, ezért nem lett megrendelve. Azt viszont sikerült kiderítenem, hogy a gyártási hónapokat betűvel jelölik, mint pld. január=A ... június=F.

Tehát megtudtam, a mi autónk F-es. Júniusi. Na de más problémám volt. Nem értettem hogyan jött ki az ár a Petrányinál. Azzal indított, h -450.000 HUF központi kedvezmény, plusz az üzembehelyezésnél -20.000 HUF. Namost. A Terjéki-nél leperkáltunk 100.000 HUF előleget, 150.000 HUF a beszámított 20 éves Ford, és még nekünk kell vinnünk 2.925.000 HUF-ot. Értitek? Kell a régi verda, adtunk előleget, aztán össz-vissz 60.000 HUF-al kevesebb az ár.

Újabb emil. Tényleg létezik a 450.000 HUF központi kedvezmény, ami fordítható extrákra, kp kedvezményre, v. magasabb használt kocsi kedvezményre. Akkor h is van ez? Kezdtem megint ideges lenni. A kereskedő srác egy mukkot nem szólt erről. Mármint a Terjéki-nél. Osztottunk szoroztunk, míg végül tényleg kijött a 450.000 HUF. Na akkor kicsit megnyugodtunk.

Következő magyarázat a késésre: az olasz piac akkora mennyiséget rendelt, h a közép kelet európai régiót parkoló pályára tették. Az agyvizünk megint kezdett emelkedni. Akkor megint megkerestük a srácot, és megkérdeztük: ti tényleg ennyire primitívnek nézitek az ügyfeleket? Nem hisszük el, h ti nem tudtatok május közepén a várható csúszásokról. Azt állította nem tudtak róla. Szerintem meg igen. Megint csak az fáj, h nem hívott, nem értesített, megvárta amíg megtudunk vmit, és mi keressük meg. Most már nyeregben éreztük magunkat: akkor szépen kérünk alufelnit a kocsira. Hát jó, valszeg megoldható - volt a válasz. Aztán megint múltak a hetek, és megtaláltam a fórumot. Ekkor mondtam apunak: most lemegyünk és falra szegezzük a csókát.

Megijedt a srác, amikor meglátott bennünket. Szóval röviden: Fogalma sincs mikor lesz autó. Ok. Akkor most már riasztó is legyen az autóban. Szóval élből már volt egy ajándék vonóhorog, aztán abban maradtunk, h van riasztó is, és a fair play-ből adódóan, azt mondtuk neki, hogyha augusztus 15-ig nics átadás akkor rajta lesz az alufelni is. Hát itt tartunk.

Erre varrjatok gombot! :-(

Hozzászólások

#28  2007-11-24 22:43 Tamy
Mi fruzsink szalonautó volt, de nem volt "lelakva". Ott állt előttünk a 'nekem már van gazdám' felirattal, és vigyorgó kerekfejű pofával, és 6 hétig csodáltuk, hogy milyen szép,
és milyen sokan üldögélnek benne, milyen szép!!!
A párom fogott le egyszer-párszor, mikor egy óvodai csoportnak megfelelő gyerekcsapat ugrált a hátsó ülésen, meg a küszöbön!!
Az értékesítőnk egy nagyon frankó csávó volt, de csak volt, mert nem bírta a sok fiatal ficsúr
b...tatását. A hiteles csaj viszont kritikán aluli, miatta dobtak vissza a hitelen, pedig még
várták is a papírt az ismerősök, hogy gyorsabb legyen az átvétel. Miután visszajött a papír a banktól, gyorsan 'felmondott'!! Nem találjuk azóta sem, pedig szivesen megköszönném ....... !!Remélem csuklik! A casco miatt majdnem elvette a bank az autót, pedig 1 évig nem is kellett volna fizetnem, hát nem is kell, kijártuk! Szervízkönyvem még mindíg nincs, pedig lassan 1 éves a kocsi. Azt hiszi a hovány hogy oda viszem szervízbe, pedig lóf....t ! Az új mostmár kapcsolattartó ficsúr nem tudja még, de hétfőn feladom az elégedetlenségi kérdőívet!
Szerintem nem köszönik meg! A kocsival nincs semmi baj, sőt! De a hozzáállást inkább nem mondom tovább, mert szétrágom a billentyűket!

#27  2007-11-24 20:01 Joebácsialkatrészbótos
Szerkesztve:   2007-11-24 20:02
Hozzátok képest én villámként kaptam meg az autót... Igaz aznap rakták le a telepen. Egy idősebb faszi összepakoltatta magának, majd nem kapta meg egyik banknál sem a hitelt (cumi mindkét részről), így ott árválkodott, éshát megteccett. Nem kicsit.. Hétfőn bementem, 1 hét +1 nap, és átvettem...

Hogy utánna voltak problémáim mind a szervízzel, mind a kereskedősráccal, az már más tészta..

(A helyszín: Ford Vagép Nyíregyháza)

#26  2007-11-17 18:44 pori
Szerencsére az általam kiválasztott tipus volt a vámraktárba.Nekem attól a perctöl kezdve,hogy beléptem a szalonba 2,5-3 hét volt az átadás napjáig.
Ez a nap 2007.09.27 volt amikor átvettem.

#25  2007-11-17 11:37 bitovi
Szerkesztve:   2007-11-24 19:32
Sziasztok!

Hát most már Én is kétkedem!
1 hete lett megrendelve Ford Fusion 1.4 benzines, azt mondták 1-2 héten belül meglesz.
Felhívtam a kereskedést, mondom bizton megérkezett a kocsi. A párommal át szerettünk volna menni megnézni, mivel már nagyon várjuk! Ez lenne az első vadiúj kocsink, s az ember már be van sózva. Éppen a tulaj vette fel a telcsit, elmondtam neki a problémámat, hát mit ne mondjak eléggé elutasító volt mondván sok a dolga!
Remélem a továbbiakban nem ez lesz a jellemző!
Az értékesítőröl annyit, hogy nagyon rendes és segítőkész. Ő is kellett hozzá, hogy megvegyük. Csak hát meg van kötve a keze és a mai napon éppen nem dolgozott, "így talán sosem derült volna ki, hogy dolgoznak ott bunkó emberek is, ráadásul a főnök".
Az ember azt gondolta, hogy amilyen a főnök, olyan a beosztott, sajna ez nem igaz náluk.
Előleg leperkálva, a bank a pénzt átutalta, mivel nem volt nekik raktáron, a Ford Vagép-től hozzák. A Ford Vagép-hez megérkezett a pénz, minden mást átküldtek, csak a kocsi nem érkezett még meg tőlük!
Hát ez érdekes!

Remélem még a két hetes határidő tarható, mert nagyon morcos leszek!

Újabb fejlemény! (2007.11.19.)
1: Mivel vonóhorgot is kértem rá, 1 hét múlva érkezik meg?! Mivel gyári beszállítóval állnak szerződésben. Kérdezem Én? Honnan szállítják? Amerikából?
2.Mivel a Lagermax-al vannak szerződésben, mint szállító, állítólag 1-1,5 hét alatt tudják áthozni Nyíregyházáról. Milyen világban élünk?
Ráadásul már a saját tulajdonom az autó.
Most már biztos, hogy a 2 hét nem tartható, sőt most már kételkedem a 3 hétben is, mivel csak jövő hét vége felé ígérték az átadást.
Remélem mindezek ellenére a kocsiban nem fogok csalódni!

2007.11.24.

Végre megérkezett az autó, amit szemrevételeztünk, s egyre jobban tetszik.
Sajnos az értékesítési tanácsadóm nem mondhatott el részleteket, többek között azt sem, hogy a velük szerződésben álló szállító cég, majdnem 1 hétre szállította le nekik az autót! Mivel részleteket nem közölhetnek ennek kapcsán, így részéről maradt a magyarázkodás és az ígérgetés.
Személyében egy fiatal korrekt, lelkes tanácsadót ismertem meg, aki pár nap alatt elintézett mindent, úgyhogy jövő hét szerdán már át is vehetjük a Fruzsit!
Amint meg lessz, azonnal rakok fel képeket a tagnévsorban.
Mindenkinek ilyan tanácsadót kívánok!

#24  2006-07-19 18:48 pistiapufőnök
A levélcímhez tartozó szolgáltatód spamlistára került. Küldd máshonnan a levelet. Ha nincs más, regisztrálj egy freemailt vagy citromailt!

#23  2006-07-19 18:40 TomRider
pistiapu!

van fejlemény, de nem tudom elküldeni a levelet. :-(
"551 Mail from your IP address is currently blocked based on RBL listing"
ez a hibaüzenet. van ötleted


#22  2006-07-17 21:05 TomRider
Ne hülyéskedj Matteo!
Nem haragszom Rád, Te nagyon is segítőkész vagy, és köszönöm amit eddig is tettél! :-)))
Viszont ez a kereskedés.... No comment.

#21  2006-07-17 19:59 Matteo
Ez úton is ne haragudj TomRider, hogy ma nem sikerült zöldágra vergődni az ügyben. Holnap remélem már meg tudom nézetni a dolgot.

#20  2006-07-17 18:31 TomRider
pistiapu!

Dobj 1 mailt, és elmesélem mi történt ma. Egyszóval döbbenet.

#19  2006-07-17 11:10 TomRider
manana@monornet.hu, (30) 5686 223

#18  2006-07-17 11:05 Matteo
Adj légyszi email címet vagy telszámot és megbeszéljük.


#17  2006-07-17 10:55 TomRider
OK. Abban tudsz-e segíteni, h mikor kerül gyártásba a megrendelt autó?

#16  2006-07-17 10:51 Matteo
A státuszom lényegtelen, az a fontos, hogy próbálok segíteni az itt-ott felmerülő kérdésekben. Mert ez (is) a dolgom.

#15  2006-07-15 15:34 TomRider
Pistiapu!

OK. Számolom a napokat. :-))))

Szid!

Na ja. Nem is a várakozás a gond annyira, hanem a Ford hozzáállása.

#14  2006-07-15 13:04 Szid
Mindenki maga dönti el, hogy érdemes e várni, tudvalevőleg, viszonylag hosszabb ideig, erre a kíváló kocsira.
Jómagam két hónapot vártam rá.
Örülök, mert bőven kárpótól (szidink) a várakozásért.

#13  2006-07-15 10:56 pistiapufőnök
Nem top secret, csak éppen én sem örülnék feltétlenül, ha egy hasonló helyzetben kiadnának. Persze lehet, hogy eltúlzom a dolgot. Hétfőig már csak kettőt kell aludni. ;-)

#12  2006-07-15 10:47 TomRider
Ez vmi top secret dolog? ;-)

#11  2006-07-15 09:09 pistiapufőnök
Türelem!
Hétvége van, ilyenkor nem dolgozik, ami érthető is.
Az igazság az, hogy nem hiszem, hogy van jogom felfedni a kilétét. Hétfőn visszatér, majd ő eldönti, hogy mit válaszol a kérdésedre.

#10  2006-07-15 07:52 TomRider
pisziapu!

Egyelőre matteo nem válaszol, Ő milyen szerepkörben van a Fordnál, és hogyan tud segíteni???

#9  2006-07-14 22:31 pistiapufőnök
Jelentem Matteoval sikerült felvennem a kapcsolatot, és benne egy nagyon segítőkész embert ismerhettem meg. Több ilyen kellene a Fordhoz!

#8  2006-07-14 21:52 TomRider
Úgy értem mi a státuszod...

#7  2006-07-14 21:51 TomRider
Matteo!
Bocsánat, tényleg nem olvastam végig a fórumot. ;-) Szóval Te milyen kapcsolatban vagy a Forddal?

#6  2006-07-14 12:57 Matteo
Küldtem mailt.

#5  2006-07-14 11:42 pistiapufőnök
Matteo!

Van rá remény, hogy ha tőled kérdezem meg, hogy mikor lett megrendelve, illetve mikor kerül gyártásba a kocsim, akkor adsz rá választ? Nincs kedvem nekem is fél órát telefonálni.
Adj egy kontaktot a fusionklub@uw.hu címre légy olyan kedves!

Ezzel szerezhetne a Ford egy jó pontot a szememben, és szerintem mások szemében is.

Köszönöm!

#4  2006-07-14 09:50 Matteo
Importőr stb.
Nekünk is iszonyatosan kellemetlen és nem tehetünk róla sem ellene... Kvázi vis major, ami nyilván nem érdekli a vásárlót.

#3  2006-07-13 23:18 pistiapufőnök
Matteo!

De az ajtót rátok lehet törni. [viccel]
Ha már így benne vagyunk: mi is a dolga tulajdonképpen annak az Árpád fejedelem úti helynek?

#2  2006-07-13 23:03 Matteo
1. nem, tényleg nem tudhatta az értékesítő előre
2. valóban a tájékoztatás finoman szólva hiányos...
3. az Árpád fejeldelm útra felesleges bejönni, nincs személyes ügyfélszolgálat ;)

#1  2006-07-13 21:13 pistiapufőnök
Én még egy hétig türelmes vagyok, utána meglátogatom a kereskedőmet élőben, mert újabban az e-maileimre nem szeret válaszolni, és meglátom mit reagál. Lehet, hogy ezen felbuzdulva teszek egy látogatást az Árpád fejedelem úton is...


Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
 
Volán Peti 2019-11-09 07:24
 
koloszarattila 2019-11-07 21:01
 
dzso80 2019-11-07 16:12
 
andris77 2019-11-05 15:36
 
zsolti bá' 2019-11-01 13:46
 
Joebácsi 2019-10-31 07:03
 
Volán Peti 2019-10-29 20:08
 
zsolti bá' 2019-10-27 18:24
 
dzso80 2019-10-27 16:11
 
zsolti bá' 2019-10-27 16:03

Friss cikkek
 
 
 
 
 
Hifi
HiFi
 
Keres-Kínál
Keres - Kínál
 
 
 
levegő beömlőcső
Keres - Kínál
 
Ülésfűtés.
Gyors kérdések

Friss hozzászólások
 
szlevi  2019-11-15 11:19
 
Hütőrács. (1 új)
Keres - Kínál
RRR.fusion  2019-11-14 15:07
 
Ülésfűtés. (3 új)
Gyors kérdések
Papesz  2019-11-11 22:47
 
Kismakkos  2019-11-11 02:37
 
Suci  2019-11-10 20:45
 
Jozy83  2019-11-09 15:08
 
dzso80  2019-11-08 19:51
 
dzso80  2019-11-07 22:28
 
dzso80  2019-11-07 16:07
 
Keres-Kínál (2 új)
Keres - Kínál
Jikolp123  2019-10-29 14:31

Kedvezmény
 

10-50% kedvezmény új Ford alkatrészek árából
 
 

5% kedvezmény a Romhányi Autó Kft szervíz-számláinak végösszegéből
 
 

25-30% kedvezmény váltózár árából
 
 

20% kedvezmény szélvédőjavítás árából
 
 

10% kedvezmény különböző alkatrészek áraiból
 
 

5-25% kedvezmény szervíz- és alkatrészárakból
 
 

10-15% kedvezmény autószőnyegre, csomagtértálcára, légterelőre
 
 

10% kedvezmény bioetanolos E85 átalakításra
 
 

10-30% kedvezmény chiptuningra, autódiagnosztikára, szervízre
 
 

+5% kedvezmény
 
 

5% kedvezmény
 
 

28-38% kedvezmény
 
 

Tárhelyszolgáltatónk a Webhold

Látogatók