Szavazás

Hirdetőtábla

Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.

Kategóriák

Statisztika
3 923 felhasználó
2 226 cikk
56 kategória
40 476 hozzászólás
15 888 084 letöltés

4 aktív felhasználó
778 egyedi látogató
1 873 letöltés
  az elmúlt 24 órában

31 aktív felhasználó
  az elmúlt hónapban

Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
BIGBANDI77(21 perce)
dzso80(> 60 perce)
kertiati(> 60 perce)
nagyisti8(> 60 perce)
ferikenyh(> 60 perce)
jofo(> 60 perce)
zsigukat@gmail.(> 60 perce)
Ateg(> 60 perce)
Benedek123(> 60 perce)
ndvid(> 60 perce)
Vivi08(> 60 perce)

Utoljára regisztrált felhasználó
nagyisti8

Ajánlott oldalak

Letöltések

Porlasztócsúcs hiba
Öregtom  2014-04-10
Szerkesztve: 2014-04-10
Sziasztok,

ez is bekövetkezett. Hidegen rángat a motor, gázadáskor kopog. Szét van szede, a 4 porlasztócsúcs cseréjét javasolják 55.000Ft-db-ért. Nem szívesen fizetném ki, a kérdés hogy tudtok-e valahol megbízhatót olcsóbban, érdemes-e ezzel kísérletezni?

Üdv.

Tamás

Hozzászólások

#8  2019-08-07 14:26 RRR.fusion
Szerkesztve:   2019-08-07 14:30
Sziasztok!

Fusion 2008, 1.4 TDCi 245.000 futott kilométerrel (a kocsi hosszú távokra van használva, napi szinten) (havi 3300 km-t megteszek vele)

Mi már túl vagyunk (nagy nehezen sikerült, de ez hosszú story) a porlasztócsúcsok felújításán, mind a 4-et kellett felújítani 60.000,- Ft/db és mind a 4 izzító gyertyát cserélni, aminek 8.000,- Ft/db.

Hibát észlelni lehetett: hideg indításkor rángatta az egész autót, kompletten a motorblokkot, elment akkor a hűtőfolyadék is, ami még akkor pótolva lett-szivárgásnak nincs jele nyoma, dadogott a kocsi alapjáraton, majdnem hogy le le állt már, fordulatszám mérő mutató ingadozott / / tartomány közt ... ha gázt adtam akkor csörgött csattogott, mint egy rossz traktor olyan volt a hangja. Közben a fogaskerekű! -es hiba jelzett vissza. Végül be lett vontatva szervízbe ahol meg lett állapítva és a hibakód is mutatta, hogy a porlasztó csúcsok és az izzító gyertyáknak gatya.

A szervizet senkinek NEM ajánlom, ami a Bp. 18. kerület Lakatos úton (a gyártelepen belül), név szerint a Racingbörze KFT. Autószervizről van szó.
---legyen annyi elég, hogy 3 hét várakozás, hetekig tartó idegeskedés, majd fenyegetőzés után a kocsimat kultúráltan normálisan második alkalomra MEG TUDTÁK CSINÁLNI.

A kocsi most már jó, reggeli hang szép, menet közben nincs rángatás dadogás, viszont marad egy elektronikai hiba, ami miatt rendszeresen eléggé sűrűn szervíz módba teszi a kocsit a komputer.

Végösszeg: 270.000,- Ft. (számlával - 6 hónap garancia)

A porlasztók cseréjét nem ajánlották, mert borzasztóan költséges lenne darabjának a cseréje... és bontottan nem is akartam meg nem is lett volna értelme egy hasonlóan 10-11 éves Fusion kiszedett porlasztónak...


#7  2014-04-14 12:14 Öregtom
Szerkesztve:   2014-04-14 12:15
Tudomásom szerint a rossz minőségű üzemanyag odab*** neki. De nálam elvileg nem lehet ilyen probléma, sosem kannáztam, ÖMV kúton tankoltam, és nem szoktam kitaposni az autó lelkét. Én a rövid (6-8km) városi utakra tippelek. Keresem az okokat és gondlkodom az autócserén, már csak azért is mert lényegesen kevesebbet megyek mint amikor megvettem az autót.
válasz szita721031 (#5) üzenetére
 1 tagnak  tetszik

#6  2014-04-14 12:11 Öregtom
Ez most komoly? Én nem gondoltam hogy ez ennyire típushiba, azt meg pláne hogy ennyibe kerül.
válasz Volán Peti (#4) üzenetére

#5  2014-04-13 20:40 szita721031
Árulja el valaki hogy mitől ég el a porlasztócsúcs. Szar anyag vagy szar üzemanyag?

#4  2014-04-13 13:05 Volán Peti
Szerkesztve:   2014-04-13 13:19
Mielőtt új kocsit vásároltam, olvastam neten bőven. Mondeo és Focus klub(de főleg a mondisban) lehetett olyan rémtörténeteket olvasni, hogy 90-100.000 kilométer környékén porlasztócsúcsos lett a 2-3 éves autó.
 1 tagnak  tetszik

#3  2014-04-12 16:42 Öregtom
Szerkesztve:   2014-04-12 16:45
Igazad van, bocsi! Egyszer begépeltem mindent precízen, valahogy elszállt, másodjára meg kimaradt.
Szóval egy 2006/08 TDCI motor, 95.000km-rel.
A csúcsok jelenleg dizel szakszervizben tartózkodnak ( az autóval együtt) és ránézésre is égettek, viszont a műszeres vizsgálat jónak mutatja.
válasz atesz155 (#1) üzenetére

#2  2014-04-12 08:12 brigi
Jó kérdések, reméljük kapunk rá választ.
Kb. 3 éve néztem az árát, akkoriban nekem a legjobb ajánlat a 75ezer/db volt, sajnos ha tényleg ez a baja, akkor tényleg nagyon sokba fog fájni

#1  2014-04-11 17:52 atesz155
Az szép. Mennyi van benne, milyen motor, stb stb?
Biztosan a csúcsok a rosszak?!
Ezek is hasznos infók lehetnének...


Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
 
dudicukrasz 2023-12-29 08:18
 
Hpetya 2023-12-24 05:22
 
ferikenyh 2023-12-14 15:31
 
dudicukrasz 2023-12-14 15:14
 
ferikenyh 2023-12-14 14:53
 
dudicukrasz 2023-12-13 18:07
 
dzso80 2023-12-13 17:04
 
dudicukrasz 2023-12-13 16:50
 
dzso80 2023-12-13 12:18
 
dudicukrasz 2023-12-13 10:47

Friss cikkek
 
Alkatrészt keresek
Keres - Kínál
 
 
 
Rádió kód V060206
Az oldal használata
 
Öninditó
Gyors kérdések
 
Elektromos ablak
Gyors kérdések
 
Klíma hiba
Gyors kérdések
 
 
Segítség
Belső tuning
 

Friss hozzászólások
 
dzso80  2024-03-18 22:07
 
Ateg  2024-03-14 17:21
 
dzso80  2024-03-13 20:30
 
dzso80  2024-02-28 19:48
 
dzso80  2024-02-28 19:05
 
1.4 TDCI rángat (1 új)
Gyors kérdések
Csomesz  2024-01-13 10:06
 
dzso80  2024-01-08 22:46
 
Rádio kód (3 új)
Az oldal használata
dzso80  2024-01-06 16:04
 
Dylan  2023-11-11 18:12
 
Bakker24  2023-10-27 21:56

Kedvezmény
 

10-50% kedvezmény új Ford alkatrészek árából
 
 

5% kedvezmény a Romhányi Autó Kft szervíz-számláinak végösszegéből
 
 

25-30% kedvezmény váltózár árából
 
 

20% kedvezmény szélvédőjavítás árából
 
 

10% kedvezmény különböző alkatrészek áraiból
 
 

5-25% kedvezmény szervíz- és alkatrészárakból
 
 

10-15% kedvezmény autószőnyegre, csomagtértálcára, légterelőre
 
 

10% kedvezmény bioetanolos E85 átalakításra
 
 

10-30% kedvezmény chiptuningra, autódiagnosztikára, szervízre
 
 

+5% kedvezmény
 
 

5% kedvezmény
 
 

28-38% kedvezmény
 
 

Tárhelyszolgáltatónk a Webhold

Látogatók