Szavazás

Hirdetőtábla

Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.

Kategóriák

Statisztika
3 152 felhasználó
2 130 cikk
56 kategória
39 286 hozzászólás
10 049 223 letöltés

11 aktív felhasználó
829 egyedi látogató
3 038 letöltés
  az elmúlt 24 órában

86 aktív felhasználó
  az elmúlt hónapban

Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
Fari76(24 perce)
zsolti bá'(> 60 perce)
dzso80(> 60 perce)
otibá(> 60 perce)
áki(> 60 perce)
SZILIS(> 60 perce)
Szerda(> 60 perce)
szlevi(> 60 perce)
Priest(> 60 perce)
NDave(> 60 perce)
Rumike(> 60 perce)

Utoljára regisztrált felhasználó
Tibcsi78

Ajánlott oldalak

Letöltések

Porlasztócsúcs hiba
Öregtom  2014-04-10
Szerkesztve: 2014-04-10
Sziasztok,

ez is bekövetkezett. Hidegen rángat a motor, gázadáskor kopog. Szét van szede, a 4 porlasztócsúcs cseréjét javasolják 55.000Ft-db-ért. Nem szívesen fizetném ki, a kérdés hogy tudtok-e valahol megbízhatót olcsóbban, érdemes-e ezzel kísérletezni?

Üdv.

Tamás

Hozzászólások

#8  2019-08-07 14:26 RRR.fusion
Szerkesztve:   2019-08-07 14:30
Sziasztok!

Fusion 2008, 1.4 TDCi 245.000 futott kilométerrel (a kocsi hosszú távokra van használva, napi szinten) (havi 3300 km-t megteszek vele)

Mi már túl vagyunk (nagy nehezen sikerült, de ez hosszú story) a porlasztócsúcsok felújításán, mind a 4-et kellett felújítani 60.000,- Ft/db és mind a 4 izzító gyertyát cserélni, aminek 8.000,- Ft/db.

Hibát észlelni lehetett: hideg indításkor rángatta az egész autót, kompletten a motorblokkot, elment akkor a hűtőfolyadék is, ami még akkor pótolva lett-szivárgásnak nincs jele nyoma, dadogott a kocsi alapjáraton, majdnem hogy le le állt már, fordulatszám mérő mutató ingadozott / / tartomány közt ... ha gázt adtam akkor csörgött csattogott, mint egy rossz traktor olyan volt a hangja. Közben a fogaskerekű! -es hiba jelzett vissza. Végül be lett vontatva szervízbe ahol meg lett állapítva és a hibakód is mutatta, hogy a porlasztó csúcsok és az izzító gyertyáknak gatya.

A szervizet senkinek NEM ajánlom, ami a Bp. 18. kerület Lakatos úton (a gyártelepen belül), név szerint a Racingbörze KFT. Autószervizről van szó.
---legyen annyi elég, hogy 3 hét várakozás, hetekig tartó idegeskedés, majd fenyegetőzés után a kocsimat kultúráltan normálisan második alkalomra MEG TUDTÁK CSINÁLNI.

A kocsi most már jó, reggeli hang szép, menet közben nincs rángatás dadogás, viszont marad egy elektronikai hiba, ami miatt rendszeresen eléggé sűrűn szervíz módba teszi a kocsit a komputer.

Végösszeg: 270.000,- Ft. (számlával - 6 hónap garancia)

A porlasztók cseréjét nem ajánlották, mert borzasztóan költséges lenne darabjának a cseréje... és bontottan nem is akartam meg nem is lett volna értelme egy hasonlóan 10-11 éves Fusion kiszedett porlasztónak...


#7  2014-04-14 12:14 Öregtom
Szerkesztve:   2014-04-14 12:15
Tudomásom szerint a rossz minőségű üzemanyag odab*** neki. De nálam elvileg nem lehet ilyen probléma, sosem kannáztam, ÖMV kúton tankoltam, és nem szoktam kitaposni az autó lelkét. Én a rövid (6-8km) városi utakra tippelek. Keresem az okokat és gondlkodom az autócserén, már csak azért is mert lényegesen kevesebbet megyek mint amikor megvettem az autót.
válasz szita721031 (#5) üzenetére
 1 tagnak  tetszik

#6  2014-04-14 12:11 Öregtom
Ez most komoly? Én nem gondoltam hogy ez ennyire típushiba, azt meg pláne hogy ennyibe kerül.
válasz Volán Peti (#4) üzenetére

#5  2014-04-13 20:40 szita721031
Árulja el valaki hogy mitől ég el a porlasztócsúcs. Szar anyag vagy szar üzemanyag?

#4  2014-04-13 13:05 Volán Peti
Szerkesztve:   2014-04-13 13:19
Mielőtt új kocsit vásároltam, olvastam neten bőven. Mondeo és Focus klub(de főleg a mondisban) lehetett olyan rémtörténeteket olvasni, hogy 90-100.000 kilométer környékén porlasztócsúcsos lett a 2-3 éves autó.
 1 tagnak  tetszik

#3  2014-04-12 16:42 Öregtom
Szerkesztve:   2014-04-12 16:45
Igazad van, bocsi! Egyszer begépeltem mindent precízen, valahogy elszállt, másodjára meg kimaradt.
Szóval egy 2006/08 TDCI motor, 95.000km-rel.
A csúcsok jelenleg dizel szakszervizben tartózkodnak ( az autóval együtt) és ránézésre is égettek, viszont a műszeres vizsgálat jónak mutatja.
válasz atesz155 (#1) üzenetére

#2  2014-04-12 08:12 brigi
Jó kérdések, reméljük kapunk rá választ.
Kb. 3 éve néztem az árát, akkoriban nekem a legjobb ajánlat a 75ezer/db volt, sajnos ha tényleg ez a baja, akkor tényleg nagyon sokba fog fájni

#1  2014-04-11 17:52 atesz155
Az szép. Mennyi van benne, milyen motor, stb stb?
Biztosan a csúcsok a rosszak?!
Ezek is hasznos infók lehetnének...


Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
 
Szerda 2019-08-21 08:38
 
szita721031 2019-08-19 21:58
 
zsolti bá' 2019-08-19 19:47
 
szita721031 2019-08-18 21:15
 
Volán Peti 2019-08-18 10:25
 
zsolti bá' 2019-08-17 21:42
 
zsolti bá' 2019-08-17 21:30
 
Volán Peti 2019-08-17 14:15
 
Szerda 2019-08-17 13:37
 
dzso80 2019-08-16 21:57

Friss cikkek
 
Rugótörés történet
Gyors kérdések
 
FUSION spoiler
Külső tuning
 
 
 
 
komfort egység hiba
Trükkös hibák
 
 
1,4TDCI injektor hiba?
Kár, elhárítás
 
 

Friss hozzászólások
 
Plusz 5% kedvezmény a Cromaxnál (2 új)
Kedvezmények klubtagoknak
zsolti bá'  2019-08-21 21:49
 
otibá  2019-08-21 19:13
 
dzso80  2019-08-16 21:53
 
Könyöktámasz (1 új)
Könyöktámaszok
RRR.fusion  2019-08-09 14:48
 
RRR.fusion  2019-08-07 14:26
 
Koon  2019-08-06 16:05
 
Baxi  2019-07-31 12:23
 
jules  2019-07-30 22:18
 
szita721031  2019-07-30 21:06
 
Fusion Style (1 új)
Keres - Kínál
Dinocsirke  2019-07-16 19:54

Kedvezmény
 

10-50% kedvezmény új Ford alkatrészek árából
 
 

5% kedvezmény a Romhányi Autó Kft szervíz-számláinak végösszegéből
 
 

25-30% kedvezmény váltózár árából
 
 

20% kedvezmény szélvédőjavítás árából
 
 

10% kedvezmény különböző alkatrészek áraiból
 
 

5-25% kedvezmény szervíz- és alkatrészárakból
 
 

10-15% kedvezmény autószőnyegre, csomagtértálcára, légterelőre
 
 

10% kedvezmény bioetanolos E85 átalakításra
 
 

10-30% kedvezmény chiptuningra, autódiagnosztikára, szervízre
 
 

+5% kedvezmény
 
 

5% kedvezmény
 
 

28-38% kedvezmény
 
 

Tárhelyszolgáltatónk a Webhold

Látogatók