Szavazás

Hirdetőtábla

Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.

Kategóriák

Statisztika
3 073 felhasználó
2 115 cikk
56 kategória
39 114 hozzászólás
9 491 590 letöltés

16 aktív felhasználó
889 egyedi látogató
3 597 letöltés
  az elmúlt 24 órában

84 aktív felhasználó
  az elmúlt hónapban

Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
aalmaa(> 60 perce)
sutika(> 60 perce)
Fordur(> 60 perce)
Fari76(> 60 perce)
tozso72(> 60 perce)
hmarcel0612(> 60 perce)
Priest(> 60 perce)
Tibi498(> 60 perce)
dzso80(> 60 perce)
Driver(> 60 perce)
rakman(> 60 perce)

Utoljára regisztrált felhasználó
yozsika75

Ajánlott oldalak

Letöltések

Akkumlátor csere
Csaboapo  2015-10-24
Lassan-lassan 7 éves lesz a benzines Ford Fusion kocsim. Akkut még nem cseréltem. Gondolom, jó lenne kihasználni a Forensis őszi akcióját. http://www.forensis.hu/akkumulator-akc io-2015-osz
Mi a véleményetek? Melyik akku lenne jó, melyiket válasszam?

Hozzászólások

#20  2019-02-23 12:35 pori
Szerkesztve:   2019-02-23 12:43
Nekem ez előtt magasabb aksi volt ,menetes szár hosszabbítóval kellet toldanom .Tartó vasról le kellet vágni a kilógó részt ,hogy az maradjon a helyén csak az aksi feletti részt emeljem.De amikor ez bekerűlt vissza kellett csinálni.
Szerintem is csak ez a méret passzol .
Megnéztem a kommentemet tényleg leírtam hogy 210 nem jó .

Exide akkumulátor.




2017. November 9. vásároltam .
válasz JoeYi (#19) üzenetére

#19  2019-02-23 10:04 JoeYi
na meg ide is bespammelem:

Végül Bosch S4 12V 44Ah 440A Jobb+ (0092S40010) akksit vettem, ne kérdezd miért, csak úgy böktem egyet ami 390A feletti és 207mm-es. 16630Ft volt
akksi link




A 210mm széles akksi kizárt, hogy beférne. Max a tárolódoboz, vagy az akksi faragásával. Számít az a 3mm.

Szerintem magasabb se férne be, szóval csak a 44Ah a jó, mert ami annál nagyobb kapacitású, az már magasabb...

Tehát a 175x175x207 mm a varázsszám 1.4 benzines esetben. Egyelőre működik, de egy napnyi töltés után ez nem nagy kunszt. Persze még parázok, hogy igazából nem-e generátor hiba van. 4 éve is az volt, néha töltött, néha nem...

Ja amúgy az előző akksi Banner Starting bull volt. 4 évig bírta, nem volt vele bajom, csak gondoltam ahogy öregszik a kocsi jobb ha nagyobb indítóáramot leadni tudó akksi van benne. Ha ugyen számít ez bármit
 1 tagnak  tetszik

#18  2016-01-14 10:57 huzoro
Ha egy "rozsdamentes" lemezre rá raksz egy rozsdás acél darabot, egy párás éjszaka után, halvány foltot találsz rajta - átveszi a rozsdát, majd lassan beleeszi magát.
(Egy "ferrites" lemezvágóval, darabolnak egy "rozsdamentes" lemezt, az utána akár mágnesezhető is lehet.)
válasz pori (#16) üzenetére

#17  2016-01-14 10:43 huzoro
Szerkesztve:   2016-01-14 11:07
Mea culpa, mea maxima culpa. Duplán!
Már csak azért is, mert rozsdamentes acél sem létezik, csak magasan ötvözött acélok vannak.
A szakmai vélemény csere, az acélokról, az akkumulátorokról, vagy a nyelvészetről szól? Az utóbbit már beismertem, a többit cáfold.
válasz Szid (#15) üzenetére

#16  2016-01-09 14:58 pori
Gondolom annyira rozsdamentes mint a hátsó kipufogódob .Fényes ,de rohad :)

#15  2016-01-09 12:47 Szid
Kedves klubtársam!
Nagy érdeklődéssel olvasom, a Te hozzá szólásaidat is.
Dilettáns ként,de nem kritikusként, számomra az a tapasztalatom, hogy nem vagy következetes.
Rövid távlatban:( 9-es ) hozzá szólásodban rozsdanentest említesz, mely nem zavar, de másnál lovagolsz egy betű el írásánál.
A "szakmai" részéréről, kezdhetünk egy nyilvános vélemény cserét, ha úgy döntesz.
Üdv: Szid.
válasz huzoro (#14) üzenetére

#14  2016-01-08 19:24 huzoro
A garival és beszereléssel át akartak verni.
Motocraft nem létezik, viszont a Motorcraft a Ford gyári beszállító!
válasz dunaip (#13) üzenetére

#13  2016-01-05 09:35 dunaip
Én is most cseréltem akkut. Még működött a 8 éves gyári Ford, de már nagyon kehes hangja volt hideg indításkor.
Cromax-ban rendeltem 60Ah-s gyári Ford akkut, de még jó hogy személyesen mentem érte, mert az hagyján, hogy nem a Ford logo-s, hanem motocraft volt, de még méreteiben is indítóáramban is kisebb volt mint az eredeti. az eredeti akkum 60Ah 590A és 175*175*278. A fickó szerint bőven jó lett volna amit adtak, de inkább megvettem a 71Ah-sat 640-es indítóárammal, ugyanolyan méretekkel.

Jah, és a garihoz kellett generátor mérést is csinálni, mondjuk beszereléssel együtt egy ezres volt csak.

#12  2015-12-12 19:58 szita721031
A jó a töltőd arra vonatkozott hogy jól tölt-e. (nekem volt olyan hogy akadozva, kihagyásokkal töltött, és keveset) Én is azért cseréltem az akkut tavaly mert ha hosszabb ideig kellett tekerni az önindítónak, akkor lassulva tekert és jött a tél. Inkább cseréltem mint reggel munkába indulva cserbenhagyjon.
válasz klarky (#11) üzenetére

#11  2015-12-12 10:38 klarky
Jó a töltőm?

Hát nem tudom, egy sima töltő. Mi számít jónak? Az biztos, h nem ilyen számítógép vezérelt csoda, mint amiket ma lehet kapni, de tölt.

Még mindig indul, lehet, h nem törődök vele. De félek, h egyszer reggel cserbenhagy. :-)
válasz szita721031 (#8) üzenetére
 1 tagnak  tetszik

#10  2015-11-28 23:46 frici69
Eddig bírta szuflával a Ford akksi (2006 09.). Nem panaszkodhatok, sokáig tette a dolgát. Bosch került a helyére.
 1 tagnak  tetszik

#9  2015-11-27 21:08 huzoro
Szerkesztve:   2015-11-27 21:11
Mint szita 721031! Nem kapcsolom le az aksit töltéskor, -akkor nem kéri a rádió kódot. Ha nem indul cseréld, nekem az első fordomnál 11 évesen kellett, nem bírta a hideget, ez egy hat hengeres V 6-os 2,3-as taunus volt. ( Az a Taunus Ghia nekem ma is a luxus netovábbja.)
Vezettem azóta különbet, DeLorean-t. Különleges volt de nem estem hasra.
Tetszett hogy mindenhol megnéztek, de többet vártam a kocsitól, de csak egy 2,8-as Volvo motor volt benne. (Gyorsulás 7.2/100km.)
Akkoriban az Avesta Sheffiel raktárvezetője voltam, ők gyártották a rozsdanentes szálcsiszolt karosszériához a lemezt. (egyébként ők a világon a második legnagyobb gyártók.) Első a TissenKrupp!

#8  2015-11-22 13:54 szita721031
Ha leveszed a sarut akkor kéri a rádió kódot. Egyébként ha leveszed és visszarakod elvileg más nem történik. Én úgy töltöttem hogy rajta volt a saru, mi baja történhet ha jó a töltőd.
válasz klarky (#7) üzenetére
 1 tagnak  tetszik

#7  2015-11-22 13:01 klarky
Az én akksim még eredeti (2007 márc.) és bár még bírja kicsit félve megyek neki a télnek ill. a hideg reggeleknek.

Beindít, de érzem, h már nem olyan fickós mint régen. Nem járok vele hosszú utakra és sajnos a városi rohangálás nem hiszem, h elég neki, h visszatöltsön, így arra gondoltam, h ráteszem a töltőre.

Igen ám, de fogalmam sincs mi lenne a jó módszer, tekintve, h net szerte mást írnak. Van, ahol esküdnek rá, h nem szabad a sarukat levenni, míg máshol azt írják, h kötelező levenni a sarukat és kivenni az akkumulátort.

Akkor most hogy kell, mi a jó módszer? Csináltátok már esetleg?

Ha leveszem a sarukat nem "felejt el" mindent az autó? Pld. rádióval mi lesz? Tartok tőle, hogy csináljam?

#6  2015-10-27 12:30 huzoro
Periont a varta és a bosch gyártja (jhonson controls). Barátom egy nagykernél dolgozik, náluk kevesebb a reklamáció a perionra, viszont olcsóbb.
Ha a pénz nem számít akkor a spirálcellás Exide MAXXIMA-t ajánlom.

#5  2015-10-26 09:39 pori
Szerkesztve:   2015-10-26 09:45
"Melyik akku lenne jó, melyiket válasszam? "

Azt amelyik méretben és teljesítményben azonos .
itt beszéltünk bőven róla
 1 tagnak  tetszik

#4  2015-10-25 16:44 JoeYi
az enyémben előbb szart be a generátor mint az akku :) Szintén a 7. évében. Mondjuk nem tudom az akku milyen állapotban volt, mert végül azt is cseréltem generátorral együtt.

Legalább annyi pozitívuma lett a sztorynak hogy vettem bika kábelt meg töltőt is, mindkettő állandó jelleggel a kocsiban van :D (hála a jó égnek azóta nem kellett)

#3  2015-10-25 16:29 dudicukrasztrollface
Tökmindegy,ugyanannyit bír mindegyik.

#2  2015-10-24 21:20 szita721031
Sok mindentől függ az akkuválasztás. Legfőképp a pénztárcától. Én tavaly varta black-ot vettem az 1.4 TDCI-m be. Mikor már benne volt akkor mondta az akkus srác hogy teljesen megegyezik a perionnal és az A.B.S.-el csak drágább. (mindet a johnson controls gyártja) A banner-ről is jókat mondanak. A lényeg hogy beférjen a régi helyére és az amperóra (AH) és az indítóáram (A) megegyezzen vagy erőssebb legyen! Az akku magasságát is figyelni!
 1 tagnak  tetszik

#1  2015-10-24 13:33 csscs
Nekem 6,5 évet bírt ki a gyári, egyik pillanatról a másikra zárlatos lett. Úgyhogy cseréltem, egy gyári adatokkal megegyezőre.


Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
 
byo 2019-03-05 13:22
 
Legenda 2019-03-03 15:02
 
Volán Peti 2019-03-01 21:41
 
Volán Peti 2019-03-01 21:38
 
Szid 2019-02-27 17:36
 
JoeYi 2019-02-23 15:54
 
pori 2019-02-23 10:08
 
JoeYi 2019-02-23 09:58
 
pori 2019-02-20 14:57
 
JoeYi 2019-02-17 16:37

Friss cikkek
 
embléma
Érdekességek
 
Állófűtés
Gyors kérdések
 
 
 
Csomagtartó motor csere
Gyors kérdések
 
Burkolat zörgése
Gyors kérdések
 
ford fusion nem indul
Gyors kérdések
 
Motorolaj kérdés
Gyors kérdések
 
 
Hűtőfolyadék fogyás
Gyors kérdések

Friss hozzászólások
 
embléma (1 új)
Érdekességek
Priest  2019-03-24 08:54
 
otibá  2019-03-23 20:58
 
otibá  2019-03-23 20:49
 
tdci füstölés (14 új)
Trükkös hibák
ugrinsubi  2019-03-16 09:54
 
Motorolaj kérdés (8 új)
Gyors kérdések
JoeYi  2019-03-12 23:05
 
dzso80  2019-03-09 17:38
 
Kihagyás (4 új)
Gyors kérdések
szlevi  2019-03-08 16:40
 
Franki64  2019-03-08 11:26
 
byo  2019-03-05 13:16
 
zsolti bá'  2019-03-01 18:34

Kedvezmény
 

10-50% kedvezmény új Ford alkatrészek árából
 
 

5% kedvezmény a Romhányi Autó Kft szervíz-számláinak végösszegéből
 
 

25-30% kedvezmény váltózár árából
 
 

20% kedvezmény szélvédőjavítás árából
 
 

10% kedvezmény különböző alkatrészek áraiból
 
 

5-25% kedvezmény szervíz- és alkatrészárakból
 
 

10-15% kedvezmény autószőnyegre, csomagtértálcára, légterelőre
 
 

10% kedvezmény bioetanolos E85 átalakításra
 
 

10-30% kedvezmény chiptuningra, autódiagnosztikára, szervízre
 
 

+5% kedvezmény
 
 

5% kedvezmény
 
 

28-38% kedvezmény
 
 

Tárhelyszolgáltatónk a Webhold

Látogatók