Szavazás

Hirdetőtábla

Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.

Kategóriák

Statisztika
3 094 felhasználó
2 120 cikk
56 kategória
39 185 hozzászólás
9 712 276 letöltés

10 aktív felhasználó
769 egyedi látogató
3 534 letöltés
  az elmúlt 24 órában

76 aktív felhasználó
  az elmúlt hónapban

Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
kertesz.sdor(51 perce)
Rumike(58 perce)
SZILIS(> 60 perce)
Fari76(> 60 perce)
dzso80(> 60 perce)
Mate777(> 60 perce)
manodani(> 60 perce)
Tibi498(> 60 perce)
szlevi(> 60 perce)
rakman(> 60 perce)
fecópapa(> 60 perce)

Utoljára regisztrált felhasználó
svera9

Ajánlott oldalak

Letöltések

Akkumlátor csere
Csaboapo  2015-10-24
Lassan-lassan 7 éves lesz a benzines Ford Fusion kocsim. Akkut még nem cseréltem. Gondolom, jó lenne kihasználni a Forensis őszi akcióját. http://www.forensis.hu/akkumulator-akc io-2015-osz
Mi a véleményetek? Melyik akku lenne jó, melyiket válasszam?

Hozzászólások

#20  2019-02-23 12:35 pori
Szerkesztve:   2019-02-23 12:43
Nekem ez előtt magasabb aksi volt ,menetes szár hosszabbítóval kellet toldanom .Tartó vasról le kellet vágni a kilógó részt ,hogy az maradjon a helyén csak az aksi feletti részt emeljem.De amikor ez bekerűlt vissza kellett csinálni.
Szerintem is csak ez a méret passzol .
Megnéztem a kommentemet tényleg leírtam hogy 210 nem jó .

Exide akkumulátor.




2017. November 9. vásároltam .
válasz JoeYi (#19) üzenetére

#19  2019-02-23 10:04 JoeYi
na meg ide is bespammelem:

Végül Bosch S4 12V 44Ah 440A Jobb+ (0092S40010) akksit vettem, ne kérdezd miért, csak úgy böktem egyet ami 390A feletti és 207mm-es. 16630Ft volt
akksi link




A 210mm széles akksi kizárt, hogy beférne. Max a tárolódoboz, vagy az akksi faragásával. Számít az a 3mm.

Szerintem magasabb se férne be, szóval csak a 44Ah a jó, mert ami annál nagyobb kapacitású, az már magasabb...

Tehát a 175x175x207 mm a varázsszám 1.4 benzines esetben. Egyelőre működik, de egy napnyi töltés után ez nem nagy kunszt. Persze még parázok, hogy igazából nem-e generátor hiba van. 4 éve is az volt, néha töltött, néha nem...

Ja amúgy az előző akksi Banner Starting bull volt. 4 évig bírta, nem volt vele bajom, csak gondoltam ahogy öregszik a kocsi jobb ha nagyobb indítóáramot leadni tudó akksi van benne. Ha ugyen számít ez bármit
 1 tagnak  tetszik

#18  2016-01-14 10:57 huzoro
Ha egy "rozsdamentes" lemezre rá raksz egy rozsdás acél darabot, egy párás éjszaka után, halvány foltot találsz rajta - átveszi a rozsdát, majd lassan beleeszi magát.
(Egy "ferrites" lemezvágóval, darabolnak egy "rozsdamentes" lemezt, az utána akár mágnesezhető is lehet.)
válasz pori (#16) üzenetére

#17  2016-01-14 10:43 huzoro
Szerkesztve:   2016-01-14 11:07
Mea culpa, mea maxima culpa. Duplán!
Már csak azért is, mert rozsdamentes acél sem létezik, csak magasan ötvözött acélok vannak.
A szakmai vélemény csere, az acélokról, az akkumulátorokról, vagy a nyelvészetről szól? Az utóbbit már beismertem, a többit cáfold.
válasz Szid (#15) üzenetére

#16  2016-01-09 14:58 pori
Gondolom annyira rozsdamentes mint a hátsó kipufogódob .Fényes ,de rohad :)

#15  2016-01-09 12:47 Szid
Kedves klubtársam!
Nagy érdeklődéssel olvasom, a Te hozzá szólásaidat is.
Dilettáns ként,de nem kritikusként, számomra az a tapasztalatom, hogy nem vagy következetes.
Rövid távlatban:( 9-es ) hozzá szólásodban rozsdanentest említesz, mely nem zavar, de másnál lovagolsz egy betű el írásánál.
A "szakmai" részéréről, kezdhetünk egy nyilvános vélemény cserét, ha úgy döntesz.
Üdv: Szid.
válasz huzoro (#14) üzenetére

#14  2016-01-08 19:24 huzoro
A garival és beszereléssel át akartak verni.
Motocraft nem létezik, viszont a Motorcraft a Ford gyári beszállító!
válasz dunaip (#13) üzenetére

#13  2016-01-05 09:35 dunaip
Én is most cseréltem akkut. Még működött a 8 éves gyári Ford, de már nagyon kehes hangja volt hideg indításkor.
Cromax-ban rendeltem 60Ah-s gyári Ford akkut, de még jó hogy személyesen mentem érte, mert az hagyján, hogy nem a Ford logo-s, hanem motocraft volt, de még méreteiben is indítóáramban is kisebb volt mint az eredeti. az eredeti akkum 60Ah 590A és 175*175*278. A fickó szerint bőven jó lett volna amit adtak, de inkább megvettem a 71Ah-sat 640-es indítóárammal, ugyanolyan méretekkel.

Jah, és a garihoz kellett generátor mérést is csinálni, mondjuk beszereléssel együtt egy ezres volt csak.

#12  2015-12-12 19:58 szita721031
A jó a töltőd arra vonatkozott hogy jól tölt-e. (nekem volt olyan hogy akadozva, kihagyásokkal töltött, és keveset) Én is azért cseréltem az akkut tavaly mert ha hosszabb ideig kellett tekerni az önindítónak, akkor lassulva tekert és jött a tél. Inkább cseréltem mint reggel munkába indulva cserbenhagyjon.
válasz klarky (#11) üzenetére

#11  2015-12-12 10:38 klarky
Jó a töltőm?

Hát nem tudom, egy sima töltő. Mi számít jónak? Az biztos, h nem ilyen számítógép vezérelt csoda, mint amiket ma lehet kapni, de tölt.

Még mindig indul, lehet, h nem törődök vele. De félek, h egyszer reggel cserbenhagy. :-)
válasz szita721031 (#8) üzenetére
 1 tagnak  tetszik

#10  2015-11-28 23:46 frici69
Eddig bírta szuflával a Ford akksi (2006 09.). Nem panaszkodhatok, sokáig tette a dolgát. Bosch került a helyére.
 1 tagnak  tetszik

#9  2015-11-27 21:08 huzoro
Szerkesztve:   2015-11-27 21:11
Mint szita 721031! Nem kapcsolom le az aksit töltéskor, -akkor nem kéri a rádió kódot. Ha nem indul cseréld, nekem az első fordomnál 11 évesen kellett, nem bírta a hideget, ez egy hat hengeres V 6-os 2,3-as taunus volt. ( Az a Taunus Ghia nekem ma is a luxus netovábbja.)
Vezettem azóta különbet, DeLorean-t. Különleges volt de nem estem hasra.
Tetszett hogy mindenhol megnéztek, de többet vártam a kocsitól, de csak egy 2,8-as Volvo motor volt benne. (Gyorsulás 7.2/100km.)
Akkoriban az Avesta Sheffiel raktárvezetője voltam, ők gyártották a rozsdanentes szálcsiszolt karosszériához a lemezt. (egyébként ők a világon a második legnagyobb gyártók.) Első a TissenKrupp!

#8  2015-11-22 13:54 szita721031
Ha leveszed a sarut akkor kéri a rádió kódot. Egyébként ha leveszed és visszarakod elvileg más nem történik. Én úgy töltöttem hogy rajta volt a saru, mi baja történhet ha jó a töltőd.
válasz klarky (#7) üzenetére
 1 tagnak  tetszik

#7  2015-11-22 13:01 klarky
Az én akksim még eredeti (2007 márc.) és bár még bírja kicsit félve megyek neki a télnek ill. a hideg reggeleknek.

Beindít, de érzem, h már nem olyan fickós mint régen. Nem járok vele hosszú utakra és sajnos a városi rohangálás nem hiszem, h elég neki, h visszatöltsön, így arra gondoltam, h ráteszem a töltőre.

Igen ám, de fogalmam sincs mi lenne a jó módszer, tekintve, h net szerte mást írnak. Van, ahol esküdnek rá, h nem szabad a sarukat levenni, míg máshol azt írják, h kötelező levenni a sarukat és kivenni az akkumulátort.

Akkor most hogy kell, mi a jó módszer? Csináltátok már esetleg?

Ha leveszem a sarukat nem "felejt el" mindent az autó? Pld. rádióval mi lesz? Tartok tőle, hogy csináljam?

#6  2015-10-27 12:30 huzoro
Periont a varta és a bosch gyártja (jhonson controls). Barátom egy nagykernél dolgozik, náluk kevesebb a reklamáció a perionra, viszont olcsóbb.
Ha a pénz nem számít akkor a spirálcellás Exide MAXXIMA-t ajánlom.

#5  2015-10-26 09:39 pori
Szerkesztve:   2015-10-26 09:45
"Melyik akku lenne jó, melyiket válasszam? "

Azt amelyik méretben és teljesítményben azonos .
itt beszéltünk bőven róla
 1 tagnak  tetszik

#4  2015-10-25 16:44 JoeYi
az enyémben előbb szart be a generátor mint az akku :) Szintén a 7. évében. Mondjuk nem tudom az akku milyen állapotban volt, mert végül azt is cseréltem generátorral együtt.

Legalább annyi pozitívuma lett a sztorynak hogy vettem bika kábelt meg töltőt is, mindkettő állandó jelleggel a kocsiban van :D (hála a jó égnek azóta nem kellett)

#3  2015-10-25 16:29 dudicukrasztrollface
Tökmindegy,ugyanannyit bír mindegyik.

#2  2015-10-24 21:20 szita721031
Sok mindentől függ az akkuválasztás. Legfőképp a pénztárcától. Én tavaly varta black-ot vettem az 1.4 TDCI-m be. Mikor már benne volt akkor mondta az akkus srác hogy teljesen megegyezik a perionnal és az A.B.S.-el csak drágább. (mindet a johnson controls gyártja) A banner-ről is jókat mondanak. A lényeg hogy beférjen a régi helyére és az amperóra (AH) és az indítóáram (A) megegyezzen vagy erőssebb legyen! Az akku magasságát is figyelni!
 1 tagnak  tetszik

#1  2015-10-24 13:33 csscs
Nekem 6,5 évet bírt ki a gyári, egyik pillanatról a másikra zárlatos lett. Úgyhogy cseréltem, egy gyári adatokkal megegyezőre.


Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
 
zsolti bá' 2019-05-19 11:48
 
Joebácsi 2019-05-19 10:31
 
zsolti bá' 2019-05-19 08:51
 
Volán Peti 2019-04-19 11:33
 
Volán Peti 2019-04-19 11:29
 
dzso80 2019-04-18 13:32
 
ZE 2019-04-18 11:38
 
Attus62 2019-04-18 10:03
 
Attus62 2019-04-18 08:28
 
brigi 2019-04-14 19:28

Friss cikkek
 
 
Hengerfej tömítés???
Gyors kérdések
 
 
Eladó tetőcsomagtartó
Tetőcsomagtartók
 
 
embléma
Érdekességek
 
Állófűtés
Gyors kérdések
 
 
 
Csomagtartó motor csere
Gyors kérdések

Friss hozzászólások
 
Kihagyás (7 új)
Gyors kérdések
Franki64  2019-05-14 12:09
 
Volán Peti  2019-05-11 14:35
 
huzoro  2019-05-05 21:36
 
huzoro  2019-05-02 16:47
 
szlevi  2019-05-01 11:04
 
áki  2019-04-26 11:22
 
pori  2019-04-14 10:58
 
pori  2019-04-14 09:27
 
pori  2019-04-09 16:09
 
embléma (5 új)
Érdekességek
JoeYi  2019-04-06 11:31

Kedvezmény
 

10-50% kedvezmény új Ford alkatrészek árából
 
 

5% kedvezmény a Romhányi Autó Kft szervíz-számláinak végösszegéből
 
 

25-30% kedvezmény váltózár árából
 
 

20% kedvezmény szélvédőjavítás árából
 
 

10% kedvezmény különböző alkatrészek áraiból
 
 

5-25% kedvezmény szervíz- és alkatrészárakból
 
 

10-15% kedvezmény autószőnyegre, csomagtértálcára, légterelőre
 
 

10% kedvezmény bioetanolos E85 átalakításra
 
 

10-30% kedvezmény chiptuningra, autódiagnosztikára, szervízre
 
 

+5% kedvezmény
 
 

5% kedvezmény
 
 

28-38% kedvezmény
 
 

Tárhelyszolgáltatónk a Webhold

Látogatók