Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.
Szavazás
Hirdetőtábla
Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.
Kategóriák
Statisztika
3 923 felhasználó
2 226 cikk
56 kategória
40 476 hozzászólás
15 888 536 letöltés
4 aktív felhasználó
809 egyedi látogató
2 069 letöltés
az elmúlt 24 órában
31 aktív felhasználó
az elmúlt hónapban
Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
hogyan működik
BIGBANDI77(> 60 perce)
dzso80(> 60 perce)
kertiati(> 60 perce)
nagyisti8(> 60 perce)
ferikenyh(> 60 perce)
jofo(> 60 perce)
zsigukat@gmail.(> 60 perce)
Ateg(> 60 perce)
Benedek123(> 60 perce)
ndvid(> 60 perce)
Vivi08(> 60 perce)
Utoljára regisztrált felhasználó
nagyisti8
Ajánlott oldalak
Letöltések
1,4TDCI injektor hiba?
milucica 2019-05-24
milucica
2009-01-08 óta regisztrált felhasználó
státusz: tag
8 cikk
67 hozzászólás
2023-09-12 13:15 kor járt itt utoljára
Születésnap: január 01
Üzenetet írok neki
státusz: tag
8 cikk
67 hozzászólás
2023-09-12 13:15 kor járt itt utoljára
Születésnap: január 01
Üzenetet írok neki
Kedves Mindenki!
1,4 TDCI 2008-as Fusionunk van.
Húsvétkor autópályán utaztunk, majd amikor lejöttünk róla, s visszavettük a tempót, rántott egyet az autó, s kigyulladt a felkiáltójeles sárga hibakijelző (motor és erőátviteli rendszer). Az elektronika leszabályozta a fordulatszámot, nem engedte 2000 fölé.
Leállítottam a motort, pár perc múlva újraindítottam, már nem világított, tudtunk haladni tovább.
Pár perc múlva ismét világítani kezdett, megálltunk, leállítás, újraindítás, megjavult.
Még egyszer előfordult a folyamat, aztán óvatosabban mentem, nem mentem túl gyorsan. Meg is tettük a hátralévő 50km-t hibamentesen.
Helyi szerelő kiolvasta a hibát: ,,P1203, 3.henger injektor szakadás/zárlat”. Hibát kiütötte. Annyit mondott, hogy konstrukciós hiba miatt, nagy terheléskor (autópálya) túlmelegedhet az injektor piezo része, s az csinálhat ilyet.
Többet nem tudott vele foglalkozni, így hazajöttünk pár nap múlva. Problémamentesen.
Bejelentkeztem Csomádra a diesel szervizbe, 2 hét múlva kaptam időpontot. Addig nem hibásodott meg az autó. A szervizben bemérték mindegyik injektort, kettőt javasoltak javítani, cserélni. Mi a cserét kértük, szeretnénk még az a utót sokáig használni.
Igazából nem tudom, hogy tényleg az injektor volt-e a hibás, vagy csak a túlmelegedés miatt viselkedett rosszul. Mindenesetre, ha valakit érdekel, eladnánk az új árához (101.000Ft) képest jelképes áron a 2 injektort. Siemens gyártmányúak. Körülnéztem a neten, több helyen is foglalkoznak felújítással. Mi nem szerettünk volna ezzel foglalkozni, mert így gyorsabb volt a javítás. Ha valakit érdekel, akár itt, akár privát üzenetben elér.
1,4 TDCI 2008-as Fusionunk van.
Húsvétkor autópályán utaztunk, majd amikor lejöttünk róla, s visszavettük a tempót, rántott egyet az autó, s kigyulladt a felkiáltójeles sárga hibakijelző (motor és erőátviteli rendszer). Az elektronika leszabályozta a fordulatszámot, nem engedte 2000 fölé.
Leállítottam a motort, pár perc múlva újraindítottam, már nem világított, tudtunk haladni tovább.
Pár perc múlva ismét világítani kezdett, megálltunk, leállítás, újraindítás, megjavult.
Még egyszer előfordult a folyamat, aztán óvatosabban mentem, nem mentem túl gyorsan. Meg is tettük a hátralévő 50km-t hibamentesen.
Helyi szerelő kiolvasta a hibát: ,,P1203, 3.henger injektor szakadás/zárlat”. Hibát kiütötte. Annyit mondott, hogy konstrukciós hiba miatt, nagy terheléskor (autópálya) túlmelegedhet az injektor piezo része, s az csinálhat ilyet.
Többet nem tudott vele foglalkozni, így hazajöttünk pár nap múlva. Problémamentesen.
Bejelentkeztem Csomádra a diesel szervizbe, 2 hét múlva kaptam időpontot. Addig nem hibásodott meg az autó. A szervizben bemérték mindegyik injektort, kettőt javasoltak javítani, cserélni. Mi a cserét kértük, szeretnénk még az a utót sokáig használni.
Igazából nem tudom, hogy tényleg az injektor volt-e a hibás, vagy csak a túlmelegedés miatt viselkedett rosszul. Mindenesetre, ha valakit érdekel, eladnánk az új árához (101.000Ft) képest jelképes áron a 2 injektort. Siemens gyártmányúak. Körülnéztem a neten, több helyen is foglalkoznak felújítással. Mi nem szerettünk volna ezzel foglalkozni, mert így gyorsabb volt a javítás. Ha valakit érdekel, akár itt, akár privát üzenetben elér.
Hozzászólások
válasz bozsoi (#3) üzenetére
|
|
|
1 tagnak
tetszik
|
Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
dudicukrasz 2023-12-29 08:18
Hpetya 2023-12-24 05:22
ferikenyh 2023-12-14 15:31
dudicukrasz 2023-12-14 15:14
ferikenyh 2023-12-14 14:53
dudicukrasz 2023-12-13 18:07
dzso80 2023-12-13 17:04
dudicukrasz 2023-12-13 16:50
dzso80 2023-12-13 12:18
dudicukrasz 2023-12-13 10:47
Friss cikkek
Friss hozzászólások
dzso80 2024-03-18 22:07
Ateg 2024-03-14 17:21
dzso80 2024-03-13 20:30
dzso80 2024-02-28 19:48
dzso80 2024-02-28 19:05
Csomesz 2024-01-13 10:06
dzso80 2024-01-08 22:46
dzso80 2024-01-06 16:04
Dylan 2023-11-11 18:12
Bakker24 2023-10-27 21:56
Kedvezmény
Látogatók