Szavazás

Hirdetőtábla

Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.

Kategóriák

Statisztika
3 924 felhasználó
2 226 cikk
56 kategória
40 478 hozzászólás
15 910 600 letöltés

4 aktív felhasználó
1 014 egyedi látogató
2 365 letöltés
  az elmúlt 24 órában

34 aktív felhasználó
  az elmúlt hónapban

Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
dzso80(> 60 perce)
zeusz(> 60 perce)
kertesz.sdor(> 60 perce)
pori(> 60 perce)
jofo(> 60 perce)
ferikenyh(> 60 perce)
pgp69(> 60 perce)
nagyisti8(> 60 perce)
dudicukrasz(> 60 perce)
oszitibi@gmail.(> 60 perce)
szita721031(> 60 perce)

Utoljára regisztrált felhasználó
szabo fruszian

Ajánlott oldalak

Letöltések

Mikor legyen a következő találkozó?
Hírszerkesztő  2007-02-08
Na és főleg hol? ;-)
Ötleteket és véleményeket várunk. Ha lesz elég opció, akkor megszavazzuk. Rajta!

Hozzászólások

#300  2009-06-20 06:58 T-TomiDon Tom
Plusz még az a néhány perc.....
válasz pistiapu (#299) üzenetére

#299  2009-06-19 23:29 pistiapufőnök
Szóval van valaki, aki vállalja a szervezkedés nemes feladatát? Gyakorlatilag ott lehet a tali, ahol az lakik, aki vállalja ezt a max két órás társadalmi munkát.

#298  2009-06-06 15:57 turbobacsi
a falumúzeum (ha még vki nem volt ott) nagyon hangulatos....
válasz Szaszu (#297) üzenetére

#297  2009-06-06 15:50 Szaszu
Szerkesztve:   2009-06-06 15:51
Kb. két hónapja itt aludtam, és rettentően tetszett. Az ára sem volt borzasztó. Pl.ha jól emlékszem vargányás szarvashúst ettem 2000 Ft körüli áron, és ez már a csúcs közeli árakból volt :-)
A belső parkolójában 10-12 autó elfér (barátok közt talán 15 is), de közvetlen mellette van egy nagyobb külső parkoló is. Ott szerintem 20-25 autó is simán elfér.
Szóval ajánlom figyelmetekbe.
És innen már csak egy lépés, hogy találjunk valami nézni valót, ami Zalaegerszegen és környékén csak nem lehet bonyolult...

#296  2009-06-06 08:15 ferikenyhAutótörő
Szerkesztve:   2009-06-06 08:18
hát igen a szervezés elég nehéz kérdés mindenki részére, de nem hiszem h olyan ördöngőség lenne bárki számára a dunántúlon kis utánna-járás nevezetességenek, belépőknek és a szállásoknak! de ha más nem megy, akkor marad a világháló!
Azért ahogy nézem a tagtérképet (Gárdony, Keszthely, Zalaegerszeg, Komló, Nagykanizsa, Sárvár) vannak klubtársak a Dunántúli térségben is!
válasz pistiapu (#295) üzenetére

#295  2009-06-05 21:49 pistiapufőnök
Nem is az időpont, sokkal inkább a ki és hol a kérdés. Egyelőre nem tolonganak az emberek...
válasz ferikenyh (#294) üzenetére

#294  2009-06-01 14:13 ferikenyhAutótörő
augusztus 20-ai hosszú hétvége, vagy egész hét?:)

#293  2009-05-31 18:36 pistiapufőnök
A szavazásból kiderült, hogy a Dunántúlra kellene a következő találkozót szervezni. Az, hogy észak vagy dél, azon múlik, hogy ki hajlandó azon a környéken tenni érte egy keveset. Van jelentkező?

#292  2007-11-06 19:22 Viktor
Szegény gyerek még arról nem, mert nyilatkozni, de lehet ha meglát minket együtt akkor kedvet kap rá :)
válasz pistiapu (#291) üzenetére

#291  2007-11-05 22:58 pistiapufőnök
Na ez remek hír. Kocsit is vesz? ;-)
válasz Viktor (#289) üzenetére

#290  2007-11-05 19:08 T-TomiDon Tom
Szia Viktor!
Várj egy picit,először pipáljuk ki az 5.-iket.

Üdv:T-tomi

#289  2007-11-05 13:42 Viktor
Most jött hozzánk egy új kolléga, aki történetesen szakács (és cukrász :D ). Megkérdeztem,hogy segítene e elkészíteni a menüt a talikon (persze csak ha ráér). Említettem hogy kukta az akad bőven :) És jött a pozitív válasz. Természetesen örömmel segít. Ezelőtt kb 100-150 főre főzött amire már azt mondta, hogy kicsit nehézkes.
Úgyhogy remélhetőleg ha nem jön közbe semmi akkor ez a része kipipálva :)
Mostmár majd a hol és a mikor lesz kérdés. de szerintem ez még odébb van picikét.
válasz pistiapu (#288) üzenetére

#288  2007-11-04 17:09 pistiapufőnök
Na mesélj! :)
válasz Viktor (#287) üzenetére

#287  2007-11-03 00:37 Viktor
Hogy mikor legyen és, hogy hol azt még szerintem senki nem tudja, de Én már egyet igen. Ha senki nem fog szakácsnak jelentkezni akkor tudok valakit aki szívesen elválalja akár 100főig is :)

#286  2007-08-25 23:25 Detti
Szerkesztve:   2007-08-25 23:30
sziasztok. Sajna nem tudtam elmenni, dolgoznom kellett:( a képek engem is érdelnek.

#285  2007-08-25 08:54 turbobacsi
akik nem tudtak elmenni: várjuk a képeket!
ftp.zalainyomda.hu
account: fusionklub password: fusion
válasz Viktor (#284) üzenetére

#284  2007-08-24 23:10 Viktor
Hú... de pörögnek az események :)
Szóval mivel kicsit lemaradtam, mi is vettünk egy kicsinyke kis húst, amit be is pácoltunk (ha jól tudom :D )Viszünk ismét egy kevéske kis ücsit, kis grill kolbászt, bográcsot + állványt, pár db. nyárs vas (szalonna na az nincs ), kicsike zőcséget .... hmmm na meg persze magunkat.
Pistiapu.
Nyugodtan előveheted a gépeket, sőt kötelező :D Mivel ha meg tudjuk oldani akkor, belemontírozom a mienkbe (így legalább én is rajta leszek majd :D )

#283  2007-08-24 21:16 zozi
Hello egy szallonna sütő vassal+egy kis szalonnával ki tudok egy-két embert segíteni ha megfelel.Apropó Takács úr, ha Tokajbol Nyiregy felé veszed az irányt mi 10:00-kor indulunk a debreceni utról.06-70-203-7047
válasz Takács Zoltán (#282) üzenetére

#282  2007-08-24 15:41 Takács Zoltán
Jano66
Küldtem egy emailt. Benne van elérhetőségem!
üdv:Zoli
válasz jano66 (#281) üzenetére

#281  2007-08-24 14:44 jano66
misolcrol megyek, még nemtdom mikor induljak
de én is szeretnék valamelyik konvojhoz csatlakozni
válasz Takács Zoltán (#275) üzenetére

#280  2007-08-24 14:35 capa
OK!
Akkor részünkről megy majd egy halom házi kifli, egy tál saláta + némi kolbász. Nemsokára lelépek a netről. 8-ra kimegyek a Gödöllői lehajtóhoz (remélhetőleg a Vác felől kapott erősítéssel és majd telefonálok).
Leléptem a netről, ha valmi infóval után kell érnetek 30/297-9389.
válasz pistiapu (#274) üzenetére

#279  2007-08-24 11:53 Zsuzska
Nyíregyházáról biztosan fognak jönni! Hozzájuk esetleg tudsz csatlakozni.

#278  2007-08-24 11:50 Zsuzska
Dzs!
Én személy szerint imádom a szalonnát, enni is meg sütni is, nekem biztos kell nyárs! Köszi.Üdv:Zsuzsa
válasz dzs76 (#277) üzenetére

#277  2007-08-24 11:11 dzs76
Hali Mindenkinek!
Látom jól alakulnak a dolgok errefelé, készülünk a köv. talira. Természetesen a kajákból mi is kivesszük a részünket.
Pistiapu és Zsuzska! Szerintetek hány db nyársra lenne szükség, ha egyáltalán szükség lesz? Nagyon úgy néz ki, hogy mindenki grillezni szeretne inkább. Akar vki egyáltalán szalonnát vagy kolbászt sütni? Ha igen, akkor minnél hamarabb jelezzétek! Mindkettőtöknek elküldöm a telcsiszámomat, estig még van lehetőségetek értesíteni.
Szombaton mi kb 11 és dél között érkezünk a tóhoz.
A holnapi viszlát!!! :)

#276  2007-08-24 11:01 Julien
Sajnos Zsuzskának igaza van: a jelzett 5 fő az asszonnyal, gyerekekkel és Scuderiával együtt lett volna értendő. Ebből először a nőneműek estek ki, majd nemrég sajnos mi magunk is.
Szomorú szívvel, hogy mi nem lehetünk ott, de mindenkinek, aki együtt lesz, kívánunk jó utat, szép időt, kellemes és hasznos együttlétet.

Üdv minden talis klubtársnak: Julien
válasz pistiapu (#265) üzenetére

#275  2007-08-24 10:50 Takács Zoltán
Gyors kérdésem: valaki/k utaznak sombaton Borsod megyéből? Én valószínű Tokaj felé veszem az utírányt,ha valaki más is arrafelé kóborol szivesen csatlakozok!

#274  2007-08-24 10:45 pistiapufőnök
Dehogyis!
Ebédre lesz paprikáskrumpli, vacsira meg grill. Mivel te bevállaltad a salátát, gondoltuk akkor hozod is. ;-)
válasz capa (#271) üzenetére

#273  2007-08-24 10:44 pistiapufőnök
A bal oldalon található szavazásból származnak. Tudom, hogy ezek az adatok sosem tökéletesek, de egy erős közelítésre használhatóak.
válasz Zsuzska (#267) üzenetére

#272  2007-08-24 10:43 pistiapufőnök
Nagyon szomorú vagyok, de remélem a következőn újra látunk titeket!
válasz Szaszu (#269) üzenetére

#271  2007-08-24 10:04 capa
Azt mondod, legyen csak paprikáskrumpli?
válasz Joebácsi (#270) üzenetére

#270  2007-08-23 22:50 Joebácsialkatrészbótos
Részemről GUT!

CÁPA!! Te mit mondasz?? izé, írsz?? ;-)

A paprikáskrumplis témából mi is ennénk vagy 3-an, ha még nem késő...
válasz pistiapu (#263) üzenetére

#269  2007-08-23 21:29 Szaszu
Egész idáig kérdéses volt, hogy ott leszünk-e vagy sem. Sajna most már tudom hogy dolgozom szombat éjfélig, így hát erről lemaradunk :-((

Pedig hogy terveztem egy ott alvósat, vasárnapi aquaparkot Szoboszlón... Ehhh

Nagyon-nagyon szomorú vagyok!

Szép időt-jó mulatást mindenkinek!

#268  2007-08-23 20:42 T-TomiDon Tom

Helló Mindenkinek!
Szinte biztos,hogy mi is megyünk 2 nagykorú+2kiskorú.

Üdv:T-tomi

#267  2007-08-23 20:25 Zsuzska
pistiapu!
Ezek a kaja adatok mikoriak? Mert én úgy tudom, hogy Julienék nem is jönnek.

#266  2007-08-23 18:02 Zsuzska
Szerkesztve:   2007-08-23 18:14
igen mi is kérünk 3-at! És kösz!

#265  2007-08-23 17:36 pistiapufőnök
Szerkesztve:   2007-08-23 17:39
Akik jelezték, hogy jönnek, valamint az, hogy hányan. Összesen 62 ember. Gondolom van benne gyerkőc is, viszont a paprikáskrumpli nem drága, úgyhogy 60 emberre vásárolunk, ha csak valaki nem szól, hogy nem jó.
Zsuzska: te/ti nem kértek?

Csabi 3
Takács Zoltán 3
mayeye 2
Zolika 2
ivekom 2
magabo 2
Aner_ 4
-zoli- 2
dzs76 2
manowar 5
bartalma 2
pistiapu 2
putyor 3
ilda 2
jano66 2
zsolti bá' 4
REMILA 2
Julien 5
pmorgos 2
krampusz 2
capa 2
villamosmisi 3
Viktor 2
zozi 2

#264  2007-08-23 17:18 pistiapufőnök
Természetesen nem kizáró ok az autó hiánya. Örömmel látunk Téged is.
válasz Detti (#262) üzenetére

#263  2007-08-23 17:17 pistiapufőnök
Részünkről rendben és köszönjük! Amint látom, cápa a zöldséget hozza, akkor mi visszük a kenyeret. Jó így? ;-)
válasz Joebácsi (#261) üzenetére

#262  2007-08-23 17:13 Detti
Sziasztok. Nem rég találtam meg ezt az oldalt. Kedvenc autóm a Fusion. Szeretnék elmenni szombaton, de sajna nincs fusionom. Attól még részt vehetek a találkozón, mint egy rajongó?:P

#261  2007-08-23 16:11 Joebácsialkatrészbótos
Szerkesztve:   2007-08-23 16:13
Nos, megbeszéltem én is az itthoniakkal, és úgy döntöttem hogy megveszek minden húsfélét, és ott elszámolunk.

A zöldségféléről és a kenyérről mindenki gondoskodjon magának!

Cápa, Pistiapu, nektek megfelel így a story??
válasz capa (#260) üzenetére

#260  2007-08-23 10:40 capa
Megkérdeztem.
Ennyi főre nem meri bevállani a pácolást. Vállalnánk egy nagy tál görög salátát, meg egy halom (házilag sütött) kiflit. Meg kolbászokat. Ez esetben valaki be mer vállalni húst?
válasz Joebácsi (#253) üzenetére

#259  2007-08-23 09:57 capa
Megkérdezem a házisárká akarom mondani a drága páromat, hogy mit szól hozzá. Szerintem 7 fő megoldható.

#258  2007-08-23 07:39 pistiapufőnök
Én viszem a kompakt gépemet, de úgy érzem, hogy Viktor mellett elő sem kell majd szednem a tokjából. ;-)
válasz turbobacsi (#257) üzenetére

#257  2007-08-23 07:37 turbobacsi
Sajnos mi most nem tudunk elmenni Debrecenbe, ezért remélem jó időtök lesz, jókat esztek, beszélgettek, remélem lesz aki fényképez/videóz (a multkori FTP-re jöhetnek (jöjjenek!) a feltöltések ám!) Ugyhogy érezzétek jól magatokat, tavasszal találkozunk face-to-face....

#256  2007-08-23 07:33 pistiapufőnök
A paprikás krumplihoz veszünk kenyeret is természetesen, illetve viszünk ásványvizet is, de természetesen korlátozott mennyiségben. Kocsimosásra nem lesz elég. ;-)
Az esti kajálásra meg gondoljon mindenki maga.
válasz Viktor (#255) üzenetére

#255  2007-08-22 22:11 Viktor
Ha minden jól megy mi is viszünk egy kis grillezni valót. Mivel nem olvastam, hogy valaki be tudja vállalni a kenyeret, úgy mint az előző talin, így azt is viszünk mi is. Remélem elég lesz majd a kajcsi és nem fogunk éhezni :D

Pistiapu
A paprikás krumplihoz Ti megvesztek mindent? Vagy esetleg kell segíteni valamit ?

#254  2007-08-22 22:05 Viktor
Hát úgy látom, hogy hasonló kis csapat fog összejönni mint az elő talin :)
Már nincs sok hátra tartsatok ki...még 58 óra az indulásig :) márakinek...

#253  2007-08-22 22:02 Joebácsialkatrészbótos
Eddig Pistiapuék (2fő), Ti (2fő), no meg mi (3fő). tehát eddig: 7fő.
Tettszzik az a csirkemelles-pácolásos cucccc...
Meg is tudod oldani a pácolást? Ha igen, akkor
én hozok kóbászt, virslit, paradicsomot, paprikát, no meg kenyeret.

Mit szólsz ehhez a megoldáshoz?
válasz capa (#245) üzenetére

#252  2007-08-22 21:43 Zsuzska
Szerkesztve:   2007-08-22 21:45
Örülök neki:D
válasz T-Tomi (#251) üzenetére

#251  2007-08-22 21:27 T-TomiDon Tom

Figyelek Zsuzska!
válasz T-Tomi (#250) üzenetére

#250  2007-08-22 20:17 T-TomiDon Tom

Helló Mindenkinek!
Érdeklődnék,ki és mikor megy a talira a 4-es úton?Mi Ceglédnél megyünk a 4-esre,valamikor reggel,ha valaki akar vagy lehet csatlakozni akkor beszéljünk róla.

Tudjátok:A lóerő legyen ...

Üdv:T-tomi

#249  2007-08-22 20:08 Zsuzska
Szerkesztve:   2007-08-22 20:20
Figyelj! Majd ha itt mindnyájan együtt leszünk, akkor majd demokratikusan eldöntjük,hogy a 20 ezer forintos helyárat az autók száma, vagy a személyek száma alapján osszuk szét. Ha 20-nál több autó lesz, akkor nem esik 1000 Ft-ba sem. Ez gyakorlatilag egy napi parkolási díj.
/Ha személyenként osztjuk cca 300.-Ft/
Ha bárkinek olyan problémája, vagy kérdése lenne, amiben segíteni tudok az elérhetőségem:30/430-4110.
válasz T-Tomi (#248) üzenetére

#248  2007-08-22 19:59 T-TomiDon Tom

Szia Zsuzska!
Ha véletlenül 2-szer menne el az üzim,akkor bocsika,de xar a netem.Kérdésem a következő:ez az összeg autónként értendő vagy személyenként értendő?Ha viszem a klónokat(8,4 évesek),ővelük hogy számoljunk?Bocsika,de még én sem voltam ilyen talin.

Tudjátok:A lóerő legyen .......

Üdv:T-tomi
válasz Zsuzska (#247) üzenetére

#247  2007-08-22 18:31 Zsuzska
Szerkesztve:   2007-08-22 18:32
Remélem jól alakulnak a dolgaid, és el fogsz tudni jönni a talira.
Ami a költségeket illeti, a helyhasználatért fog kelleni fizetni, és a kajáért aminek az árát széjjeldobjuk. Én űgy saccolom kb.2000-2500 Ft körül.
A segítő kezeidre pedig a krumpli pucolásnál, vagy a hagyma felvágásánál lehet szükség. De gondolom ez alól a munka alól a jelenlevő hölgyek felszabadítanak. Csak annyi a dolgod, hogy elgyere és érezd magad jól!
A tali egyébként szombaton lesz!!
válasz Takács Zoltán (#246) üzenetére

#246  2007-08-22 17:35 Takács Zoltán
Hello mindenkinek!

Nálam az a szitu állt elő,h holnap du. fog eldőlni tudok-e menni a talira pénteken.
A napokban dokihoz járok és az alaján alakulnak a dolgok.

Mivel nem vagyok még mindig kellően tájékozott a témában,kérnék egy kis segítséget tőletek.
Mit kell tudnom a taliról? Milyen költségekre számítsak? stb...stb....Segíteni tudok-e vmiben?
Én kb. estig ott maradok.

Köszönettel: T.Zoli

#245  2007-08-22 11:29 capa
Ha neked jó, megpróbálhatnánk egy előpácolt csirkemelet + csinálunk valami joghurtos zöldésg salátát. Végülis akkor hányan grillezünk?
válasz Joebácsi (#239) üzenetére

#244  2007-08-21 19:07 Zsuzska
Szeretném megkérdezni, hogy szombaton reggel 8 óra körüli időre érkezik-e, vagy lesz-e kinn valaki a Vekerin?

#243  2007-08-21 11:21 Zsuzska
zzolti bá' !
Jöhet a tüzifa! De ha előre szólunk esetleg ott is tudnak adni.De azért a Tied biztosabb lenne! Üdv
válasz zsolti bá' (#238) üzenetére

#242  2007-08-20 17:00 pistiapufőnök
Nagyon remek, előre is köszi! :)
válasz mayeye (#240) üzenetére

#241  2007-08-19 20:05 Zsuzska
2800.-Ft a a szállás felnőttek részére! Plusz van kajálási lehetőség másnap reggel. A reggeli 500.-Ft. az ebéd és vacsora 700.-Ft/fő.

#240  2007-08-19 19:25 mayeyeAbszint pusztító
Az jó...
Akkor légyszi ird meg pls h mennyi pénzt hozzak magammal (2 fő részére kell szállás).

Pistapu:
Viszem akkor a bográcsot tartóstul, asszonyostul. :)
Ha kell még vmi szoljatok,meglátom mit tehetek...
válasz Zsuzska (#237) üzenetére

#239  2007-08-18 00:14 Joebácsialkatrészbótos
Grillkolbász, vagy hasonló virsli, no meg 1 kis ződség... (amit ennétek..)

Esetleg megpróbálhatjuk a csirkemellet is..
Mit szólasztok hozzá??
válasz capa (#235) üzenetére

#238  2007-08-17 21:13 zsolti bá'
A tüzifabiznizbe be tudok szállni égetnivalóval, ha szükség lesz rá!

#237  2007-08-17 16:41 Zsuzska
Szerkesztve:   2007-08-17 16:41
Semmi akadálya az itt alvásnak!
Szálláshely 26 főig megoldható!
válasz mayeye (#223) üzenetére

#236  2007-08-17 13:02 pistiapufőnök
Szerintem a legkevésbé nektek van okotok szabadkozni. :-P
válasz dzs76 (#232) üzenetére

#235  2007-08-17 09:44 capa
Részemrő a Grill jól hangzana, mond mit hozzak... (2 éhenkórászon kívül)
válasz Joebácsi (#224) üzenetére

#234  2007-08-17 09:30 Zsuzska
Nagyon sajnálom, hogy így alakultak a dolgok. A szállást még nem tudom, hogy ki kell-e fizetni, ha nem vetted igénybe. Hátha lesz 2 ember, aki mégiscsak meggondolja magát és itt aludna. Mert a szállást 14 főre foglaltam, de lehet, hogy csak annyit kell kifizetni,ahányan ténylegesen ott aludtak. Ha mégiscsak fizetős lesz, akkor értesíteni foglak. A másik tippem pedig az, hogy igazán elhozhatnád a családot is, hiszen szállás hely az van bőven!
válasz Julien (#222) üzenetére

#233  2007-08-17 09:22 Zsuzska
Jelenjeg úgy tűnik, hogy minden rendben van a helyszínen. Még meg kell kérdezzem a tüzifát, de a srác aki ott szokott lenni a helyszínen, csak 20-án jön haza a kirándulásból.
Abból pedig ne csináljatok gondot,hogy most csak kevesebbet tudtok vállalni az előkészületekben, hiszen Ti azt hiszem mindnyájunk nevében írhatom, hogy igazán kitettetek magatokért Tatán.
Most rajtunk, többieken a sor!
Azért azt nem bánnám,ha egy mobilszámot ( ha lehet) tudatnál velem.

#232  2007-08-17 08:51 dzs76
Hali!
Nagyon sajnálom, hogy mi most ennyre kimaradunk mindenből, de most nem tudunk segíteni az előkészületekben. Természetesen, ha van rá igény, akkor a főzésben (kruplipucolás, stb...) tudunk segíteni. A nyársat már vállaltam, bográcsot és tartót most nem tudok vinni. Esetleg Zsuzskát még kérdezném, hogy van e valami, amit a jövő héten a helyszínen kell elintézni? Abban is szívesen segítünk.
A jövő héten szabin leszek, és leutazunk Debrecenbe, úgyhogy kicsit ritkábban fogok benézni.
Mégegyszer bocsi a "nem segítésért"!


#231  2007-08-17 07:25 Viktor
Ja és még valami.
Nagyon sajnálom, hogy nem tudtok jönni a talira. De ne add fel:) békésen próbáld meggyőzni a párodat (hátha)... De ha mégsem akkor a családi béke a legfontosabb ;)

#230  2007-08-17 07:22 Viktor
Mi is visszük a bográcsot + tartót :) A grill az részünkről is támogatott :) szeressük a hasunkat.

#229  2007-08-16 22:50 pistiapufőnök
Ez van. Remélem még ki tudtok egyezni az asszonnyal, ha másért nem is, legalább a családi békéért!
Ha valaki jön arról a részről, akkor próbálj vele megegyezni, hogy vigye el a matricádat és a kereteket! Ha nem jön senki, akkor marad a postázás, ami macerás és drága, de a szükség nagy úr.

#228  2007-08-16 22:43 pistiapufőnök
Tányér - evőeszköz: ha hozol, akkor olyanból ehetsz, amilyenből szeretnél. Ha nem, akkor kaphatsz az eldobható fajtából, ami olyan, amilyen, de mindenképpen lesz.
Innivaló: a múltkori alkalommal is volt közös ásványvíz, ez most sem lesz másképpen, de ha valami különleges igényed van, akkor jobban jársz, ha hozol magadnak.
Egy szó, mint száz: evőeszköz és ásványvíz is lesz közösben, de ha nem jó akármilyen, akkor inkább hozz magaddal!
Igen, kenyeret is veszünk-viszünk. ;-)
válasz T-Tomi (#221) üzenetére

#227  2007-08-16 22:42 Joebácsialkatrészbótos
Szerkesztve:   2007-08-16 22:43
OK! Akkor veszek még izzanivalót...
;-)))

Hozzáteszem nem valami nagy a technika, de ellát kb. 7-10 embert...
válasz pistiapu (#226) üzenetére

#226  2007-08-16 22:40 pistiapufőnök
Nekem tetszik ez a "grillezőcumó". Szeretnék beszállni asszonypajtással. Nagyon örülök, hogy ilyen remek emberek vagytok!

#225  2007-08-16 22:39 pistiapufőnök
Mindenképpen hozd el azt a bográcsot! A kocsiban elfér és inkább több legyen, amiből tudunk válogatni, mintsem kevesebb és szívjunk!

#224  2007-08-16 22:36 Joebácsialkatrészbótos
Szerkesztve:   2007-08-16 22:37
Hali!

Én viszem a grillezőcumómat, ha valaki gondolja és szereti csatlakozhat (kajailag), csak plíz jelezzen, mert akkor több faszenet teszek a puttonyba!!

THNX!
válasz pistiapu (#220) üzenetére

#223  2007-08-16 21:36 mayeyeAbszint pusztító
Nekem van bográcsom meg tartóm is hozzá, de nem tudom hány literes lehet.
Elég nagy , ugyhogy pár embernek fér bele cumó...
Ha kell szoljatok, viszem szivesen!!!

Julien, Zsuzska:

Lehet , hogy mégis ott tudnék aludni,ugyhogy lehet h nem kellene lemondani a szállást,mert jól jönne nekem(nekünk)
Pontosabbat hétvégén tudok mondani, akkora derül ki.
Remélem ha összejön tudok igy segiteni az anyagiakkal (nem kell fölösen pénzt kidobnod)

#222  2007-08-16 21:18 Julien
Urak-Hölgyek!

Kiborult itthon a bili: asszony nem enged L a Találkozóra. Lehet ezen poénkodni, meg minden, én nem tenném, mert - belül - zokogok, mint állat. Sajnálom Scuderia kollegát, aki egyedül nem tudott menni: bennem bízott; most Őt is cserben hagyom.

Mindenkitől Lnézést kérek, amiért számoltatok velem, utolsó gazembernek érzem magam.
Zsuzska: a lefoglalt szállást természetesen rendezem; kérlek privben ˙vagy akár itt) jelezd, hogy mennyit , hova, hogyan...

Hogy a megrendelt matrica-rendszánról már ne is szóljak. Be se merek nézni a Klubba...


:-(((((((((((((((

#221  2007-08-16 19:52 T-TomiDon Tom

Helló Mindenkinek!
Érdeklődnék:evőeszközt,tányért,stb.,ke ll vinni,vagy lesz eldobható?Italt milyet érdemes vinni,vagy mindenki a saját fogyasztását fedezi?Bocsika ha butákat kérdezek,de még nem voltunk ilyen talin.
Tudjátok:A lóerő legyen..........!

Üdv:T-Tomi

#220  2007-08-16 16:10 pistiapufőnök
Nyársam szerintem nekem is lesz néhány. Kellene még egy bográcstartó meg esetleg egy nagyobb bogrács. Viktor! A ti bográcsotok hány literes?
válasz Viktor (#219) üzenetére

#219  2007-08-16 11:11 Viktor
Tehát mi ismét tudunk vinni egy bográcsot + 1 tartót hozzá :) nyárshoz tudunk vinni pár vasat, csak hogy Dzs.nek ne kelljen annyit faragni :)
A grillrács, na azt majd meglátjuk, max Tescos eldobhatósat viszünk :)
Mostmár úgy látom, kezd minden a helyére kerülni ennek nagyon örülök :) Már nagyon várjuk a jövő hétvégét :)

#218  2007-08-15 20:30 Zsuzska
Szerkesztve:   2007-08-15 20:31
Szerintem nincs! De mit gomdolsz Zsolti bá', ha lenne, még másnap is ott lenne? Szerinted?
válasz zsolti bá' (#217) üzenetére

#217  2007-08-15 20:09 zsolti bá'
Egy bográcsot fel tudok ajánlani, kb tíz adag megfőzésére elegendő nagyságú. Mivel nekem itthon "telepített" borácsfőző helyem van, ezért bográcstartó vasam nincs, remélem a kiépített főzőhelyen a Vekerin van.

#216  2007-08-15 18:50 pistiapufőnök
Áááá! Az teljesen esélytelen, hogy 6-kor elinduljak. Majd nyomjuk a gázt és ott leszünk 10-re. Úgyse. De 11-re simán. :)
Zozinak előre is kösz!
válasz Zsuzska (#215) üzenetére

#215  2007-08-15 17:47 Zsuzska
A táborhely árának fele már be van fizetve. Zozi volt olyan kedves, hogy vasárnap átjött Debrecenbe, kimentünk, széjjelnéztünk és a 10 ezer forintot be is fizette.
Ha az árat nem autókra, hanem személyekre számoljuk, akkor kb. fejenként 300.-Ft-ba kerül. De azt ott majd megbeszéljük! A terület reggel 8-tól este 8-ig van lefoglalva.
Tessék nem lustálkodni! Nem délben kell főzni, hanem délre!!
Ha reggel 6-kor elindultok, 8-kor már itt lehettek Debrecenben!Legalább a szakácsok és a kukták legyenek frissek és üdék!
válasz pistiapu (#212) üzenetére

#214  2007-08-15 15:10 dzs76
OK. Mindenben egyetértek.

#213  2007-08-15 13:28 pistiapufőnök
1: Vekeri tó, aug. 25. Mondjuk 11 és 12 óra között találkozunk.
2: nyithatsz rá saját témát
válasz Joebácsi (#211) üzenetére

#212  2007-08-15 13:28 pistiapufőnök
PAPRIKÁSKRUMPLIt bárki tud csinálni. Ez lehetne az alap kaja.
Közös kajának ideális. Ezt a párommal szívesen BE is VÁLLALJUK. Tehát bevásárlunk hozzá és megfőzzük. Csinálhatjuk két bográcsban, ha van rá igény, az egyikből lehet vega kaja is. Ha nincs, akkor csak a mennyiség miatt legyen két bográcsban. Ehhez viszont kell BOGRÁCS. Méghozzá KETTŐ. Ki tud HOZNI?
Estére mehetne egy GRILLezés vagy NYÁRSalás. Ehhez HOZZON MINDENKI MAGÁNAK sütögetnivalót, mert mindenki maga tudja, hogy mit enne meg szívesen, ráadásul nehezebb tervezni a mennyiséget.
Nyárs ezek szerint lesz, dzs ajánlkozott a beszerzésére.
A táborhely ára. Szerintem kifizethető a dolog, legalábbis nekem nem fáj. Javaslom, hogy autónként szedjük be rá a pénzt. Zsuzska: meg tudod előlegezni a felét? Természetesen a találkozón rendezzük a dolgot.

Összefoglalva tehát:

főétkezés
kaja: paprikáskrumpli
bevásárlás: pistiapu és Gitta
főzés: pistiapu és Gitta
kukta: Viktorék
hiányzik: kettő darab bogrács

vacsi
kaja: grill vagy nyárs
bevásárlás: egyénileg
sütés: közösen
nyárs: dzs
hiányzik: grillrács ha kell

táborhely ára
20 000 HUF oszlik szét a megjelenők között, ha senki nem tiltakozik, akkor a megjelent autók arányában

vega kaja: ha nem jelentkezik rá senki, akkor nem lesz.

Tessék hozzászólni!
válasz Viktor (#209) üzenetére

#211  2007-08-14 21:19 Joebácsialkatrészbótos
Pistiapu!

2 felvetésem lenne, mint nyíregyi suttyó.. :-D:

1: Kb. mikor és hol találkozunk Debrecenben (vagy a vekerin lesz csak a zörrenés)?

2: Nyiregyháza érintésével a találkozóra igyekvők konvolya... (Itt a Szabolcs-Megyeieket értem) bár ez igazán nem neked szól, de akire tartozik az irjon lécci

Várom a hozzászólásokat azt érintettektől!

HY!

#210  2007-08-13 09:10 dzs76
Hali!
Mint már írtam, sajnos mi nem tudjuk bevállalni a főzést. Valamikor régebben volt egy olyan javaslatom, hogy süssünk rablóhúst, kolbászt, szalonnát. Ennek az előkészítését vállalom nagyon szívesen. (Nyárs faragás, stb...).
Ehhez a kajához mindenki tudja hozni megának az alapanyagot, vagy valaki be tudja szerezni.
Én most ezt tartanám a legjobbnak, de ha valaki elvállalja a szakács szerepét akkor megoldódik ez a probléma!

#209  2007-08-12 23:22 Viktor
Hát igen a kaja. Most szerintem nehezebb dolgunk lesz mint az előző talin. Májusban nem volt gond, mert egyszer kellett ennünk és utána mentünk haza. De most ott fogunk maradni éjszakára és másnap reggel is. Szóval a szombati napon ha van valaki aki meg tudja csinálni a kaját akkor Én fedobnám, hogy esetleg lehetne csülök pöri krumplival. Vagy esetleg ha nem akarunk vele bajlódni, akkor esetleg paprikás kolompért, persze azt is bográcsba.
Aki marad, azoknak lehetne grillezni is vacsira :)
Szóval ki mit szól hozzá?
Ja és jó lenne ha valaki jelentkezne a főzésre is :) persze kukta ismét lenne. Mi bizti segítünk ismét, mit az előzőn is:)

#208  2007-08-11 17:26 zozi
Tényleg, és ki mit enne?
Szerintem ez egy sarkalatos pontja a következő talinak ami, már meglehetőssen a nyakunkon van már.
válasz T-Tomi (#205) üzenetére

#207  2007-08-11 13:27 Zsuzska
Csatlakozom az előttem szólóhoz.
Én már említettem a 203.#-ban.
Ezidáig senki nem reagált!

#206  2007-08-11 02:08 Takács Zoltán
Sziasztok!

Sajnos az utóbbi hónapokban meglehetősen ritkán tudtam látogatni az oldalt,de nem felejtek! Igaz előtte sem voltam hozzászólásokban a legíktívabb. :D
Viszont a debreceni talira minen áron szeretnék eljutni. Remélem addig nem jön közbe semmi. Mielőtt hülyeségeket kérdeznék végig fogom olvasni a hozzászólásokat,hogy kellően tájékozott legyek az ügyben.Mert még csak kapirgálok... :D

Előlegben annyit kérdeznék viszont,hogy milyenek a költségei egy összejövetelnek? (aludni nem hiszem,h ott fogok) Hogyan szoktátok összedobni a forintot? :D

zárásul az autó jól van,minden ok... :D :D
üdvözletem mindenkinek : T.Zoli

#205  2007-08-10 21:16 T-TomiDon Tom


Helló Mindenkinek!
Térjünk már rá a kajára is!Nem vagyok bélpoklos,csak 3_szor kérdeztem már,meg vinnék 2 klónt is.

Üdv:T-tomi

#204  2007-08-09 17:57 Zsuzska
Szerkesztve:   2007-08-10 16:14
Sziasztok!
Me beszéltem a Vekeri-tó üzemeltetőjével /mivel magánkézben van/, és az alábbiakat mondta:
-a találkozóra elkülönített parkoló területet biztosítanak
-reggel 8-től este 8-ig
-továbbá 3 kiépített főzőhelyet, amennyiben főzni akarunk.
A lényeg: 20 ezer forintba kerülne mindez. Ebből 10 ezer forintot be kellene fizetni, legkésőbb hétfőig, hogy ezeket tutira biztosítsák!
Ha valakinek van valami ötlete, vagy esetleg be tud segíteni az előlegbe,akkor írjon!
A fennmaradó összeget rá érünk ott is kifizetni!

#203  2007-08-08 13:17 Zsuzska
Sziasztok!
Most miután a szállás és a hely megvan, áttérhetnénk a kaja megbeszélésére! Mikor,mit,hol,hogyan stb...!

#202  2007-08-06 21:42 Julien
Szerkesztve:   2007-08-06 21:42
Bakker: C1-2-t akartam írni, mármint, hogy az tökéletesen megfelel. Esteledik, meló és lovazás után az ember kissé fárad Lfele... :-)
Tehát: C1-2 nekünk Scuderiával kiváló (nem is beszélve, ha 4 hölgy szállótársat kapnánk...) Na yoo, ez csak egy rossz vicc volt.
válasz Julien (#201) üzenetére

#201  2007-08-06 21:39 Julien
Julien+Scuderia: végül is csak ketten megyünk, de mi ott alszunk (mármint Scuderia, s jómagam). Részemről a C3-10 tökéletesen megfelel, de erről még Scuderia kollegával értekezem és jelentkezem.
Üdv: Julien
válasz Viktor (#194) üzenetére

#200  2007-08-06 15:42 Viktor
Természetesen Zsuzska :), csak azért kezdeményeztem ezt a témát, hogy Zsuzskának ilyen formában segítsek :)
Arra gondoltam, hogy nem e jobban járnánk, ha 6 személyes házakat foglalnánk le. Talán kevesebb lenne a költségünk. Pl.: egy C.s 2főre 6200ft. ha egy 6személyeset veszünk ki akkor 12540ft. lebontva 2 ember mar 2000 ft.ot spórol. Persze ezzel csak jót akarok mindenkinek a pénztárcájának :)
válasz pistiapu (#199) üzenetére

#199  2007-08-05 20:45 pistiapufőnök
Nekünk tényleg bármi jó, csak legyen valami. 2 ember, 2 ágy. Egyszerű. ;-)
Ki foglal? Viktor vagy Zsuzska?
válasz Viktor (#198) üzenetére

#198  2007-08-05 03:35 Viktor
Ezek szerint kicsit leszűkült a kör. Akkor mit gondoltok a másik 2.ről?
Vagy esetleg mindenki mondja meg, hol szeretné az éjszakáját tölteni :) ?

#197  2007-08-03 20:15 Zsuzska
Viktor!
Az E az biztos hogy nincs!Az már július elején sem volt szabad!
válasz Viktor (#196) üzenetére

#196  2007-08-03 14:26 Viktor
Szerkesztve:   2007-08-03 14:27
Az ottalvós témában szeretném kikérni a véleményeteket. Miben aludjunk, mi legyen lefoglalva?
Részemről a "C" "D" "E" nekem mindegy

MOTEL (C)
C1,C2
apartman, 2 hálószoba, galéria 2 ággyal, TV, zuhanyzó, felszerelt konyha, 6 fő részére...12.540 Ft
C3-C10
szoba zuhanyzóval, 2 fő részére ..6.200 Ft
pótágy ....990 Ft

BUNGALÓ (D)
D1,D2,D3,D8 szoba zuhanyzó nélkül, 3 fő részére ........ 5.820Ft
D4,D5,D6,D7 szoba közös zuhanyzóval, 3 fő részére ...... 6.420Ft.
D9 apartman, 3 hálószoba, zuhanyzó, étkező, felszerelt konyha, 5 fő részére ...... 10.680Ft.
pótágy ..............990Ft.

NYARALÓ (E)
E1-E6 apartman, 3 hálószoba, zuhanyzó, étkező, felszerelt konyha, 5 fő részére .....11.520 Ft
E7 apartman zuhanyzóval, teakonyha 4 fő részére... 9.000 Ft
pótágy ...... 990 Ft

személygépkocsi parkolási díj/nap ......350Ft.
kocsi mosás ..........700Ft.
kutya/nap ...................650Ft.
Napi belépődíj medencehasználattal:
felnőtteknek......600Ft.
gyerekeknek (6-12).......420Ft.
diák, nyugdíjas.......480Ft.

AZ ÁRAK AZ IDEGENFORGALMI ADÓT NEM TARTALMAZZÁK! IDEGENFORGALMI ADÓ: 200 Ft/fő/éj

Hogy kicsit könnyebb legyen választani közülük és persze egy kis +infó, csak hogy ne keljen mindenkinek átnyergelni másik oldalra ezek miatt :D

#195  2007-08-03 07:27 pistiapufőnök
Csináltam "konvojos" és "ottalvós" topikot is. Tessék használni!

#194  2007-08-02 20:33 Viktor
Úgy néz ki hogy meg is van az a 4. (mármint autó) ez eddig 8. De ha jól emlékszem mások is jelezték hogy ott szeretnének aludni. Pl.:zozi a #156.hozzászólásban meggondolta magát és jelezte hogy jönnének 2en. Ja és még ott van Julien&Scuderia párosítás is amit a #158. hozzászólásban találsz. Igaz náluk még labilis az ott alvók száma, de max 5 fő jönne.
Mivel többen meggondolták szavazás után magukat, nem igazán lehet alapozni arra a (4. re)
Ezért kéne nyitni külön "Alvós" :D topicot.
(de ha jól számolok eddig ez 15+1kutyi és ez 6 autót jelentene)
válasz Zsuzska (#191) üzenetére

#193  2007-08-02 19:35 Zsuzska
oké! Vettem!
válasz magabo (#192) üzenetére

#192  2007-08-02 19:27 magaboa csapat fotósa
Mi is ketten aludnánk ott.

#191  2007-08-02 19:05 Zsuzska
Szerkesztve:   2007-08-02 19:07
pistiapu!
Akkor lehet, hogy ez úgy 4 fő, hogy Ti ketten, meg Zoziék ketten+1 kutyus?! Mit gondolsz?
Ja, bocsika azt hiszem Viktorékat kifelejtettem! Akkor csak nem tudom, hogy mi az a 4!?
válasz pistiapu (#188) üzenetére

#190  2007-08-02 16:41 Viktor
Szerintem legyél megint "pofátlan" (már bocsi az idézetért :D) és nyisd meg a B.Pestről indulók topicot. Mi majd csak a Hatvan.i felhajtó után az első parkolóban tudunk csapathoz csatlakozni (persze ha az M3.ason megyünk)
Zsuzska szerintem lehetne egy olyan topicot is hova mindenki csak a szálásra jelentkezik. Kicsit könnyebb lenne összeszámolni.
De még akkor is ott a kérdés,hogy miben aludjuk, mit foglaljon le Zsuzska. Már régebben felvetettem #148. hozzászólásnál a témát. Mit szóltok hozzá?
válasz pistiapu (#189) üzenetére

#189  2007-08-01 23:57 pistiapufőnök
Csinálhatnánk megint egy konvojos témát.
válasz mayeye (#184) üzenetére

#188  2007-08-01 23:56 pistiapufőnök
Én is jelzek két ottalvót. A kérdés egyébként jogos volt, bár nem hiszem, hogy egyértelműen ki lehet jelenteni, hogy ember vagy autó. Szóval részünkről kettő fő.
válasz Zsuzska (#185) üzenetére

#187  2007-08-01 23:13 zozi
Szerkesztve:   2007-08-01 23:14
Hello
Én csekkolom hogy biztos hogy ketten megyünk+1 fő kutya, mármint ottalvósban

#186  2007-08-01 21:06 Julien
Szívesen vállalok főzőcskésést, de nincs felszerelésem. A bevásárlást pedig végképp nehezen tűröm... Vásárlandókat, anyaghányadot, egyebeket létszám ismeretében szívesen felvázolok... :-)

#185  2007-08-01 19:46 Zsuzska
Szerkesztve:   2007-08-01 19:49
Sziasztok!
Közeledik a találkozó ideje, s most már jó lenne pontosabban tudni, hányan szeretnének itt aludni? Mert a végén még szállás nélkül maradtok!
Azt látom, hogy a szavazásnál ott a 4, de az mi-fő? vagy kocsi? Lehet, hogy már agyamra ment a hőség, és a kérdés miatt ne nézzetek nagyon h...ének!

#184  2007-08-01 13:55 mayeyeAbszint pusztító
Sziasztok.

Mi a b.nőmmel Vácról jönnénk Pesten át.
Ha lesz Konvoj akkor mi is csatlakoznánk szivesen a csapathoz...

#183  2007-08-01 13:25 Viktor
Mi tudunk vinni nyárs vasat párát (fémet). Mi nagyon szeretjük a grill husit, de azt mar jobb előtte pár nappal bepácolni.

#182  2007-08-01 13:05 pistiapufőnök
Akkor nyársalás? Nekem sincs ellenemre a dolog. Csak akkor legyen nyárs. Vagy vigyen magának mindenki vagy dzs csinál még párat. ;-)
válasz dzs76 (#181) üzenetére

#181  2007-08-01 10:14 dzs76
Én a nyársazást kultiválnám. Ehez a nyársat esetleg tudom biztosítani, természetesen csakis fából. A nyársazás lehet: rablóhús (mindenkinek tetszés szerinti összeállításban), kolbász, szalonna. Természetesen ez szabadon választott.
A nyárs előkészítésében tudok segíteni.
Ha grillezni akarunk, akkor kell grillsütő, faszén, hús, stb...
Mivel lesznek tűzrakóhelyek, akár mindkettő megoldható.


válasz pistiapu (#179) üzenetére

#180  2007-08-01 09:00 turbobacsi
4. pizza rendelés? :-))

#179  2007-08-01 08:52 pistiapufőnök
Úgy néz ki, hogy nincs szakácsunk a talira. Két lehetőséget látok, ami a következő három:
1) valaki bevállalja és főz, természetesen kukta akad bőven
2) sütünk valamit grillen vagy nyárson. A grillhez úgyszintén kell szakács, a nyárshoz nyárs.
3) étterem

Várom a véleményeteket a kérdésben.

#178  2007-07-26 23:27 magaboa csapat fotósa
Én is Pesten vagy az M3, esetleg ha valaki jön még ebből az irányból akkor az M7, csatlakoznék.

#177  2007-07-26 16:05 Julien
Scuderiával mi is Pesten csatlakoznánk!
válasz Viktor (#176) üzenetére

#176  2007-07-26 08:09 Viktor
Akkor ehhez a konvojhoz is nyitunk külön topicot :) a tali közeledtével, hogy könnyebben át tudjuk látni a menetrendet :D
Látom kezd kialakulni a végső kép. Kb.ugyan annyian leszünk most is mint az előzőn, csak kicsivel kevesebb autóval :)

#175  2007-07-25 15:34 capa
Én gödöllőn csatlakoznék az M3 konvojhoz
válasz pistiapu (#173) üzenetére

#174  2007-07-25 15:13 ferikenyhAutótörő
Én 25-én reggel megyek a balcsira, majd szemből találkozunk az M3-on!
Jó utat és biztonságos vezetést kívánok mindenkinek!

#173  2007-07-25 14:21 pistiapufőnök
Nekem jó, ha éppen Bpről megyünk. Ezt még most nem mondom biztosra.
válasz Viktor (#172) üzenetére

#172  2007-07-25 14:08 Viktor
A talira odafelé szervezünk konvojt?
Gondolom mivel 2 aki Pest felöl jönnek azok az M3.ason jönnének végig. Az egyik pihenőbe csatlakoznánk :)

#171  2007-07-23 15:29 El_camino
Mi biztosan nem megyünk. Előző éjszaka érkezünk vissza Erdélyből.
pistapu: A rendszámtábla-tartóért - ha kész lesz - jelentkezem vmikor. Pesten. (Havonta 1-2szer úgyis járok arra.)

#170  2007-07-20 12:00 Viktor
Mi is nagyon szívesen segítünk a főzésben, ha arról van szó. És persze minden másban is ha tudunk :)
válasz pistiapu (#169) üzenetére

#169  2007-07-19 15:08 pistiapufőnök
Én is a főzést preferálom, de tény, hogy magam nem szívesen vállalnám be azt, bár segítő kezet szívesen nyújtok a dologhoz.
amikor a.p.u-val személyesen beszéltünk, esett róla szó, hogy majd ő főz - elvégre szakács -, de azóta nem nagyon hallottunk róla. Biztosan sok a dolga. Remélem jelentkezik addig vagy valaki más vállalja a dolgot!
válasz dzs76 (#168) üzenetére

#168  2007-07-17 08:50 dzs76
Hát sajnos nem tudtam elmenni a Vekeri tóhoz. Annyira összesűrűsödtek a programok, hogy egyszerűen nem volt rá időm. Annyit sikerült kiderítenem, hogy Hosszúpályiban, ami a Vekeri tóhoz 8 km-re van, van egy egész jó panzió. 2500 Ft/fő /éj, de csoportos kedvezményük is van. A linken egy kicsit bővebben is utána lehet nézni.
Még annyit, hogy előtte egy héttel én már Debrecenben és környékén leszek, ha valakinek vmi extra igénye lesz, akkor még utána tudok nézni.
Még egy dolog: Nem vetette még fel senki a főzés lehetőségét. Igazából, ha jól tudom, akkor a Vekeri tónál van étterem, meg talponáló kajálda, de ...
Üdv!

#167  2007-07-12 23:51 Viktor
Amint látom a tömeg egyre csak nő és nő :)
Viszont (nem akarom elkiabálni), de sikerült keríteni egy kollégát 25.ére, aki be tud jönni, hogy el tudjunk menni a talira :)Így úgy tünik ott tudunk lenni edőben.
Aki az M3.ason jön azokkal majd 1eztetnék a későbbiekben, mint az előző talinál. Mehetünk konvolyban ismét :)

#166  2007-07-11 23:59 Viktor
Sajnos felénk kavarognak a dolgok :( Átraktak egyik műszakból a másikba. Így már a szabik itt már ki voltak osztva. De legrosszabb esetben sajnos csak délután tudunk elindulni, de megteszek mindent, hogy idobe oda tudjunk érni. Egyik kolléganőm átválálja tőlem a műszakot ha neki nem jön közbe semmi. Hát most imátkozok nagyon, hogy összejöjjön minden.

#165  2007-07-11 17:12 Zsuzska
Kedves dzs76!
Nem is úgy veszem, hogy keresztbe szervezel, sőt örülnék,ha Te is széjjelnéznél arrafelé.
válasz dzs76 (#161) üzenetére

#164  2007-07-11 16:15 dzs76
Kösz...
válasz pistiapu (#163) üzenetére

#163  2007-07-11 15:57 pistiapufőnök
Remek ötlet. Mondjuk tőled nem is fogadok el rosszabbat. ;-)

#162  2007-07-11 14:36 azurka
DZS, jó lenne, ha esetleg olyan szemmel is meg tudnád nézni a szállásokat, hogy 1 éves kislánnyal kényelmes legyen. A faházas buli nem rossz, de nem biztos, hogy be merem vállalni vele, még nem alussza át stabilan az éjszakát.

#161  2007-07-11 13:19 dzs76
Na akkor most kavarok egy kicsit.
A szavazásnál bejelöltem, hogy megyünk, de nem alszunk ott. Ez csak a számolás miatt van, mert nekünk van szállásunk.
Tehát mind két nap ott leszünk ha kell.
Holnap megyünk Debrecenbe és ha egy pici időt tudok rá szakítani, akkor szétnézek, csinálok fényképeket, meg szállást is megpróbálok nézni. (Van még eg pár nagyon jó ismerősöm arrafelé.) Természetesen nem akarok keresztbe szervezni Zsuzskával, csak több szem többet lát alapon.... :)
Mindnekinek jó hétvégét!



#160  2007-07-05 07:44 Viktor
Szerkesztve:   2007-07-05 07:45
MI az hogy jövős meg hogy nem jövős ? Csak "jövős" van és kész :) na ez csak vicc volt.
Ha jól számolom max eddig 14 fő az aki ott is akar majd aludni. Az esetleg 3 Bungallot D9 ami 5férőhelyes (apartman, 3 hálószoba, zuhanyzó, étkező, felszerelt konyha, 5 fő részére ... 10680ft. ) jelentene. Ez szerintem meg is felelne a célra. Julien nektek pont jó is lenne persze ha mindenki jönne. Nem kellene senkivel osztozkodnotok :)
És még valami ami fontos ha esetleg lenne aki később adja le a "szavazatot" hogy ott akar aludni 990ft. a pótágy.
Viszont a hálókörletünkhöz még hozzá kell majd mindenkinek számolni az idegen forgalmi adót ami 200ft/fő/éj.
válasz Julien (#158) üzenetére

#159  2007-07-04 22:18 pistiapufőnök
Hát igen! Ez nehéz szitu. Döntésre kell vinni mielőbb.

#158  2007-07-04 21:48 Julien
A gondom a következő:
mindenképpen menni akarok. Scuderia szívesen jönne velem/velünk. Ha aszony "jövős kedvében" van, akkor így 3 felnőtt és 2 kiskorú a létszám, nyilván ottalvással (ámde nem gondolom, hogy kis családunk éjjeli teendői ((2 valamint 7 éves leánygyermekek)) bárkit is érdekelnének). Ha szerelmem "nemjövős" kedvében lesz, akkor Scuderiával kettesben - gondolom - bárkivel elleszünk egy éjszakát. Akkor most milyen létszámal jelentkezzek? /Ha kell, a kedvencben alszunk.../ ;-)
válasz pistiapu (#157) üzenetére

#157  2007-07-04 21:41 pistiapufőnök
Indíts egy új témát Vekeri-tavi ottalvásszámláló címmel, ahová mindenki beírhatja, hogy hány ágyat akar, illetve zavarja-e, ha mással alszik. Írd meg benne az árat, meg hogy sürgős, esetleg jelentkezési határidőt is, aztán várd ki a jelzett határidőt (legalább 1 hét) és máris megvan a lista. Persze utólag úgyis lesz olyan, aki lemaradt, de szeretne, illetve olyan is, aki mégsem, pedig mondta. Ezzel számolni kell. Esetleg szedhetsz bánatpénzt. ;-)
válasz Zsuzska (#154) üzenetére

#156  2007-07-04 17:14 zozi
Hello Zsuzska az előbbiek fényében mi biztos hogy ott aludnánk. Ez két fő+aprólékot jelent.

#155  2007-07-04 16:41 Viktor
Szerintem ez kicsit nehéz lesz. Naptól napra érkeznek szavazatok, hogy esetleg ki jön és ki alszik ott. Igaz az utóbbira már jóval kevesebb érkezik sajnos. A tényleges számadatot Pistiapu tudja majd megmondani, mert abból hogy "Igen megyünk.." abból csak Ő tud számolni (szerintem)
Meg azt is jó lenne tudni, hogy azok akik ott alszanak mit gondoltak arról amit az előző (#148) hozzászólásomban fevetettem.

#154  2007-07-04 16:30 Zsuzska
Most, hogy beszéltem a campinggel, azt mondták, hogy jó lenne mihamarabb tudni, hogy hány főnek kellene szállás. Mert a szabad helyek hétről-hétre csökkennek. Most még talán van 6 személyes, komfortos szállás, Jó lenne mihamarabb eldönteni, hogy hányan akarnak itt aludni, mert e-mailben meg kell rendeljem akkorára!

#153  2007-07-04 16:26 Zsuzska
Egészen nyugodt lehetsz, ebben a percben beszéltem velük telefonon, és a kutyuska minden további nélkül bevihető, csak valamennyi összeget fizetni kell utána! Úgyhogy ez nem lehet akadály!! Hozhatjátok nyugodtan!
válasz zozi (#149) üzenetére

#152  2007-07-04 14:34 Viktor
Párom szokott félni az idegen kutyáktól, de kötve hiszem hogy ez a "gyilkos" :) gondot okozna. Párom a nagyobb kutyákra allergiás.
Amúgy a Zsuzska álltal ajánlott II. helyszínen nem gond a kutya jelenléte. kutya/nap .. 540Ft
Szerintem hozzátok nyugodtan :)

#151  2007-07-04 08:19 capa
Nagyon aranyos a kis gyilkos!

#150  2007-07-04 06:37 pistiapufőnök
Szerkesztve:   2007-07-04 21:42
Napközben nem hiszem, hogy gond lenne, hiszen a múlkorin is volt valami öleb. A szállásnál nem tudom. Zsuzska?

#149  2007-07-03 18:12 zozi
Nekünk csak egy apró addigra 8 hónapos problémánk lenne egy kölyök tacsi képében. Mert nem tudjuk senkire sem rábízni. Ő nem-e kizáró ok a találkozórol, vagy egyébb közös programokból? De főleg a szállás miatt érdeklődnénk mert szeretnénk ott aludni. Ezért nem-e lehetne megérdeklődni, hogy oda bevihetjük-e és nem zavar-e másokat a jelenléte.?

#148  2007-07-03 11:47 Viktor
Hát nem tudom ki hogy van vele, de nekünk még így is jó. Persze ha már ott alszunk akkor ne csak egy szimpla faházban legyünk amibe nem is lehet mást csinálni alváson kívül. Hanem legyen egy normális (C ; D ; E) kategóriás persze ez csak akkor ha közösen ki tudnánk venni. A költség így megoszlik és kb. 2500ft. lenne /fő.
válasz pistiapu (#147) üzenetére

#147  2007-07-03 08:23 pistiapufőnök
Szerkesztve:   2007-07-03 08:26
Nem mondom, hogy minden egyértelmű számomra belőle, de ha valaki ki tudja bogozni, az leírhatná, hogy mi a lényeg. ;-)

Szerk: van viszont árlista, abból egyértelműbb. Katt a Linkre! Vélemények? Főleg az ott aludni szándékozóké fontos ebben a kérdésben ugye.
válasz pistiapu (#146) üzenetére

#146  2007-07-03 08:22 pistiapufőnök
Újabb privát levél Zsuzsától:

---------------

Szia pistiapu!
A diákotthonban ma a szállást megérdeklődtem, és sajnos rossz hírem van, Ott megkezdődik a szobák, emeletek,zuhanyzók felújítása, és nem biztos, hogy elkészül addigra. Így ez bizonytalan mint a kutya vacsorája.
Ma megérdeklődtem e-mailben egy másik szálláslehetőséget, ami ott van a tali színhelye mellett kb.100-200 m-re.

Itt csatolom a levelet és a választ. Nézd már meg légyszí, hogy jónak látnád-e?

Tisztelt Asztalosné Hűse Zsuzsanna!

Mellékletként küldöm az aktuális árlistánkat.
A www.dorcas.hu web-oldlunkon található árlista (főszezon) is érvényes.
Az említett időszakra tudunk szállást biztosítani minden szálláshelyen, kivéve "E" nyaralókat.

Üdvözlettel, Tovtin Mihály
-----------------------------------
DORCAS CENTER & CAMPING
4002 Debrecen, Erdőspuszta
Tel./Fax: +36 52 / 441 119
E-mail: dorcascenter@debrecen.com
Web: www.dorcas.hu

----- Original Message -----
From: Asztalosné Hűse Zsuzsánna
To: dorcascenter@debrecen.com
Sent: Wednesday, June 27, 2007 12:26 PM
Subject: UtiSugo.hu - latogatoi erdeklodes


Tisztelt Cím!
Érdeklődni szeretnék, hogy 2007.aug.24-ei éjszakára, vagy aug.25-ei éjszakára kb. 20 ember elhelyezésére lenne-e Önöknél lehetőség?
Faházakban vagy apartmanban? És érdeklődni szeretnék, hogy az interneten közzétett árak, a mai napon is érvényes árak?
Kérem szíves tájékoztatásukat! Várom szíves válaszukat!Köszönettel: Asztalosné Hűse Zsuzsa

Itt az árlista, csak kevés a hely és nem tudom jobban láthatóvá tenni!
SZÁLLÁSKATEGÓRIA A Szállás lehetőségek ismertetése HUF / Éj
FAHÁZ (A,B)
A1-A5
A11-A20
B1-B15

Faház, 4 emeletes ágy, 8 fő részére ........
faház, 2 emeletes ágy, 4 fő részére ........ faház, 2 emeletes ágy, 4 fő részére ........
9.480 Ft
4.740 Ft
4.000 Ft
MOTEL (C)
C1,C2

C3-C10 (EGÉSZ ÉVBEN NYITVA!)
apartman, 2 hálószoba, galéria 2 ággyal, TV, zuhanyzó, felszerelt konyha, 6 fő részére...
szoba zuhanyzóval, 2 fő részére ............
pótágy .....................................


12.540 Ft
6.200 Ft
990 Ft
BUNGALÓ (D)
D1,D2,D3,D8
D4,D5,D6,D7
D9
szoba zuhanyzó nélkül, 3 fő részére ........
szoba közös zuhanyzóval, 3 fő részére ......
apartman, 3 hálószoba, zuhanyzó, étkező, felszerelt konyha, 5 fő részére ............
pótágy .....................................

5.820 Ft
6.420 Ft

10.680 Ft
990 Ft
NYARALÓ (E)
E1-E6

E7
apartman, 3 hálószoba, zuhanyzó, étkező, felszerelt konyha, 5 fő részére .............
apartman zuhanyzóval, teakonyha 4 fő részére
pótágy .....................................


11.520 Ft
9.000 Ft
990 Ft
LAKÓKOCSI:
(Elektromos csatlakozással)
2 fő részére ...............................
szállásdíj/fő (két fő felett)...............
gyerekek (6-10 év)..........................
diák, nyugdíjas ..........................

4.200 Ft
1.000 Ft
600 Ft
900 Ft
SÁTOR:
Sátor 2 fő + sátor/éj ..........................
Sátorhely/éj.......................... ...................................... ............
szállásdíj/fő ..............................
gyerekek (6-10 év)..........................
diák, nyugdíjas ...........................
1.700 Ft
480 Ft
660 Ft
480 Ft
540 Ft

EGYÉB LEHETŐSÉGEK:

Napi belépődíj medencehasználattal
- felnőtteknek
- gyerekeknek (6-12)
- diák, nyugdíjas
személygépkocsi parkolási díj/nap .........
kocsi mosás ...............................
kutya/nap .................................
mosógéphasználat/program ..................
kerékpár használat/óra .....................
konferencia terem bére = 1.óra ............ = minden további óra

600 Ft
420 Ft
480 Ft
350 Ft
700 Ft
650 Ft
650 Ft
400 Ft
6.500 Ft
4.800 Ft

Üdv: Zsuzsa

#145  2007-06-29 11:55 Viktor
Hát nem nagyon gyülekezünk a talira :) Na jó még van idő lehet még jelentkezni.

#144  2007-06-28 20:18 Balage
Sajnos mi nem tudunk menni mert dolgozom azon a hétvégén és a nyári szabikat már beosztottuk szept. közepéig.
De kívánjuk érezzétek legalább olyan jól magatokat mint a tatai találkozón.
Üdv.

#143  2007-06-27 11:18 Scuderia
Szerkesztve:   2007-06-27 11:21
válasz Julien (#142) üzenetére

#142  2007-06-27 10:53 Julien
Na most akkor oldalt melyik gombra bökjek? 4 vagy 5 fő? :-))) Persze, hogy áll az ajánlat, ha jössz, viszünk!
válasz Scuderia (#141) üzenetére

#141  2007-06-27 10:02 Scuderia
Jól emlékszel. Legközelebb beszélek Juliennel, akkor megkérdezem komolyan gondolta-e, hogy velük mehetek, s ha igen, beszállok hozzájuk gázolajköltségbe, és elmegyek velük.
válasz pistiapu (#138) üzenetére

#140  2007-06-27 08:54 dzs76
Hali!
Mi tuti ott leszünk megint. Az a hely nekem egyébként is "hazai pálya", mert a szülőfalum 15 km.-re van. Természetesen az előkészületekben mi is segítünk. Ami még lehetséges, hogy a szülőfalumban, Konyáron egy pár főt el tudunk helyezni a falusi turzmus keetein belül, de ennek még utánnajárok. A.P.U. jön vajon? Nem bánnám ha egy két mesterfogást el tudnék lesni a főzés terén.
Szerencsére addig még van egy kis idő.
DZs

#139  2007-06-27 06:13 Viktor
A kajára simán benevezünk ismét :) és vihetjük a bográcsot is. Mi úgy is tervezzük, hogy ott is alszunk (ezzel jó példát akarunk mutatni, hátha többen követnek ebben :D ).
Pistiapu ha kell majd valami akkor nyugodtan szóljál és ha tudunk akkor segítünk.

#138  2007-06-26 22:20 pistiapufőnök
Szerintem mindenképpen gyere/gyertek, mert már az előzőre is nagyon szerettél volna jönni, ahogy emlékszem. ;-)
válasz Scuderia (#136) üzenetére

#137  2007-06-26 22:20 pistiapufőnök
Egyeztetünk Zsuzskával, de úgy érzem, hogy ez a közre tartozik, nem csak ránk:
----------------
2007-06-26 18:44 Zsuzska
Szia!
A szállás egy általános iskolai diákotthonban lenne 2000.-Ft/fő. Biztosan nem egy Hilton szálló, de ott a tanévben gyerekek laknak,ebből gondolom, hogy 1-2 éjszakára biztosan megfelelne.

A Vekerin a tulaj azt mondta, legalább 3 bográcsozóhelyet tudnak biztosítani.
/ Azt még konkrétan nem tudom, hogy ezért kell-e fizetni?
Azt kellene még megtudni, hogy tud-e valaki bográcsokat hozni, és aki hozza az mikor érkezik?
Bár nem tudom, hogy esetleg zsolti bá'-nak vagy villamosmisinek nincs-e, mert az csak helyben lenne!
Üdv:Zsuzsa
---------------
Nos? Van bogrács? Akartok főzni?

#136  2007-06-26 20:14 Scuderia
Majd még beszélek Juliennel, lehet a
#130 2007-06-25 21:54 Julien
bejegyzése lesz a megoldás. Majd még kiderül.
válasz pistiapu (#135) üzenetére

#135  2007-06-26 18:06 pistiapufőnök
Igény esetén van ottalvási lehetőség. Így 4 óra délelőtt, egész délután találkozó, ottalvóknak esti program, majd másnap hazaút. Így sem jó?
válasz Scuderia (#132) üzenetére

#134  2007-06-26 16:46 Viktor
Szerkesztve:   2007-06-26 16:51
Igaz nekünk "csak" 230km az út oda, de mi akkor is el megyünk (nekünk menni kell :) ki csinálná meg a videót).
Sajnálni fogom nagyon ha valaki nem tud majd eljönni, de sajnos nehéz olyan helyet találni ami mindenkinek megfelel. Az előző talin pl. Zsuzskáéknak volt mesze, igaz még nekik sem kellett csak kb 300km.t menni.
Talán a következő lehetne kb félúton pest alatt valamivel. Vagy mindenkitől távol mondjuk Horvátország-i tengerpart. Hát keltenénk egy kis feltűnést a környéken (na jó ez lehetne a 10. tali színhelye :D )

#133  2007-06-26 13:01 horeee
Tényleg Scuderia te hol laksz? Mert nekem is 430 Km-t ad ki az utvonaltervező, és hasonló okok miatt lehet hogy mi sem megyünk el erre a talira.
Itt viszont felmerül a kérdés, hogy a környékről megy-e egyáltalán valaki, mert ha nem, akkor hiába gyűjtögetem a matrica-megrendeléseket... :(

#132  2007-06-26 10:25 Scuderia
432.479 km az oda, ami 4ó 23 perc. Teli tankkal megyek 500 km-t, ráadásul gondolom ott is erre arra járnánk nézelődni. tehát 2 teli tank kell. Az út oda vissza 8 óra 46 perc. Ott lennek 1 órát és jöhetnék haza. Nem siránkozok, nem erről van szó, csak így feleslegesnek tartom elmenni. 8 órát a talin szeretnék tölteni, nem az utakon. Remélem nem haragudtok meg rám ezért.

#131  2007-06-25 22:21 Viktor
Na erre a dátumra akkor kérem is a szabit lassan.
Arra leszek kíváncsi mennyien tudunk ott lenni.

#130  2007-06-25 21:54 Julien
Szerkesztve:   2007-06-25 21:55
Scuderia: na erre én is kíváncsi vagyok. Ha akarsz, gyere velünk...
válasz Joebácsi (#129) üzenetére

#129  2007-06-25 20:41 Joebácsialkatrészbótos
Merre lakozol?
válasz Scuderia (#128) üzenetére

#128  2007-06-25 20:27 Scuderia
:-( ez nekem sajnos túl messze van. Én fogyasztásommal oda vissza 2 tele tank.

#127  2007-06-25 20:01 pistiapufőnök
Szerkesztve:   2007-06-25 20:05
Eldőlt. 2007. augusztus 25. IV. Fusion Klub Találkozó
Debrecen, Vekeri-tó

Zsuzska! Tudsz akkor szervezkedni az ügyben?
válasz azurka (#126) üzenetére

#126  2007-06-25 16:49 azurka
Akkor eldőlt? Aug.25 Debrecen?

#125  2007-06-19 13:48 pistiapufőnök
Ami biztosan jobb lesz, az az, hogy már van navigációm, úgyhogy bárhová odatalálok. ;-)
válasz Viktor (#124) üzenetére

#124  2007-06-19 07:49 Viktor
Szerintem nincs jelentősége hogy most szavazzuk meg a 2 vagy külön külön. Ha valakinek a 25.e jó és az egyik hely nem jön be neki akkor szavaz a másikra. Ha most nem szimpi neki valamelyik tali hely akkor később sem lesz ez másként. ( persze ez csak az Én véleményem )
Részemről viszont a hely kérdése nem is annyira lényeges. Számomra az a lényeg, hogy legalább annyira jól érezzük magunkat mint az előzőn. A jókedv a társaságtól függ nem pedig a 3 hely egyikétől.
válasz El_camino (#123) üzenetére

#123  2007-06-19 00:23 El_camino
Szerintem külön kellene szavaztatni az időpontot és a helyszínt. (pl. először az időpontot)
Mi van akkor, ha valakinek jó az időpont, de a helyszín nem tetszik neki vagy fordítva?
A túl sok variáció miatt (helyszín, időpont) elég nehéz most megmondani, hogy hogyan alakul a létszám.

#122  2007-06-18 21:30 Julien
Azért a 19/14 AZ 2/3-1/3. Talán érdemes lenne a 2 dobogóst újra szavaztatni. Várnék újabb infókat a helyszínekről.
válasz pistiapu (#121) üzenetére

#121  2007-06-18 20:13 pistiapufőnök
Azért az a 28 elég megosztott, főleg hely alapján. Messze van még az, hogy biztosan lehessen tervezni.
válasz Viktor (#119) üzenetére

#120  2007-06-18 19:51 zozi
Az adatokból is látszik hogy ragadós a fruzsiláz.

#119  2007-06-18 19:43 Viktor
Úgy látom a hely is kezd kirajzolódni. Ami a "tömeget" illeti egyre nagyobb már 28. Ha így halad akkor többen leszünk mint az előzőn :)
Remélem most sikerülni fog mindenkiről olyan képet készíteni amin az autó és a "családja" van. Ezért már most mondom senki ne merjen majd elmenni úgy a taliról, hogy nem fényképeztetett le magát.

#118  2007-06-18 11:52 Viktor
Ha nem tudsz eljönni azt nagyon fogom sajnálni. De megígérem ha törik ha szakad mi megpróbálunk ott lenni ismét, hogy még az előző filmtől is jobbat tudjak készíteni.
pistiapu
A hely nem is lényeges (a szabadság miatt), most még :)
válasz turbobacsi (#116) üzenetére

#117  2007-06-17 21:52 zozi
Úgy látszik hogy a hely is kezd már körvonalazódni.

#116  2007-06-17 21:46 turbobacsi
majdnem biztos hogy nem tudunk elmenni: viktor, rajtad a szemem, készíts jó video-összefoglalót!

#115  2007-06-17 21:07 pistiapufőnök
Már csak a hely az, ami elég kérdéses. Nagyon megosztott a tábor.
válasz Viktor (#114) üzenetére

#114  2007-06-17 21:05 Viktor
Hát ez a tali is jól alakul már most 25en szavaztak a 25.ére és ha így halad tovább akár többen is leszünk mint az előzőn :)
Lesz megint mit kamerázni :) de arra készüljetek fel, hogy nem ússzátok meg az előzőtől rövidebbel :)

#113  2007-06-14 23:05 krampusz
Az augusztussal nekem az a bajom, hogy esélyes, hogy többen is nyaralni vannak.
Jobb lenne egy szeptemberi időpont, főleg mivel nem akarunk már az idén többször találkozni. Nem titok én személy szerint is valszeg akkor leszek nyaralni, csak még azt nem tudom, akkor megyünk, vagy akkor jövünk. Ott akarok már lenni végre egy talin.
A helyszínhez annyit Nekem a Debrecen is fekszik és a horgásztó is, főleg, mivel utóbbit én javasoltam. Kettőre nem tudok szavazni:D

#112  2007-06-14 12:17 Julien
Szavazzatok minél többen, hogy mielőbb tudjunk tervezni: szervezők és résztvevők is.
válasz pistiapu (#111) üzenetére

#111  2007-06-13 16:24 pistiapufőnök
Június 25-ig lesz kint a szavazás. Abból kiderül a hely és az időpont. A létszám sajnos az utolsó napig kérdéses mindig, de hozzávetőleges számot kiolvashatunk egy 25-e utáni szavazás eredményéből. Abből kiderül a bográcsos téma is. Szerintem július vége előtt esély sincs pontosabb adatokra.
válasz Zsuzska (#110) üzenetére

#110  2007-06-13 15:03 Zsuzska
Sziasztok!
Ma beszéltem a Vekeri-tó bérlőjével. A hely fixre lefoglalásához több mindent és pontosabb adatokat kellene tudni:
-Hány autó lesz?
-Hány személy?
-időpont
-Mettől-meddig tartana a tali?
-Hány bográcsozó hely kellene /ha kell/
Itt bográcsozó hely van, de felszerelés nincs,/ és még adni sem tudnak!/
Esetleg más étkezési lehetőség érdekel-e? /étterem/. Ha igen, hány embernek kellene kaja? Szóval, ez csak egy kis ízelítő a kérdésekből!


#109  2007-06-13 11:49 Viktor
Részünkről tök oszt hogy pontosan mikor megyünk és hova. Szerencsére mi meg tudjuk oldani az időpontot és a távolság hát... istenem kicsivel többet autókázunk (amit nagyon szeretünk).
Főleg ha sikerül pár fuzsival egyszerre ismét konvojozni :)
De ez csak akkor lehetséges ha le tudjuk fixálni az időpontot minél előbb.

#108  2007-06-12 22:03 pistiapufőnök
Természetesen mindannyiótokat szívesen látunk. ;-)
válasz Julien (#106) üzenetére

#107  2007-06-12 20:40 zozi
Szerkesztve:   2007-06-14 18:38
szerintem az aug. 25-26 pontosan jó időpont csak a helyben kellene megeggyezni igy végre tiszteletünket tehetjük a következő talin.

#106  2007-06-12 19:50 Julien
Szerkesztve:   2007-06-12 19:54
Evidens, hogy olyan hely-idő continuum, ami mindenkinek yoo, nem létezik. A hely tekintetében asszem nagyjából képben vagyunk, spec nekem augusztus elejétől bármikor jó, majd szabaddá teszem magam (ha törik-ha szakad: a 4.-ről már nem akarok lemaradni... :-) Ugye nem gond ha 3 gráciát is hozok magammal (1 db középkorút és 2 db kiskorút... csak ezt ne olvassa az asszony)
;-)
válasz horeee (#104) üzenetére

#105  2007-06-12 17:00 pistiapufőnök
Éppen ezért várom a többiek véleményét is. Egyébként pedig mindig az jár jól, aki a leghangosabban képviseli az érdekeit. ;-)

#104  2007-06-12 16:07 horeee
Szerkesztve:   2007-06-12 16:07
Akár mehetne is, csak nem szeretnék megvezetni senkit. Mondjuk szavazok arra a mi nekem jó, aztán meg kiderül hogy olyan messze lesz, hogy el sem megyek. És ha pont az én szavazatom döntött egy olyan dátum mellett, ami pont azoknak lett volna jó, akik a közelben laknak és el is mentek volna???

NNNA?? Csak fel tettem egy olyan kérdést amire nem lehet válaszolni ugye? :D
válasz pistiapu (#103) üzenetére

#103  2007-06-12 15:28 pistiapufőnök
Szóval mondjuk aug utolsó hete, szeptember első hete, szeptember második hete?
Tehát aug 25-26,
szept 1-2,
szept 8-9?
Ez mehet szavazásba?
válasz dzs76 (#102) üzenetére

#102  2007-06-12 12:12 dzs76
Részemről inkább a szeptemberi hónap lenne jó. Nyáron már szinte minden hétvége foglalt.
válasz pistiapu (#100) üzenetére

#101  2007-06-11 21:58 Joebácsialkatrészbótos
Részemről aug. közepétől jó szinte bármikor.

#100  2007-06-11 21:48 pistiapufőnök
Szóval akkor milyen időpontokat és vagy helyeket tegyek ki szavazásra?

#99  2007-06-11 21:39 Joebácsialkatrészbótos
Támogatom...
válasz Viktor (#98) üzenetére

#98  2007-06-11 10:09 Viktor
Hol tartunk a talival? Csak azért mert nekünk hamarosan meg kellene mondani, a szabinak az idejét.

#97  2007-06-04 21:50 Szaszu
Igazán nincs mit. Váljék egészségetekre!!

A képek alapján nekem is tetszik a hely.
válasz pistiapu (#93) üzenetére

#96  2007-06-04 10:04 Scuderia
Tetszik ez a Vekeri tó. Én ha sokat kellene autózni, aznap valszeg nem jönnék haza (kivéve ha elkerülhetetlen), mert akkor több óra oda-vissza autózás között alig lenne idő a klubbal lenni.

#95  2007-06-04 08:00 Viktor
Úgy látom a következő tali is elég szép környezetben lesz majd.
válasz Zsuzska (#90) üzenetére

#94  2007-06-03 22:58 pistiapufőnök
Hát igen. Én is le lettem fotózva, de újságba nem került.
válasz krampusz (#92) üzenetére

#93  2007-06-03 22:58 pistiapufőnök
Szaszu bácsi!
Tegnap volt a napja, hogy elfogyasztottuk azt a bizonyos nemes nedűt, mit tőled kaptam. Nagyon jóféle borocska volt, mégegyszer köszönöm! :-D

#92  2007-06-03 22:38 krampusz
Főnök! Én is bringával voltam ott és le is lett fotózva valami debreceni újságba. :-)
Csak dicsekedtem. :-)
válasz pistiapu (#91) üzenetére

#91  2007-06-03 21:29 pistiapufőnök
Én már voltam itt, igaz kerékpárral, még abban az időben, amikor Debrecenben tanultam. ;-)
Jó hely amúgy.
válasz Zsuzska (#88) üzenetére

#90  2007-06-03 18:35 Zsuzska
Sziasztok!
A ma délben a Vekeri-tónál készült fényképeket felraktam! Nézzétek meg őket! Egy kis kedvcsinálás a debreceni találkozóhoz. Bár a terület magánkézben van, és valamennyi bérleti díjat fizetni kellene.

#89  2007-06-01 23:59 tuli

Hi!
Mit szólnátok Pusztavacshoz?mivel ez az
ország közepe? :)
Üdv: tuli

#88  2007-06-01 22:19 Zsuzska
A javasolt időpontokhoz, pontosabban az aug.18-19-20-ai-hoz lenne egy pár gondolatnyi hozzáfűzni valóm.
A szállás biztosan megoldható.
De itt Debrecenben a karnevál hetében nagyon sok kulturális rendezvény van, ahol sok honfitársunk és még több külföldi akad.
Magyarul Debrecen ilyenkor jobbára "túlzsúfolt".
A Vekeri -tó átlagos hétvégeken is igen kedvelt kirándulóhely a városlakók körében. Biztosan azokon a napokon is rengetegen keresik fel majd.
Úgy gondolom, hogy ezzel mindenképpen számolnunk kell, ha ez az időpont nyeri el a tetszéseteket. Megpróbálok a helyről pontosabban tájékozódni és Titeket is tájékoztatni.
válasz Viktor (#87) üzenetére

#87  2007-06-01 20:08 Viktor
Akkor adom a tippeket :)

Az első ötlet (igaz ez lehet, hogy kicsit korai):
Augusztus 4-5. hétvége : Indoklás, ekkor legalább még bizti a jó idő :)

A második ötlet, az augusztus 18-19. :
pl.: 18.a szombaton ott találkoznánk (ide lehetne szervezni a programokat) estére maradnánk. 19.e vasárnap (ide megint jöhetnek az ötletek) és ha valakinek lenne olyan gondolata (és persze megoldható a szállás is), hogy mivel másnap 20.a, Debrecen virágkarnevál hát innen sokunknak közelebb lenne.

És végül menjünk kicsit időben tovább a következő ötlet szeptember 1-2. :
Ehhez még nem tudok különösebbet hozzáfűzni. Az a lényeg, hogy együtt legyünk :)

Mit szóltok hozzá?
válasz pistiapu (#86) üzenetére

#86  2007-06-01 18:35 pistiapufőnök
Nos, alakul a szavazás, mindenki leolvashatja az eredményeket. Ennek tükrében kellene a helyről és az időről is szavazni. A helyek már nagyjából körvonalazódtak. Időre (dátum) milyen ötletek vannak?

#85  2007-05-30 13:59 Julien
Én azt mondom: ha a Duna másik oldala a soros, akkor legyen úgy. Sokan sokat szervezkedtek már a következő taliért.
Ám a következő utáni talira már körvonalazódni látszik a helyszín és a szervező csapat is :-) Pistiapu: köszönöm a priv választ, az ötletünket pedig tartsátok talonban. Jó ügyködést a jó ügyhöz!
válasz Scuderia (#84) üzenetére

#84  2007-05-30 12:16 Scuderia
Szerkesztve:   2007-05-30 12:22
#80 Julien-nel egyet értek. Én a régióban lakom. Orfű, Abaliget, Hetvehely, Kán nagyon szép helyen fekszenek a Mecsek szívében. Julien által adott link mellé én ajánlanám még a:
www.hetvehely.atw.hu
A képek önmagukért beszélnek. Utóbbi helyen most pl. vadásznap volt, több száz autó parkolását meg tudták oldani. Akár rövid túrát is lehet szervezni ezen a vonalon. (Pécs közelében vannak a települések és egymást követik) Pl.: Pécs nevezetességeit meg lehet nézni, onnan Orfűre autózva be lehet ugrani Mecsextrém parkba, majd Orfű, Abaliget, Hetvehely, majd vissza Orfűre, ha a többség tetszését Orfű nyeri el. Kán kicsit nehezebben megközelíthető az út minősége miatt. Raádásul 1 sávos. De szép hely az is. Orfűn pedig rengeteg nyaraló van, ahol el lehet intézni a szállást, de ha jól tudom, Camping is van.

#83  2007-05-29 23:25 Viktor
Hát ez elég baráti ár egy főnek. És maga a hely milyen lenne? Ha tudnál esetleg képeket feltenni az nagyon jó lenne.
Párommal Mi támogatjuk a hosszabb "kirándulást", de akkor jó lenne mint már írtam minél előbb eldönteni, hogy mikor legyen.

Pistiapu. Észrevettem és azt is látom, hogy most döntetlen az állás.
válasz Zsuzska (#81) üzenetére

#82  2007-05-29 21:01 pistiapufőnök
Alkalomadtán lehet, de most a Dunán innen a soros, nem a Dunántúl.
válasz Julien (#80) üzenetére

#81  2007-05-29 19:29 Zsuzska
Sziasztok!
Ma megérdeklődtem a szállást a diákotthonban. 2000.-Ft/fő/éjszaka.
18 éven aluli gyerekeknek 200.-Ft-tal kevesebb, mert nekik nem kell üdülési hozzájárulást fizetniük.

#80  2007-05-29 13:47 Julien
Szerkesztve:   2007-05-29 13:59
Bárhol is legyen, feltétlenül menni akarok. (Köszönet a képes beszámolókért... :-)

1x nagyon régen már ajánlottam, most is megteszem: Klubtali helyszínéül javaslom a Pécs melletti Orfűi tavat. Szállás-étkezés-főzés megoldható (ld. pl. http://www.racztanya.hu). Közelben az abaligeti cseppkőbarlang. Én mindenképpen kicsikarnék a helyi (Pécs) márkekereskedéstől is némi monetáris vagy egyéb támogatást, bent a városban lehetne valami nagyobb dobást megejteni. Ha nem elvetendő az ötlet, akkor pár napon belül pontos adatokkal is szolgálhatok (árak, egyebek...)

#79  2007-05-28 19:36 pistiapufőnök
Kitettem egy kérdést az ügyben.
válasz Viktor (#77) üzenetére

#78  2007-05-26 09:12 krampusz
Szerkesztve:   2007-05-26 09:14
Panoráma út-ez nem jutott eszembe. Az nagyon tuti hely ilyen jellegű rendezvényekhez. Forgalommentes út, parkolók, játszótér, nagy füves platz. Támogatom.
válasz Zsuzska (#75) üzenetére

#77  2007-05-25 19:41 Viktor
Hú de jó ötletek vannak erre felé :) Több napos parti... erre ismét érdemes lesz benevezni. De egyre kérlek titeket, hogy jobb lenne minél előbb kitalálni, hogy tudjunk a párommal szabit kérni akkora. Minél előbb annál jobb.(a főnökség már azt is be akarta vezetni nálunk, hogy januárba minden szabinkkal számoljunk el. Jó mi?)
Szóval... nekem tetszik a Grik álltal felvetett #70 és Zsuskának az ötete is jó. Jó lenne ha kilehetne deríteni, ha közösen megyünk adnának.e kedvezményt Tiszaugon a Hotelban.
Igaz Zsuszka ajánlatát nehéz lenne felülűberelni (persze ha sikerül neki elintézni)
Egy szó mint száz úgy tünik többen benne lennénk a több napos taliban. (Pistiapu egy szavazást esetleg erről ?)

#76  2007-05-25 18:34 Zsuzska
Ha gondoljátok én megpróbálok utána érdeklődni a szállásnak.Ahol dolgozom van egy diákotthon. Hétvégén lehet, hogy kiadják a szobákat. Kb. 1500-1700 körül lehet egy éjszaka.

#75  2007-05-25 18:30 Zsuzska
Szerkesztve:   2007-05-25 18:31
Bocsi, hogy csak most válaszolok. Igen az az út visz ki oda a Fancsikai tavakhoz, a Panoráma út. Szerintem ott szokott lenni a bringaverseny. És ott van a tájház is.
válasz krampusz (#74) üzenetére

#74  2007-05-25 12:02 krampusz
Zsuzska. A Vekeri tó az, ahol vmi tájház van és ahol a bringásversenyeket is szokták rendezni?

#73  2007-05-25 09:36 dzs76
Talán Zsuzskának az ötletén (#69) is lehetne rágódni egy kicsit. Mivel én is debreceni vagyok, ismerem a helyet. Debrecenben és a közeli falvakban is nagyon sok olcsó szálláslehetőség van. Lehet, hogy egy kicsit keletre esik, de ha több napos lesz, akkor megéri.
DZs76

#72  2007-05-25 08:59 buab
Sziasztok!

Grik-nek igaza van, mi (a cégünk), már tartott ott évzáró bulit, szuper hely, rendkívül kedves segítőkész, megértő személyzettel.
Medence (fedett),jakuzzi, asztalitenisz, főzési lehetőség (bár a kaja rendkívül jó), este még kareoki partit is lehet rendezni...
Egyszóval szuper ötlet!
Mint újonc én is szeretnék majd résztvenni a találkozón!
Szép napot mindenkinek!

"buab"

#71  2007-05-24 20:23 pistiapufőnök
Szerkesztve:   2007-05-24 20:24
Szerintem ez elég drága. Nem vagyok benne biztos, hogy mindenki tudja vállalni. Én tudok a Mátrában - Bükkben - Zemplénben olyan kulcsosházakat, ahol 2500 - 3000 HUF per koponya áron lehet aludni kultúrált körülmények között.
Nem hiszem, hogy máshol nincsennek.
válasz grik (#70) üzenetére

#70  2007-05-24 20:12 grik
üdv mindenkinek!!

egy ötlet a következő talira:
felmerült hogy esetleg több nap lehetne.
ez a hotel Kecskeméttől 20-30 km-re van,
Tiszaugon.
nézzétek meg ideális a hely:

http://www.clubhotelpegasus.hu/_site/s zolgaltatas.htm
szeptember,október,ki lehet fogni hogy nincs szállóvendég,csak mi lennénk!
csak javaslat.!!

#69  2007-05-24 19:46 Zsuzska
Én miután minden szentnek maga felé hajlik a keze,ízelítőül, kedvcsinálásképpen ide tennék egy rövid ismertetőt. Ebből biztos kiderül, mi lenne a javaslatom a találkozó helyének!
A Vekeri-Tó Debrecentől mindössze 8 km-re található a Hosszúpályi felé vezető út mellett. Debrecent alig elhagyva Szeged irányába, a 47-es útról balra letérve juthatunk el a csodálatos erdei környezetben fekvő tó partjára. A 52 hektárnyi területből 12 hektár vízfelület és mindez 10 percre Debrecentől. A tó közelében lévő kilátóról gyönyörködhetünk Erdőspusztában. A táj értékes növény- és állatvilága védelem alatt áll. A környéken szálláslehetőség, étterem, lovaspálya, szánkódomb, arborétum, tájház és autósmozi biztosítja a kikapcsolódást. A tóparti csónakház büféje egész évben nyitva áll az idelátogatók számára. A parton sátrazási, főzési lehetőség biztosított. A gyermekek az erdei játszótéren (famászóka, homokozó, focipálya) szórakozhatnak amíg mi terebélyes fűzfák árnyékában várjuk a kapásokat. Röplabdapályán szórakozhatnak horgászni nem szerető barátaink, majd megfáradva beülhetnek egy hideg sörre a tóparti büfébe. A csónakházban horgászbolt is üzemel, ahol a halak által megcsappant csalikészletünket újíthatjuk fel. A horgászatra ugyan csak partról van lehetőség, de aki csónakázásra vagy vizibiciklizésre vágyik a csónakházból kölcsönözhet ehhez szükséges eszközöket.

#68  2007-05-24 19:42 pistiapufőnök
Gondolom a Linken elérhető helyre gondoltál. Nem tűnik nagyon rossznak, főleg, ha meg lehet egyezni a tulajjal, hogy sokan megyünk, adjon kedvezményt. Bár így kimaradna a főzés, ami sokat vetne vissza a hangulaton. Vagy abba is belemenne a tulaj, hogy odamegyünk főzni?
Másik kérdés, hogy pl Debrecennek jó-e ez a hely.
válasz krampusz (#67) üzenetére

#67  2007-05-24 18:54 krampusz
Én is Kecskemét közeli dologra gondoltam. Az tatai tali helyszínére volt egy javaslatom. A 23. hozzászólás, de az egyszerűség kedvéért bemásolom:
"Alternatívának találtam, egy nagyon tuti helyet, ha étterem centrikusak is vagyunk. Nem Dunántúl, de majdnem. Akasztó mellett, Akasztó és Solt között van egy Horgászparadicsom. Saját tenyésztésű állatok, nem csak halak, az étlapon, játszóház, stb. Egyszóval pazar.
Ha vki kíváncsi rá és van Google Earth-je:
46°43'9.04"N
19°10'55.49"E"

#66  2007-05-24 16:40 Viktor
Ha lehet egy javaslatom akkor kicsit föntebb kéne egy picit. Kb. Kecskemét lehetne a cél. Ahogy nézegettem a térképet, az egy ideális hely lenne. Az időpont szerintem jó lenne.

#65  2007-05-24 11:08 krampusz
Támogatom
Elég "kevesen" tudtunk elmenni az ország ezen szegletéből.
válasz pistiapu (#64) üzenetére

#64  2007-05-23 21:56 pistiapufőnök
Szerintem az lenne a fair, ha most megint keletebbre lenne. Mondjuk keletebbre-délebbre. Csak kellene valaki a szegedi kollégák közül, aki ajánl valami remek helyet. Időpontnak szerintem szeptember eleje lenne jó.
válasz Szaszu (#63) üzenetére

#63  2007-05-23 21:16 Szaszu
Mikor lesz a következő találkozó? Na és főleg hol?
Javasolnám a Szelidi-tó, Fertő-tó, Balaton közül valamelyiket. Esetleg a Tisza-tó is jó lehetne.

#62  2007-05-01 20:52 sacpe
Ibrány nagyerdő halastó nagyon szép hely és alkalmas egy találkozó lebonyolitására. Panzió büfé minden van.

#61  2007-04-16 11:27 dzs76
Hali!
A.P.U. sajnálom, hogy nem leszel ott! Mindig szívesen tanulok új dolgokat a főzés tekintetében is!!
Természetesen a bográcsot és a tartót, ne meg a fát én viszem. De sajnos nekem is csak egy bográcsom van.
Vegetáriánusokra én sem gondoltam, de jó a felvetés!
Végül de nem utólsó sorban: Mit főzzek?
Hali!
DZs76

#60  2007-04-16 10:04 grik

szia pistiapu!

az ok hogy ott lesz,de arra gondoltam a
kérdés kapcsán hogy pontosan hol?
volt felvetés valami "reptér" lehetséges
helyszinként!

#59  2007-04-15 20:21 settenke
Szerkesztve:   2007-04-15 22:13
Üdv. Mindenki!

Holnapi nap elmegyek és megnézem a helyszínt, főleg bográcsozás tekintetében. Készítek fotókat is, ami alapján dönthetünk a pontos helyszín mellett. A hajdani KISZ tábor területét most Esély Alapítvány is megnézem, illetve a térképen látható Derítő-tó környékére elnézek, mert valaha voltak ott kialakított bográcsozó helyek. Hétfőn mindenképpen jelentkezem. Persze jó lenne tudni, mennyi autónak keressek helyet, teret. :) Ha meglesz a pontos hely akkor fotóval illusztrált itinert is készítek. Illetve meg adom a GPS-hez szükséges koordinátákat.

Addig is a képen a számok a következők:

1. Esély alapítvány Elvileg itt találkoznánk. Van elég hely az autók részére (holnap azért megnézem)
2. A Öreg-tó partján ahol voltak, vannak? bográcsozó helyek
3. Pikantó étterem + egyéb vendéglátó egységek (lángos, laci pecsenye stb.)
4. A térképen Által-ér ülepítő, de a helyiek csak Derítő-tó-ként ismerik. Horgásztanya (aki szeret horgászni annak remek hely).és régebben voltak bográcsozásra alkalmas helyek, hogy most mi van azt pontosítanom kell. kb. 400-500 m légvonalban az 1.-3. helyektől. Azt is meg kell nézni, hogy lehet ott kocsikkal parkolni.

#58  2007-04-15 11:14 Szaszu
Nem lehet, hogy ez a helyszín?

http://www.iranymagyarorszag.hu/terkep /I020035

#57  2007-04-14 20:46 pistiapufőnök
"És ez már tuti hogy ott lesz a tali??"
Megszavaztuk, nem?

Térkép: katt a linkre, majd az alapján adj valami megoldást! Ennél több nem is kell, de ez feltétlen. ;-)

#56  2007-04-14 19:55 grik
hali mindenkinek!

sajnos térképet nem tudok tatáról,
a "kisz tábor" a tó ellenkező végénél
található,mint a vár,talán ez a dél-keleti
vége!!?
És ez már tuti hogy ott lesz a tali??

#55  2007-04-14 15:53 turbobacsi
az öcsém ad 1 GPS-t, jó lenne 1 koordináta majd :-)

#54  2007-04-14 14:48 Viktor
Hát megoldható tudok vinni és akár segítek is nagyon szívesen.

#53  2007-04-14 08:18 pistiapufőnök
a.p.u.
És ezt csak most mondod?!? ;-)

dzs76
Ha valaki még tud hozni még egy bográcsot, akkor párhuzamosan lehet főzni 2x10 embernyi kaját is, nem? Szívesen besegítek, remek kukta tudok lenni. Bográcsom viszont nincs.

Juteszembe! Van vegetáriánus a csapatban?

#52  2007-04-14 07:51 Viktor
Hát a.p.u. " Na most sajnálom, hogy nem " tudtok eljönni. Nem is tudtam hogy van egy konyhafőnök is közöttünk. Na nem baj majd legközelebb meg tudod mutatni, milyen jó is vagy a főzésben :)
Hát sajnos majdnem úgy jött nekünk is össze hogy nem tudunk elmenni, mert pont azon a napon megy egy kolléganőm lagziba. Na de megoldottam szereztem magam helyett mást. Így ismét biztosan mondhatom, hogy megyünk.
Várom a térképet. Nem szeretnék eltévedni a környéken :)

#51  2007-04-14 00:24 a.p.u.
Na most sajnálom, hogy nem tudok Veletek ott lenni a talin...(konyhafőnök vagyok, úgyhogy a kajára nem lenne gond) Mint mondtam korábban pont erre az időpontra várjuk a babánkat (május 10-11). De a következőre jövünk, családostul!

1 2

Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
 
dudicukrasz 2023-12-29 08:18
 
Hpetya 2023-12-24 05:22
 
ferikenyh 2023-12-14 15:31
 
dudicukrasz 2023-12-14 15:14
 
ferikenyh 2023-12-14 14:53
 
dudicukrasz 2023-12-13 18:07
 
dzso80 2023-12-13 17:04
 
dudicukrasz 2023-12-13 16:50
 
dzso80 2023-12-13 12:18
 
dudicukrasz 2023-12-13 10:47

Friss cikkek
 
Alkatrészt keresek
Keres - Kínál
 
 
 
Rádió kód V060206
Az oldal használata
 
Öninditó
Gyors kérdések
 
Elektromos ablak
Gyors kérdések
 
Klíma hiba
Gyors kérdések
 
 
Segítség
Belső tuning
 

Friss hozzászólások
 
dzso80  2024-03-19 20:59
 
Ateg  2024-03-14 17:21
 
dzso80  2024-03-13 20:30
 
dzso80  2024-02-28 19:48
 
dzso80  2024-02-28 19:05
 
1.4 TDCI rángat (1 új)
Gyors kérdések
Csomesz  2024-01-13 10:06
 
dzso80  2024-01-08 22:46
 
Rádio kód (3 új)
Az oldal használata
dzso80  2024-01-06 16:04
 
Dylan  2023-11-11 18:12
 
Bakker24  2023-10-27 21:56

Kedvezmény
 

10-50% kedvezmény új Ford alkatrészek árából
 
 

5% kedvezmény a Romhányi Autó Kft szervíz-számláinak végösszegéből
 
 

25-30% kedvezmény váltózár árából
 
 

20% kedvezmény szélvédőjavítás árából
 
 

10% kedvezmény különböző alkatrészek áraiból
 
 

5-25% kedvezmény szervíz- és alkatrészárakból
 
 

10-15% kedvezmény autószőnyegre, csomagtértálcára, légterelőre
 
 

10% kedvezmény bioetanolos E85 átalakításra
 
 

10-30% kedvezmény chiptuningra, autódiagnosztikára, szervízre
 
 

+5% kedvezmény
 
 

5% kedvezmény
 
 

28-38% kedvezmény
 
 

Tárhelyszolgáltatónk a Webhold

Látogatók