Szavazás

Hirdetőtábla

Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.

Kategóriák

Statisztika
3 931 felhasználó
2 227 cikk
56 kategória
40 487 hozzászólás
16 037 877 letöltés

0 aktív felhasználó
956 egyedi látogató
2 661 letöltés
  az elmúlt 24 órában

24 aktív felhasználó
  az elmúlt hónapban

Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
dzso80(> 60 perce)
meszaros(> 60 perce)
kboross(> 60 perce)
jofo(> 60 perce)
bandi1969(> 60 perce)
kertiati(> 60 perce)
zeusz(> 60 perce)
Gabiatti023(> 60 perce)
szita721031(> 60 perce)
dvdkergeto(> 60 perce)
ferikenyh(> 60 perce)

Utoljára regisztrált felhasználó
Gabiatti023

Ajánlott oldalak

Letöltések

Vegyek-e még garanciát?
dunaip  2008-11-19
Sziasztok

Lassan egy éves lesz az autónk, és ugye addig még el lehet dönteni vegyek-e plusz garit.
A +1 év/60000-es nekem biztos nem jó mert már most 23e km van benne. Kérdés igazából csak annyi lenne, hogy kinek milyen nagyobb hiba jött elő 2-4 éves kora között az autónak, érdemes-e venni plusz Garit?

(Nekem már cserélni kellett a fél müszercsoportot mert nem jelzett vissza az index, de akkor kb fél éves volt)

Hozzászólások

#19  2008-11-23 11:20 klarky
Sejtettem, hogy valami ilyesmire gondolsz, de ha jól tudom az autós műszaki terminológiában a szinkronizált/szinkronizáltatlan váltó fogalma másra van lefoglalva. A szinkronizálatlan váltó ugyanis olyan, hogy bármely sebességbe is kapszolsz (ez előre menetben is igaz) mindíg 2x kell kuplingolni menet közben is. Ilyen azért a Fruzsiban nem fordul elő, így ennek (szerintem) a váltója szinkronizált. Amit a hátramenetbe kapcsolásról írsz az valóban előfordul, de szerintem az autók nagyrészében lehet ilyen kis bibivel találkozni.

A hátsó tárcsafékhezt meg csak annyit, hogy kétségtelen, hogy nagyon jól néz ki, de lássuk be, a Fruzsi teljesítményéhez és tömegéhez ez úri huncutság lenne. Az csak a nagyteljesítményú autók sajátja (kivéve talán a nagypolszki), ott van értelme, itt szerintem semmi, nekem semmi bajom a fékkel. És azt sem hiszem, hogy sok olyan van, aki napi szinten mássza meg a Tátrát, a Kárpátokat vagy az Alpokat a Fusionjával.

Viszont most, hogy rakattam át a kerekeket körülnéztem az autó alatt és meglepve láttam, hogy elöl belső hűtésű a tárcsa. Ennek nagyon megörültem, ez jó dolog....
válasz pori (#16) üzenetére

#18  2008-11-22 09:59 Joebácsialkatrészbótos
Ez nekem is szúrta a szemem, mármint a dobfék hátul, és meg is oldottam. Most már 1 éve hogy csillog a 4 tárcsa ha a nap megsüti!!! ;)

#17  2008-11-22 09:18 T-TomiDon Tom
Nekem a 2000-es Mondeo (benzines 136 Le)kombim alatt sem volt hátul tárcsafék,pedig fullos volt.
válasz pori (#8) üzenetére

#16  2008-11-22 00:23 pori
Szerkesztve:   2008-11-22 00:28
Amikor a hátramenetet kapcsolom akkor vagy benyomom a kuplungot és várok pár másodpercet, vagy bereccsen a váltó .tipus hiba nincsenek szinkronba a fogaskerekek fiesta , fusion és 1,6 -os mondeo-ig ez a váltó van beépítve.esetek 50%-ban nem állnak összhangban a fogak és ez a hejzet.
válasz klarky (#15) üzenetére

#15  2008-11-21 21:19 klarky
Szinkronizált váltó? Ez alatt mit értesz?

#14  2008-11-20 23:43 pori
Én nekem a mazda 3 tetszik nagyon

#13  2008-11-20 20:43 mester76
Szerkesztve:   2008-11-20 20:50
Tökéletesen igazad van,használt dieselt én csak ismerőstől vennék vagy télen -15 fokba.A suzuki motorok pedig nagyon-nagyon eltalált motorok ha szabad ilyet írni ezen az oldalon.Ja a td-és corsámat is hiba nélkül adtam el 386.000km-rel a háta mögött.Persze ismerősnek.
válasz brutus20 (#12) üzenetére

#12  2008-11-20 20:33 brutus20
Szerintem is így van: egy autó meghálálja ha "törődnek" vele. Szóval nagyrészben függ a tulajtól is, hogy meddig bírja alatta a kocsi hiba nélkül.

Kis kitérő: ha használtan kellene autót vennem akkor csak benzinest választanék, azok jobban bírják a gyötrődést,( hidegen pörgetés, nem kell foglalkozni a turbó "visszahűtésével"), nem egy olyan esetről tudok, hogy az újfajta 2.0 Pdtdi passat motorcserés lett pár év alatt. Sőt a benzinesek strapabíróságára egy másik eset: egy 1.0-ás Swiften tanultam vezetni pár éve, és a kocsiban 340 ezer km volt (hiba nélkül), az oktató büszke is volt rá! :)
válasz mester76 (#10) üzenetére

#11  2008-11-20 20:20 brutus20
Kicsit azért vitatkoznék...Hátra ebben a kategóriában nem nagyon tesznek tárcsaféket. (Sx4-hez, G és H Astra-hoz sem jár). Egyébként persze én is hiányolom, (előző kocsinkon 4 tárcsa volt), de szerintem "hétköznapi" autózáshoz tökéletesen elég a dob hátul, legfeljebb esztétikum szempontjából jönnének jól a tárcsák. (főleg nyáron, mikor az alukerekek vannak fent)

#10  2008-11-20 20:19 mester76
Igazából a régi diesel motorokra sem igaz.Sőt..Ha az olajcseréken nem spórolsz,nem tankolsz bele mocskot,nem gyorsulási versenyekre használod és nem melegíted meg hidd el a te diesel fruzsid még akkor is "keregni" fog amikor a benyás márka társait már sokadszorra járta át a műhely szag.Lehet hogy van benne egy kis elfogultság is de ez a tapasztalatom.
válasz dunaip (#7) üzenetére

#9  2008-11-20 18:25 turbobacsi
"Viszont száguldásra nem éppen stabil , mivel magas a súlypontja" <--- arra találták ki pl. a BMW X3-at....

#8  2008-11-20 17:44 pori
Szia
Megvagyok elégedve a ford fusionnal,csak azért lehetne jobb is ennyi pénzért .Amit hiányolok , és hasonló árfekvésű kocsiba benne van. Hátsó tárcsafék , szinkronizált váltó /amit nagyon hiányolok , és bosszant /,mp3 -as rádió / 90 000 Ft volt ez a rádió ami mellesleg @-r /
Nem bántam meg összességében ,jól lehet pakolni , kényelmes vezetni és egy fürge kis jószág . Mivel magas az autó alja vidéken és városban is előnyt jelent . Viszont száguldásra nem éppen stabil , mivel magas a súlypontja .
válasz Guszti (#5) üzenetére

#7  2008-11-20 10:36 dunaip
Szerkesztve:   2008-11-20 10:38
turbo-val senkinek nem volt baja? vagy a digit klimával, vagy ilyen drágábban szerelhető alkatrészekkel?

jah igen talán az is fontos hogy tdci a gép, talán a dieselnél több esély van a meghibásodásra. vagy ez már rég nem igaz a mai motorokra?
válasz szitu (#3) üzenetére

#6  2008-11-20 08:00 turbobacsi
énis lecserélem 4-6 évesen, de csak azért, mert akkor már érdemes....de valószinü maradok a márkánál

#5  2008-11-20 07:08 Guszti
Szia
Azt írod:
"Én személyszerint szeretném lecserélni 5 évessen ,de hogy nem fordra az is biztos ."
Ezek szerint csalódtál a Fusionban?
válasz pori (#4) üzenetére

#4  2008-11-20 04:13 pori
szia
Nincsen tapasztalom benne mert másfél éves,de a kuplung ami tönkre mehet szerintem ,de az nem is garis . vagyis nem minden része,ami drágább az nem garis mert kopó alkatrész :(
Én személyszerint szeretném lecserélni 5 évessen ,de hogy nem fordra az is biztos .

#3  2008-11-19 20:50 szitu
Szerintem ha ennyit lefutott hiba nélkül nem érdemes. Ami esetleg elromlik, abból a pénzből amit garira fordítottál volna 99%, hogy megoldható.

#2  2008-11-19 19:40 dunaip
igen. aszzem 3 fajta van

1. +1év/60e km 30ezer ft körül
2. +1év/100e km 50ezer ft körül
3. +2év/150e km 90ezer ft körül


válasz burgi (#1) üzenetére

#1  2008-11-19 19:00 burgi
Hello.
Nekünk szeptemberben volt egy éves, akkor hosszabítottuk a garit.
Akkor azt mondták, hogy van 60000 és 100000-es hosszabbítás is. Valamivel drágábban.


Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
 
péter60 2024-04-07 21:33
 
dzso80 2024-04-07 20:13
 
péter60 2024-04-07 14:48
 
dudicukrasz 2023-12-29 08:18
 
Hpetya 2023-12-24 05:22
 
ferikenyh 2023-12-14 15:31
 
dudicukrasz 2023-12-14 15:14
 
ferikenyh 2023-12-14 14:53
 
dudicukrasz 2023-12-13 18:07
 
dzso80 2023-12-13 17:04

Friss cikkek
 
 
Alkatrészt keresek
Keres - Kínál
 
 
 
Rádió kód V060206
Az oldal használata
 
Öninditó
Gyors kérdések
 
Elektromos ablak
Gyors kérdések
 
Klíma hiba
Gyors kérdések
 
 
Segítség
Belső tuning

Friss hozzászólások
 
bandi1969  2024-05-01 08:58
 
mikepapa911  2024-04-02 10:28
 
Rádió kód (1 új)
Az oldal használata
sagrath  2024-03-31 15:21
 
dzso80  2024-03-19 20:59
 
Ateg  2024-03-14 17:21
 
dzso80  2024-02-28 19:48
 
dzso80  2024-02-28 19:05
 
1.4 TDCI rángat (1 új)
Gyors kérdések
Csomesz  2024-01-13 10:06
 
dzso80  2024-01-08 22:46
 
Rádio kód (3 új)
Az oldal használata
dzso80  2024-01-06 16:04

Kedvezmény
 

10-50% kedvezmény új Ford alkatrészek árából
 
 

5% kedvezmény a Romhányi Autó Kft szervíz-számláinak végösszegéből
 
 

25-30% kedvezmény váltózár árából
 
 

20% kedvezmény szélvédőjavítás árából
 
 

10% kedvezmény különböző alkatrészek áraiból
 
 

5-25% kedvezmény szervíz- és alkatrészárakból
 
 

10-15% kedvezmény autószőnyegre, csomagtértálcára, légterelőre
 
 

10% kedvezmény bioetanolos E85 átalakításra
 
 

10-30% kedvezmény chiptuningra, autódiagnosztikára, szervízre
 
 

+5% kedvezmény
 
 

5% kedvezmény
 
 

28-38% kedvezmény
 
 

Tárhelyszolgáltatónk a Webhold

Látogatók