Szavazás

Hirdetőtábla

Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.

Kategóriák

Statisztika
3 106 felhasználó
2 125 cikk
56 kategória
39 207 hozzászólás
9 820 006 letöltés

14 aktív felhasználó
870 egyedi látogató
3 335 letöltés
  az elmúlt 24 órában

70 aktív felhasználó
  az elmúlt hónapban

Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
rakman(43 perce)
szlevi(> 60 perce)
kipsas(> 60 perce)
SZILIS(> 60 perce)
ferikenyh(> 60 perce)
sutika(> 60 perce)
dzso80(> 60 perce)
Rumike(> 60 perce)
Joebácsi(> 60 perce)
Tibi498(> 60 perce)
zzoli87fusion(> 60 perce)

Utoljára regisztrált felhasználó
decsiz

Ajánlott oldalak

Letöltések

Rugótörés (álmában)
jsbzoli  2011-03-06
Szerkesztve: 2011-09-04
Olvasd el a 18-as hozzászólást!
=========================
Hay mindenkinek

Gondolom megírom mindenkinek. Este beálltam a garázsba (Ford Fusion 2005-ös), reggel már nem tudtam kijárni. JOBB ELSŐ SPIRÁLRUGÓ TÖRÉS! Beleért a gumiba tehát sehová... 12 cm-es darab kocsi alá esett... ha 120-130-nál kapom lehet hogy a családom is kiirtom... Ilyen bénán hogy lehet meggyártani egy autót, hogy a rugó törés után a megmaradt rugó lecsúszhat és kivághatja a gumit is... Felháborító. VIGYÁZAT mindenkinek.. Ennek a tervezőnek nem volt Ladája????? Nincs családja????

Hozzászólások

#401  2019-06-01 21:44 zzoli87fusion
Sziasztok!
Bal első álmában... Pár napja voltunk a családdal kirándulni, az út sok helyen 60-as volt a hibák miatt. Mázli, hogy nem akkor történt. A gép garázsban áll, mikor álltam ki akkor vettem észre, hogy nem stimmel valami ( persze már sejtettem). Egy teljes ív letört, és átugrott a rugó a talpon. Szerencsére nem ér bele a kerékbe, és a törés a motor felé néz. Ja és 2007-es a gép, úgyhogy nincs kivétel.

#400  2019-05-25 21:07 MKriszta
Szervusztok, ma engem is utolért - valószínűleg - a rugó probléma. Elindultam, de valami érdekes hangot hallottam előlről, és olyan érzésem volt, mintha jobbra dőlne az autó. Egy kanyar és 100 m után inkább leparkoltam. Szerelő még nem látta. Kívülről úgy látszik, minta el akarná hagyni a jobb első kereket. Saját lábán (kerekén) nem fog a szerelőhöz jutni.
Ha elismert gyártási hiba, akkor térítenek valamit?
(Lehet, hogy felesleges kérdés volt.)

Egyébként 1,4-es benzines, 11 éves (2007 évjárat), 66000 km van benne.

#399  2019-04-26 11:22 áki
A mai nap munkába menet nekem is eltört a bal első rugó...egy nagy csattanás, na mondom rugó...és így is lett. 2005.11 havi.

#398  2019-03-23 20:58 otibá

A rugó darabja kb. 7-8000 + csere. A kétoldali,ha hiszel ebben a duplája.
A szilentcsere szerintem lehúzás volt.

#397  2019-02-22 01:36 szokee01
Szerkesztve:   2019-02-22 02:16
jogos, utólag belegondolva hülyeség. nagyon reggel lehetett..sorry
Tudtommal olajos, de gáz is van benne. Viszont hogy melyiket ereszti el, passz.
válasz Joebácsi (#396) üzenetére
 1 tagnak  tetszik

#396  2019-02-19 20:35 Joebácsialkatrészbótos
Hmm... Érdekes... Én szentül meg voltam eddig róla gyözödve hogy van hàtul is rugó. De akkor èn mit cserèltem ki?
:)
Viccet, mindenféle rosszallàst félretéve.. Van hatul is rugò, a lengéscsillapító mellett.. Ha cserélted làtnod kellett..
válasz szokee01 (#394) üzenetére
 2 tagnak  tetszik

#395  2019-02-16 20:30 szita721031
Szerkesztve:   2019-02-16 20:31
Szerintem spirálrugó van hátul is! Érdekes, nekem olajos gátlók voltak gyárilag a gépben.

#394  2019-02-16 08:15 szokee01
hátul nincs toronycsapágy se spirálrugó, csak egy lengéscsillapító. (én tavaly cseréltem mert elment mindkettőből a gáz)
válasz RRR.fusion (#392) üzenetére

#393  2019-02-13 19:35 szita721031
Nem akarok okoskodni, szerintem hátul nincs toronycsapágy.
 1 tagnak  tetszik

#392  2019-02-13 16:10 RRR.fusion
Baj megelőzve! :) Hála nekem nem tört el, de a cikket olvasva azonnal a cseréjére törekedtem.

Ford Fusion 1.4 TDCi 2008/11
km: 224700 futott kilóméterrel történt meg a csere.

első spirálrugók (párban) márka BárdiAuto: "SUPLEX (SX10209) Spirálrugó" baráti áron darabja 8500Ft. -ért megvettem haver 20 ezerért beszerelte tegnap este. Továbbá cserélve lett még az első lengéscsillapítók és toronycsapágyak, valamint a szilent is...Most hogy az első spirálrugók lettek cserélve a kocsi eleje kb. 4 cm lett magasabb a hűtuljához képest, de márciusban korigálva lesz, hogy a hátsó spirálrugókat, toronycsapágyat és lengéscsillapító is cserélve lesz.

Biztonságos közlekedést kívánok!
 2 tagnak  tetszik

#391  2019-01-19 15:17 Nukage
Sziasztok!

Igen, mindkét első rugót kicserélték.
Úgy tűnik vízszintes az autó, a kerék és a kerékjárati ív közötti távolság mindenhol (mind a 4 keréknél) azonos.


Kihagytam a rugócsere összegének részletezéséből a kerékbeállítást. Az 7 ezer volt.

@Dzso80
Igen, JU2 -es azutó. Figyelmetlenségből írtam "JU_"-t. (Második kiadás amelyiken a kopó (dísz) csíkok már szélesebbek.)

Korábban én is úgy voltam vele, hogy ezzel az ápgrédelt (JU2) modellel már a rugótörés halmazán kívülre kerültem. De sajnos az élet rácáfolt.
válasz csakFusson (#390) üzenetére
 1 tagnak  tetszik

#390  2019-01-17 19:28 csakFusson
Párban cserélték a rugót?

Ugyanolyan magas a rugócsere után a kocsi, mint volt korábban volt?

Nálam egy kissé mintha magasabban lenne most az orra, de a szerelő azt mondta, hogy a rugók szoktak kissé ülni idővel...
válasz Nukage (#385) üzenetére

#389  2019-01-17 19:27 csakFusson
Üdv! Olvastam a zsírral kezelős történetet, látom, mást is foglalkoztatott a fura vízmegtartó kis medence megszüntetése. Az én megoldásom ugye a #382-es hozzászólásban. Az se rossz, hogy lemezzel lerögzíteni...
válasz ZE (#388) üzenetére

#388  2019-01-17 01:54 ZE
"Probléma lehet a kibontásnál, ha a régi lengécscsillapítóra rágyógyul a torony csapágy és csak a lengécscsillapító sérülésével lehet szétbontani" - Nálam ez volt - mondjuk a Ford mérnökei nyaljanak sót miatta, mert az összerohadás egyik, mondhatni legfontosabb oka, hogy az a csavarkötés egy mélyedésben van, ahol megáll a víz. A csere után én fogtam egy gumilapot meg egy alulemezt, levágtam háromszögletűre, a három csúcsba három luk a rögzítőcsavaroknak megfelelően. Három anya kellett a rögzítéshez, meg némi zsírral azért lekentem az egészet, hogy ha kerül is be víz, ne ártson.

#387  2019-01-15 19:24 szita721031
Szerkesztve:   2019-01-15 19:27
Az enyém 2008.03-as volt, az már facelift utáni volt. Szerintem elötte volt a frisítés! Amíg nálam volt, a rugóval nem volt baj. (2,5-éve elváltunk)

válasz dzso80 (#386) üzenetére

#386  2019-01-15 12:16 dzso80
Nabakker, 2008-as gépek eddig nem nagyon voltak érintettek. (Vagy 2008-ban volt még a modellfrissítés előtti és az utáni is?) Eddig úgy olvastam csak a régebbi kiadásúak érintettek, de mostmár kezdek kissé aggódni, ha a tied is az újabb kiadás(vagy a "JU_" azt jelenti hogy a modellfrissítés előtti?). (Az enyém 2008as JU2-es)

#385  2019-01-14 14:32 Nukage
Sziasztok!

Engem is elért a rugótörés problémája. Beálltam a garázsba 4 napja gond nélkül. Ma vittem a kölköket az iskolába és recsegve-ropogva álltam ki. Menet közben égett szag. Azonnal vittem a szervizbe (iskolától kb 120 méterre, szóval nem kellett sokat gyalogolniuk).

A diagnózis:
Jobb első rugó törése,
A törött darab belógott a gumiba, annak volt égett szaga,
Valami stabilizátor szilent is áldozatul esett.

A javítás 73000 Ft.
Ebből 19000 a rugó darabja, 10 az a stabi szilent valami. A többi a munkadíj. Az oszetzky.hu -hoz vittem.
(Alkatrészek a Láng autó webshopjából)

A kocsi 2008-as 1.4 benzines (JU_) Fresh. Kmo.: 86000.
(A szalonból hoztam el, első tulaja vagyok)

#384  2018-12-28 15:55 csakFusson
Köszönöm a katalógust kedves ferikenyh!
Én is találtan anno egy típustáblázatot, illesztem is:



Nem látom sajnos azt a műanyag küszöbelemet a katalógusban, ami nekem van a gépen. Elhagytam a bal hátsó emelőpont takaróelemet, nehezen sikerült hozzá beszerezni, de a felrögzülés nem átgondolt megvalósítása miatt még nem tettem fel.
A "STYLE" küszöbeleme oldalt stimmel, de elől és hátul nincs az a kiemelkedő agresszív forma, ráadásul a lökhárítók és az ajtók alsó része is ugyanarra a színre fújva, mint a kocsi többi részén.

Én is a színre fújt kilincsek témán és az alu-küllős bőrkormány miatt az "ELEGANCE"-re tippeltem. A sebváltón is megvan a alu-színű betét.
A lökhárító és az ajtókon lévő műanyag elemek is színrefújtak (fura szín, "le-feketézték" anno a kereskedésben, így is van a forgalmiban, de mély kék az, úgy emlékezem, hogy Navy-Blue a karosszériás szerint - csomagtartót fújattam színre, kocsihoz, nem akartam, hogy rikítson a sötét összképen).
Érdekes, hogy a díszrács a motorházfedélen nem alu-keretes. A leírásban olvasható kartámasz és napszemüvegtartó nincs.

(!) Apropó központi zárral kapcsolatos témakör van itt a kluboldalon valahol? Ezzel van gondom az utóbbi időben, és szívesen olvasnék, kérdeznék, érdeklődnék a témában, de nem látom a kategóriákban.
Köszönet!
Üdv!
válasz ferikenyh (#383) üzenetére

#383  2018-12-28 08:39 ferikenyhAutótörő
Tudomásom szerint a típus hazai körökben a "STYLE" lehet a küszöb miatt
"ELEGANCE" lehet a kormány miatt, de mivel külföldi beszerzés, ki tudja ott milyen felszereltséget hogy árultak...

KATALÓGUS
válasz csakFusson (#382) üzenetére

#382  2018-12-27 09:21 csakFusson
Szerkesztve:   2018-12-28 07:50
Sziasztok!
Nagy segítség volt nekem ez oldal rugótörés témájú bejegyzése, mikor engem is elért a baj, így én is megírom tapasztalataimat. Neten találtam ide, de látom, hogy a hirdetőtáblán is kint van a téma, sok érintettel.

Gépkocsi adatok:
Ford Fusion 1,4 TDCI 2007-es, tehát most 11 éves a kocsi.
2016 őszén vettem, Ausztriából behozott gép, bécsi helyi közlekedési matricák az üvegen.
Rugótörésnél a km-óra 187.183 km-t mutatott.
Rugócsere összköltsége: 36.000.- Ft (maszek szerelő, rugópár)

Történet:
20181220.-án csütörtök késő délután indultam el munkahelyről, amikor a motortér felől recsegő, kopogó hangot hallottam néha. Nem volt folyamatos. Hirtelen egyből nem is a rugóra, hanem esetleg letörő és rossz helyre kerülő jégcsapokra gondoltam (reggel kis havazás volt), esetleg motortérbe bújt állat menekülési próbálkozására. Megálltam, belenéztem nagy okosan a motortérbe, aztán nem látva semmit folytattam utam. Később kiderült vezetés közben, hogy csak bizonyos kormánymozdulatoknál, és bizonyos mértékű kanyarodásnál jelentkezik a hang, és a bal elejétől hallható. Amikor megálltam, azt vettem észre, hogy a bal első keréknél mintha kisebb lenne a gumi és a sárhányó íve közötti távolság, valamelyest próbáltam belesni a rugóhoz, s mintha láttam volna rugóvéget (ami nem éppen jót jelent), s ekkor jutott eszembe e fórum és a korábban a rugó témában olvasottak.

Szóval engem is elért a rugótörés.

Megemelni nem mertem az emelővel, hogy jobban lássam a helyzetet, mert erősen úgy nézett ki, hogy eltört rugóelem valahogy úgy beékelődött, hogy a helyén tartotta a rugót és a felfüggesztés megmaradt, csökkent ugyan a rugózóképesség és a rugóhossz, de még gurulóképes a kocsi. Ha megemelem, biztos kiakadt volna, aztán nézegethetem, meg jöhetett volna a tréler. Letapogattam a gumi belső felét, amennyire azt sötétben lehetett (szintén e fórumon olvasottak alapján), hogy a gumiköpeny belső fele nem sérült, nem érezni rajta problémát, ergo nem ér neki semmi.
Autószerelőt hívtam, Ő az elmondottak alapján elsőre inkább toronycsapágyra gyanakodott, s mondta, hogy vigyem. Mondtam, hogy utánaolvasgattam (e fórum), ahol mint szériahibaként is azonosították a rugótörést. Örültem, hogy vihetem, és igyekeztem is vele, mert ünnepek előtt, másnap péntek délutáni időpontban érkeztem csak haza, így akkor tudtam csak vinni a kocsit, hát nem vitatkoztam.

Szerelésről:
Úgy mentem haza 100 km-t, hogy minden kanyarban, mintha tartó nélküli tojásokat szállítottam volna a csomagtérben, kerültem minden erős rugózást, de az egyenes szakaszokon azért normál sebességgel lehetett közlekedni.
Péntek délután 4-re értem a szerelőhöz. Ránézett, s egyből mondta, hogy rugótörés. Egyből utánanézett és megrendelte a rugót, és szerencsére másnap, szombaton meg is tudta ejteni a cserét.
A probléma súlyosságát mutatta azért, hogy már el nem engedte a kocsit, ott fogta a műhelynél.

Alkatrészről:
Az első rugóra két lehetőség ugrott be neten a Bárdi autó alkatrésznél, 5 mm hosszúság eltérés volt a kettő között, de kissé alakra is különböző volt a mellékelt kép alapján, amit nem lehetett eldönteni. A szerelő lekérte mindkettőt, hogy majd élesben kiderül, melyik megy be. Pesti raktárból másnap 10-re megérkezett a vidékre a kért alkatrész.
Párban cseréltettem, pláne e fórum kapcsolódó beírásai miatt, hiszen talán csak egyik oldal új rugójával nem biztos, hogy egy 11 éves rugó minden viszonyban pontosan ugyanúgy pótolható, így nem biztos a kellemes és megfelelő végeredmény.

Az eltört rugó törésfelületén látható eltérő korrodálódás, így nem egyszerre történhetett a baj. Nálam a rugó behelyezett állapotot figyelve az alsó rész majd egy kanyarja tört le, nem biztos, hogy szemre észre lehetett volna venni pl. egy kerékcserénél, de nem is olyan rég volt a műszaki, 2 hónapja, akkor pedig megrázzák rendesen.
Annak nem tudom, hogy része lehetett-e a történetben közvetlenül előtte, hogy Győrnél beépítettek a pápai útra duplasávos körforgalmakat, amelyben a kanyaroknál belső íven nagyobb terhelés éri a bal oldali rugót a be- és kihajtásnál, valamint éppen havazott, tehát kissé alacsonyabb volt a hőmérséklet. Vagy egyszerűen elfáradt, mivel 2 év alatt már 80e km-t beletettem...

Bárdi autónál most 3 fajta spirál rugót láthatok az oldalon, a szerelő még biztos valamit pontosított, és akkor neki 2 fajta jött be, SUPLEX és FEBI.

Végül a FEBI rugó pár (12.864.- Ft/db)került beszerelésre.


A költség végül nekem 36.000.- Ft lett (26rugó volt a rugópár).

Az eltört, beékelődött rugó kissé megkarcolta a motortér fele a kasznit, azt festette a szerelő, hogy ne rozsdásodjon.
Mákom volt, hogy nem ült le teljesen, nem esett ki a darab, nem vágta ki a gumit, és még haza tudtam hozni a kocsit, meg az is lényeges volzt, hogy nem menet közben történt a baj. Mákom volt azzal is, hogy a szerelőnek még éppen belefért a javítás.

Még egy tipp: anno, amikor én megvettem 2016 őszén a kocsit, korábbi Fusion tapasztalatok miatt a gólyalábak motortér felőli felfüggesztőcsavarjainak üregét (ahol általában meg is szokott állni a víz, így rohad, ergo nem lehet kitekerni majd a csavart, ha ki kell - és most ki is kellett) én teletömtem víztaszító zsírral, majd fekete színű klasszikus gumi lefolyódugó élét kissé hornyosra megköszörülve egy belepattintható elemet alakítottam ki, így nem rohadt a csavar felülről. Ez jó is volt, bár az egyik csavar alulról azért korrodált, amellyel kellett azért a szerelőnek küzdenie.

Tapasztalat:
menet közben nagy változás nem érzékelek az új FEBI rugóval, de mintha egy picikét nagyobb lenne a gumiköpeny ív és a sárhányó íve közötti távolság. Engem ez nem zavar.
Megvolt Fussonkám kikövetelt karácsonyi ajándéka.

+ kérdés:
típusbeazonosításban köszönném a segítséget:
Autóm talán PLUS felszereltségű lehet? Hirdetésekben sok fajta típusmegnevezést találok erre a típusra (Fresh...). Nálam van a lökhárítők alján és a küszöbökön műanyag díszléc körben, a kormány egyik ága alumínium borítással díszítve, a visszapillantók külső héja színre fújt. Más extra nem igazán az alaphoz képest...

Üdv!
 1 tagnak  tetszik

#381  2018-11-21 19:57 tozso72
Köszi,az rozsdás
válasz byo (#380) üzenetére

#380  2018-11-21 11:50 byo
Ha a bal oldali torony csavarja szín rozsda akkor vélhetően mostanában nem cserélték. Tudom nem válasz a kérdésre de talán segít.
válasz tozso72 (#379) üzenetére

#379  2018-11-17 06:06 tozso72
Sziasztok,most vettem egy 2005.fusiont,és nem tudni ki volt e már cserélve az első rugó,esetleg valamiről fel lehet ismerni az eredeti gyári rugót ? Előre is köszi.

#378  2018-11-09 10:53 byo
Szia!
Én korábban cseréltem megelőzés céljából (kb 5 éves korában).
A legolcsóbb (6500/darab) Monro rugót vettem meg.
Meglepő volt hogy csere után nem éreztem különbséget, vélhetően a gyári beszállító lehet.
Sok évvel később, ezévben (12 éves korában) az első lengécsillapítók cseréje lett szükséges (BILSTEIN került beépítésre), és úgy döntöttem, mivel munkadíjban nincs eltérés a rugókat is kicseréltetem , most SUPLEX került bele (9500-11000HUF között mozog), itt már érzek különbséget, jobbnak gondolom mint a már erősen használt monroe rugópárt.

A lengécscsillapítók és porvédők és rugók elől és a munkadíj megálltak ebben a konfigban kb 75 000 forintban.

Probléma lehet a kibontásnál, ha a régi lengécscsillapítóra rágyógyul a torony csapágy és csak a lengécscsillapító sérülésével lehet szétbontani (nekem már eleve úgy lett kibontva hogy a gátlók eldobósak, bár azért is csináltuk), ez pedig szükséges ha jól emlékszem a rugó cseréjéhez, mert a rugó össze van építve a gátlóval.

Szóval van némi rizikó akkor ha idősebb sokat látott autóban kell a rugót lengéscsillapító nélkül cserélni.

Nekem a csillapítók 120 000 km után és 12 évesen lettek időszerűek.

Egyébként a kibontott monroe rugók megvannak és hirdetem is valahol potom áron.
válasz cetanpuri (#376) üzenetére
 1 tagnak  tetszik

#377  2018-11-05 01:21 t.nagy
Nekem is eltört a jobb első rugó, bár nekem már kb 3 éve. Reggel lógó orral találtam szegényt, minden rugót cseréltettem. Szerencsére kibírta hazáig és ott adta meg magát, nem az autópályán előző nap...
Ford Fiesta 1.4 tdci 2005 július
Akkor kb 150e volt benne.

#376  2018-11-01 11:58 cetanpuri
sziasztok!
2007-es évjáratú 1,4-es benzines Fusionom van, és végig olvasgattam a rugótöréses eseteket. Szerencsére nálam még minden rendben. Ha megelőzés végett a rugó csere mellett döntök, milyen márkájú rugót javasoltok, amiben meg is bízhatok hosszú távon??
Köszönöm mindenki válaszát!
válasz aprilis1 (#375) üzenetére

#375  2018-06-29 16:04 aprilis1
Sziasztok!
Rugótörés pipa! 2007es évjárat. Garázsból indulva szinte azonnal jobb első. 30,000.-

#374  2018-06-20 19:15 csscs
Sziasztok! A héten utolért a rugótörés engemet is. Mondhatni álmában. 2007-s kiadás 97562 kilométer futás után bal első rugó megadta magát. 2 db rugó 23757 Ft. munkadíj 19950 ft.

#373  2018-06-17 05:30 Oliv79
Megoldva a rugócsere anyag+munka 27000ft.

#372  2018-05-01 11:51 bordal
Üdvözlet!
Valaki meg tudná mondani, hogy a rugótöréses FUSION-ok melyik Ford-gyárban készültek?
Illetve, hogy jelentkezhet-e ez a hiba a Mazda-2 DY típuson is?
Ugyanis ez a típus a valenciai Ford Autógyárban készült.
Nekem ilyen van, 2003-as évjárat. Motorja Ford Zetec 1,4 benzines, és a futóműve is Ford.

 1 tagnak  tetszik


Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
 
dzso80 2019-06-17 22:08
 
zzoli87fusion 2019-06-17 06:08
 
zsolti bá' 2019-06-16 14:09
 
zzoli87fusion 2019-06-15 23:15
 
Volán Peti 2019-06-14 13:44
 
zzoli87fusion 2019-06-13 23:20
 
Green 2019-06-09 11:04
 
misi 2019-06-03 19:29
 
Fordur 2019-06-01 12:20
 
Volán Peti 2019-05-26 12:05

Friss cikkek
 
komfort egység hiba
Trükkös hibák
 
 
1,4TDCI injektor hiba?
Kár, elhárítás
 
 
 
 
Hengerfej tömítés???
Gyors kérdések
 
 
Eladó tetőcsomagtartó
Tetőcsomagtartók
 

Friss hozzászólások
 
péter60  2019-06-12 09:27
 
Mate777  2019-06-03 20:12
 
zzoli87fusion  2019-06-01 21:44
 
huzoro  2019-05-30 01:07
 
1,4TDCI injektor hiba? (2 új)
Kár, elhárítás
milucica  2019-05-27 13:19
 
szlevi  2019-05-24 14:52
 
Kihagyás (7 új)
Gyors kérdések
Franki64  2019-05-14 12:09
 
Volán Peti  2019-05-11 14:35
 
huzoro  2019-05-05 21:36
 
huzoro  2019-05-02 16:47

Kedvezmény
 

10-50% kedvezmény új Ford alkatrészek árából
 
 

5% kedvezmény a Romhányi Autó Kft szervíz-számláinak végösszegéből
 
 

25-30% kedvezmény váltózár árából
 
 

20% kedvezmény szélvédőjavítás árából
 
 

10% kedvezmény különböző alkatrészek áraiból
 
 

5-25% kedvezmény szervíz- és alkatrészárakból
 
 

10-15% kedvezmény autószőnyegre, csomagtértálcára, légterelőre
 
 

10% kedvezmény bioetanolos E85 átalakításra
 
 

10-30% kedvezmény chiptuningra, autódiagnosztikára, szervízre
 
 

+5% kedvezmény
 
 

5% kedvezmény
 
 

28-38% kedvezmény
 
 

Tárhelyszolgáltatónk a Webhold

Látogatók