Szavazás

Hirdetőtábla

Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.

Kategóriák

Statisztika
3 397 felhasználó
2 164 cikk
56 kategória
39 861 hozzászólás
11 280 931 letöltés

6 aktív felhasználó
423 egyedi látogató
2 658 letöltés
  az elmúlt 24 órában

78 aktív felhasználó
  az elmúlt hónapban

Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
Fari76(18 perce)
zzoli87fusion(> 60 perce)
dzso80(> 60 perce)
ferikenyh(> 60 perce)
SZILIS(> 60 perce)
Legenda(> 60 perce)
csiper(> 60 perce)
yaszuf(> 60 perce)
Volán Peti(> 60 perce)
zsolti bá'(> 60 perce)
Söndör(> 60 perce)

Utoljára regisztrált felhasználó
Lerner

Ajánlott oldalak

Letöltések

Rugótörés (álmában)
jsbzoli  2011-03-06
Szerkesztve: 2011-09-04
Olvasd el a 18-as hozzászólást!
=========================
Hay mindenkinek

Gondolom megírom mindenkinek. Este beálltam a garázsba (Ford Fusion 2005-ös), reggel már nem tudtam kijárni. JOBB ELSŐ SPIRÁLRUGÓ TÖRÉS! Beleért a gumiba tehát sehová... 12 cm-es darab kocsi alá esett... ha 120-130-nál kapom lehet hogy a családom is kiirtom... Ilyen bénán hogy lehet meggyártani egy autót, hogy a rugó törés után a megmaradt rugó lecsúszhat és kivághatja a gumit is... Felháborító. VIGYÁZAT mindenkinek.. Ennek a tervezőnek nem volt Ladája????? Nincs családja????

Hozzászólások

#408  2020-06-07 11:01 byo
Válaszoltam a privát üzenetedre. (megvan)
válasz Béka (#407) üzenetére

#407  2020-06-07 09:29 Béka
Kedves byo!
Esetleg megvannak még az eladó, használt rugók?
Nálam tegnap maradt az aszfalton egy rugóív, szerelőm tanácsolta, hogy megpróbálkozhatnáno egy használttal is. ( A covid helyzet kiürítette a pánztárcámat rendesen.)
Köszönöm válaszod!


válasz byo (#403) üzenetére

#406  2020-02-01 21:42 Petikem
Sziasztok!
Ma délelőtt álltam ki a garázsból, amikor hatalmas zörejt hallottam.
Mivel itt már sokat olvastam a rugótörésről, azonnal tudtam mi a hiba. És tényleg.

#405  2020-01-30 17:33 pori
Ma megcsináltam a rugócseréket .Ami kicsit visszavetett ,hogy kellet egy 18 as csillag kulcs ,de az a fajta aminek a másik fele is csillag 19.
Vagy esetleg egy 18-as csőkulcs .Persze ami még szintén nem volt az a rugó összehúzó szerszem .Ezeket kölcsön kellet kérjek ,de kb 3 óra alatt végeztem a két rugóval .Orosz videón meglestem a praktikákat :)
Egyáltalán nem volt nehéz ha van némi szerszám ,satupad és egy kicsi bátorság .
Maxgear rugó pont akkora a kocsi magassága mint előtte ,nem ágaskodik .Földőn összehasonlítva talán az uj rugó pár centivel rövidebb is ,de nem jelent semmit mit mutat a földön összevetve a régivel ,csak gondoltam megosztom veletek .
válasz pori (#404) üzenetére
 2 tagnak  tetszik

#404  2020-01-27 16:25 pori
Szerkesztve:   2020-01-27 16:46
Sziasztok ma eltört nekem is a jobb első .
2007.07 (1,4 benzin)





Valaki vásárolt már Maxgear rugót ? Tapasztalat ezzel kapcsolatban valakinek ? 5465 Ft cromaxnál

#403  2020-01-21 13:50 byo
Ha valaki gazdaságosan akarja orvosolni a problémát, van egy pár első használt monro rugóm (2000huf / darab), a saját autómban használtam.
Megelőzés céljából került bele anno (2012), majd amikor a lengéscsillapítókat cseréltettem (2018), ezeket is kicseréltük (ez idő alatt az autóba 50e km került bele), mert munkadíjban nem volt különbség, a büdzsébe pedig belefért egy pár új rugó.

Itt is meghirdettem:
https://www.autoalkatresz.hu/auto-futo mu/lokesgatlok_rugok/ford-fusion-futom u-rugo-2184475

#402  2019-08-21 19:13 otibá

Sziasztok!

Gondoltam megírom az én történetemet rugótörés ügyben.
Hajnal,csend,korán járok dolgozni tehát minden hallatszik.Egy marha nagy reccsenés a ház elől-gondoltam valaki jól becsukta csomagtartóját./Régi Trabant-Wartburg beidegződés/ Na, Anya telefonál délelőtt, hogy nem tud elindulni a kocsival,szörnyű hangja van,nem mer.Ugyan már Nyuszicska, apa megnézi, motor indul, váltani állóhelyben lehet, mi lehet, gondoltam gurulok egy kicsit előre-hátra,iszonytató hang,na felemeltem, látványra semmi,aztán felfigyeltem egy darab vasra ami nem odavaló volt,hopp! egy spirálrugómenet.Egy az egyben kivettem a helyéről.Tréler- szerelő-ezzel a kocsival ennyit tudtam megtenni,a gumi beleért a doblemezvédő műanyagba.
Lehet,hogy ha csak szimplán eltörik még tart valamennyit,és mondjuk száznál meg tudja tartani az ember a kormányt,/ha nem ijed meg nagyon/ de ez szinte nullára fékezte volna az adott oldali kereket,ami gáz.Ennyit szerettem volna elmondani:maradtam Tisztelettel: Otibá
 1 tagnak  tetszik

#401  2019-06-01 21:44 zzoli87fusion
Sziasztok!
Bal első álmában... Pár napja voltunk a családdal kirándulni, az út sok helyen 60-as volt a hibák miatt. Mázli, hogy nem akkor történt. A gép garázsban áll, mikor álltam ki akkor vettem észre, hogy nem stimmel valami ( persze már sejtettem). Egy teljes ív letört, és átugrott a rugó a talpon. Szerencsére nem ér bele a kerékbe, és a törés a motor felé néz. Ja és 2007-es a gép, úgyhogy nincs kivétel.

#400  2019-05-25 21:07 MKriszta
Szervusztok, ma engem is utolért - valószínűleg - a rugó probléma. Elindultam, de valami érdekes hangot hallottam előlről, és olyan érzésem volt, mintha jobbra dőlne az autó. Egy kanyar és 100 m után inkább leparkoltam. Szerelő még nem látta. Kívülről úgy látszik, minta el akarná hagyni a jobb első kereket. Saját lábán (kerekén) nem fog a szerelőhöz jutni.
Ha elismert gyártási hiba, akkor térítenek valamit?
(Lehet, hogy felesleges kérdés volt.)

Egyébként 1,4-es benzines, 11 éves (2007 évjárat), 66000 km van benne.

#399  2019-04-26 11:22 áki
A mai nap munkába menet nekem is eltört a bal első rugó...egy nagy csattanás, na mondom rugó...és így is lett. 2005.11 havi.

#398  2019-03-23 20:58 otibá

A rugó darabja kb. 7-8000 + csere. A kétoldali,ha hiszel ebben a duplája.
A szilentcsere szerintem lehúzás volt.

#397  2019-02-22 01:36 szokee01
Szerkesztve:   2019-02-22 02:16
jogos, utólag belegondolva hülyeség. nagyon reggel lehetett..sorry
Tudtommal olajos, de gáz is van benne. Viszont hogy melyiket ereszti el, passz.
válasz Joebácsi (#396) üzenetére
 1 tagnak  tetszik

#396  2019-02-19 20:35 Joebácsialkatrészbótos
Hmm... Érdekes... Én szentül meg voltam eddig róla gyözödve hogy van hàtul is rugó. De akkor èn mit cserèltem ki?
:)
Viccet, mindenféle rosszallàst félretéve.. Van hatul is rugò, a lengéscsillapító mellett.. Ha cserélted làtnod kellett..
válasz szokee01 (#394) üzenetére
 2 tagnak  tetszik

#395  2019-02-16 20:30 szita721031
Szerkesztve:   2019-02-16 20:31
Szerintem spirálrugó van hátul is! Érdekes, nekem olajos gátlók voltak gyárilag a gépben.

#394  2019-02-16 08:15 szokee01
hátul nincs toronycsapágy se spirálrugó, csak egy lengéscsillapító. (én tavaly cseréltem mert elment mindkettőből a gáz)
válasz RRR.fusion (#392) üzenetére

#393  2019-02-13 19:35 szita721031
Nem akarok okoskodni, szerintem hátul nincs toronycsapágy.
 1 tagnak  tetszik

#392  2019-02-13 16:10 RRR.fusion
Baj megelőzve! :) Hála nekem nem tört el, de a cikket olvasva azonnal a cseréjére törekedtem.

Ford Fusion 1.4 TDCi 2008/11
km: 224700 futott kilóméterrel történt meg a csere.

első spirálrugók (párban) márka BárdiAuto: "SUPLEX (SX10209) Spirálrugó" baráti áron darabja 8500Ft. -ért megvettem haver 20 ezerért beszerelte tegnap este. Továbbá cserélve lett még az első lengéscsillapítók és toronycsapágyak, valamint a szilent is...Most hogy az első spirálrugók lettek cserélve a kocsi eleje kb. 4 cm lett magasabb a hűtuljához képest, de márciusban korigálva lesz, hogy a hátsó spirálrugókat, toronycsapágyat és lengéscsillapító is cserélve lesz.

Biztonságos közlekedést kívánok!
 2 tagnak  tetszik

#391  2019-01-19 15:17 Nukage
Sziasztok!

Igen, mindkét első rugót kicserélték.
Úgy tűnik vízszintes az autó, a kerék és a kerékjárati ív közötti távolság mindenhol (mind a 4 keréknél) azonos.


Kihagytam a rugócsere összegének részletezéséből a kerékbeállítást. Az 7 ezer volt.

@Dzso80
Igen, JU2 -es azutó. Figyelmetlenségből írtam "JU_"-t. (Második kiadás amelyiken a kopó (dísz) csíkok már szélesebbek.)

Korábban én is úgy voltam vele, hogy ezzel az ápgrédelt (JU2) modellel már a rugótörés halmazán kívülre kerültem. De sajnos az élet rácáfolt.
válasz csakFusson (#390) üzenetére
 1 tagnak  tetszik

#390  2019-01-17 19:28 csakFusson
Párban cserélték a rugót?

Ugyanolyan magas a rugócsere után a kocsi, mint volt korábban volt?

Nálam egy kissé mintha magasabban lenne most az orra, de a szerelő azt mondta, hogy a rugók szoktak kissé ülni idővel...
válasz Nukage (#385) üzenetére

#389  2019-01-17 19:27 csakFusson
Üdv! Olvastam a zsírral kezelős történetet, látom, mást is foglalkoztatott a fura vízmegtartó kis medence megszüntetése. Az én megoldásom ugye a #382-es hozzászólásban. Az se rossz, hogy lemezzel lerögzíteni...
válasz ZE (#388) üzenetére

#388  2019-01-17 01:54 ZE
"Probléma lehet a kibontásnál, ha a régi lengécscsillapítóra rágyógyul a torony csapágy és csak a lengécscsillapító sérülésével lehet szétbontani" - Nálam ez volt - mondjuk a Ford mérnökei nyaljanak sót miatta, mert az összerohadás egyik, mondhatni legfontosabb oka, hogy az a csavarkötés egy mélyedésben van, ahol megáll a víz. A csere után én fogtam egy gumilapot meg egy alulemezt, levágtam háromszögletűre, a három csúcsba három luk a rögzítőcsavaroknak megfelelően. Három anya kellett a rögzítéshez, meg némi zsírral azért lekentem az egészet, hogy ha kerül is be víz, ne ártson.

#387  2019-01-15 19:24 szita721031
Szerkesztve:   2019-01-15 19:27
Az enyém 2008.03-as volt, az már facelift utáni volt. Szerintem elötte volt a frisítés! Amíg nálam volt, a rugóval nem volt baj. (2,5-éve elváltunk)

válasz dzso80 (#386) üzenetére

#386  2019-01-15 12:16 dzso80
Nabakker, 2008-as gépek eddig nem nagyon voltak érintettek. (Vagy 2008-ban volt még a modellfrissítés előtti és az utáni is?) Eddig úgy olvastam csak a régebbi kiadásúak érintettek, de mostmár kezdek kissé aggódni, ha a tied is az újabb kiadás(vagy a "JU_" azt jelenti hogy a modellfrissítés előtti?). (Az enyém 2008as JU2-es)

#385  2019-01-14 14:32 Nukage
Sziasztok!

Engem is elért a rugótörés problémája. Beálltam a garázsba 4 napja gond nélkül. Ma vittem a kölköket az iskolába és recsegve-ropogva álltam ki. Menet közben égett szag. Azonnal vittem a szervizbe (iskolától kb 120 méterre, szóval nem kellett sokat gyalogolniuk).

A diagnózis:
Jobb első rugó törése,
A törött darab belógott a gumiba, annak volt égett szaga,
Valami stabilizátor szilent is áldozatul esett.

A javítás 73000 Ft.
Ebből 19000 a rugó darabja, 10 az a stabi szilent valami. A többi a munkadíj. Az oszetzky.hu -hoz vittem.
(Alkatrészek a Láng autó webshopjából)

A kocsi 2008-as 1.4 benzines (JU_) Fresh. Kmo.: 86000.
(A szalonból hoztam el, első tulaja vagyok)

#384  2018-12-28 15:55 csakFusson
Köszönöm a katalógust kedves ferikenyh!
Én is találtan anno egy típustáblázatot, illesztem is:



Nem látom sajnos azt a műanyag küszöbelemet a katalógusban, ami nekem van a gépen. Elhagytam a bal hátsó emelőpont takaróelemet, nehezen sikerült hozzá beszerezni, de a felrögzülés nem átgondolt megvalósítása miatt még nem tettem fel.
A "STYLE" küszöbeleme oldalt stimmel, de elől és hátul nincs az a kiemelkedő agresszív forma, ráadásul a lökhárítók és az ajtók alsó része is ugyanarra a színre fújva, mint a kocsi többi részén.

Én is a színre fújt kilincsek témán és az alu-küllős bőrkormány miatt az "ELEGANCE"-re tippeltem. A sebváltón is megvan a alu-színű betét.
A lökhárító és az ajtókon lévő műanyag elemek is színrefújtak (fura szín, "le-feketézték" anno a kereskedésben, így is van a forgalmiban, de mély kék az, úgy emlékezem, hogy Navy-Blue a karosszériás szerint - csomagtartót fújattam színre, kocsihoz, nem akartam, hogy rikítson a sötét összképen).
Érdekes, hogy a díszrács a motorházfedélen nem alu-keretes. A leírásban olvasható kartámasz és napszemüvegtartó nincs.

(!) Apropó központi zárral kapcsolatos témakör van itt a kluboldalon valahol? Ezzel van gondom az utóbbi időben, és szívesen olvasnék, kérdeznék, érdeklődnék a témában, de nem látom a kategóriákban.
Köszönet!
Üdv!
válasz ferikenyh (#383) üzenetére

#383  2018-12-28 08:39 ferikenyhAutótörő
Tudomásom szerint a típus hazai körökben a "STYLE" lehet a küszöb miatt
"ELEGANCE" lehet a kormány miatt, de mivel külföldi beszerzés, ki tudja ott milyen felszereltséget hogy árultak...

KATALÓGUS
válasz csakFusson (#382) üzenetére

#382  2018-12-27 09:21 csakFusson
Szerkesztve:   2018-12-28 07:50
Sziasztok!
Nagy segítség volt nekem ez oldal rugótörés témájú bejegyzése, mikor engem is elért a baj, így én is megírom tapasztalataimat. Neten találtam ide, de látom, hogy a hirdetőtáblán is kint van a téma, sok érintettel.

Gépkocsi adatok:
Ford Fusion 1,4 TDCI 2007-es, tehát most 11 éves a kocsi.
2016 őszén vettem, Ausztriából behozott gép, bécsi helyi közlekedési matricák az üvegen.
Rugótörésnél a km-óra 187.183 km-t mutatott.
Rugócsere összköltsége: 36.000.- Ft (maszek szerelő, rugópár)

Történet:
20181220.-án csütörtök késő délután indultam el munkahelyről, amikor a motortér felől recsegő, kopogó hangot hallottam néha. Nem volt folyamatos. Hirtelen egyből nem is a rugóra, hanem esetleg letörő és rossz helyre kerülő jégcsapokra gondoltam (reggel kis havazás volt), esetleg motortérbe bújt állat menekülési próbálkozására. Megálltam, belenéztem nagy okosan a motortérbe, aztán nem látva semmit folytattam utam. Később kiderült vezetés közben, hogy csak bizonyos kormánymozdulatoknál, és bizonyos mértékű kanyarodásnál jelentkezik a hang, és a bal elejétől hallható. Amikor megálltam, azt vettem észre, hogy a bal első keréknél mintha kisebb lenne a gumi és a sárhányó íve közötti távolság, valamelyest próbáltam belesni a rugóhoz, s mintha láttam volna rugóvéget (ami nem éppen jót jelent), s ekkor jutott eszembe e fórum és a korábban a rugó témában olvasottak.

Szóval engem is elért a rugótörés.

Megemelni nem mertem az emelővel, hogy jobban lássam a helyzetet, mert erősen úgy nézett ki, hogy eltört rugóelem valahogy úgy beékelődött, hogy a helyén tartotta a rugót és a felfüggesztés megmaradt, csökkent ugyan a rugózóképesség és a rugóhossz, de még gurulóképes a kocsi. Ha megemelem, biztos kiakadt volna, aztán nézegethetem, meg jöhetett volna a tréler. Letapogattam a gumi belső felét, amennyire azt sötétben lehetett (szintén e fórumon olvasottak alapján), hogy a gumiköpeny belső fele nem sérült, nem érezni rajta problémát, ergo nem ér neki semmi.
Autószerelőt hívtam, Ő az elmondottak alapján elsőre inkább toronycsapágyra gyanakodott, s mondta, hogy vigyem. Mondtam, hogy utánaolvasgattam (e fórum), ahol mint szériahibaként is azonosították a rugótörést. Örültem, hogy vihetem, és igyekeztem is vele, mert ünnepek előtt, másnap péntek délutáni időpontban érkeztem csak haza, így akkor tudtam csak vinni a kocsit, hát nem vitatkoztam.

Szerelésről:
Úgy mentem haza 100 km-t, hogy minden kanyarban, mintha tartó nélküli tojásokat szállítottam volna a csomagtérben, kerültem minden erős rugózást, de az egyenes szakaszokon azért normál sebességgel lehetett közlekedni.
Péntek délután 4-re értem a szerelőhöz. Ránézett, s egyből mondta, hogy rugótörés. Egyből utánanézett és megrendelte a rugót, és szerencsére másnap, szombaton meg is tudta ejteni a cserét.
A probléma súlyosságát mutatta azért, hogy már el nem engedte a kocsit, ott fogta a műhelynél.

Alkatrészről:
Az első rugóra két lehetőség ugrott be neten a Bárdi autó alkatrésznél, 5 mm hosszúság eltérés volt a kettő között, de kissé alakra is különböző volt a mellékelt kép alapján, amit nem lehetett eldönteni. A szerelő lekérte mindkettőt, hogy majd élesben kiderül, melyik megy be. Pesti raktárból másnap 10-re megérkezett a vidékre a kért alkatrész.
Párban cseréltettem, pláne e fórum kapcsolódó beírásai miatt, hiszen talán csak egyik oldal új rugójával nem biztos, hogy egy 11 éves rugó minden viszonyban pontosan ugyanúgy pótolható, így nem biztos a kellemes és megfelelő végeredmény.

Az eltört rugó törésfelületén látható eltérő korrodálódás, így nem egyszerre történhetett a baj. Nálam a rugó behelyezett állapotot figyelve az alsó rész majd egy kanyarja tört le, nem biztos, hogy szemre észre lehetett volna venni pl. egy kerékcserénél, de nem is olyan rég volt a műszaki, 2 hónapja, akkor pedig megrázzák rendesen.
Annak nem tudom, hogy része lehetett-e a történetben közvetlenül előtte, hogy Győrnél beépítettek a pápai útra duplasávos körforgalmakat, amelyben a kanyaroknál belső íven nagyobb terhelés éri a bal oldali rugót a be- és kihajtásnál, valamint éppen havazott, tehát kissé alacsonyabb volt a hőmérséklet. Vagy egyszerűen elfáradt, mivel 2 év alatt már 80e km-t beletettem...

Bárdi autónál most 3 fajta spirál rugót láthatok az oldalon, a szerelő még biztos valamit pontosított, és akkor neki 2 fajta jött be, SUPLEX és FEBI.

Végül a FEBI rugó pár (12.864.- Ft/db)került beszerelésre.


A költség végül nekem 36.000.- Ft lett (26rugó volt a rugópár).

Az eltört, beékelődött rugó kissé megkarcolta a motortér fele a kasznit, azt festette a szerelő, hogy ne rozsdásodjon.
Mákom volt, hogy nem ült le teljesen, nem esett ki a darab, nem vágta ki a gumit, és még haza tudtam hozni a kocsit, meg az is lényeges volzt, hogy nem menet közben történt a baj. Mákom volt azzal is, hogy a szerelőnek még éppen belefért a javítás.

Még egy tipp: anno, amikor én megvettem 2016 őszén a kocsit, korábbi Fusion tapasztalatok miatt a gólyalábak motortér felőli felfüggesztőcsavarjainak üregét (ahol általában meg is szokott állni a víz, így rohad, ergo nem lehet kitekerni majd a csavart, ha ki kell - és most ki is kellett) én teletömtem víztaszító zsírral, majd fekete színű klasszikus gumi lefolyódugó élét kissé hornyosra megköszörülve egy belepattintható elemet alakítottam ki, így nem rohadt a csavar felülről. Ez jó is volt, bár az egyik csavar alulról azért korrodált, amellyel kellett azért a szerelőnek küzdenie.

Tapasztalat:
menet közben nagy változás nem érzékelek az új FEBI rugóval, de mintha egy picikét nagyobb lenne a gumiköpeny ív és a sárhányó íve közötti távolság. Engem ez nem zavar.
Megvolt Fussonkám kikövetelt karácsonyi ajándéka.

+ kérdés:
típusbeazonosításban köszönném a segítséget:
Autóm talán PLUS felszereltségű lehet? Hirdetésekben sok fajta típusmegnevezést találok erre a típusra (Fresh...). Nálam van a lökhárítők alján és a küszöbökön műanyag díszléc körben, a kormány egyik ága alumínium borítással díszítve, a visszapillantók külső héja színre fújt. Más extra nem igazán az alaphoz képest...

Üdv!
 1 tagnak  tetszik

#381  2018-11-21 19:57 tozso72
Köszi,az rozsdás
válasz byo (#380) üzenetére

#380  2018-11-21 11:50 byo
Ha a bal oldali torony csavarja szín rozsda akkor vélhetően mostanában nem cserélték. Tudom nem válasz a kérdésre de talán segít.
válasz tozso72 (#379) üzenetére

#379  2018-11-17 06:06 tozso72
Sziasztok,most vettem egy 2005.fusiont,és nem tudni ki volt e már cserélve az első rugó,esetleg valamiről fel lehet ismerni az eredeti gyári rugót ? Előre is köszi.


Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
 
zsolti bá' 2020-07-07 12:30
 
Lerner 2020-07-05 11:30
 
Volán Peti 2020-06-18 09:43
 
huzoro 2020-06-17 18:33
 
zsolti bá' 2020-06-16 19:56
 
huzoro 2020-06-15 20:57
 
juhaszb 2020-06-14 17:42
 
juhaszb 2020-06-13 20:34
 
dzso80 2020-06-13 04:00
 
juhaszb 2020-06-11 22:03

Friss cikkek
 
 
 
 
 
 
 
Hifi
HiFi
 
 
Eladó
Keres - Kínál
 
FELNI
Keres - Kínál

Friss hozzászólások
 
bontó (1 új)
Keres - Kínál
salacz69  2020-07-06 11:17
 
fúzió82  2020-07-02 20:29
 
fúzió82  2020-07-02 20:26
 
fúzió82  2020-07-02 20:25
 
fúzió82  2020-07-02 20:15
 
Mate777  2020-06-28 15:28
 
dzso80  2020-06-21 11:04
 
pori  2020-06-17 13:01
 
byo  2020-06-07 11:01
 
Priest  2020-05-13 09:27

Kedvezmény
 

10-50% kedvezmény új Ford alkatrészek árából
 
 

5% kedvezmény a Romhányi Autó Kft szervíz-számláinak végösszegéből
 
 

25-30% kedvezmény váltózár árából
 
 

20% kedvezmény szélvédőjavítás árából
 
 

10% kedvezmény különböző alkatrészek áraiból
 
 

5-25% kedvezmény szervíz- és alkatrészárakból
 
 

10-15% kedvezmény autószőnyegre, csomagtértálcára, légterelőre
 
 

10% kedvezmény bioetanolos E85 átalakításra
 
 

10-30% kedvezmény chiptuningra, autódiagnosztikára, szervízre
 
 

+5% kedvezmény
 
 

5% kedvezmény
 
 

28-38% kedvezmény
 
 

Tárhelyszolgáltatónk a Webhold

Látogatók