Szavazás

Hirdetőtábla

Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.

Kategóriák

Statisztika
3 413 felhasználó
2 169 cikk
56 kategória
39 899 hozzászólás
11 612 280 letöltés

5 aktív felhasználó
608 egyedi látogató
3 395 letöltés
  az elmúlt 24 órában

62 aktív felhasználó
  az elmúlt hónapban

Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
Tombrave(> 60 perce)
Fari76(> 60 perce)
lalisebo@gmail.(> 60 perce)
kicsicipo(> 60 perce)
dzso80(> 60 perce)
bencebd(> 60 perce)
Toncsi(> 60 perce)
csiper(> 60 perce)
Ponya Misi(> 60 perce)
ferikenyh(> 60 perce)
Zsanna(> 60 perce)

Utoljára regisztrált felhasználó
lalisebo@gmail.

Ajánlott oldalak

Letöltések

Csevegő
pistiapufőnök  2008-05-16
Szerkesztve: 2014-11-12

Csevegjünk!

Ide írd, ha valami csikarja a hasad, és nem ér meg egy cikket! Lehet egy jó reggelt üzenet is akár.

A főoldalra mindig kikerül a legutolsó 10 bejegyzés.

Hozzászólások

#10065  2020-09-18 08:33 lalisebo@gmail.com''
Sziasztok.
Segítségre lenne szükségem, hátha valaki találkozott már ilyennel.
Fusionom bal indexe elment, csak kartográfia gyorsan, de nem világít. A szervizben (nem márka szerviz) át néztek mindent amit ott tudtak, de nem találtàk a hibát.
Nem tudja valaki merre kellene elindulni?
Köszönettel
Lajos


#10064  2020-09-17 11:34 Ponya Misi''
Sziasztok valaki tudna segíteni magnó kód ügyben egyszer csak kéri aszt írja mgp djs 4-06

#10063  2020-09-04 07:30 zzoli87fusion
Szia! Nekem is cserélni kellett. Valtokulissza szimering a neve, önmagában cserélték. Egy kis olajat töltöttek rá.
válasz kicsicipo (#10062) üzenetére

#10062  2020-09-02 16:47 kicsicipo
Sziasztok!
Váltó bowden végénél enyhe olaj szivárgást tapasztalok.Szét nem szedtem csak alánéztem.
Kérdésem az lenne, hogy lehet külön szimeringet cserélni,vagy komplett bowden cserében kell gondolkozni?
Köszönöm.

#10061  2020-08-25 03:50 dzso80
Pillangószelep van benne, amit ki lehet takarítani, hasonlót okozhat az is. Ha nem is ez a gond a takarítás akkor se ront rajta. Ha vákumcső lenne lyukadva akkor az alapjárat ingadozna, leállna, legalábbis eddig ilyeneket írtak. Amúgy a facebook csoportokban több élet van mint itt...
válasz zsgodoreu (#10060) üzenetére

#10060  2020-08-24 20:23 zsgodoreu
Na írom akkor mi van, friss tapasztalat, eddig asszony vezette.
Gyorsításkor bedadog aztán 2000-es fordulaton megindul, nincs ebben valami fúvóka, vagy valami amit ki kellene, lehetne takarítani?

Üdv Zsolt

#10059  2020-08-24 13:49 zsgodoreu
Sziasztok,
1.4 benzin, 2005 Fusion, 1500-2000 között 2-es 3-as fokozatban rángat, fullad, durrog.
Ami cserélve lett, Trafó NGK, Gyerták, Gyujtás kábelek, Üzemanyag szűrő, gyakorlatilag gyujtás oldalon minden, van valakinek valami ötlete mit kellene még megnézni? Van valami vákuum cső ami ilyet okozhat? Valami szerelő aki ért ehhezm hibakód kiolvasva, nincs benne semmilyen hiba.
Várom az ötleteket, tapasztalatokat, akinek volt ezzel gondja.
Lassan az őrületbe kerget ez a hiba.....

Köszönöm a segítséget.
Üdv Zsolt

#10058  2020-08-20 09:05 zsolti bá'
Köszi a megosztott tapasztalatot!
válasz Fari76 (#10056) üzenetére
 1 tagnak  tetszik

#10057  2020-08-20 09:04 zsolti bá'
Üdv!
Vizsgázott a gép, többek között hátsó fékdob és a fékpofák is cserések voltak(nem olcsó kínaira, Sachs). Azóta fékezéskor egy Ikarust is megszégyenítő módon sikoltozik fékezéskor.
A pofák gariban cserések lesznek, mert ez így kibírhatalan.
A nagy kérdés az, hogy melyik márkára?
Aki már cserélt és bevált, vagy ellenkezőleg, úgy járt mint én, kérem írja le, melyiket ne, vagy ellenkezőleg mely márkát ajánlja!
Előre is köszönöm!

#10056  2020-08-19 12:00 Fari76
Sziasztok!

Tegnapi élmény. Van egy 2004-es 1.6 benzines autónk. Egy véletlen lefullasztás (ami a munkahelyi parkolóban történt) utáni indítás során az alapjárat felment 3000-re. Többszöri próba, eredmény ugyanaz. Hazafele menet az óracsoport mind két kijelzője villogott a jobboldalin EAC FAIL üzenet. A fordulatszámot kb. 1800-2200 között engedte vagy tartotta. 2200 fölött rángatott, 3-ba kicsit húzatva aztán üresben gurulva amíg a fordulat le nem esett, sikerült hazaérni. Reggeli feltárás során egyből kiderült, hogy a kartergázcső lecsúszott a szívósor csonkjáról. Visszadugás után rögzítés kötegelővel amíg veszek valami bilincset rá. Első indításkor még kellet kis idő amire összeszedte az alapjáratot de utána már jól működött. Remélem így is marad. Tanulság, kis hibának is lehet furcsa vagy ijesztő következménye.

Üdv mindenkinek!
 2 tagnak  tetszik

#10055  2020-08-14 09:38 pistiapufőnök
Volt egy kisebb technikai hiba, de megoldódni látszik.
 1 tagnak  tetszik

#10054  2020-08-10 12:05 mayeyeAbszint pusztító
Üdv. Valakinek nincs eladó csomagtartója gyári? Melyik más tipusé jó hozzá,mert a 2013 Fiestájé kicsi,talán a 2002-2008 közötti közötti jó rá,de olyat se találtam még.

#10053  2020-08-08 23:59 kisstibix
Köszönöm a választ! Rákeresek Focus oldalakon is. Erre nem gondoltam Szeretnénk még használni bőven, így jobb lenne megjavítani.
válasz zsolti bá' (#10052) üzenetére

#10052  2020-08-07 12:50 zsolti bá'
Valaki kérdezett itt már ezzel kapcsolatban.
Sajnos a Fordnál ez típushiba, főleg az egyes Focusnál volt vele gond, de a többi modellnél is előfordul. Több vállalkozás is szakosodott a javításra, bővebb infót focusos oldalakon találsz, vagy neten rákeresve a cégekre akik javítják az óracsoportot.
válasz kisstibix (#10051) üzenetére

#10051  2020-08-06 12:54 kisstibix
Sziasztok!
Átolvastam a fél fórumot és rá is kerestem műszerfal hibákra, de nem találtam magyarázatot (csak a zárási problémákra. Ezekért nagyon hálás vagyok!).
A következő történt a feleségemmel tegnap este: Normál tempóval közlekedve az országúton, egyszer csak elment a teljes műszerfal és a világítás is egy pillanatra. A motor nem hagyott ki, csak teljes sötétségbe borult az autó a másodperc töredékére. Ezután minden ment tovább problémamentesen, de ennyi is elég félelmetes volt neki.
Találkoztatok már ilyen hibával? Ha igen, mit érdemes leellenőrizni vagy hol találok a fórumon erre vonatkozó tanácsot? Ja, az autó egy 2006-os Fusion+ 1,6 benzines kedvenc. Köszönöm előre is a segítségeteket!

#10050  2020-07-07 12:30 zsolti bá'
Először a benzinszűrő, gyertyák, trafósor, gyertyakábel vonalon nézz szét. A légtömegmérő eltömődésénél elvileg ad hibakódot, de azt is érdemes lenne kitakarítani.
válasz Lerner (#10049) üzenetére

#10049  2020-07-05 11:30 Lerner
Szerkesztve:   2020-07-05 11:31
Sziasztok Az lenne a kérdésem,hogy mitől van az hogy 1.6 fusion Benzines menet közben egyszer csak nem enged gázt adni majd le áll ujra inditom pillanatra elindul rángatva majd ismét megáll és nem ír ki semmi hiba kódot. előre is köszönöm a válaszokat!!

#10048  2020-06-18 09:43 Volán Peti
Escort kabrióm volt, egy nyári szezon használtam. Semmi értelme nem volt, kaptam tőle egy krónikus homlok és arcüreg gyulladást, ami már 15 éve életem része ...
válasz huzoro (#10047) üzenetére

#10047  2020-06-17 18:33 huzoro
Szerkesztve:   2020-06-17 19:03
Annyira szerencsés nem vagyok, a Mondeo 11, a Focus 13, Fusion 16, a motor 14, én 57 éves vagyok és a gépek vannak jobban megkímélve.
Szerkesztés:
A Fusiont majd tíz évig mi használtuk, nem volt vele több és drágább gond mint a Swiftjeimmel és alig került többe. A jelenlegiek, bár alig van velük gond, évenként felemésztik a Fusion két-három éves költségvetését.
Az LGT jut eszembe: "csak az jöjjön..."
A Focus CC olyan mint a medence, addig vágysz rá míg meg nem kaptad, sőt még rosszabb mert a városba azért nem nyitjuk néha, hogy ne irritáljunk másokat.
válasz zsolti bá' (#10046) üzenetére

#10046  2020-06-16 19:56 zsolti bá'
Az, hogy a te gépednek mi volt a gondja, nekem is talány. Az enyémnek a duplafalú olajcső elöregedése volt a gondja. Berepedezett, előbb csak egy-két csepp, később meg ömlött belőle az olaj. A szervó rossz Ómen egyébként nálunk, ha kész lesz a gép, majd megírom, előre csak annyit, hogy a mostani műszaki fájt, de nagyon.
A gép parkodat elnézve, ismét megállapítottam, hogy vannak még szerencsés emberek .
Én most egy Partner Tepee-vel járok, a Fusiont a Nejem hajtja. A fiamnak egy Peugeot 508 SW-je van, a lányom meg egy Punto II-t kínoz. Így megvan a családban a három F, amit nem szabad megvenni( a francia duplán)..
válasz huzoro (#10045) üzenetére

#10045  2020-06-15 20:57 huzoro
Szerkesztve:   2020-06-15 22:32
Elpárolgó olaj nincs, ez tény.
Vettem egy Mondeot, majd egy évig hallgattam a szervó búgását, majd vettem egy új szivattyút és következő javításnál ezt is vittem a szerelőhöz, hogy cserélje ki. Amikor a kocsiért mentem, a főnök nem volt ott. Nem cserélték ki, mondván kicsit kevés benne az olaj, ők nem vettek mert drága és hátha nekem van. Azonnal vettem (kb. 4000ft/l) és rátöltöttem egy keveset. A hang maradt! -És láss csodát, eltelt több mint fél év, megszűnt. Az viszont érdekelne mi tartott ennyi ideig és hová tűnt az előző olaj.
MÁS:
Az is érdekelne, hogy ha a kormányt teljesen alászedem és ott tartom tönkre megy a szervó szivattyú, miért nincs egy nyomásra kapcsoló kerülő ág.
Ha ráindítóznék egy járó motorra, mért akar fogaskerekeket összekapcsolni az indítómotorral mikor ezt már egy targonca (ami profiknak készült) sem veszi komolyan és semmit sem csinál.
Ui.: Szervó hang a vásárlás után több hónappal kezdődött.

Jelenleg egy Mk IV. kombi Mondeo, egy Fokus Mk II. cc-k van valamint a Fusionunk melyet a gyerekek használnak és lecseréltem a Fiat Punto Mk II.-t is egy BMW K1200R-re.
válasz zsolti bá' (#10038) üzenetére

#10044  2020-06-14 17:42 juhaszb
Szerkesztve:   2020-06-14 19:02
Üdv, nos mindkét kocsinál érmetartó volt a kapcsoló helyén, kulcs elfordításakor nem villant fel az ESP visszajelző fény a fordulatszám mérő alatti kijelzőn, így az eladók megerősítették, hogy nincs ESP a kocsiban. Sajnálom mert így hírdették. Viszont az egyik jó állapotban volt és letetettük a voksunkat mellé. :) Köszi az infókat.
 1 tagnak  tetszik

#10043  2020-06-13 20:34 juhaszb
Üdv!
Találtam a neten kézikönyvet ami szerint a fordulatszámmérő alatt kell lennie 1 visszajelző fénynek, ami gyújtáskor világít ha van benne. Az ESP-vel hírdetett kocsikon az érmetartó van. Köszi, majd holnap kiderül.

#10042  2020-06-13 04:00 dzso80
Szerkesztve:   2020-06-13 04:06
A rádió jobb felső sarkánál a legtöbb fusionban érmetartó van, ha ugyanitt egy vagy 2db nyomógomb van (ESP, vagy ESP és a légzsák kikapcsolója) akkor valószínű, hogy van benne. (Hacsak nem az eladó szerzett egy kapcsolót bele, és berakta, hogy átverjen, de ennyire talán nem foglalkozik vele senki.)
Többek közt az alapján gondolom, amit itt írt Pori a 3. hozzászólásban:
https://www.fusionklub.hu/index.php?ci kkID=1972
válasz juhaszb (#10041) üzenetére

#10041  2020-06-11 22:03 juhaszb
Sziasztok!
ESP-vel kapcsolatban kérnék segítséget. Kérdésem, hogy megállapíthatom-e a belső műszerfalról vagy kapcsoló gombról hogy van-e a Fusion-ben ESP? Neten azt olvastam hogy alvázszám alapján a Fordnál meg tudják mondani, de olyan megoldás kellene amivel az autóvásárlás során ellenőrizhetem a meglétét. Köszi.

#10040  2020-06-07 11:03 zsolti bá'
Azt nem tudom. Kétféle olajjal adták ki,(rózsaszín és zöld),ezek nem kompatibilisek, eltérő az ár is. Mennyiség a gépkönyvben le van írva, meg a munkadíj. De jól nézzétek át előtte,az említett cső eldugott helyen van, Fordéknál ez gyakori hiba. Ne gondolj erős folyásra, elég ha berepedezik a cső és könnyezik. Én is először vettem olajat, utántöltöttem, egyre gyakrabban, aztán lett habos, majd darabos. Ne fizess kétszer, ha nem muszály!
válasz Roland75 (#10039) üzenetére

#10039  2020-06-07 10:51 Roland75
Köszönöm! Csak annyi még,hogy simán az olajcsere mennyi lehet???

#10038  2020-06-06 08:37 zsolti bá'
Üdv! Nekem ez az olajcsere 60E-be fájt, mert a nagynyomású cső repedt meg. Ha alánézel, nem biztos, hogy látszik, a cseréhez le kellett venni a bölcsőt is.
Habos olaj, hangos szervó, darabos kormány a tünet.
Sajnos elpárolgó olaj nincs.
válasz Roland75 (#10037) üzenetére
 1 tagnak  tetszik

#10037  2020-06-05 17:36 Roland75
Sziasztok! Az lenne a kérdésem,hogy mennyibe kerül egy szervóolaj csere a Fruzsiba? Az igazság az,hogy egyik nap arra lettem figyelmes parkolásnál rückvez-be el kezdet nyikorogni a szervó! Megnéztem a szervóolaj tartályt és lent volt az olajszint a torkolatnál...tehát a minimum alatt! A színe rendben volt rózsaszín és nem habos ...olajfolyást nem látok!Köszönöm előre is a válaszokat :)

#10036  2020-05-26 10:41 pori
Szia
Én 1,2 w tettem bele ,de legközelebb 2 w lesz benne mert ez gyenge .
Vagy led .


Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
 
lalisebo@gmail.com 2020-09-18 08:33
 
Ponya Misi 2020-09-17 11:34
 
zzoli87fusion 2020-09-04 07:30
 
kicsicipo 2020-09-02 16:47
 
dzso80 2020-08-25 03:50
 
zsgodoreu 2020-08-24 20:23
 
zsgodoreu 2020-08-24 13:49
 
zsolti bá' 2020-08-20 09:05
 
zsolti bá' 2020-08-20 09:04
 
Fari76 2020-08-19 12:00

Friss cikkek
 
Index probléma.
Trükkös hibák
 
Keres-Kinál
Nyári abroncsok
 
Rádió kód megadása.
Gyors kérdések
 
 
Esőelvezető
Gyors kérdések
 
 
 
 
 

Friss hozzászólások
 
dzso80  2020-09-17 23:37
 
Baxi  2020-09-17 06:27
 
Gabi0526  2020-08-17 20:39
 
sonmusic1984  2020-08-17 00:18
 
nukleoszintézis  2020-08-16 21:22
 
Esőelvezető (1 új)
Gyors kérdések
szita721031  2020-08-03 20:06
 
Orpod  2020-07-28 08:48
 
dzso80  2020-07-21 21:13
 
dzso80  2020-07-21 13:53
 
pori  2020-07-16 14:43

Kedvezmény
 

10-50% kedvezmény új Ford alkatrészek árából
 
 

5% kedvezmény a Romhányi Autó Kft szervíz-számláinak végösszegéből
 
 

25-30% kedvezmény váltózár árából
 
 

20% kedvezmény szélvédőjavítás árából
 
 

10% kedvezmény különböző alkatrészek áraiból
 
 

5-25% kedvezmény szervíz- és alkatrészárakból
 
 

10-15% kedvezmény autószőnyegre, csomagtértálcára, légterelőre
 
 

10% kedvezmény bioetanolos E85 átalakításra
 
 

10-30% kedvezmény chiptuningra, autódiagnosztikára, szervízre
 
 

+5% kedvezmény
 
 

5% kedvezmény
 
 

28-38% kedvezmény
 
 

Tárhelyszolgáltatónk a Webhold

Látogatók