Szavazás

Hirdetőtábla

Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.

Kategóriák

Statisztika
3 928 felhasználó
2 226 cikk
56 kategória
40 485 hozzászólás
16 002 890 letöltés

2 aktív felhasználó
960 egyedi látogató
10 544 letöltés
  az elmúlt 24 órában

24 aktív felhasználó
  az elmúlt hónapban

Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
Sóstai Attila(37 perce)
meszaros(> 60 perce)
dzso80(> 60 perce)
Hermina(> 60 perce)
jofo(> 60 perce)
ferikenyh(> 60 perce)
lipu(> 60 perce)
pelia(> 60 perce)
Big64(> 60 perce)
kertiati(> 60 perce)
sagrath(> 60 perce)

Utoljára regisztrált felhasználó
Hermina

Ajánlott oldalak

Letöltések

Hány éves korig?
gábor  2009-06-10
Szerkesztve: 2009-06-10
Sziasztok!
Használtan szeretnék egy Fusiont venni,mert baromira megtetszett, és örülnék, ha tudnátok arról mondani valamit, hogy mondjuk egy 2004-es autónál már általában jönnek-e elő komolyabb, hibák és hogy egyáltalán hány éves korig használható szerintetek megbízhatóan ez a márka, illetve mi az a kor és kilóméter ameddig még érdemes megvenni?
Nincs erről komolyabb tapasztalatom, mert az elmult húsz évben egy bogárhátu VW-m volt és semmi baj nem volt vele, persze ez egy tök más kategória, de látom , hogy hasonlóan elkötelezett tábora van.
Gábor

Hozzászólások

#18  2009-06-23 11:08 hkarcsii
Nem biztos, hogy tönkremegy a turbó, attól függ, hogyan bánnak az autóval. Tény, viszont, hogy a turbó az egyik legkényesebb része a kocsinak. (Nekem is volt már turbodiesel kocsim, amiben 50ekm-nél cserélték a turbót.) Egy használt autónál nagy lutri, hogy hogyan bántak vele. Lehet, hogy a motornak semmi baja, de reggelente a hideg motorral kicsit nagyobb gázzal kellett kilőni mindig, mert balra fordult a főútvonalra, vagy jött ki a mélygarázsból stb. (Nálam mindkettő volt :( ) Ezt minden nap, télen nyáron csak egyszer kellett eljátszani a hideg motorral, és még 150e Km sem kell, hogy gallyra menjen a turbó...

#17  2009-06-22 00:26 capa
Szerkesztve:   2009-06-22 18:18
Nem értem az idegenkedést a dízellel szemben. Nem tudok olyan adatról, ami alátámasztaná ezt a turbó tönkremegy 150000nél legendát...

#16  2009-06-18 22:54 csokiPizza King
Szerkesztve:   2009-06-22 18:19
Nekem 2003-as a dízel Fruzsim, most van benne 160.000 és komolyabb gondom nem volt vele. Néhányszor igazítottam a gyári dizájnon, de ezen felül csak az időszakos szervizek voltak vele. Persze én is erősen meggondolnám, hogy használt dízelt vennék-e, de abban biztos vagyok, hogy bele lehet nyúlni bármelyik kézzel a kínálatba. Egy kis szaksegítség igénybevételét javaslom, és vásárlást megelőzően néhány ezer forintért egy teljes átvizsgálást.

#15  2009-06-18 11:16 klarky
Az lehet, de itt legalább tudod, hogy ez az autó az volt és számolsz vele.

Ellentétben pl. azokkal a kocsikkal, amiket un. flottaüzemeltető cégektől vesznek bérbe vállalatok (pl. nálunk ilyen Toyoták mennek reggeltől estig, meglehet nézni, hogy néznek ki) és visszavéve őket eladják.

Na ezek a kocsik 100x többet kapnak, mint a bemutató kocsik és nem is biztos, h úgy lesznek kirakva a kereskedésben, hogy bérkocsik voltak.

Van előnye/hátránya. Én azt mondtam, mérlegelni kell.

De inkább egy ismert előéletű ilyen, mint egy ismeretlen másik. Én anno néztem olyan kocsit baromi jó áron (1 éves Fruzsi volt), hogy egy kulcsa volt és azt mondta a kereskedő, hogy én a kapun kívül akkor vihetem ki, ha kifizetem az árát, ő nem jön el velem a szervizbe átnézetni. Na ilyen tudod kinek kell....

(jó tudom, ez a másik véglet)
válasz T-Tomi (#14) üzenetére

#14  2009-06-17 20:18 T-TomiDon Tom
Ajánlom a tesztvezetést figyelmedbe, s megtapasztalhatod,hogy hogyan is bánnak egy bemutató autóval.Nem nagyon kímélik az autót,pont olyankor amikor a legjobban kéne rá vigyázni.......
válasz klarky (#11) üzenetére

#13  2009-06-17 19:17 csscs
"klarky"-nak igaza van. A bemutató autókra oda figyelnek a kereskedők és tényleg 1 évesen eladják.
Bár én tudok rossz példát is, igaz nem a mi típusunk (S-Max). Szélvédő csere volt az első javítás,a fűtéssel volt probléma. A második nagyobb gond a motor megszorulása volt.A főtengely csapágy meghibásodása miatt motor csere volt az autóban.
A kereskedő javára szóljon hogy azt sem tudta hogyan kedveskedjen a vevőnek és garanciában javított mindent.
Az autó azóta is probléma mentesen dolgozik.
A tulaj azt mondja hogy az ár érték számára megfelelő volt a hibák ellenére is.
Röviden csak ennyit a bemutató autókról.

#12  2009-06-17 16:26 pistiapufőnök
Pedig érdemes nézni az árakat, mert egy 2006-os évjáratú, Fresh felszereltségű 1.4b-t simán meg lehet kapni 1.7-1.9 körül max 50ekm-rel.

Extráktól és állapottól függően változhat az ár, de nem jelentős mértékben. Persze lehet kérni érte többet is, csak senki nem fogja megvenni.

Az a helyzet, hogy a szalonban drága pénzen mért extrák az eladásnál pénzt nem igazán érnek, inkább csak vevőcsalogatónak jók. A kis futásteljesítményt sem fizeti meg a piac.

#11  2009-06-17 14:12 klarky
Mostanában nem nagyon néztem az árakat, de lehet, h a 2 milliós összeg alatt csak idősebb autót fogsz találni. (nem tudom a válság mennyire nyomta le az árakat, én még előtte vettem)

Egy tanács, amiben korábban én sem hittem, de azóta meggyőződtem róla, hogy jó választás.

Ha tudsz vegyél egy bemutató autót. Biztos van aki idegenkedik tőle, de:

- azokat max. egy éves korukban eladják,
- nekem megmutatták az utolsó átvételi papírt, amikor valaki elvitte próbára, cserére és a kilométer egyezett az órában lévővel (nagy dolog ez 2009-ben Mo.-on)
- ezek mindig szem előtt vannak, ha baja van azonnal szervizben javítják, mert egy potenciális ügyfél előtt senki nem akar beégni egy széthajtott vacak autóval
- ajándékba megcsinálták az első szervizt (nekem 18600 volt benne), lemosva, kitakarítva, szalonban adták át, minden papírmunka elintézve, mintha egy vadi új kocsit hoztam volna el.
- én 2,4-ért vettem tavaly tavasszal (1,4 fresh, és hozzá a kormányos cd) ami az akkori piaci árakat nézve teljesen korrektnek tűnt és nem beszélve arról, hogy járt még hozzá ugye a + egy év gari is.

Én nagyon nem bántam meg, ha gondolod járj utána.

#10  2009-06-15 15:49 gábor
Köszi Péter, ez gyönyörüen hangzik, de sajnos csak egy kétmiilió alatti összeget tudok erre a célra szánni, mert van még bőven másirányú elkötelezettségem is.
Muszáj vagyok egy többet futott autóban gondolkodni.
Gábor
válasz Péter (#9) üzenetére

#9  2009-06-13 15:45 Péter
Világos kék metál színű, 1.4 benzines, szervizelt, törve nem volt, nem dohányzó, 2006. decemberi. Felszereltsége fresh, azaz elektromos ablak, ABS, kettő légzsák, dönthető utasülés, légkondi. Extra elektromos légkondi, színre fújt fűthető távirányítóval behajtható visszapillantó tükör és első-hátsó sárvédő gumik. Nagyon keveset használt 9.500 km2 óvatosan bejáratva. Adok hozzá Continental téli gumit fém felnivel és tetőcsomagtartót. Ára 2.400.000 Ft.

#8  2009-06-13 14:51 gábor
Pétertől kérdezem,hogy mi a felszereltsége, szine , hányas évjárat, törésmentes-e, és mennyi?
Gábor

#7  2009-06-12 21:04 Péter
Motorikusan még semmi baja nem volt az enyémnek, mivel csak most járattam be (9.500 km van benne). Az elektronikája a legmegbízhatóbbak közül való, amit a kategórián belüli meghibásodási statisztika is alátámaszt (mindig benne van a legjobb 5 autó között az utóbbi években). Egyébként az autóm még mindig eladó.

#6  2009-06-12 16:22 hkarcsii
Szerintem igen.
Addigra már elég kiforrott volt a konstrukció, és nem kell különösebben tartanod attól, hogy gyári gondok lesznek vele. (Persze garanciák nincsenek) Azért figyelj oda a tipikus jelekre (kopott kormány, kiült vezetőülés, kopott váltógomb, pedálgumi,stb.), amelyek a túlhasználat jelei...

#5  2009-06-12 14:05 gábor
Köszi a hozzászólásokat!
Ha a 2004-es évjárattal vigyázni kell, ahogy mondjátok, akkor mondjuk egy 2006/9- es üzembehelyezésű 36000-et futott autóban már meg lehetne bízni?
Gábor

#4  2009-06-12 11:11 Guszti
A 2004-es szériával azért én vigyáznék, akkor még elég sok gyemekbetegsége volt a fruzsiknak.

#3  2009-06-11 13:17 hkarcsii
Azt hiszem a kolléga jól összefoglalta.
Ha a szervízkönyv vezetve volt, esetleg érdemes utánnanézni az adott szervízben, hátha sikerül infót gyüjteni...

#2  2009-06-11 11:40 brutus20
Szia!

Alapvetően a következőket tudom tanácsolni:

1. Kereskedőtől ne vegyél autót! ( annak ellenére, hogy köztudott, hogy a kereskedőknél vannak a legszebb autók, mind kevesett futott és hölgy tulajtól...na persze)

2. Dízel autót én használtan nem vennék, elég költséges lesz, ha az előző tulaj ütötte-vágta a kocsit, és a turbo javítása, felújítása majd nálad lesz esedékes.

3. Valakitől kérj kölcsön egy rétegvastagságmérőt, bár ha csak a lökhárító volt sérült, azt úgy sem fogod megtudni.

Összességében:

Én a benzinest javaslom, főleg használtan. Lehetőleg magánszemélytől vásárolj, lehetőleg vezetett szervízkönyveset.

#1  2009-06-10 19:53 T-TomiDon Tom
Nekem is az volt életem első autója.Lassan 20 éve,de aztán márkát váltottam és eddig nem bántam meg.Jelenleg az 5-ik Fordunkat használjuk,lassan már 4 éve.Mondjak még valamit?


Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
 
péter60 2024-04-07 21:33
 
dzso80 2024-04-07 20:13
 
péter60 2024-04-07 14:48
 
dudicukrasz 2023-12-29 08:18
 
Hpetya 2023-12-24 05:22
 
ferikenyh 2023-12-14 15:31
 
dudicukrasz 2023-12-14 15:14
 
ferikenyh 2023-12-14 14:53
 
dudicukrasz 2023-12-13 18:07
 
dzso80 2023-12-13 17:04

Friss cikkek
 
Alkatrészt keresek
Keres - Kínál
 
 
 
Rádió kód V060206
Az oldal használata
 
Öninditó
Gyors kérdések
 
Elektromos ablak
Gyors kérdések
 
Klíma hiba
Gyors kérdések
 
 
Segítség
Belső tuning
 

Friss hozzászólások
 
mikepapa911  2024-04-02 10:28
 
Rádió kód (1 új)
Az oldal használata
sagrath  2024-03-31 15:21
 
dzso80  2024-03-19 20:59
 
Ateg  2024-03-14 17:21
 
dzso80  2024-02-28 19:48
 
dzso80  2024-02-28 19:05
 
1.4 TDCI rángat (1 új)
Gyors kérdések
Csomesz  2024-01-13 10:06
 
dzso80  2024-01-08 22:46
 
Rádio kód (3 új)
Az oldal használata
dzso80  2024-01-06 16:04
 
Dylan  2023-11-11 18:12

Kedvezmény
 

10-50% kedvezmény új Ford alkatrészek árából
 
 

5% kedvezmény a Romhányi Autó Kft szervíz-számláinak végösszegéből
 
 

25-30% kedvezmény váltózár árából
 
 

20% kedvezmény szélvédőjavítás árából
 
 

10% kedvezmény különböző alkatrészek áraiból
 
 

5-25% kedvezmény szervíz- és alkatrészárakból
 
 

10-15% kedvezmény autószőnyegre, csomagtértálcára, légterelőre
 
 

10% kedvezmény bioetanolos E85 átalakításra
 
 

10-30% kedvezmény chiptuningra, autódiagnosztikára, szervízre
 
 

+5% kedvezmény
 
 

5% kedvezmény
 
 

28-38% kedvezmény
 
 

Tárhelyszolgáltatónk a Webhold

Látogatók