Szavazás

Hirdetőtábla

Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.

Kategóriák

Statisztika
3 928 felhasználó
2 226 cikk
56 kategória
40 485 hozzászólás
16 003 007 letöltés

2 aktív felhasználó
917 egyedi látogató
10 452 letöltés
  az elmúlt 24 órában

24 aktív felhasználó
  az elmúlt hónapban

Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
Sóstai Attila(> 60 perce)
meszaros(> 60 perce)
dzso80(> 60 perce)
Hermina(> 60 perce)
jofo(> 60 perce)
ferikenyh(> 60 perce)
lipu(> 60 perce)
pelia(> 60 perce)
Big64(> 60 perce)
kertiati(> 60 perce)
sagrath(> 60 perce)

Utoljára regisztrált felhasználó
Hermina

Ajánlott oldalak

Letöltések

garancia
popmart  2010-01-11
Szerkesztve: 2010-01-20
Sziasztok!

Szerintetek érdemes garancia bővítést vásárolni?
Illetve melyiket?

Az alábbi kettő közül nem tudok választani:

2+1 év/ 60 000 km+ RSA nettó: 20 250 Ft
2+2/ 150 000 km+ RSA Optimum nettó: 29 084 Ft

Az Optimum csak a hajtásláncra vonatkozik.
A + 1 évben is van egy csomó kitétel amire már nem érvényes a garancia.

Az autót (1.4 TDCI Platinum) 2009.11 végén kereskedői készletről vettük 14 hónaposan (forgalomba volt helyezve de nem futott) 8 km rel. A gyári garancia 2010.09.20-ig érvényes ezt szeretném bővíteni. A +2 évet akartam, de a hajtáslánc korlátozás miatt gondolkodom a csak +1 éven.

Köszönöm!


Hozzászólások

#24  2011-10-05 20:38 ferikenyhAutótörő
én is éltem ezzel! de ez benzines kocsi :):)
válasz eltibi (#23) üzenetére

#23  2011-10-05 18:25 eltibi
Sziasztok!

Nem tudom mennyire ismert előttetek, (ez nem a reklám helye) de azért megosztom veletek.
1,4 tdci 2007-es Fusion 80 ezres szervizénél a márkaszerviz jelezte, hogy lehetőség van az autó 7 éves koráig (vagy 150 e km) szervizgaranciát kötni a hajtásláncra (motor,váltó,difi) 8.000,-forintért 1 évre, melyhez 3.000,-ft felárért teljeskörű assistance szolgáltatás is jár. Jómagam éltem vele (minden hiányossága és a kivételek ellenére) miután 1 évre gyakorlatilag 1 óra rezsióradíj kifizetése szerintem nem egy nagy áldozat némi "biztonságérzet" reményében.

#22  2010-01-24 17:51 Hrozina Zsolt
Ez a legnagyobb szemétség,amikor új autót veszel,és mégis el kell vinni eredetiségvizsgálatra.Szalonból hozod ki az autót nem volt előző tulajdonosa, akkor miről beszélünk???
válasz T-Tomi (#19) üzenetére

#21  2010-01-24 13:27 Z.Boy
Akkor 2006. nem voltam biztos én sem csak felkaptam a fejem mikor olvastam a hírt.kösz a kiigazítást)
válasz Hrozina Zsolt (#16) üzenetére

#20  2010-01-24 13:23 Z.Boy
Szerkesztve:   2010-01-24 13:37
Érzésem szerint ha valakinek hivatalos adás-vételi szerződése van,akár márkakereskedői,akár magánszemélyek által megírt akkor kötelesek lennének elfogadni.

1, ha magánszemélyek adták el egymásnak,akkor keressék ki hogy volt-e tulajdonosváltás.A régi kartotékrendszerből is ki kell hogy derüljön minden.Lásd születési anyakönyvi kivonat. Azt meg tudják őrizni????? Olyan érdekes nem??

2, ha valaki márkakereskedőnél vette mint például te is és azóta nem volt tulajdonosváltás akkor nincs miről beszélni. Én ezt a két megoldást "látnám helyesnek".
Remélem áprilisig azért ezt ők is megrágják mert itt nem csak jólkeresőkről van szó...

És akkor még nem beszéltünk a 2011-től bevezetésre kerülő teljesítmény alapú kötelező biztosítási rendszerről. Aminek az a lényege ,hogy mivel az egyre újabb gépkocsik nagyobb teljesítménye,párosul egy kisebb köbcentivel,ezért nagyobb a kockázati tényező...
Egy újabb nagy lehúzásra ,egy újabb hülye magyarázat..

Benzin,kötelező,casco,súlyadó/teljesít mény adó,vizsga ,zöldkártya ,szervízelés.... csak ennyit kell kb fizetni egy kocsira..

Visszakanyarodva. Papolnak itt ,hogy nagy a munkanélküliség ,csökkennek a bérek. És pont az állam az aki szorongatja az embereket. Sokan voltak akik autószerelés mellett zöldkártyából is éltek. Na most ezek ,majd most be fognak tudni ruházni több milliót egy vizsgaállomás létrehozására,hogy ne dögöljenek éhen??
Bár nekem személyes kötöttségem nincs ilyen körökhöz.
De ha az ország volt miniszter elnöke Gy.Feri megteheti azt hogy kényszerszabadságra küldi az saját munkavállalóit a saját cégében,mindenfajta munkaügyi következmény nélkül akkor ez eltörpül a mellett amik még lesznek.

#19  2010-01-24 13:09 T-TomiDon Tom
Hát ez volna a minimum.Az enyém 2005. novemberi,úgyhogy nekem vinnem kell.Pedig úgy hoztam ki a szalonból,hogy bevizsgálták.
Hiába,kell a pénz,van még néhány üres zseb,meg üres a pártkassza is.....
Ezt is meg lehet velünk autósokkal csinálni.
Vajon mit tudnak még áprilisig kitalálni???????
válasz pori (#18) üzenetére

#18  2010-01-24 12:53 pori
Szerkesztve:   2010-01-24 12:56
Állam hibájából fizessen a tulaj !!!! 18 000 ft ot .Még jó hogy engem nem érint ,de azért felháborító .Ha már elrángatják a tulajt az Ő
hibájuk mitt minimum ingyen kéne csinálni .
válasz ferikenyh (#17) üzenetére

#17  2010-01-24 10:38 ferikenyhAutótörő
pontosan! 2006 előtt nem rögzítették digitálisan az eredetvizsgákat, és ezért kell nekik elvinni! de csak a következő műszakira, utánna nekik sem kell már !

#16  2010-01-24 09:33 Hrozina Zsolt
2006 előtt forgalomba helyezett gépjárműkről van szó.Egyik ismerősöm 2005 júniusába vette az új autóját,-fél év kellett volna-úgyhogy ő rácseszet.Szemétdolog ám ez!!!

#15  2010-01-24 08:53 T-TomiDon Tom
Ezt mástól is hallottam (Zozi),de Ő sem tudott ennél pontosabbat,pedig érdekes volna tudni a részleteket.Szerintem csak azoknak kell elvinni,akiknek a kocsijuk még nem volt bevizsgálva.Bár, nem lepődöm meg már semmin,ami ebben az országban történik.........
válasz Z.Boy (#14) üzenetére

#14  2010-01-23 17:29 Z.Boy
Na igen ,csak a szemét állam egyoldalúan felrúgta a 2011 élő müködési engedélyüket. Sőt tegnap olvastam valahol olyat is nem tudom ,hogy igaz-e, hogy a 2005-vagy előtte vásárolt autóknál kötelező lesz az eredet vizsga ,függetlenül attól,hogy volt-e tulajdonosváltás a gépjárműnél. Ez kb 20.000 ft -os tétel.
Akkor kérdezem én ,mi ez ha nem alkotmányellenes. Miért akarnak egy tulajjal kifizettetni olyat amiért neki nem is kellene. akárhogy is nézem nagy kupleráj van itthon. és gusztustalannak tartom ,hogy mindent meg lehet tenni különösebb következmények nélkül.
válasz Nagy Milán János (#13) üzenetére

#13  2010-01-23 14:57 Nagy Milán János
Szerkesztve:   2010-01-23 15:01
Az-az igazság,hogy azt hallottam,a gyárak egyre inkább olyan dolgokat fognak a kocsikon csinálni,hogy maszek ne tudja javitani.A szomszéd is azt mondja ,hogy jó ha még vagy 10-15 évet tud dolgozni mint autó szerelő.ja meg az állam is ezt nyomja,lásd a mostani müszaki mizéria...

#12  2010-01-20 23:16 mayeyeAbszint pusztító
Javítottam a cikked.
De te is tudtad volna még korrigálni utólag. :-)
válasz popmart (#4) üzenetére

#11  2010-01-20 21:18 Z.Boy
Szerkesztve:   2010-01-21 06:42
Hát igen! Látod erről beszéltem ez nem más mint lehúzás.. Sajnos. A megoldás sajnos egy korrekt magánszerelő keresése,és az,hogy jó alkatrészeket vásárolj ne no name cuccokat.A Szervízdíj mindenhol horribilis / legalábbis nekünk és a pénztárcánknak/ ha nagy a a gond és vakarja a fejét a szerelő maximum akkor vagyok most már hajlandó
márkaszervízbe menni.
Amíg 1 autó garanciális addig szigorúan betartani a dolgokat,és rácsapva az asztalra kiharcolni az igazad amíg ők vannak érted,és nem garancia után te Ő értük...

Sok embertől hallottam már ,hogy kulcsátadásig körbenyalnak ,aztán meg tojnak a fejedre.... De ez sajnos nem csak kocsivásárlásnál van így...
válasz Nagy Milán János (#10) üzenetére

#10  2010-01-20 18:42 Nagy Milán János
Egy KIA-s ismerőssel beszéltünk erről,mert ő a 7 év gari miatt vett azt.Csak utóbb eset neki is le,hogy mi lóvét fog a gari miatt otthagyni a szervizben a 7 év alatt!De szerintem a szervizek egyéni megítélésén is múlik mit csinálnak gariban és mit nem.A kinyomócsapágynál már említettem azt a váltógondos fusit.Beszéltem a káderral és a kocsi nehezen,van hogy többszöri próbálkozásra veszi csak a sebességet.De a Kisvárdi szalon ennek ellenére szóba sem hozta a váltócserét.Más kérdés,hogy én nem hagytam volna annyiba a dolgot.

#9  2010-01-13 04:55 Z.Boy
Szerkesztve:   2010-01-13 11:07
1 éves koráig lehet,és semmi értelme!!!!!!!Ami tuti tönkre megy az nem fog.Tudom ez pont MURPHY ellentétes törvénye)))))))
Garancia után szigorúan felejtsd el a márka szervízeket!!!Ha elektromos,vagy computer probléma van csak akkor vidd oda.
Lehúzás és kamu az egész a Ford hivatalos honlapján megtalálod a garanciával kapcsolatos kötelmeket. Meg fogsz lepődni ,hogy esetleg mire fizettél ki több ezret...A költséges alkatrészek közül /ha jól emlékszem/ egy sem szerepel.

Csak el kell gondolkodni miért adnak például 5 év garanciát autógyárak?? A válasz egyszerű. amíg a garancia tart addig fizetsz a kereskedőnél mint a köles..., ha nem viszed a kocsit "viszlát" garancia.
elmondanám ,hogy körülbelül 60.000 km ig olajcserén ,és szűrőcseréken kívül nem tartalmaz semmit a kötelező szervíz.60.000 km-nél kell először elvileg gyertyát cserélni,és kb 20.e km-ént pollenszűrőt Fordnál.

ha van rá kereted a családi kasszából nem mondom ,hogy ne lepd meg magad egy + garanciával. De kérdezz meg mást is,szerintem a megvett garanciádból ,pont két olajcsere kijön)))

#8  2010-01-12 23:28 popmart
Egy éves koráig lehet, de Ford megismerve a körülményeket egyedileg engédelyezte a garancia bővítést.
válasz s3int (#7) üzenetére

#7  2010-01-12 21:04 s3int
Érdekes. Nekem Bercelen azt mondták, hogy plusz garanciát csak az autó 1 éves koráig lehet vásárolni.
Utólag persze teljesen mindegy, mert átnézve a lehetőségeket semmiképp nem vettem volna. Túlságosan csökkentett és sok a kitétel szerintem.

üdv:Laci

#6  2010-01-12 17:57 turbobacsi
én vettem +1 évet (februárban já le) nem volt rá szükségem, mondjuk utólag tökmindegy mit mondok..akkor megnyugtatott

#5  2010-01-12 12:16 -zoli-
(Kár volt megvenni 14 hónaposan esetleg visszatekert km órávak.)
Na de ezt csak zárójelben. Max az 1 évet mondanám, ami tönkre mehetne és húzós tétel az a lengéscsillapító, de arra csak egy év gari van egyébként is.
Nekem a hátsó lámpabúrám ázott be és cserélték garanciában, és a jobb oldali féltengely tartócsapágy, azt is cserélték.
Ja és az akadozó bal oldali biztonsági öv, vagy beállították, vagy cserélték, de működik.

-zoli-

#4  2010-01-12 11:10 popmart
Sziasztok!

Elnézést kimaradt a kérdés!

Szerintetek érdemes garancia bővítést vásárolni?
Illetve melyiket?

Az alábbi kettő közül nem tudok választani:

2+1 év/ 60 000 km+ RSA nettó: 20 250 Ft
2+2/ 150 000 km+ RSA Optimum nettó: 29 084 Ft

Az Optimum csak a hajtásláncra vonatkozik.
A + 1 évben is van egy csomó kitétel amire már nem érvényes a garancia.

Az autót (1.4 TDCI Platinum) 2009.11 végén kereskedői készletről vettük 14 hónaposan (forgalomba volt helyezve de nem futott) 8 km rel. A gyári garancis 2010.09.20-ig érvényes ezt szeretném bővíteni. A +2 évet akartam, de a hajtáslánc korlátozás miatt gondolkodom a csak +1 éven.

Köszönöm!

#3  2010-01-12 09:30 turbobacsi
nekem már csak 1 hónap van :-(

#2  2010-01-12 08:29 rakman
Vagy volt, de már lejárt...

#1  2010-01-12 05:58 T-TomiDon Tom
Úgy látom nincs garancia.... :-)


Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
 
péter60 2024-04-07 21:33
 
dzso80 2024-04-07 20:13
 
péter60 2024-04-07 14:48
 
dudicukrasz 2023-12-29 08:18
 
Hpetya 2023-12-24 05:22
 
ferikenyh 2023-12-14 15:31
 
dudicukrasz 2023-12-14 15:14
 
ferikenyh 2023-12-14 14:53
 
dudicukrasz 2023-12-13 18:07
 
dzso80 2023-12-13 17:04

Friss cikkek
 
Alkatrészt keresek
Keres - Kínál
 
 
 
Rádió kód V060206
Az oldal használata
 
Öninditó
Gyors kérdések
 
Elektromos ablak
Gyors kérdések
 
Klíma hiba
Gyors kérdések
 
 
Segítség
Belső tuning
 

Friss hozzászólások
 
mikepapa911  2024-04-02 10:28
 
Rádió kód (1 új)
Az oldal használata
sagrath  2024-03-31 15:21
 
dzso80  2024-03-19 20:59
 
Ateg  2024-03-14 17:21
 
dzso80  2024-02-28 19:48
 
dzso80  2024-02-28 19:05
 
1.4 TDCI rángat (1 új)
Gyors kérdések
Csomesz  2024-01-13 10:06
 
dzso80  2024-01-08 22:46
 
Rádio kód (3 új)
Az oldal használata
dzso80  2024-01-06 16:04
 
Dylan  2023-11-11 18:12

Kedvezmény
 

10-50% kedvezmény új Ford alkatrészek árából
 
 

5% kedvezmény a Romhányi Autó Kft szervíz-számláinak végösszegéből
 
 

25-30% kedvezmény váltózár árából
 
 

20% kedvezmény szélvédőjavítás árából
 
 

10% kedvezmény különböző alkatrészek áraiból
 
 

5-25% kedvezmény szervíz- és alkatrészárakból
 
 

10-15% kedvezmény autószőnyegre, csomagtértálcára, légterelőre
 
 

10% kedvezmény bioetanolos E85 átalakításra
 
 

10-30% kedvezmény chiptuningra, autódiagnosztikára, szervízre
 
 

+5% kedvezmény
 
 

5% kedvezmény
 
 

28-38% kedvezmény
 
 

Tárhelyszolgáltatónk a Webhold

Látogatók