Szavazás

Hirdetőtábla

Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.

Kategóriák

Statisztika
3 932 felhasználó
2 227 cikk
56 kategória
40 487 hozzászólás
16 043 228 letöltés

3 aktív felhasználó
955 egyedi látogató
2 350 letöltés
  az elmúlt 24 órában

25 aktív felhasználó
  az elmúlt hónapban

Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
dzso80(> 60 perce)
ferikenyh(> 60 perce)
ada79(> 60 perce)
kertesz.sdor(> 60 perce)
meszaros(> 60 perce)
kboross(> 60 perce)
jofo(> 60 perce)
bandi1969(> 60 perce)
kertiati(> 60 perce)
zeusz(> 60 perce)
Gabiatti023(> 60 perce)

Utoljára regisztrált felhasználó
ada79

Ajánlott oldalak

Letöltések

1.4 benya, 8,23 l/100 km?
Volán Peti  2010-01-12
Szerkesztve: 2010-01-12
Normális ez a fogyasztás? Napi 30 km-t gurulok vele, ebből 3 km város, a többi dimbes-dombos, kanyargós bükki út + nyugodt vezetési stílus (egyáltalán nem szoktam nyomni neki és ha tehetem mindig felváltok, motorféket használok)+ nulla légkondi használat ugye ilyenkor.

Ilyen 6-7 litereket olvastam itt tőletek. A dimbes-dombos táj ennyit dobna rá? 42 literrel csak 510 kilométert mentem. 1.6-os Escorttal ha nyomtam neki enyiből elmentem 600-650 kilométereket. Kollégám a 1.8-as kombi Mondeoja produkál 8-8,5 litert, hasonló útviszonyok mellett.

11 ezer km van a kocsiban, már épen nem is bejáratós ami indokolná ezt szerintem.

Hozzászólások

#69  2010-01-29 21:23 T-TomiDon Tom
Én is kikormoltam az olajkályhát.Akasztó-Nyíregyháza (+Újfehértó) egy kis városi rohangálással. 815km,ebből 620km autópálya 130-as tempóval.Szerintem nem lett túl jó fogyasztásom (55L),mentségére legyen mondva nagyon hideg volt és volt cuccunk rendesen.
Csütörtökön hajnalban (4-kor) indultunk és ráfagyott a pára az ablakra, belülről.
Végre láttam izzítani a mi autónkat is,4 év után. :-)
válasz Volán Peti (#65) üzenetére

#68  2010-01-28 18:56 dudicukrasztrollface
olvastam hogy két megyében ellenőrizték meglepetésszerűen a kutaknál a benya víztartalmát.felháborító volt,hogy minden kútnál/1kivételével/mindenhol magasabb volt a megengedettnél!röhej!!!!!!

#67  2010-01-28 16:52 turbobacsi
megerősítem: omv télleg jó
válasz Tamy (#66) üzenetére

#66  2010-01-28 14:41 Tamy
Mi általában OMV benyát teszünk bele. Csak akkor tankolunk máshol, ha muszáj.
Mol tankolás után alig akar menni, bólogat az indulásnál... Omv tankolás után 2-3 km pedig megtáltosodik. Érezhető a különbség!

#65  2010-01-27 15:41 Volán Peti
Hátha valaki olvassa még... 6,65/100 km. Ismét Shell, szokásos távon. És most még csak nem is finomkodtam vele, dinamukusan haladtam.

Lehet ez attól, hogy az autó több mint félévet szinte csak állt? Talán most égett ki, vagy mittudom én. Vagy tényleg ennyire szar volt az a benya amit először raktam bele a vásárlás után.

#64  2010-01-20 21:07 Volán Peti
Szerkesztve:   2010-01-20 21:09
Kollégának van MOLos kártyája, mert régebben távolsági buszon volt, így tankolhat a volán telepen kívül a MOLnál is.... most helyi járaton van, nem ért rá a telepen tankolni, elaludt... na mindegy nem is ez a lényeg: televágta a buszt, elért vele a következő végállomásig, leállította.... időre kimegy, indítózna, nagy köhögve elindul a busz (nem 2x éves Ikarus, 4 éves Merci), az első megállóig elmegy, de semmi ereje a kocsinak. Megállóban alapjáraton lefullad... elvontatták a telepre, szétszedték. Porlasztó csúcsokkal lett valami, de nem ment tönkre, csak valami fillérs érzékelő ment tönkre. A dízeltől ment tönkre, leszűrték a kb 200 liter gázolajat, 3 vödörnyi üledék lett belőle, és ami maradt utána arra azt mondta az egyik szerelő, hogy "vizes, híg fos".

Ok, ez dízel, de ugyanannál a MOL kútnál tankolt 95-s vágta haza egy másik kollégám 30 éves Mazda 323-asát (autó szerelőként tip-top állapotban tartja). Azt is "leszívtuk", még benzin szaga is alig volt....ez is tiszta üledék volt. Apám kutas haverja erre csak annyit mondott, hogy biztos évek óta nem volt kimosva a tartály, és kifogták az alját mindketten.
válasz Nagy Milán János (#63) üzenetére

#63  2010-01-20 17:24 Nagy Milán János
Én eddig a Shell-nél tankoltam,de nemrég nyitott egy új benzinkút a környéken(maszek,Szil)és mert 7 forinttal olcsóbban adja a 95-öst kipróbáltam.Már háromszor tankoltam ott és az az érzésem mintha jobban menne az autó ezzel a benzinnel mint a Shell benyával.Sőt ugy mérem még kevesebbet is fogyaszt.Én a Mol-ra nem jártam soha,de több ismerősőm panaszkodott az ottani 95-ösre.Adalék most nincs a kocsiban,de egyébként rendszeresen használom a metabondot évek óta...

#62  2010-01-19 17:13 tuningfusion
Hát abban igazad van! Én se szokszat menni mint az örült főleg ha vannak velem! Ami persze majdnem mindig úgy van és nekem nem ér anyitt hogy más életét kockáztassam akorse ha ő mondja hogy "na nyomjad neki haver" akorsem! És igen halottam róla és az nagyon durva volt! :(
válasz Z.Boy (#61) üzenetére

#61  2010-01-19 16:54 Z.Boy
Azt lehet természetesen,nincs is azzal semmi baj ,addig amíg 1szer nincs baj belőle. Bőven elég ha kikanyarodik eléd valaki gyök/2 -vel,és már röpül is minden szana-szét.... Tudom olvastam 23 éves vagy,ezzel sincsen semmi baj,és nem is akarok én itt észt osztani sem neked,sem pedig másnak. De hidd el a baj 1 pillanat alatt jön,és akkor meg már esély=0 .Emlékezz csak a Mecsekben száguldozó motoros karapekra ,aki a záróvonalon rodeózott mint a hülye, és tessék a vétlen megpusztult,ő meg ha jól tudom rokkant lett.Vagy pesten a Suzukis csajra az Árpád hídnál,feltekeredett úgy hogy a fotókból nem állapítottad meg milyen kocsiba ült.Most két végtaggal rövidebb.
Mindenki döntsön belátása szerint..
válasz tuningfusion (#55) üzenetére

#60  2010-01-19 16:50 tuningfusion
Anyám azért komoly ezis de a rendörök bezzeg az ártatlan kocsisokat büntetik meg a buszosokat meg lese szarják! :@ hihetetlen!
válasz Z.Boy (#58) üzenetére

#59  2010-01-19 16:49 tuningfusion
az komoly lehet!
válasz Volán Peti (#57) üzenetére

#58  2010-01-19 16:46 Z.Boy
Tegnap engem az M3 as kivezető szakaszán TOLT LE!! a belsősávból a GEMENC volán távolsági busza.80-as táblánál olyan 100-110 el biztos ment.Először nem értettem mit akar ,aztán az előttem lévőket szépen sorban kivillogta a középső sávba. Persze ilyenkor rendőr sehol. Mindegy , gondoltam,a vesédet már várja valaki........

#57  2010-01-19 16:02 Volán Peti
Hülye szegény... mondjuk nem egy és nem kettő fegyelmije van már gyorshajtás miatt.
válasz tuningfusion (#56) üzenetére

#56  2010-01-19 15:32 tuningfusion
Busszal? hát az is komoly lehet! :) bár ott nagy a felelőség nem játék!
válasz Volán Peti (#54) üzenetére

#55  2010-01-19 15:32 tuningfusion
Mért volt ez bátor huzás? hát elmultam már persze.... hát nem ismerem arra a terepet ahol ez készült de kockáztatni lehet! :) Üdv!
válasz Z.Boy (#53) üzenetére

#54  2010-01-19 14:31 Volán Peti
Szerkesztve:   2010-01-19 14:32
Nekem is csinálja ezt az egyik ismerősöm, utána meg mutogatja... nem is érdekelne, ha mindezt nem egy busz volánja mögött tenné, és nem lenne mögötte esetenként 40-60 utas....

#53  2010-01-19 14:25 Z.Boy
Elég bátor húzás majd 160-nál fotózgatni a műszerfalat.... Te tudod, elmúltál már 18.Gondolom ismered a környéket meg hol van traffipax.
válasz tuningfusion (#52) üzenetére

#52  2010-01-19 13:42 tuningfusion
Hát igen attól hogy más neve van a kútnak még az nem azt jelenti jobb a benzin ott vagy jobb vagy rosszab! sok olyan kút van ahol ugyan az a benzin max drágább vagy olcsóbb! de azért a neve is elárul sok mindent ha arról van szó! Én mondjuk nem nagyon érzem a kocsin hogy jobban vagy roszabbul menne! Bár valameik nap voltam a Mátrában és mentem amit bitr eddig 175km/h volt a vége most meg meglepetésre csak 155km/h-t tudtam kihozni belöle elég hosszú szakaszon és ott megált! :(
válasz Z.Boy (#51) üzenetére

#51  2010-01-19 13:30 Z.Boy
Szerkesztve:   2010-01-19 13:32
Sajnos a benzinkutason múlik,hogy beleteszik-e az adott töltőállomás adalékját. Én tankoltam MOL-nál, Shell-nél, OMV-nél,JET-nél.AVIA-nál. Volt úgy ,hogy a híres OMV-s benzintől rángatott harmadikban gyorsításnál,most a pénztárcám kímélése érdekében már több hónapja áttértem LUKOIL-ra és semmi gáz,nem rángat,nem ingadozik fel-le az alapjárat hidegindításnál,és nem is vészes az ára.Jóba lettem ott a kutas sráccal. Elmondta, hogy AGIP,SHELL, OMV, AVIA, is adalékozik ,ők a sima MOL-os benzint árulják ,és semmit nem tesznek bele. Én ezért nem fogok,sem Carrerazni,meg V-Powerezni. Néha 1 kis citromsárga STP-szeleptisztító 10.000 km-enként és ennyi.a benzin sem nagyon koszos ,mert én most több év után kicseréltettem a benzinszűrőt,elkértem a szerelőtől szétfűrészeltem ,és megnéztem a szűrőpapírját. Csak picit fekete volt,de se sorja,se koszdarabok.Azt nen állítom hogy a FUSION 1,4 benzin ami nekünk is van egy versenyautó,de ennek ellenére meg vagyok vele elégedve.
válasz tuningfusion (#47) üzenetére

#50  2010-01-18 21:34 Volán Peti
Szerkesztve:   2010-01-18 21:34
Még csak nem is hallottam róla, de most rákerestem. Érdekes... egyik autómban se szívesen használtam ilyen "csoda szereket", majd utána kérdezek azért még. Minden esetre köszi, gondoltam én is egy tank/üzemanyagellátó rendszer tisztításon, csak azt nem tudtam ezt mivel oldjam meg.
válasz turbobacsi (#49) üzenetére

#49  2010-01-18 21:14 turbobacsi
próbáld ki a Spuri-t, nekem bevált
válasz Volán Peti (#46) üzenetére

#48  2010-01-18 21:13 pistiapufőnök
A lényeg, hogy higgy benne! :-D

#47  2010-01-18 20:58 tuningfusion
Szerkesztve:   2010-01-18 21:00
Hát erre anyit irok Nállunk itt a közelben van Agip és Oil meg a híres Lucoil hát én az Agipot használom néha pedig shell de semmi változás nincs!

#46  2010-01-18 20:56 Volán Peti
Szerkesztve:   2010-01-18 20:57
Haverom mondta, hogy váltsak benzinkutat. Ennek eredménye, 7,36l/100 km. Eddig MOL volt, most sima 95-ös Shell.

Az autó is jobban megy, hazafele úton van egy 12%os emelkedő, amin kettesbe jöttem fel eddig, mert egyszerűen elfogyott az ereje az autónak és nem bírt felmenni harmadikban mint az 1.6-os Escort. Ok, hát jó -10LE, meg 1.4-es elfogadtam.... na de most ugyanúgy felmegyek hármasban mint régen az Escorttal. Gyorsításoknál is jobban érzem, hogy húz az autó és csendesebben is jár, és teljesen más szaga van indítás után alapjáraton a motornak (kellemesebb, nem olyan büdös).

Legközelebbi tankolásnál az ÖMW-t fogom megpróbálni.

#45  2010-01-18 09:30 tuningfusion
Sziasztok az én Fruzsim is 1.4-es és 6.5-7 böl eljár ha olyan 4e-es fordulaton nyomom neki! szal én se tatás vezetésben nyomom és megvok elégedve vele! persze ha 2.5-ös fordulaton megyek és nem huzatom akor 100km-t is elmegy úgy hogy nem veszem észre a mutatón csak a digitálon ott meg lejön a benzinböl 50km-nyi anyag! 100km-en! :)

#44  2010-01-17 11:15 Nagy Milán János
Szerkesztve:   2010-01-17 11:16
Na igen nekem is csak olyan 5-6 km-enként ment lefelé a még megtehető út jelzése.Mondtam is az asszonynak ne izguljon mert ment bele benzin azt a szintmérő mutatja,csak a piktogram világit meg a megtehető km nem valós.Másnap az első inditásnál már 168km-et mutatott a kijelző.Tehát nem akadt fel semmi.
válasz Z.Boy (#42) üzenetére

#43  2010-01-16 23:11 Volán Peti
Na ezt majd kipróbálom :))

#42  2010-01-16 18:44 Z.Boy
valószínű felakadt a műszer!!
Megoldás amit alkalmaztam és megjavult!!:

-No szervíz))
- Kinyitod a csomagtérajtót, "BELETEHÉNKEDSZ" a rakodótérbe ,és úgy meglökdösöd a kocsit fel-le mint az állat))!!
hallod lötyög a benzin,utána vársz egy picit ,kinyitod a benzinsapkát, és hallasz egy nagy szisszenést,ahogy a benzingőz elszáll.Visszatekered a sapkát ,és ráfordítasz a gyújtáskulcsra. Ha nem mozdul ismét....
Nem hülyéskedek ,én már 2X megoldottam. Tudom nyers,de egyben hatásos módszer.
válasz Volán Peti (#40) üzenetére

#41  2010-01-16 17:16 Volán Peti
Igen, amit kifelejtettem: nekem is azt mutatta, hogy fogy a benya motorféknél. Felhívtam a szerelőmet aki Fordnál dogozik, ő csinálgatta neke mindig az Escortot is, azt mondta hogy fordulatszám alapján számol, ezt veti össze a tankba lévő benzinnel. Magyarán ha motorféknél pörög 3 ezret, akkor ő úgy veszi, mintha te nyomnád neki a gázt és pögetnéd a motort 3 ezres fordulaton.

Én ezt ma is megfigyeltem, később egy picit korrigál a szerkezet, a tank alapján szerintem, mert vagy 10-15 kilométeren keresztül csak olyan 4-5 kilométerrel csökkent a még megtehető.
válasz Nagy Milán János (#39) üzenetére

#40  2010-01-16 17:08 Volán Peti
Szerkesztve:   2010-01-16 17:09
Ma tankoltam, megdöbbenve látom, hogy a megtehető km ugyanannyi, a tank mutatója sem mozdult egy mm-t sem. Viszont nem égett a tankolást jelző piktogram. Mentem vele vagy 20-25 kilométert (egy nagy mátrai emelkedőn haladtam felfele), amikor egyszercsak megszólalt az utastársam (pont leste a fordulatszámmérőt), hogy eh, megy fel a mutató. És egyszercsak azt írta ki a kijelző is, hogy 551 km a megtehető... érdekes. Utána meg erről az 551-ről alig akart lemenni. 202 kilométert mentem vele, a ház előtt egy fél kilométerrel meg úgy gondolta, "na jó akkor mutatok már a köcsögnek egy 212 megtehető km-t".

Ezentúl kb. letojom magasról ezt a kijelzőt, vagy nézessem meg inkább szervízbe? Lefutattam egy tesztet is, ott "none"-t írt ki a dtsc-nél vagy minél, akkor elvileg nincs gondja, baja, ahogy olvastam.

#39  2010-01-16 16:18 Nagy Milán János
Az én Fruzsim is 1.4-es és pont mostanság mondtam az asszonynak,hogy elégedett vagyok a fogyasztással,mert 6.5 ből elgurul.Viszont a kijelzővel nem vagyok elégedett!!!Nem jelzi ki a tankolás utáni még megtehető km-t hanem úgy számol mintha nem is tankoltam volna bele.Ezt a következö indításig teszi onnan már ok.persze ez nem egy állandó hiba,két év alatt kb 3-szor csinálta csak az első alkalomkor volt kissé szemöldök felhúzó dolog.A nyáron meg az dühitett kissé ezzel kapcsolatban,hogy akkor is azt mutatta hogy fogy a benzin,mikor vagy 20 km-et gurultam motorfékben lefelé a hegyről.Pedig elméletileg(a szerviz szerint is!) ilyenkor nem fogyaszt az autó.

#38  2010-01-16 00:41 dudicukrasztrollface
ebbe most ne menjünk bele
válasz T-Tomi (#32) üzenetére

#37  2010-01-15 20:54 Volán Peti
Fresh plus, mutatja a rádió az időt, és a műszerfalon csak gombnyomás erejéig marad úgy. Egyszer-kétszer próbáltam, hogy nyomom hosszan és akkor talán ott marad az óra, de nem nyert. Egyszer viszont úgy maradt, de én azt inkább hibának tudom be, mert ahogy levettem a gyújtást és vissza adtam rá, megint a megtehető utat írta ki.
válasz csscs (#33) üzenetére

#36  2010-01-15 20:51 kosapeter
Tavaly télen nekem is 12 litert kajált, el is vittem szervizbe.
Nézegették "kompjúterrel", de nem találtak semmilyen hibát. Azért biztos ami biztos alapon kicserélték a pillangó-szelep házat, mondván lehet ott is gond, de nem javult semmit. Frissítették a szoftvert, de az sem segített.
Idén már megelégszik 10-11 literrel is.:)

Statisztikailag kimutatták, hogy azok az autók, amiket hétfőn, kedden és pénteken gyártanak, több minőségi hibát mutatnak, mint a többi napon gyártott járművek!

Hétfőn ugye a fű sem nő.
Kedden már esetleg van kedv a munkához.
Szerda, csütörtök közeleg a hétvége, még nem fáradt a szerelő.
Péntek jön a hétvége nem megy a munka.

Hát így alakulhatott az autóink közötti különbség is... :)
válasz Z.Boy (#24) üzenetére

#35  2010-01-15 20:50 Volán Peti
Én meg szívtam eleget télen céges Focus dízelel, pont ezért vettem benyásat, azon az útvonalon ahol én használom az autót, be sem melegedett.... A féléves autó csillaggarázsban volt, kemény fagyos téli reggeleken hatkor nem egyszer és nem kétszer nem indult be elsőre, vagy sehanyadikra:)

De ez az egy olyan téma amin napestig lehet pro és kontra érveket hozni, aztán a végén az lesz, hogy a vérmesebb benzin vagy dizil párti egymásnak esik és csak veszekedés lesz belőle szerintem.

#34  2010-01-15 20:49 magaboa csapat fotósa
Ha komputeres szerintem nincs bent nullázó pöcök amivel váltani lehet, nem?

#33  2010-01-15 20:33 csscs
Szia! ha Fress felszereltségű van akkor nem. A jobb oldali pöcök megnyomásával lehet váltani az óra és a km mutató között de ha a gyári rádiód mutatja az időt akkor nem működik csak a nyomva tartás idejére. Ha a 6000-es rádiónál butább van benne akkor átlehet váltani.
Márka szervizestől hallottam. A céges kocsiban bovli rádió van ott lehet kapcsolgatni a két jelzés között.
válasz Volán Peti (#31) üzenetére

#32  2010-01-15 20:26 T-TomiDon Tom
Emberek!Én ezért vettem diselt.Full város(falu),rövid etapok és a legrosszabb esetben is 720-750 között szokott írni az egérmozi.
Megérte?60000km van benne.Számoljátok ki....Nem is annyira rossz az én olajkályhám....

#31  2010-01-15 20:01 Volán Peti
Pakolásztam a garázsba, kigurultam elé, nehogy nekiüssek az autónak valamit. Beindítom 201 a megtehető, 10 métert se mentem hátra, 193 lett a megtehető. Visszagurultam, 190.... aztán megjegyeztem a kompúternek, hogy az a jó k. nénikéd.

Nem lehet ezt valahogy átkapcsolni az órára, hogy azt mutassa helyette? Nem találtam erre infót a kezelési könyvbe.
válasz pori (#29) üzenetére

#30  2010-01-15 19:40 pori
6,4 ? ÁÁÁÁÁÁÁÁ pezsgőt bontanék :)Még tréreren is többet eszig az enyém :)Bár még nem volt hozzá szerencsém, remélem nem is lessz.Szerintem a tied is enne többet a kezem alatt . Cseréljünk egy honapra :)Lehet hogy kikéne égetni azt a kipufogót :)
válasz Z.Boy (#19) üzenetére

#29  2010-01-15 19:34 pori
Szerkesztve:   2010-01-15 19:34
ilyen gagyi ,sajnos. Elöző tempodhoz viszonyitja úgy vettem észre ,de csak nagyon tájékoztató jellegű.

#28  2010-01-15 18:09 Volán Peti
Idióta ez a kompúter... tankolásig hátra lévő megtehető kilométer tegnap este amikor leálltam 86 km volt, mire kiálltam a garázsból lett 76, mentem vagy 2 kilométert lement 62-re.

Nem tele tankoltam, csak 20 litert, kiírja nekem, hogy elmehetek 291 litert... mentem vele 43 kilométert, a megtehető 211 lett.

Gondolom ti már ismeritek ezt a szerkezetet, ez ilyen gagyi és ne foglalkozzak vele, inkább a mutatót nézzem? Vagy esetleg rossz?

#27  2010-01-15 14:24 Tamy
Szerintem nem a motorral van gond, hanem eleve az üzemanyaggal. Amikor jóval 300 felett volt a benya néha átjártam az osztrák oldalra tankolni. Nem ott fizetődött ki, hogy olcsóbban vettem anyagot, hanem az, hogy jóval többet tudtam elmenni 1 tankkal. Én itthon vezetem a tankolási táblát, de meglepően tapasztaltam, hogy közel 150 km +-t lehetett elmenni a két tankolás között. És akkor én is elgondolkoztam... Lehet, hogy nem a kocsi a hibás!

#26  2010-01-15 13:31 dudicukrasztrollface
6 liter télen?el ne add!

#25  2010-01-15 12:06 pori
Szerkesztve:   2010-01-15 12:08
Nekem semmi szervizkód megnézettetem :)
Szerintem nemszereti a szivatót amig nem kellő meleg a motor addig csak nyelni tud .
Én sem vagyok vele megelégedve ,de tavasszal
chip tuning lessz a vége .1,4 motor ehez a kasznihoz szerintem kevés . Én legalábbis nem vagyok vele megelégedve ,na meg a végsebesség sem szinpatikus.
válasz Péter (#23) üzenetére

#24  2010-01-15 11:23 Z.Boy
Szerintem nem,a fűtéstől még önnmagában nem kellene ,hogy közel 12 literes fogyasztás generáljon az autód. Az enyém is 1,4 benzin.És mint láttad közel sincs ennyi szinte pont a fele a te leírt fogyidnak. Szerintem mindenképpen nézesd meg ,mert hosszútávon sokba kerülne a tankolás ,pláne ilyen árak mellett.Vidd el motordiganosztikára ,és nézesd meg hátha valami szervízkód hiba van.Nálam is volt ilyen ,és gyújtás problémát eredményezett. És ott kinyitottak egy szervízfájlt. Csak jótanácsként írom.

#23  2010-01-14 22:50 Péter
Egy csomó cikk foglalkozott a fogyasztással, sajnos nekem is sokat eszik. A döbbenet a téli 12 literes városi fogyasztás volt. A fűtés ennyit jelent? Gratulálok a fordnak...

#22  2010-01-14 22:50 pori
Szerkesztve:   2010-01-14 22:51
másodikba váltáskor szinte mindig megkapja a betont :) Z.Boy
Na jó óviba menet azért kicsit lassaban kanyarodok :), de hazafele ....,egyedűl
eddig 3 macska és két galamb
válasz Z.Boy (#21) üzenetére

#21  2010-01-14 22:09 Z.Boy
Király Vagy Pori Koma)).... ki sem néztem belőled te családapa))
válasz pori (#20) üzenetére

#20  2010-01-14 18:59 pori
sziasztok
1,4 benzin, 3 éves , 20 km-es körzrtbrn használva : 8,5-10,5 liter
4000 alatt nem váltok :) nincs nyugfijas vezetés !

#19  2010-01-14 10:15 Z.Boy
Szerkesztve:   2010-01-14 10:18
Ez bejáratáskor szerintem is normális. Igaz nekem nem volt tíz liter körül,inkább 8,5 L körül mozgott. Ahogy Tamy írta sajnos ki kell várni a bejáratás végét,és szépen lassan lejjebb megy. Én személy szerint sokallom a 9-10 litert. Én csak városban használom szinte,napi 50Km-t megyek kb. Ebben van tarós 70km/h -tól,dugóban araszolásig. klímát télen csak páramentesítéshez,és néha azért kapcsolom be,hogy a benne lévő gázt megforgassam. Így 6,1 és 6,6 a fogyasztásom. Az elmúlt hónap két eltérése. Ebben a nagy hóban latyakban 2-3 as fokozatban haladva 7,8L , és semmi dugóban 5,9L/ ezen még én is meglepődtem/.
Tehát elmondhatom ,hogy kb 6,2 és 6,4 a nagy átlag. Én meg vagyok győződve arról ,hogy a fogyasztás csak is lábfüggő!!! Piros lámpa előtt ,ha belátható és nem akaályozom vele a mögöttem haladót ,minig motorféket használok,és igyekszem hamar felváltani. Lehet azt mondják lomhán nyomom de nem érdekel. 1- 20km,2 -30km,3-40-50km,4 -60km,5 - 70 km tovább...............
Átlagosan 640km-körül kell tankolnom amit mutat a computer, és a műszerfalon kis sárga benzinkút ikon lámpája 80 km-nél villan ki.

#18  2010-01-14 09:46 Csaboapo
Szerkesztve:   2010-01-14 09:49
Talán mégis függhet a vezetési stílustól. Ezt onnan gondolom, hogy amikor kölcsönadtam a fiamnak, a fogyasztásom 8l körüli volt, pedig főleg autopályát használt. Ha én vezetem, a fogyasztásom 7l körül van. (város alig van benne. Békásmegyertől Árpád hídig)A pontos adatokat megnézheted a "tankoltam" oldalon.

#17  2010-01-14 00:49 Z.Boy
1 litert sokallsz DUDI??)))))) Te telhetetlen....)))
válasz dudicukrasz (#15) üzenetére

#16  2010-01-13 23:27 magaboa csapat fotósa
Nekem napi 2X 36km. 95% országút abból 10% dimbes-dombos dombos kanyargós. Így télen 100 kőrül 7.2 - 7.5. 110 körül 7.5 - 8 ez az utazó tempó. De nyáron csak akkor megy 7 alá ha nem megyek csak 90-100 között.

#15  2010-01-13 23:16 dudicukrasztrollface
az enyém 1l benzint fogyaszt 100km-en.sokallom de meg vagyok vele elégedve.igaz hogy ez egyhatos,nem pedig dongómotoros 1.4b
válasz Tamy (#11) üzenetére

#14  2010-01-13 22:37 ferikenyhAutótörő
nekem az előző fruzsinám (2006. áprilisi) fogyasztott 9-10 között, az uj (2008. májusi) alig fogyaszt 8-at állandó klima használattal, lámpánál kiugrok általában és változatosa stílisum, valhol megyek 40-50-nel, valahol nyomom neki 140-150-nel, és nagyon sok a városi használat.
válasz kosapeter (#13) üzenetére

#13  2010-01-13 22:10 kosapeter
Nálam pont fordítva alakult!
Amikor megvettem akkor bejáratás képpen elmentünk egy hosszúhétvégére, oda-vissza kb 500km. Nem mentünk autópályán, csak főúton. Akkor a fogyasztás 6 liter körül volt. Ugyan nem mentem 100 km/h fölé. :)

Azóta van benne 16000km, de nem megy 10 liter alá télen, pedig már a hűtőt is próbálom letakarni (nem ér semmit). Igaz, hogy csillaggarázsban áll, de ez akkor is sok...
Több vezetési stílust is kipróbáltam már, de nem tudom lejjebb vinni a fogyasztását.

Az előző autóm is ilyen körülmények között volt tartva, de az nem kajcsizott ennyit.
Mostanra kezdek beletörődni, hogy ennyi. :(
Azért szeretem! :)

#12  2010-01-13 16:08 Hrozina Zsolt
Szerkesztve:   2010-01-13 16:09
Én szerencsére ezt cáfolni tudom.2009 áprilisi az autó 8500km van benne.1.4 benzines a legjobb fogyasztásom 6,6 volt,méghozzá a legelső tankolásnál.A legrosszabb 7,8 volt és az sem most télen.Elég dimbes-dombos helyen lakom én is.Igaz fűtött garázsból indulok reggel,de sokszor van úgy hogy csak 3-km megyek a munkahelyig.Én meg vagyok elégedve ezzel a fogyasztással,főleg úgy hogy az előző autóm (Fiat Uno 1.4 i)alapból 8-10 litereket evett,és fele ekkora sem volt,mint a Fusion.

#11  2010-01-13 14:23 Tamy
Szia!
Én sem akarlak elkedvetleníteni, de az első 3-4e km. nekünk is ilyen volt (1.4 b.) Ha városban sietni kellett, akkor nekünk is volt télen 10 feletti produkció. Aztán szépen, de főleg lassan kúszott lefelé a fogyasztás. Mára már megelégedünk az étvágyával.
Egy kicsit olyan volt az érzésem, mintha sokáig kellett volna bejáratni. Sok türelem kell, és persze pénztárca. Ha viszont dimbes-dombos részen kocsikázol, akkor nem mindig érdemes magasabb fokozatban használni a motort.

#10  2010-01-13 11:06 klarky
Nyugi, ez annyi és főként a hideg miatt van.

Nekem nyáron, ha vegyes használatban megyek vele 620-at ír ki az óra megtehetőnek, ha csúrig tankolok. (Oda vissza Horváto. után ha jól emlékszem 670-et írt, de olyat azóta sem láttam rajta)

Most talán 550-et. Szóval kajál rendesen, de ez van. Jó időben azért jobb a helyzet. Nekem 3 utassal, nagy távon, légkondival 6.28 volt a rekordom 1,4 B-vel.

#9  2010-01-13 00:12 pistiapufőnök
Tudom, hogy nem túl releváns itt, de éppen most értem haza egy 500 km-es autópályázásról, az átlagsebesség a komputer szerint 140 volt, de ebben volt egy kis város is. (tartósan 160 végig a pályán oda-vissza) Az 1.6b Focus I simán benyelte a 10 litert százon.

De ha betartom a sebességkorlátozást, akkor eljár 8 literből.

#8  2010-01-12 19:45 kosapeter
Ez bizony ennyi! :(

Pesten járok napi 20km-t. 10-11 liter között van télen, 8-9 liter nyáron légkondi nélkül... :(

Már sír a pénztárcám...

#7  2010-01-12 18:35 Ádám
Nekünk csak városban járva volt hogy benyelt 10.7 litert. Persze huzamosabb ideig napi 6-8 kilométer városban.

#6  2010-01-12 17:55 turbobacsi
MOST nagyátlagban 6.5l (15 km a városig, majd bent egy kis mojolás, majd du. ugyanez visszafele, 7végén országuton 35+35km mamáig és vissza...) igaz kicsit csalok, tankoláskor megy bele Spuri is

#5  2010-01-12 17:21 ferikenyhAutótörő
a napi 30 km nem sok!!! ezért adódik! mire bemelegedne a motor addigra leállsz vele. nekem 20-22.000 km körül csökkent inkább a fogyasztásom.

#4  2010-01-12 15:57 Volán Peti
Szerkesztve:   2010-01-12 15:57
Faja :( Ezt leszámítva azt adja az autó amire gondoltam és amire nekem szükségem van. Majd próbálok még a vezetés teknyikámon javítani.

Köszi srácok :)

#3  2010-01-12 13:54 dudicukrasztrollface
ez normális

#2  2010-01-12 13:39 Scuderia
Esetek többségében városi használat. Tele tankkal max 450 km-t tudok elmenni. :( 1x sikerült 550-et produkálni, amikor Pesten voltam, de ezt még csak megközelíteni sem tudom azóta sem. Akármilyen vezetési stílussal megyek ennyi a vége.

#1  2010-01-12 13:22 csscs
Szia! Ne feled,hogy tél van és a "szívató" sokkal tovább dolgozik.
A saját adataimat tudom írni,tudom ez téged nem vigasztal. Csak városi használat 413 km-re 8,51 liter. Nyáron 6,50-7,00 között mozgott de vegyes használattal. Tapasztalatom az hogy nem a legtakarékosabb autót választottuk.
Nézd végig a ráfordításokat érdekes adatok vannak ott de szerintem ez a normális fogyasztása az autónak.

1

Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
 
péter60 2024-04-07 21:33
 
dzso80 2024-04-07 20:13
 
péter60 2024-04-07 14:48
 
dudicukrasz 2023-12-29 08:18
 
Hpetya 2023-12-24 05:22
 
ferikenyh 2023-12-14 15:31
 
dudicukrasz 2023-12-14 15:14
 
ferikenyh 2023-12-14 14:53
 
dudicukrasz 2023-12-13 18:07
 
dzso80 2023-12-13 17:04

Friss cikkek
 
 
Alkatrészt keresek
Keres - Kínál
 
 
 
Rádió kód V060206
Az oldal használata
 
Öninditó
Gyors kérdések
 
Elektromos ablak
Gyors kérdések
 
Klíma hiba
Gyors kérdések
 
 
Segítség
Belső tuning

Friss hozzászólások
 
bandi1969  2024-05-01 08:58
 
mikepapa911  2024-04-02 10:28
 
Rádió kód (1 új)
Az oldal használata
sagrath  2024-03-31 15:21
 
dzso80  2024-03-19 20:59
 
Ateg  2024-03-14 17:21
 
dzso80  2024-02-28 19:48
 
dzso80  2024-02-28 19:05
 
1.4 TDCI rángat (1 új)
Gyors kérdések
Csomesz  2024-01-13 10:06
 
dzso80  2024-01-08 22:46
 
Rádio kód (3 új)
Az oldal használata
dzso80  2024-01-06 16:04

Kedvezmény
 

10-50% kedvezmény új Ford alkatrészek árából
 
 

5% kedvezmény a Romhányi Autó Kft szervíz-számláinak végösszegéből
 
 

25-30% kedvezmény váltózár árából
 
 

20% kedvezmény szélvédőjavítás árából
 
 

10% kedvezmény különböző alkatrészek áraiból
 
 

5-25% kedvezmény szervíz- és alkatrészárakból
 
 

10-15% kedvezmény autószőnyegre, csomagtértálcára, légterelőre
 
 

10% kedvezmény bioetanolos E85 átalakításra
 
 

10-30% kedvezmény chiptuningra, autódiagnosztikára, szervízre
 
 

+5% kedvezmény
 
 

5% kedvezmény
 
 

28-38% kedvezmény
 
 

Tárhelyszolgáltatónk a Webhold

Látogatók