Szavazás

Hirdetőtábla

Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.

Kategóriák

Statisztika
3 934 felhasználó
2 227 cikk
56 kategória
40 488 hozzászólás
16 066 603 letöltés

4 aktív felhasználó
967 egyedi látogató
2 296 letöltés
  az elmúlt 24 órában

25 aktív felhasználó
  az elmúlt hónapban

Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
bende (> 60 perce)
ferikenyh(> 60 perce)
dzso80(> 60 perce)
bandi1969(> 60 perce)
sagrath(> 60 perce)
Mokota(> 60 perce)
meszaros(> 60 perce)
kertiati(> 60 perce)
jofo(> 60 perce)
ada79(> 60 perce)
kertesz.sdor(> 60 perce)

Utoljára regisztrált felhasználó
bende

Ajánlott oldalak

Letöltések

1.4 TDCi alapjáraton rángat-ugrál.
Zolar  2010-05-26
Hasonló cikk már van, de az nem hasonlít a problémámra.
2005.10 havi 1.4 TDCI gazdája vagyok, ~75000 km van az autóban. Hétvégén indítás után elkezdett dadogni-ingadozni a fordulatszám, gázadásra 1500 fölé nem megy a fordulat, néha le is állt. Ezt többször eljátszotta, üzemanyag szűrő pár hete lett cserélve. Elvittem a szerelőhöz, ahol már csörgött a motor (nem márkaszervizbe), kiolvasták a hibákat, melyből több az üzemanyag ellátás problémáira mutat rá.
2-3-4-es befecskendező hibát mutat, illetve a nyomásszabályozó is hibás, túl nagy nyomást jelez. Ez a nyomásszabályozó gondolom a common rail nyomástárolós befecskendező szivattyún van rajta.
Az üzemanyag rendszerben van egy "manuális gázolajpumpa", amin látszik, hogy nem kevés levegő is van, pumpálásra szürcsög, de továbbra is levegő marad benne.
Először a légtömegmérőre, leállító szelepre, lambda szondára gyanakodtam, de az ilyen jellegű tudásom nem túl nagy.
Most várom az eredményt, hogy mi javítható-és mi nem. Valószínű a gatyám rá fog menni a javításra.
Legszebb az egészben, hogy garanciális az autó, használt autóként vettük, de az eladó vastagon sz...k a fejünkre!
Valaki járt már így?

Hozzászólások

#120  2014-04-14 12:47 Öregtom
Szerkesztve:   2014-04-14 12:53
Sziasztok, szia Zolar.

Megírnád hogy azóta jó-e az autó, és hogy kiderült-e mi okozta a hibát? Sajnos én is ebben a cipőben járok, pedig én újan vettem az autót, és garantált a 95.000km.

Köszi!

#119  2011-01-24 22:54 Zolar
A kezdeti lendület után alábbhagyott az eladó, nem jelentkezett december 22-e óta-akkor is Én hívtam-szerintem ennyi. Marad a bíróság?
válasz Zolar (#118) üzenetére

#118  2010-11-13 14:08 Zolar
Valami azért történt!
Az eladóval beszéltem, kedden bevittem a pécsi márkaszervizbe, átvizsgálásra. Ma elhoztam az autót, elmondásuk szerint 2 hibát javítottak. Kartel tömítést és féltengely szimeringet cseréltek (szerintem ezeken a helyeken sosem csöpögött az olaj). Már vissza is vittem az autót, mert a motor továbbra is olajos, kérdésemre elmondta a szervizes, hogy 4 hibát találtak, a fenti kettőn kívül a fojtószelep szenzornál jön az olaj, illetve a turbo csöve(ke)t kellene cserélni, a megbízó csak az előbbi 2 hiba javítását engedélyezte, utóbbi kettőét nem (gondolom ezek a drágábbak). Szervizben azt mondták, egyezkedjek az eladóval, felhívtam...
Folyt. köv., lemostam brigoval a motort, hétfő-szerda között újra megnézik, valóban friss-e ott az olaj...?
válasz Z.Boy (#117) üzenetére

#117  2010-10-22 20:44 Z.Boy
A fene a pofájukat! Szart csinálnak aztán mikor meg probléma van ,vonogatják a vállukat,meg szét tárják a kezüket,hogy ez van,aztán meg sunyin lapítanak! Utálom az ilyet. Azért ez igen sok pénz ahhoz,hogy ezt teljes egészében Neked kelljen kifizetni. Én azt mondom ne hagyd magad!!!
Bízom benne,hogy 15 nap múlva a Te javadra dől el....
válasz Zolar (#116) üzenetére

#116  2010-10-22 20:24 Zolar
Fejlemény: Békéltető testületnél voltam/voltunk, a javítás költségének megtérítéséről [301000 Ft.] nem volt szó, viszont a fennálló hiba [olajcsöpögés, valószínű a turbo-ból ered] kijavítását javasolja a testület. Szerintük az 1 év szavatossági időn belül eddig is meg kellett volna csinálniuk a hibát/hibákat.

Hétvégén gondolkodtam kicsit, hogy Ők szétszedték az üzemanyag ellátó rendszert/vezetéket, ha nem vigyáztak a tisztaságra, akár ettől is tönkremehettek a porlasztók.
15 napon belül kiküldik írásos formában is a javaslatot, tehát most várakozó állásponton vagyok, hogy megkeresnek-e, vagy sem. Ha nem, lehet menni a bíróságra...
Ha reggel lesz időm, csinálok képeket a motorról, megjelölöm hol csöpög, illetve a sokat emlegetett porlasztócsúcsokról is [ a tetejükön levő számsorozatról]...

#115  2010-09-26 13:00 Benvik
Nincs meg a fényképező töltője,úgyhogy a kép elmarad....
De megnéztem a csúcsokat,és az összes szám egyforma,kivéve egy számsort ,ami 5 jegyű.
De ha a vezérlés felől megnézitek a burkolatot,akkor ott találtok egy matricát(HA le nem mostátok) ,és azon szerepelne a csúcsok kódja,ha lenne neki.A mondeokon és fokákon szerepel is,de azokat lehet is kódolni.
válasz Benvik (#114) üzenetére

#114  2010-09-26 10:11 Benvik
Nemsokára megyek ki az autóhoz,készítek egy fotót a csúcsról ,és felteszem ide!
válasz Zolar (#113) üzenetére

#113  2010-09-26 02:41 Zolar
Egy biztos, míg lementem a szervizig, addig erőteljesen csörgött a motor, szerviz után pedig nagyon jó lett a hangja...A porlasztókon levő karaktersorozatot pedig elkérték.
válasz Litttleb (#112) üzenetére

#112  2010-09-25 18:18 Litttleb
Akkor már csak az a kérdés, hogy mit csináltak vele amitől megjavult?
Lényeg a lényeg, hogy működik. Örüljünk ennek..
válasz Zolar (#111) üzenetére

#111  2010-09-24 22:01 Zolar
Köszi!
Végül is 7500 pengőm bánta, nem tudok mit tenni, de legalább azóta jó az autó!
válasz Benvik (#110) üzenetére

#110  2010-09-24 21:07 Benvik
Szia!

Kicsit késve,de volt alkalmam megnézni egy gyári műszerrel az autónkat. A csúcsokat nem kell kódolni,legalábbis nincs rá mód.
Egy ugyanolyan évjáratú focusban a bosch csúcsokat lehet kódolni....
válasz Litttleb (#108) üzenetére

#109  2010-07-04 11:24 Zolar
Szerkesztve:   2010-07-04 11:27
Nyilván igazad van, de hogyan tudom bebizonyítani, hogy az ECU-ba nem kell bevinni az új (használt) porlasztók adatait?
A Mohácsi szervizben is azt mondták, hogy csere után be kell vinni az adatokat. Én ezen a téren laikus vagyok...

#108  2010-07-04 11:16 Litttleb
Amiket írsz Delphivel meg a többivel kapcsolatban 100%-ig igaz.

És valóban logikus dolog, hogy progizni kell a porlasztókat. Viszont a programozás igenis típus ill. köbcentifüggő. "Kivétel erősíti a szabályt"..

És ha olyan szolgáltatásért pénzt kértek Tőled ami nem végezhető el, akkor átvertek..
Ha a gyári WDS gépben nincs ilyen funkció 1.4 tdci-re akkor vajon mi a túróval programozták?
Ha a gyári TIS szerelési útmutatóban nincs szó programozásról az mit jelent? Elfelejtették odaírni?

Mindössze annyit említenek, ha a kiszerelt porlasztókat újra visszarakod, arra a helyre szereld vissza ahonnak kivetted.
Új porlasztónál mind1..

Tényleg csak segíteni szeretnék, hogy ne húzzanak le senkit olyanért ami nincs is.

Nem kötelező hinni Nekem, ha úgy nyugodtabb a lelked, hogy megcsinálták csak szólj és nem próbállak meggyőzni..

Benvik!
Ha hozzáférsz ilyen információhoz kérlek erősítsd meg vagy cáfold meg amit írtam. Köszönöm
válasz Zolar (#107) üzenetére

#107  2010-07-03 00:03 Zolar
Szerkesztve:   2010-07-03 00:49
Bosch és Delphi egyetlenegy előnye van, mindkettő javítható, Siemens csak csere....

A porlasztók tetején levő számsorok bevitelét a számítógépbe a szerelő mondta. Felhívtam a Mohácsi szervizet, ott is azt mondták, hogy be kell írni a számokat. Nem magamtól találtam ki, de szerintem ez teljesen normális, nem hinném hogy bárki is átb@szna ezzel kapcsolatban. Szerelőmnek ebből semmi haszna nem származik...

Nem vagyok szerelő, de teljesen logikusan hangzík, lásd idézetet:

"Ha korszerű dízel befecskendező rendszert bontunk meg, elsődleges szempont a tisztaság. Abban az esetben, ha a gázolajszűrő utáni térbe szennyeződés kerül, károsodhat a nagynyomású szivattyú, az injektorok úgyszintén. Kerüljük a csatlakozók motor járása alatti lehúzását, mert az injektorok egy részénél ez nem várt következményekkel járhat.

Nem várt fejleményeket okoz az is, ha nem vesszük figyelembe az injektorok kódolásának szükségességét. Új injektor beépítésénél - legtöbb esetben - az injektorokon található ún. IMA-kódot be kell táplálni a motorirányító egységbe. Az IMA-kódot a porlasztó gyártója generálja, ugyanis a jelenlegi gyártástechnológia nem alkalmas arra, hogy teljesen egyforma paraméterekkel rendelkező injektorokat hozzanak létre. Ez a kód viszont tartalmazza a porlasztó olyan sajátosságait, amit az ECU a működés során figyelembe vesz. Ha az IMA-kódot injektor csere után nem kapja meg az ECU, az adott hengernél ez járásegyenlőtlenséghez, kormoláshoz, akár motorkárosodáshoz is vezethet. "
válasz Benvik (#106) üzenetére

#106  2010-07-02 19:13 Benvik
Amúgy örülhetünk,hogy nem delphi rendszer van a gépben(Mondjuk én akkor nem vettem volna ezt az autót),mert az egy nagy rakás sz@r!
Az tény ,hogy nem szerelték fordba ez a motort csak siemens rendszerrel,de peugoetba csak bosch van.

Még nem néztem meg,hogy kell-e kódolni,de emlékeim szerint nem kell.

#105  2010-07-02 19:08 Benvik
Szia!

Nem nehéz a mérés,mert a kupakot kicsavarva egy kis tégelyt kapsz 20ml méréshatárral. Így könnyű a kimérés.
válasz Zolar (#96) üzenetére

#104  2010-07-02 18:09 Zolar
Mindegyiket programozni kell, ez nem típus és köbcenti függő...
válasz Litttleb (#103) üzenetére

#103  2010-07-02 18:01 Litttleb
Én is így tudtam, csak azért kérdeztem hátha Bosch vagy Delphi mert akkor lehet tényleg lehetne programozni..
válasz Zolar (#102) üzenetére

#102  2010-07-02 17:51 Zolar
Igen, Fusion/Fiesta csak ezzel jött forgalomba...
válasz Litttleb (#101) üzenetére

#101  2010-07-02 17:38 Litttleb
Szerkesztve:   2010-07-02 18:00
A Tiéd is Siemens injektoros ugye?
Mennyit kértek a programozásért?

Itt is olvasható, hogy sok tdci-n kell programozni őket, de "szerencsére" az 1.4-en nem kell (nem is lehet).

Én a helyedben felhívnám a Ford Hungáriát és alvázszám alapján érdeklődnék szükséges e porlasztó csere után progizni.
Nekem gyanús, hogy kicsit átvertek de ne legyen igazam..
válasz Zolar (#100) üzenetére

#100  2010-07-02 16:02 Zolar
Sikerült az akció, bevitték az új porlasztók adatait a kocsi számítógépébe! Szebb lett a hangja! :)
válasz Zolar (#99) üzenetére

#99  2010-07-02 06:22 Zolar
Érdekes...
Ma kiderült, most megyek 8-ra a Mohácsi képviseletre...
válasz Litttleb (#98) üzenetére

#98  2010-07-02 06:14 Litttleb
Sziasztok!

Ez az első hozzászólásom itt Nálatok, és bár nem Fusionom van hanem Fiestám, úgy gondoltam hozzászólok hátha tudok segíteni.
Az 1.4 tdci-nél nem kell a porlasztókat programozni. Azért nem sikerült a szerelőnek mert nem lehet..
válasz Zolar (#97) üzenetére

#97  2010-07-01 23:36 Zolar
Porlasztó illesztő kóddal van ellátva. Ez a legfelül látható 16 jegyű, hexadecimális számkód [Delphi-nél]. Ezzel a kóddal van a porlasztó, a gyártási pontatlanságból adódóan, kalibrálva. Ezt az értéket a porlasztó cseréjekor, javításakor be kell programozni a jármű vezérlőegységébe. Ha ezt nem végezzük el a jármű motorjának működése nem lesz tökéletes. Teljesítmény változás, gyorsításkor kopogó hang, vagy egyenlőtlen motorjárást is eredményezhet.



nekem ezek a tünetek vannak, teljesen....

#96  2010-07-01 23:09 Zolar
Nehéz lesz kimérni 40-42 literhez...vagy fél decit adsz hozzá egy teli tankhoz?

#95  2010-07-01 21:34 Benvik
Igen,1:1000 az arány. Azért az elég sokáig elég. 1000 liter gázolaj 5 liter/100 km fogyasztással 20000km.
válasz Zolar (#94) üzenetére

#94  2010-07-01 21:23 Zolar
Szerkesztve:   2010-07-01 21:28
A porlasztók tetején van egy 10 jegyű számsor, azt kell bevinni az autó számítógépébe...
Azt hiszem kalibrációs kódnak hívják, de nem 100...

Nem olcsó, de talán megéri...
Az adagolásról nem emlékszem írtál valamit? Azt hiszem 1:1000-hez kell adagolni?
válasz Benvik (#93) üzenetére

#93  2010-07-01 21:16 Benvik
Én nem emlékszem,hogy kell-e beírni kódokat,de utána nézek. Remélem Neked is beválik az adalék,én 50 ezret lenyomtam vele,igaz ez nem sok,de min 200 a cél.

Jellemző tünet túlzott kopásra,hogy hideg motor hideg üzemanyaggal viszonylag jól indul,meleg motor,meleg üzemanyaggal nem indul,vagy nagyon nehezen.
válasz Zolar (#92) üzenetére

#92  2010-07-01 20:53 Zolar
Kicsit erőtlennek tűnik a motor, igazi beszámolóra csak 1-2 hét múlva vállalkoznák, a hangja kicsit csörgősebb, viszont a szerelő szerint a megfelelő kódok beállításával jó lesz a motor.
Holnap megveszem az üzemanyag adalékot, amit említettél...
Lehet nem írtam, de a fő profilja a Fiat márka, de vállal más is. Azt mondta, nem tudja beírni a kódokat, valamiért nem fogadja el. Többet nem tudok...
De így is korrekt, mert mondhatta volna azt is, hogy beállította, sosem derült volna ki...
válasz Benvik (#91) üzenetére

#91  2010-07-01 20:44 Benvik
Mit tapasztalsz ? Motor járása? Nem kötekedés képp,de ha olyan nagy dieseles a fazon,akkor hogy
-hogy nincs egy diag gépe?
válasz Zolar (#90) üzenetére

#90  2010-07-01 20:16 Zolar
Nah, kérem szépen.

Ma elhoztam az autót a szerelőtől...amibe került:

-Porlasztók bemérése
-Comon Rail szivattyú bemérése/javítása
-Üzemanyag ellátó rendszer tisztítása
-Vezérműszíj, feszítő görgők, vízpumpa csere + még egy szíj csere, fagyálló feltöltése
-Üzemanyag szűrő cseréje
-Porlasztók cseréjének munkadíja, plusz az egész munkadíj

233500-

-Porlasztók 60000-
-Porlasztók sdatainak bevitele a számítógépbe 7500-


Végösszeg: 301000-

El kell vinnem az autót egy márkaszervizbe, ahol beviszik a számítógépbe az új porlasztók adatait...ennyi.


#89  2010-06-13 11:57 Priest
Majd írd meg, hogy a szerelő nevét és elérhetőségét, meg persze a véleményedet a munkájáról, mert nagyon kéne egy megfizethető, hozzáértő szerelő.
Egyébként nekem az elejétől (2006) fogva olajos a turbóba vezető gumicső és alatta minden mindig olajsáros. A márkaszervizekben csak annyit mondtak, hogy lelazult a bilincs, húztak rajta, "nem kell vele törődni". Ha már elhoztad a szalonból/kereskedőtől a kocsit, akkor te pörgetted szét hidegen, ócska olajat használtál, stb. szóval te okoztad a bajt.. Sajnos ez általánosan a hozzáállás nálunk.
válasz Zolar (#88) üzenetére

#88  2010-06-13 10:24 Zolar
Most magán/maszek szerelőnél van az autó, megbízható, keni-vágja a dízel motorokat. Természetesen ehhez az autóhoz a vásárlás helyén már nem nyúlhatnak hozzá-szerencsére!
válasz Z.Boy (#86) üzenetére

#87  2010-06-13 08:45 kojak
Szerkesztve:   2010-06-13 08:50
Tudjátok arra azért kíváncsi lennék, hogy pl. Németországban az ottani Fusion klubban olvashatunk-e ilyen jellegű híreket /már aki tud németül, sajna én nem/.
Az lehet viszont, hogy ezzel a gyenge motorral ott nem is forgalmazzák és az 1.6 TDCI talán kevésbé érzékeny./ higgyétek el nem vagyok nyugat imádó, de érdekes ha németben v. Ausztriában tankolsz alacsonyabb a fogyasztásod /
Lehet, hogy az itthoni üzemanyag forgalmazók az ilyen problémát kiküszöbölő adalékokat is kispórolják?/ nem lennék meglepve/
Vagy ez már összeesküvés elmélet?
A másik dolog ami szöget ütött a fejemben az az, hogy a autógyárak a modern dieseleknél 2 mikron alatti szűrést tartanak kívánatosnak, mégis a szűrők jelenleg 3-5 mikron között működnek / a jobbak pl. MANN, BOSCH/. A meghibásodások jelentős részéért pedig 2-3 mikronos szemcsék a felelősek.
Sok cikket lehet olvasni erről fényképekkel illusztrálva, hogy miként bánnak el ilyen apró szennyeződések főleg a porlasztó elemeivel.
Azért ez nem érdekes? Minek olyan technika, ami nem "bolondbiztos", mert ezeket a kis "piszkokat" tankoláskor nem lehet kiszúrni, még a leggondosabb és "legsasszeműbb" autós sem veheti észre, tehát szerintem az autós nem tehető felelőssé ha emiatt hibásodik meg az üzemanyag-ellátó rendszere.

#86  2010-06-13 05:07 Z.Boy
Nyugi!Nem untatsz senkit,itt azért vannak az emberkék ,hogy segítsenek...
Ha van rá mód legyél a szervízben. Mikor csinálják. Jogod van hozzá,ha már úgyis fizetsz érte.
Most per pillanat nem tudom,kivel csináltatod? azokkal akikkel pereskedni készülsz....
De néz a körmükre.
Nem pár forint amit kiperkálsz,más hanyagsága végett!!!

válasz Zolar (#85) üzenetére

#85  2010-06-12 22:55 Zolar
A kilométer szerintem megfelel. Bár a szervizkönyv csak 2 évig van vezetve, de bent voltam a helyi Ford-nál, ott emlékeztek az autóra...

Csak azt nem értem, miért nem szóltak, hogy kifúj az egyik porlasztó? Gondolom próbálták elsimítani a dolgot, hátha a garancia idő alatt nem lesz semmi.
Az egyik porlasztó környékén ujjnyi vastagon áll a kátrány a sok ráégett gázolaj miatt. Biztosan látták, mert a porlasztókat összekötő gumicsövek cseréjekor még a vak is észreveszi...
Eh, nem untatok senkit sem a problémával.
Kedden állnak neki összeszerelni, majd jelentkezem...:), remélem jó hírekről számolhatok be!
válasz T-Tomi (#83) üzenetére

#84  2010-06-12 22:14 kojak
Alaposan kifogtad ezzel a bandával! Szerintem hanyagok voltak amikor megvásárolták ezt az autót / egy normális kereskedő nem vesz meg és főleg nem ad el úgy autót, hogy nincs tisztában annak műszaki állapotával/ és most veled szeretnék elvitetni a balhét.
Nálunk szerencsésebb helyzetű országban az utolsó gatyát is leperelhetnéd az ilyen inkorrekt kereskedőről.
válasz Zolar (#81) üzenetére

#83  2010-06-12 20:59 T-TomiDon Tom
Arra nem gondoltál,hogy a km sem felel meg a valóságnak?Ezek után én már ezen sem lepődnék meg.Ennek nem tudnál utána nézni?Előző tulajokat megkeresni(csendben),Ők hátha segítenének...

#82  2010-06-12 14:35 Z.Boy
Tudták nagyon jól a dolgot a rohadékok.
Ez nem rejtett hiba?? Akkor mi ha ez nem??
A nem rejtett hiba az ha le van ütve a festék valahol,vagy horpadt egy elem,vagy akármi ami szabad szemmel látható.

Akkor marad a békéltető,és a bíróság.
Kitartást!

#81  2010-06-12 12:04 Zolar
Szerkesztve:   2010-06-12 12:09
Az eladó embere nem tárgyal velem, többször nem megyek a vásárlás helyére. #79 írtam, voltam ügyvédnél, békéltető testület elé visszük az ügyet, nem megfelelő döntés esetén pedig bíróságra.

Már az első hiba megjelenésénél sejtettem, hogy az eladó egy fillért sem hajlandó fizetni/költeni a javításra. Egy alkatrészt kifizettettek velem, 1 hétig tartott, még megszüntették az üzemanyag csöpögését a porlasztók között.
De az eredeti hiba, miszerint csöpög az olaj a leállító szelepből, illetve eszi az olajat az autó, semmi sem történt ez ügyben. Valószínű, hogy a turbón keresztül megy el az olajmennyiség, ezt is orvosolni kellene. Nem véletlenül volt lemosva fémtisztára a motor, mert így nem lehetett látni, hogy valami ereszti az olajat....

2x bent voltam a vásárlás helyén, azt a választ kaptam, hogy ez nem rejtett hiba, se jegyzőkönyv, se semmi.

Ezek után hogyan menjek/mennék be tárgyalni?
válasz Z.Boy (#80) üzenetére

#80  2010-06-12 11:57 Z.Boy
Érdeklődd meg mik ilyenkor a lehetőségeid,és a polgári per után visszaperelheted-e az ügyvédi és bírósági díjat.
kojak nem mond hülyeséget,ez elég nagy tétel ahhoz ,hogy ne csapj az asztalra..
Érzésem szerint be kellene menned a márkakereskedő vezetőjéhez,akár egy ügyvéddel és elmagyarázni,hogy inkorrekt amit csináltak.
Az Ő dolguk lett volna ,hogy megnézzék,hogy mi a francot vesznek be használtautó gyanánt,és ha hibát találnak ,akkor azt levonják a kocsi árából,és azt fizetik ki az embernek aki beadja.Ha pedig hibás kocsit ad el neked azért vállalja a törvényben előírt felelőséget. Ez egy elég vastag összeg!!
válasz Zolar (#79) üzenetére

#79  2010-06-12 06:58 Zolar
Igen, van rá garancia/szavatosság. Csak nem tudom érvényesíteni...
A fogyasztóvédelem nem tudja kötelezni az eladót, hogy javítsa ki a hibákat, csak azért indított eljárást, mert nem vettek fel jegyzőkönyvet akkor, amikor bevittem az autót javításra. Voltam ügyvédnél is, békéltető testület utána bíróság a járható út.
Ez van sajnos...
válasz kojak (#78) üzenetére

#78  2010-06-12 06:37 kojak
Azt írtad, hogy garanciális az autó.
Én is így jártam, /márkakereskedésben vettem az autót/ de ott nagyon rendesek voltak ingyen cserélték a 4 porlasztót és a üz. a. szűrőt és ingyen vizsgáltatták be a nagynyomású szivattyút, természetesen munkadíjat sem számoltak fel. Ez kötelességük, mert 6 hónap szavatosság jár az autó és a motor fődarabjaira és az üzemanyag ellátó rendszer ezek közé tartozik.
Én a helyedben rámenősebb lennék és megemlíteném a fogyasztóvédőket, stb!
Nem kevés pénz amiről beszélsz, szerintem megérne egy próbát. Sokszor a szemétkedő kereskedők is megváltoznak, ha néhány hatóság vizsgálatát kilátásba helyezzük!
válasz Zolar (#76) üzenetére

#77  2010-06-12 05:22 Z.Boy
Szerkesztve:   2010-06-12 05:23
URAMISTEN!
Ez több mint 200.000.
és még az áfát,meg a munkadíjat nem számoltam......

Azt a mindenit!

Sajnálom ,hogy így jártál,és ha pöpec minden akkor már télleg' ne add el.
Így van egy Jó dízeled.
válasz Zolar (#68) üzenetére

#76  2010-06-11 23:01 Zolar
Áh nem lehet/tudok. Majd jobban odafigyelek az üzemanyagra. Mivel használtan vettük, nem tudom hogyan kezelte ezt a kérdést az eredeti gazdája...
meg így felújítva szerintem nem is érdemes, decemberben vettük...
válasz dudicukrasz (#75) üzenetére

#75  2010-06-11 22:55 dudicukrasztrollface
szabadulj meg tőle.

#74  2010-06-11 21:20 magaboa csapat fotósa
Az összegre amibe kerül a javítás.
válasz Zolar (#70) üzenetére

#73  2010-06-11 20:44 Zolar
Igen, csak nehogy olcsó húsnak híg legyen a leve.
Remélem működni fog, elvileg kicserélik/visszaveszik, ha nem jó...
válasz Benvik (#71) üzenetére

#72  2010-06-11 20:38 dudicukrasztrollface
pedig azt mondják a dízelek olcsóbban fenntarthatóak,megbízhatóbbak.

#71  2010-06-11 20:37 Benvik
Ha 4 alig használt porlasztó csak 60 rugó,akkor az nagyon olcsó....

#70  2010-06-11 20:19 Zolar
Ezt mire/miért írod?
válasz magabo (#69) üzenetére

#69  2010-06-11 20:04 magaboa csapat fotósa
Gonosz.

#68  2010-06-11 19:53 Zolar
Úgy néz ki, megvan a végeredmény:
4 darab porlasztó kuka, nemrég cserélt üzemanyag szűrő is kuka.

Költségek:
-4 darab porlasztó bevizsgálása : 20000 Ft. + áfa.
-Nagynyomású szivattyú bevizsgálása és javítása : 60000 Ft. +áfa.
-4 darab alig használt porlasztó : 60000 Ft.
-Vezérműszíj, feszítő görgők, vízpuma, fagyálló : 40000 Ft.
-Üzemanyag szűrő : ~10000 Ft.
-Tank és üzemanyag rendszer tisztítása : ? Ft.
+ az egésznek a munkadíja.

Még így is lutri, hogy a használt porlasztók jók-e egyáltalán, beszerelés után derül csak ki...:~


#67  2010-06-11 05:31 kojak
Köszi!
válasz Benvik (#66) üzenetére

#66  2010-06-10 20:10 Benvik
Szia!

Én ezt használom:http://www.unixauto.hu/Unix_ CikkekLista_Form.aspx?cMegnNr=525

Itt a 604053-as cucc 10624 ft.
válasz kojak (#53) üzenetére

#65  2010-06-09 20:31 Benvik
Megtisztelő! De csak nyugodtan.
válasz dudicukrasz (#62) üzenetére

#64  2010-06-09 20:30 Benvik
Bocsi, de elfelejtettem megnézni,holnapra meglesz.
Bocsi!

#63  2010-06-09 16:53 Tamy
Teljesen igazad van. A kút olyat ad, amit a személyzet akar.
Vannak olyan kutak, ahol nyugodtan tankolhat az ember fia-lánya, de van olyan is, ahol csak fenntartással nevezhető üzemanyagnak az árult lötty. Sajnos még alternatívát sem tudok, hogy melyik jó, melyik nem, de a közvélemény szerint az osztrák kúthálózat általában véve jónak mondható. Mi is csak ott tankolunk-tankoltunk (most nincs más), de nem is fordult elő dugulás, vagy egyéb meghibásodás.
válasz Benvik (#60) üzenetére

#62  2010-06-09 06:43 dudicukrasztrollface
na jó egy darabig békén hagylak.nézek más alanyt.
válasz Benvik (#59) üzenetére

#61  2010-06-08 22:19 Zolar
Szerkesztve:   2010-06-08 22:19
Valaki nem tud ajánlani egy megbízható használt alkatrész kereskedőt vagy bontót?
Kellene 4 porlasztó....

#60  2010-06-08 22:00 Benvik
A kút jót szeretne adni,de van személyzet is....

válasz Tamy (#58) üzenetére

#59  2010-06-08 21:58 Benvik
Bevallom!!!!
válasz dudicukrasz (#57) üzenetére

#58  2010-06-08 21:46 Tamy
Nem is a csajokat nézegetjük, hanem amit elfelejtenek felvenni! De még 1 embert sem láttam, aki rá volt tapadva a "kémlelőablakra" ahelyett, hogy az egyre hiányosabb ruházatban járkáló tiniket nézte volna, és nem azon tűnődne, hogy mi is hiányzik a lánykáról igazán (ruha természetesen)? Tanultam a kútfejek javítását is többek között...
Nem minden úgy van, ahogy lennie kéne. Védekezhetsz bárhogy, lesheted az ablakot is, akkor is olyan üzemanyagot kapsz, amilyet a kút szeretne adni neked. Cukros nem jár messze az igazságtól, mert a poharas trükköt már sok kút megszívta. Egy loccsantás a pohárba, és várni. Ha van benne szennyeződés, idővel leül a pohár aljára, vagy pedig kiválva a felső rétegben szeparálódik el. Én maradok a gondolkodásnál, hogy ezek a mai fiatalok....
válasz Benvik (#56) üzenetére

#57  2010-06-08 19:47 dudicukrasztrollface
ha azt te meglátod az átfolyásnézőben hogy vizes,dombonülő vadászkutya legyek.valld be hogy hülyeséget mondtál ezzel.

#56  2010-06-08 19:09 Benvik
Mennyi humor herold van:-)

Tankolás közben nem a csajokat kéne nézegetni! Van lehetőség megnézni kémlelőablakban az üzemanyagot....
Ha nem tudod milyen amikor nem jó,akkor önts egy pohárba gázolajat,és egy pici vizet és keverd össze.

#55  2010-06-08 18:41 dudicukrasztrollface
kienged vizespohárba egy kicsit és ha nem jó bekiabál a kutasnak a poharat feltartva.EGÉSZSÉGÉRE!
válasz huzoro (#52) üzenetére

#54  2010-06-07 22:34 Benvik
Szerdán megmondom pontosan,mert egy literes kiszerelést veszek,mert csak az van és az egy évre elég.Majd egy éve vettem az utolsót ,ezért nem emlékszem a nevére.

#53  2010-06-07 21:01 kojak
Köszi!
Ezen belül melyiket, mert van egy csomó diesel üz. anyag adalék.
válasz Benvik (#49) üzenetére

#52  2010-06-07 20:40 huzoro
Érdekelne hogyan ellenőrzöd a "nyál" zavarsságát. Előbb egy lavorba töltöd és utána tölcsérrel a tankba?
válasz Benvik (#45) üzenetére

#51  2010-06-07 20:34 kojak
Azért nem kell teljesen elkeseredni, nálam is ez volt az arány /3:1/, de a magasnyomású szivattyúnak kutya baja sem volt!
válasz Zolar (#48) üzenetére

#50  2010-06-07 19:24 Benvik
Miért ez a stilus?
válasz Z.Boy (#47) üzenetére

#49  2010-06-07 19:24 Benvik
liqui moly-t használok.
válasz kojak (#46) üzenetére

#48  2010-06-07 17:48 Zolar
Ma megjött a nem jó hír.

4 porlasztót kell cserélni, 3 darab 100% kuka, negyedik talán működne, de nem kockáztat a szerelő.
CR szivattyúról holnap lesz hír, hogy jó/javítható/csere...


#47  2010-06-06 23:00 Z.Boy
Mondjak valamit kojak))
szerintem OMV -hez jár,és szerintem METABOND-ot használ....

Egy tipp....

#46  2010-06-06 14:57 kojak
Milyen adalékot használsz?

#45  2010-06-06 11:57 Benvik
Megelőzni nem egyszerű. Én személy szerint az oszták kútnál tankolok sima dieselt.Mindig megnézem,hogy ne legyen zavaros az anyag.De én alkalmazok egy külső kenő anyagot is,amit teszteltem is fémgolyókon.Relatíve kopásteszt volt...
Namost,ha ezt az anyagot öntöm bele minden tankoláskor,akkor nem kerülhetek abba a helyzetbe,hogy nincs kenőképessége a gázolajnak!
A legnagyobb gond az ,hogyha tankolunk egy kicsit hiányos gázolajat,elég egyszer,és berágódik a nagynyomású szivattyú és vége a dalnak....
Az olajat én is alkalmaztam,de benzines autómba,mert az az olaj csak benzinnel keveredve lesz homogén keverék. A gázolajban kiválik fél nap alatt.
Máskülönben nem árt a katalizátorna,ha egy a 150-200 arányban keverjük és alacsony hamutartalmú.
Nagyon fontos: Gázolajszürőt cserélni 30 ezrenként,és nem valami szarra. Mahle,mann filter gyári. Fontos ,hogy 2 mikronnál nagyobb cuccok ne kerüljenek a rendszerbe.
És ez milyen nehéz: Én mindig kimosom a gyorscsatikat,mielőtt leszedem! Ki szokta még megtenni? Csak oda kell figyelni és nem lesz baj úgy 200000km-ig.
válasz kojak (#44) üzenetére

#44  2010-06-06 08:18 kojak
Hogy lehet megelőzni a bajt?
Azonkívül, hogy megbízható kutaknál tankolunk.
Apropó gázolaj kenőképesség! Az egyik Bosch szerviz vezetője / mellesleg autószerelő a szakmája / azt mondta, hogy az a legjobb, ha minden tankoláskor teszünk az üzemanyagba egy kis jó minőségű kétütemű motorolajat!?
Az kenni biztos fog, csak mit szól ehhez a katalizátor stb.?
Valaki hallott már erről?
válasz Benvik (#43) üzenetére

#43  2010-06-05 22:04 Benvik
Az a legnagyobb probléma az egészben,hogy a szerviz mondhatja ,hogy rossz volt az üzemanyag. Ez annyit tesz,hogy nincs meg a kenőképessége,és emiatt károsodik a rendszer.
Ha garos a gép ,ezt a tankból vett minta alapján a szervíznek kell bizonyítania,szakértői vizsgálattal.Ha az üa jó,akkor garanciába javítanak,ha nem jó,akkor szopi van...Perelheted a kutat,de szart se ér. Mondhatják,hogy kannáztál,vagy máshol is tankoltál.

Ha nem garos,akkor te kérsz vizsgálatot,és mehetsz a kútat perelni,de mint előbb írtam...
Egy eset kivétel: Ha beszarik a gép,és van blokkod,és vetetsz mintát a kútfejől és bevizsgáltatod. Ha rossz ,akkor fizetnek és hepi.
Ha nem rossz ,akkor fizeted az eljárási költségeket,és az autód javítását is!

Szóval szopi....

Nekem is dizelem van,és még szerelő is vagyok,tehát tudom,hogy mivel állunk szemben. Egy a fontos: Megelőzni!

#42  2010-06-05 19:16 dudicukrasztrollface
azt mondják a dízel megbízhatóbb
válasz kojak (#40) üzenetére

#41  2010-06-05 18:59 Zolar
Igen, leinformálódtam. Bosch és Delphi javítható, Siemens nem...
Nálam is kiverte a biztosítékot..

#40  2010-06-05 17:38 kojak
Egyébként pl. a Delphi porlasztókat lehet javítani kb. 30-35 ezer darabonként. Ezt egy hivatalos Bosch szervizben mondták. Ezután kerestem fel a szalont mert ez kissé kiverte a biztosítékot nálam.
Egyébként azt hittem, hogy a diesel autóval kevesebb fogyasztással hasonló költségekkel el tudok járni mint egy benzinessel.
A régi dieselek Fordok, VW, elmentek 4-500 ezer km-t is nagyobb javítás nélkül.
Én sokáig jártam Toyotával / benzinessel /, többel is és 300 ezer km után úgy adtam le őket /céges kocsi / hogy a kötelező karbantartáson kívül semmit nem kellet csinálni vele. De igaz ez a benzines Focusra is. Nem értem mi a logika ebben a túlérzékeny technikában. Az ember azért választja a dieselt, mert kevesebb üzemanyaggal is megúszhatja / ez igaz, mert 4,5-5 l között meg áll a fogyasztása / de mi értelme van, ha az üzemanyagon megspórolt pénz javítási költségre kell költeni!
válasz Zolar (#39) üzenetére

#39  2010-06-05 14:38 Zolar
Köszi.
Én is szalonban vettem [Renault, pécsi Ford FX leányvállalata], viszont Ők semmit sem hajlandóak megcsinálni, éppen filózom, hogy perre megyek az üggyel...
válasz kojak (#38) üzenetére

#38  2010-06-05 13:51 kojak
Kizárolag Shell kútnál, és abból is 99%-ban egynél tankolok. Az összes autómat itt tankoltam nagyrészt / kb 1 millió km-t tettem mármeg/. Igaz ez az első diesel autóm.

Ezt az autót használtan vettem egy Ford szalonban, és a vásárlás után kb 3 héttel jelentkezett a hiba. /. Mivel fél év szavatosságot vállaltak ezért csinálták meg gariban!
válasz Zolar (#37) üzenetére

#37  2010-06-05 08:10 Zolar
Kannából tankoltál/tankolsz, vagy kúton, ha utóbbi, melyiken?
válasz kojak (#36) üzenetére

#36  2010-06-05 06:52 kojak
Nekem 47 000 km-nél jelentkezett ez a hiba.
/Siemens/ a 4-ből 3 porlasztó hibásnak bizonyult, de gariban cserélték mind a négyet.
Azóta minden OK./ egyébként 70 000 Ft darabja/

#35  2010-05-30 21:27 Lackóóóóó
Bocsi rosszul emlékeztem az első porlasztót 112000km-nél cseréltük. Ha érdekel itt elolvashatod.
http://www.fusionklub.hu/index.php?cik kID=738A

4db meg azért mert túl kevés volt a szállított mennyiség(annyira hogy a porlasztót gépre rárakva nem tudták átnyomatni a tisztító folyadékot) és azt javasolták cseréjem ki mert odavág a rendszernek.Természetesen porlasztókat nem lehetett javítani Siemens volt.A Bosch meg 4db kb 400000ft. abból veszek 5 használ garnitúrát.

#34  2010-05-30 21:08 Benvik
A sisemenseket csak a gyár újjítja fel,a delphiket megoldják simán!
válasz Zolar (#33) üzenetére

#33  2010-05-30 20:09 Zolar
A Bosch porlasztókat lehet javítani (csúcs csere), de a többit nem (Delphi-Siemens)?

#32  2010-05-30 19:16 Benvik
Szerintem sosem szerelték delphivel,ez nem mondeo(Azokban hullik a csúcs rendesen)!
Azonban bosch előfordulhatott,de én még nem láttam.Habár ez nem jelent semmit....
válasz Zolar (#31) üzenetére

#31  2010-05-30 18:37 Zolar
Szerkesztve:   2010-05-30 18:38
Nekem Delphi-t mondott a szerelő, most nézem, hogy az Autótechnika 2004/6. számában Siemens-t ír. A mienk 2005.10. havi, tehát már a ráncfelvarrott verzió...

Típusonként/évjáratonként változhat, éppen lehet Delphi is, bár ehhez nem értek...
válasz Benvik (#30) üzenetére

#30  2010-05-30 17:24 Benvik
Az nem baj,ha kannás,csak tiszta legyen(víz,és egyéb anyag)!
Nem delphi rendszer van a furzsiba,hanem siemens.
válasz Zolar (#29) üzenetére

#29  2010-05-30 13:20 Zolar
Szerkesztve:   2010-05-30 13:24
Tudom, nem nekem szólt a kérdés, de Én 2-3 tankolás után szoktam OMV Premiumot tankolni, köztes időszakban kannázás, tiszta kannákból, MOL-os nedü...
Időnként valami adalékot is beleverek.

Azt az infót kaptam, hogy a kannából tankolás nem tesz jót az autónak, mert sokat érintkezik a levegő a gázolajjal, kölcsönhatásba lép vele, bizonyos anyagok kiválnak belőle, és így károsítja az üzemanyag ellátó rendszert...
Állítólag ezek a Delphi alkatrészek nem igazán bírják az ilyen jellegű dolgokat...
válasz Benvik (#28) üzenetére

#28  2010-05-30 11:00 Benvik
És mennyire volt biztos az a 95000km?
Nem kötekedek,csak kiváncsi lennék arra,hogy Nálam mikorra számítható. Másik fontos kérdés a használat módja(mekkora a fordulatszámon használták a gépet,holt tankolták)?
válasz Lackóóóóó (#25) üzenetére

#27  2010-05-29 22:50 Zolar
Mert cserélni kell néha alkatrészt, attól még megbízható...

#26  2010-05-29 22:33 dudicukrasztrollface
pedig azt mondják a dízel megbízhatóbb

#25  2010-05-29 21:36 Lackóóóóó
Első cserém 95000km-nél a maradék négy 1450000-nél de maradt egy jó porlasztóm. Utolsó négyet egybe vettem mert így olcsóbb volt.(használtan)Ja és én voltam a második tulaj.
válasz Benvik (#24) üzenetére

#24  2010-05-28 20:54 Benvik
És mikor volt az első porlaszó csere? (km?)
Te voltál az első tulaj?
válasz Lackóóóóó (#23) üzenetére

#23  2010-05-27 22:33 Lackóóóóó
Az enyém 2005-ös 148000km eddigi komolyabb alkatrész fogyasztása 5db porlsztó 1 aksi, és a mindig esedékes szerviz. És tudnám javasolni hogy komolyabb hiba esetén nézzél szét bontott alkatrészek között. Kb feléből megúszod.Én úgy gondolom TDCI motorok legkényesebb része az üzemanyag szállító rendszer,az elejétől a végéig.(nem csak a Fordnál)

Üdv Lackóóóóó

#22  2010-05-27 22:06 Zolar
ok,köszi!
válasz Benvik (#21) üzenetére

#21  2010-05-27 22:05 Benvik
Nem hülyeség! Ez csak egy számítógép,nem tud gondolkodni,azt teszi,amire beprogramozták.Azt emberek csinálták,az emberek meg hibáznak.Ne izgulj,írd majd meg a diagnózist,és megmondom a véleméyem,ha érdekel!
válasz Zolar (#20) üzenetére

#20  2010-05-27 22:01 Zolar
De valamiért csak bejegyezte a számítógép a hibákat! Vagy lehet, rosszul regisztrál, mondjuk fellevegősödik az üzemanyagrendszer, és rossz hibákat rögzít? Vagy ez hülyeség...?

#19  2010-05-27 22:00 Benvik
Na ja,a távgyógyászat ebben a szakmában nem megy....
Minden esetre legyen jó,persze ólcsón....
válasz Zolar (#18) üzenetére

#18  2010-05-27 21:57 Zolar
Nem említetted, de kössz. Nagyon bánt a dolog, de amíg nem mondd valamit a szerelő, addig csak barchobázunk-sajnos...

#17  2010-05-27 21:54 Benvik
Na igen,de tudvalevő,hogy a levegő összenyomható az üzemanyaggal ellentétben.Ezért a nyomás szabályozása ez esetben egy nehézkessé válik.
Ja,ha nem említettem volna,nekem ez a szakmám.
válasz Zolar (#16) üzenetére

#16  2010-05-27 21:47 Zolar
Lehet, viszont a
P0092 Fuel Pressure Regulator 1 Control Circuit High
P0002 Fuel Volume Regulator Control Circuit Range/Performance

hibák az üzemanyag nyomásszabályozóra mutatnak...
válasz Benvik (#14) üzenetére

#15  2010-05-27 21:44 Benvik
Ja és ,hogy mitől van,azt majd akkor kitárgyaljuk,ha tudjuk a konkrét okát!
válasz Zolar (#13) üzenetére

#14  2010-05-27 21:43 Benvik
Az jó ha ott levegős! Mert valszeg akkor ott a gon,és nem a nagynyomásnál.Mondjuk az egyszerűen megoldható probléma lenne....

#13  2010-05-27 21:19 Zolar
Csak annyit tudok, hogy a manuális gázolajpumpánál levegős az üzemanyag. CR szivattyú és a porlasztók vizsgálat alá esnek, de ezek a kódok nekem sem mondanak semmit, mivel nem vagyok autószerelő...

Minden hiba duplán szerepel, valamiért...

Arra lennék kíváncsi, hogy az ilyen jellegű problémák miből adódhatnak, egy öreg manuszé volt az autó, széthajtva nem volt..
válasz Benvik (#12) üzenetére

#12  2010-05-27 20:55 Benvik
Ezek a kódok sok jót nem jelentenek...
Ha az üzemanyag buborékmentesen eljut a nagynyomású pumpához akkor lehetne azt mondani,hogy csúcs baj,de akkor sem tuti....
Lehet kompresszió gond is.
Kéne nézni résolajat is.Annak a mennyisége sokat elárul...
válasz Zolar (#11) üzenetére

#11  2010-05-27 15:38 Zolar
a hibakódok:

P0504 Brake Switch A/B Correlation
P0092 Fuel Pressure Regulator 1 Control Circuit High
P0002 Fuel Volume Regulator Control Circuit Range/Performance
P0269 Cylinder 3 Contribution/Balance Fault
P0272 Cylinder 4 Contribution/Balance Fault
P0504 Brake Switch A/B Correlation
P0092 Fuel Pressure Regulator 1 Control Circuit High
P0002 Fuel Volume Regulator Control Circuit Range/Performance
P0269 Cylinder 3 Contribution/Balance Fault
P0272 Cylinder 4 Contribution/Balance Fault

Összesen 10 hiba szerepel, van ami 2x...

#10  2010-05-27 08:15 dudicukrasztrollface
pedig azt mondják a dízel strapabíróbb

#9  2010-05-26 22:52 Zolar
Szerkesztve:   2010-05-26 23:30
Megpróbálom, csak nekem furcsa, hogy egy fellevegősödő üzemanyagszűrő/rendszer ilyen jellegű hibát okozna, hogy csörög a motor, és leáll az egyik henger...
Meg furcsán jönne ki, ha én "oktatnám" a szerelőt, aki nap-mint nap ezt csinálja...

Ha jól tudom, akkor az a manuális pumpa a szűrő előtt van.

Más TDCi/HDI fórumokat is olvasgatok, hát sokrétegű lehet az általam említett hiba, kíváncsi vagyok, ebből mi fog kisülni ($?)...:(

#8  2010-05-26 22:45 Szaszu
mindenesetre javaslom, hogy ezt a pici gumigyűrűt feltétlenül ellenőrizzétek. lehet, hogy minden baj forrása ez vacak kis gumi, ami miatt belevegősödik a rendszer.
válasz Zolar (#7) üzenetére

#7  2010-05-26 22:06 Zolar
Itt is sziszeg pumpálás közben, de a hiba nem a szűrő cseréje után kezdődött, hanem rá ~1 hónapra.
A szerelő megbízható, nem húzna le. A helyi (Pécs) márka szervizbe nem vihetem, mert ahol az autót vettem-és a Ford szerviz az egy és ugyanaz a cég, csak máshol helyezkednek el a városban, ráadásul teljesen unszimpatikus a társaság, inkább vinném Mohácsra, ha már márkaszerviz kell...
válasz Szaszu (#5) üzenetére

#6  2010-05-26 22:03 T-TomiDon Tom
Vazze a miénk 1 hónappal fiatalabb,ez vár ránk????

#5  2010-05-26 21:30 Szaszu
Szerkesztve:   2010-05-26 21:34
engem egyszer a vadiúj üzemanyagszűrő szivatott meg. Ugyanis van rajta egy kis csonk - ha jól emlékszem, talán valami levegőztető rész. Ebben van egy kb. 3-4 mm átmérőjű gumigyűrű szigetelésnek egy csavar alatt. Viszont amikor a csavart betekerték a gyárban, ezt a pici gumigyűrűt elnyírták és ez miatt nem zárt a rendszer. a frissen cserélt üzemanyagszűrővel minden megállás után, csak kétemberesen - pumpálva a motortérben és indítózva egyszerre - tudtam elindulni. Gyötrelem volt az az egy nap még visszajutottam a szerelőig. Nekem is szörcsögő hangot adott pumpálás közben, de ha figyelmesen hallgattam, lehetett hallani egy sziszegő hangot is a szűrő mellett miközben pumpáltam, mert akkor szökött a levegő.

#4  2010-05-26 21:11 Zolar
Az infó ma esti, ha meglesznek a hibakódok, be fogom írni...

#3  2010-05-26 21:08 Benvik
Az a helyzet,hogy így ebben nem fog tudni segíteni senki. Legalább a hibakódokat írd le.
Ne hagyd,hogy átbasszanak! Ha tudok segítek ,de több infó kell!

#2  2010-05-26 21:01 Zolar
Igen, a törvény ezt írja elő, ha nem magánszemélytől vásárolsz, akkor 1 év szavatosság van rá...

#1  2010-05-26 20:58 turbobacsi
5 éves, és garis??

1

Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
 
péter60 2024-04-07 21:33
 
dzso80 2024-04-07 20:13
 
péter60 2024-04-07 14:48
 
dudicukrasz 2023-12-29 08:18
 
Hpetya 2023-12-24 05:22
 
ferikenyh 2023-12-14 15:31
 
dudicukrasz 2023-12-14 15:14
 
ferikenyh 2023-12-14 14:53
 
dudicukrasz 2023-12-13 18:07
 
dzso80 2023-12-13 17:04

Friss cikkek
 
 
Alkatrészt keresek
Keres - Kínál
 
 
 
Rádió kód V060206
Az oldal használata
 
Öninditó
Gyors kérdések
 
Elektromos ablak
Gyors kérdések
 
Klíma hiba
Gyors kérdések
 
 
Segítség
Belső tuning

Friss hozzászólások
 
Legutóbbi látogatóink (1 új)
Az oldal használata
Mokota  2024-05-13 18:36
 
bandi1969  2024-05-01 08:58
 
mikepapa911  2024-04-02 10:28
 
Rádió kód (1 új)
Az oldal használata
sagrath  2024-03-31 15:21
 
dzso80  2024-03-19 20:59
 
Ateg  2024-03-14 17:21
 
dzso80  2024-02-28 19:48
 
dzso80  2024-02-28 19:05
 
1.4 TDCI rángat (1 új)
Gyors kérdések
Csomesz  2024-01-13 10:06
 
dzso80  2024-01-08 22:46

Kedvezmény
 

10-50% kedvezmény új Ford alkatrészek árából
 
 

5% kedvezmény a Romhányi Autó Kft szervíz-számláinak végösszegéből
 
 

25-30% kedvezmény váltózár árából
 
 

20% kedvezmény szélvédőjavítás árából
 
 

10% kedvezmény különböző alkatrészek áraiból
 
 

5-25% kedvezmény szervíz- és alkatrészárakból
 
 

10-15% kedvezmény autószőnyegre, csomagtértálcára, légterelőre
 
 

10% kedvezmény bioetanolos E85 átalakításra
 
 

10-30% kedvezmény chiptuningra, autódiagnosztikára, szervízre
 
 

+5% kedvezmény
 
 

5% kedvezmény
 
 

28-38% kedvezmény
 
 

Tárhelyszolgáltatónk a Webhold

Látogatók