Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.
Szavazás
Hirdetőtábla
Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.
Kategóriák
Statisztika
3 928 felhasználó
2 226 cikk
56 kategória
40 485 hozzászólás
16 011 040 letöltés
2 aktív felhasználó
1 220 egyedi látogató
7 506 letöltés
az elmúlt 24 órában
25 aktív felhasználó
az elmúlt hónapban
Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
hogyan működik
kertesz.sdor(> 60 perce)
meszaros(> 60 perce)
Sóstai Attila(> 60 perce)
dzso80(> 60 perce)
Hermina(> 60 perce)
jofo(> 60 perce)
ferikenyh(> 60 perce)
lipu(> 60 perce)
pelia(> 60 perce)
Big64(> 60 perce)
kertiati(> 60 perce)
Utoljára regisztrált felhasználó
Hermina
Ajánlott oldalak
Letöltések
Első benyomások egy új autóról
Hírszerkesztő 2006-08-02
Hírszerkesztő
2006-05-17 óta regisztrált felhasználó
státusz: tag
34 cikk
0 hozzászólás
0000-00-00 00:00 kor járt itt utoljára
Születésnap: nincs megadva
Üzenetet írok neki
státusz: tag
34 cikk
0 hozzászólás
0000-00-00 00:00 kor járt itt utoljára
Születésnap: nincs megadva
Üzenetet írok neki
Múlt héten ígéretet tettem, hogy ha átveszem az autómat, írok egy pár soros összegzést a kocsiról, meg a kereskedőről. Nos, az autót 4 hónapnyi várakozás után múlt csütörtökön vehettem át a kecskeméti Ford Hoványnál, ebből közel másfél hónap volt csak a forgalomba helyezési- és hitelügyintézés.
4 nap, és 500 km után azt mondhatom, hogy a Fusion nagyon jó döntés volt, a megrendeléskor nem számítottam arra, hogy ilyen kellemes meglepetés lesz ez az autó. Minden korábbi félelmem, ami a kocsi teljesítményét és stabilitását illette, mostanra eloszlott. Belülről megvan a komfortérzet, jól eltalált a belső világos és lilás műanyagok kombinációja. Az ülés kemény, de egyáltalán nem kényelmetlen, és közepesen jól tartja az embert kanyarban. 194 cm vagyok, és a térdeimnél kb 5-5 centi hely van még a műszerfalig, kényelmesen lehet benne terpeszkedni.
A motor miatt voltak előzetes aggályaim, tartottam ugyanis attól, hogy a 90 lovas Corsám után gyengének fogom találni a kis TDCI motort. Természetesen nem versenyautó a Fusion, de azért nyomatékkal gyorsít, és ha szükséges, rejt tartalékokat.
A legjobb, ami tetszik, az a futómű. Elsősorban aszfaltra lett hangolva, nem pedig terepre. Elég feszes és erős, ezáltal nagyon jó kanyarstabilitást produkál (jobb, mint szüleim VW Polojában), a nagyobb úthibákat, vasúti átjárókat pedig gyönyörűen simítja ki, holott más autóban már rég a fogaimat csikorgattam volna a felütődések miatt. Föld úton a magas építésnek csak annyi előnyét látom, hogy az alja nem koppan fel olyan könnyen, de amúgy nagyon ráz, amint emléítettem, nem terepes a rugózás.
Csomagtartója nekem pont elég, utazótáska elfér benne hosszában, így akár 3 db is egymás mellett. A belseje tele van rekeszekkel, és praktikus tárolókkal (aprópénz, bankkártya).
Summázva az eddig tapasztaltakat, nem bánom, hogy előző Corsámat a Fusionra, és nem pedig a korábban még eléggé esélyes VW Polora cseréltem. És ha még hozzávesszük az olcsó Hovány-Uniqa full CASCO-t, a volkswagennél olcsóbb fenntarthatóságot, és a 4 év garanciát akkor egyértelműen a Fusion a befutó.
A kecskeméti Hovány értékesítői nagyon rugalmasak voltak, mindenben együttműködtek, bár az autó átadása a megrendeléstől szerintem nagyon sokáig tartott (4 hónap), itt van még mit javulni!
Egyetlen negatívum, amit az autóban tapasztaltam, hogy rossz úton, illetve alacsony fordulaton az egész műszerfal teljes szélességében berezonál, néha már az volt az érzésem, hogy pár rögzítő csavart kifelejtettek gyártás közben. Más is érzékelt hasonló jelenséget?
(gravity+ hozzászólása alapján)
4 nap, és 500 km után azt mondhatom, hogy a Fusion nagyon jó döntés volt, a megrendeléskor nem számítottam arra, hogy ilyen kellemes meglepetés lesz ez az autó. Minden korábbi félelmem, ami a kocsi teljesítményét és stabilitását illette, mostanra eloszlott. Belülről megvan a komfortérzet, jól eltalált a belső világos és lilás műanyagok kombinációja. Az ülés kemény, de egyáltalán nem kényelmetlen, és közepesen jól tartja az embert kanyarban. 194 cm vagyok, és a térdeimnél kb 5-5 centi hely van még a műszerfalig, kényelmesen lehet benne terpeszkedni.
A motor miatt voltak előzetes aggályaim, tartottam ugyanis attól, hogy a 90 lovas Corsám után gyengének fogom találni a kis TDCI motort. Természetesen nem versenyautó a Fusion, de azért nyomatékkal gyorsít, és ha szükséges, rejt tartalékokat.
A legjobb, ami tetszik, az a futómű. Elsősorban aszfaltra lett hangolva, nem pedig terepre. Elég feszes és erős, ezáltal nagyon jó kanyarstabilitást produkál (jobb, mint szüleim VW Polojában), a nagyobb úthibákat, vasúti átjárókat pedig gyönyörűen simítja ki, holott más autóban már rég a fogaimat csikorgattam volna a felütődések miatt. Föld úton a magas építésnek csak annyi előnyét látom, hogy az alja nem koppan fel olyan könnyen, de amúgy nagyon ráz, amint emléítettem, nem terepes a rugózás.
Csomagtartója nekem pont elég, utazótáska elfér benne hosszában, így akár 3 db is egymás mellett. A belseje tele van rekeszekkel, és praktikus tárolókkal (aprópénz, bankkártya).
Summázva az eddig tapasztaltakat, nem bánom, hogy előző Corsámat a Fusionra, és nem pedig a korábban még eléggé esélyes VW Polora cseréltem. És ha még hozzávesszük az olcsó Hovány-Uniqa full CASCO-t, a volkswagennél olcsóbb fenntarthatóságot, és a 4 év garanciát akkor egyértelműen a Fusion a befutó.
A kecskeméti Hovány értékesítői nagyon rugalmasak voltak, mindenben együttműködtek, bár az autó átadása a megrendeléstől szerintem nagyon sokáig tartott (4 hónap), itt van még mit javulni!
Egyetlen negatívum, amit az autóban tapasztaltam, hogy rossz úton, illetve alacsony fordulaton az egész műszerfal teljes szélességében berezonál, néha már az volt az érzésem, hogy pár rögzítő csavart kifelejtettek gyártás közben. Más is érzékelt hasonló jelenséget?
(gravity+ hozzászólása alapján)
Hozzászólások
|
Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
péter60 2024-04-07 21:33
dzso80 2024-04-07 20:13
péter60 2024-04-07 14:48
dudicukrasz 2023-12-29 08:18
Hpetya 2023-12-24 05:22
ferikenyh 2023-12-14 15:31
dudicukrasz 2023-12-14 15:14
ferikenyh 2023-12-14 14:53
dudicukrasz 2023-12-13 18:07
dzso80 2023-12-13 17:04
Friss cikkek
Friss hozzászólások
mikepapa911 2024-04-02 10:28
sagrath 2024-03-31 15:21
dzso80 2024-03-19 20:59
Ateg 2024-03-14 17:21
dzso80 2024-02-28 19:48
dzso80 2024-02-28 19:05
Csomesz 2024-01-13 10:06
dzso80 2024-01-08 22:46
dzso80 2024-01-06 16:04
Dylan 2023-11-11 18:12
Kedvezmény
Látogatók