Szavazás

Hirdetőtábla

Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.

Kategóriák

Statisztika
3 130 felhasználó
2 128 cikk
56 kategória
39 228 hozzászólás
9 934 356 letöltés

10 aktív felhasználó
811 egyedi látogató
2 654 letöltés
  az elmúlt 24 órában

91 aktív felhasználó
  az elmúlt hónapban

Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
Volán Peti(4 perce)
szlevi(10 perce)
milucica(> 60 perce)
ferikenyh(> 60 perce)
dzso80(> 60 perce)
Rumike(> 60 perce)
zzoli87fusion(> 60 perce)
miklos0414@free(> 60 perce)
beneilaszlo(> 60 perce)
szita721031(> 60 perce)
SZILIS(> 60 perce)

Utoljára regisztrált felhasználó
Hegyi_Peter

Ajánlott oldalak

Letöltések

Fojtószelep 1.4 benzin
Adaam  2015-02-21
Üdv
Adott egy 2005 ös 1.4 benzines fusion, a hiba a következő
Hidegen nem indult csak gázadásra, illetve tartani kellet a fordulatot 10-15 másodpercig.
Találtam egy lyukas csövet ahol falsot szívott a motor (a folytószelep háztól a blokkra, ezt kicseréltem, hidegen indult viszont melegen nem volt alapjárata.
Megpiszkáltam a folytószelepet, mert olyan volt mintha gáz elvételre teljesen elzárna, azóta van alapjárat, indításkor visszaesik majd felugrik, menet közben viszont ha fordulatról kiveszem üresbe megáll.
Műszerfalon nem jelez ki semmit.
Esetleg valaki találkozott már ilyesfajta problémával, vagy esetleg valami tipp?
Előre is köszönöm a válaszokat

Hozzászólások

#14  2019-07-06 22:02 zsolti bá'
Beindítod a motor hideg, klíma rámegy, emeli a fordulatot. Tíz kilométer alatt felmelegszik, indul a venti, az is fogja azerőművet, emel az alapjáraton, klímával meg anélkül is. Sztem nincs gond vele.
válasz tozso72 (#13) üzenetére

#13  2019-07-03 16:55 tozso72
Sziasztok,olyan gondom van,1,4 fusion 2005-11 havi,10-12km.ig tökéletes az alapjárat,750, klímával 870,majd ezek után simán 850, klímával 1000 ezt mi okozhatja? Köszi



#12  2018-02-18 14:18 2005fusion
sziasztok

2005 1.4 benzines fusionom van 220 ezer km van benne első tünete alapjárati gond: hideg indításnál kezdte visszaesett a fordulat 500-ra lefulladt állítottam az alapjárati motoron hogy több levegőt kapjon így nem fullad le de üzemi hőmérsékleten 1000- 1500 fordulatszám tartomány között mozog.

elvégzett munka: üzemanyag szivattyú ellenőrzés : jó, alapjárati motor tisztítás ,légtömegmérő tisztítás, hűtőfolyadék hőmérséklet érzékelő csere,
szikra van .


kérnék segítséget de ha bármiben én tudok segíteni írjatok bátran gergopontnagykukacgmailpontcom

#11  2015-03-03 06:05 huzoro
Nagyon át tudnak verni a műszerek. Nekem többször leállt, EAC FAIL-t írt ki, indításkor alig volt alapjárat néha, a végén volt hogy egyáltalán nem indult. fojtószelepet kitakarítottam, bár szerintem nem volt koszos, de a hiba ismét jött. A szerelőhöz mentem a másik kocsimért és onnan többet végképp nem indult. Kód olvasás: 8-10 hibakód! Törlés! Ismét hibakódok, de mások! Viszont volt egy állandó: alacsony feszültség! Akku csere és kész!

#10  2015-02-27 15:57 Adaam
Üdv!
Szerencsére meg lett a probléma forrása.
Első sorban a lejjebb említett kartergázcső repedésnél kezdődött a probléma, a folyamatos fals levegőtől a fojtószelep eltanulta az eredeti beállítást, majd miután ezt megszüntettük az "eltanult" pozícióba állt vissza alapjáraton, ami történetesen nem volt elég normális alapjárathoz, néha próbálta szabályozni magát, de nem tudott visszaállni.
Első géprádugásnál (nem gyári) nem írt hibát, majd hosszas próbálgatás után bedobott egy P2176 os (Pillangószelep vezérlőegység komponens nincs betanítva) hibát.
Végül a megoldást az újratanítás oldotta meg gyári ford géppel.
Köszi szépen a segítséget
válasz pori (#9) üzenetére

#9  2015-02-23 18:12 pori
ja igen 2005 -ös a vas .Nekem későbbi kiadás 2007.
Mindenképp írd meg hogy mi volt a probléma , nagyon kíváncsi vagyok .
válasz Adaam (#8) üzenetére

#8  2015-02-23 16:26 Adaam
Akku sarut levettem 2 órára, ilyen kijelző meg nincs benne, de a héten rátesszük gépre aztán talán okosabbak leszünk
válasz pori (#7) üzenetére

#7  2015-02-22 05:58 pori
Szerkesztve:   2015-02-22 08:17
Repedt kartergázcső , még esetleg .
Szerintem most az is megoldás lehet hogy leveszed a akku sarut .
Lehet hogy most már minden rendben lenne ha a computer is úgy akarná .
Hibakód nincs semmi ?none a teszt végeredmény ?



Ha látszólag minden oké akkor most már drágább dolgok jöhetnek szóba.
Tényleg érdemes volna ezek után egy rendes hibakód keresés számítógéppel.

Később azért szedheti össze magát ,mert a lambdaszonda érzékeli hogy probléma van és megpróbálja újra beállítani a dúsítási arányt .Még továbra is lehet fojtószelep probléma vagy akár légtömegmérő.
válasz Adaam (#6) üzenetére

#6  2015-02-22 01:00 Adaam
igen, melegen menet közben ha kiveszed üresbe megáll, ha álló helyzetbe járatod akkor azért nagy nehezen összeszedi magát 400-500 ról
válasz pori (#5) üzenetére

#5  2015-02-21 18:21 pori
Tehát most már csak az a baj hogy nincs alapjárat ?
válasz Adaam (#4) üzenetére

#4  2015-02-21 17:21 Adaam
Kiszedtem megpucoltam, meg kivettem az aksit 1-2 órára.
De menet közben nem veszek észre semmi változást, szépen megy mint eddig, csak akkor veszed észre hogy baj van ha megállsz vele.
Ellenőrzöm azt a vezetéket köszi a tippet.
válasz pori (#3) üzenetére

#3  2015-02-21 17:05 pori
Szerkesztve:   2015-02-21 17:17
Tényleg csak tipp ,tehát nehogy miattam vegyél bármit is .
De lehet gyújtás probléma is ,trafó gyertya kábel .Bármi lehet a ludas .
"megpiszkáltam a folytószelepet " ez alatt azt érted hogy kiszerelted és megtakarítottad ?
"lambdaszondám katalizátor utáni vezetéke meg van olvadva" ezt egy másik fórumon olvastam .Szerintem pár perc alatt ez is ellenőrizhető .
Mindenképp szakértő véleményét kérd ,aki számítógépél megnézi neked.
válasz Adaam (#2) üzenetére

#2  2015-02-21 16:49 Adaam
Benzinszűrő cserélve, gyertyák nem régen.
Gyújtó trafóra gondolsz?

#1  2015-02-21 16:42 pori
Szerkesztve:   2015-02-21 16:43
Nem vagyok autószerelő ,csak okoskodni szoktam :)
Benzin , levegő , gyújtás gondolom más probléma ritkán lehet .
Üzemanyag szűrő nem egy nagy összeg , levegőt most úgy néz ki megoldottad .
Gyújtás probléma is lehet de az drágább mulatság .
Gyertya csere szintén nem egy nagy összeg .Viszont nekem kigyorsításkor kicsi betorpanást érzek /utas számára nem észrevehető ,de én érzem / .
Gyújtótekercs probléma lesz valószínűleg / későn cseréltem gyertyákat /.
Nálad azért elég drasztikus a jelenség .
Lehet akár egy jeladó probléma is ,például Lambdaszonda vagy levegő mennyiség mérő .
Szerintem érdemes volna rátenni egy laptopra aztán megnézni mi lehet .
Apróságokat kicserélném én is ,de azért csak úgy tippre már drágább cuccot biztos nem vennék .
 1 tagnak  tetszik


Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
 
Rodes 2019-07-20 14:03
 
dzso80 2019-07-18 21:31
 
Rodes 2019-07-18 20:46
 
pori 2019-07-05 20:50
 
pori 2019-07-03 09:55
 
Fordur 2019-07-02 22:35
 
pori 2019-07-02 17:14
 
Fordur 2019-06-19 22:14
 
dzso80 2019-06-17 22:08
 
zzoli87fusion 2019-06-17 06:08

Friss cikkek
 
 
 
 
komfort egység hiba
Trükkös hibák
 
 
1,4TDCI injektor hiba?
Kár, elhárítás
 
 
 
 
Hengerfej tömítés???
Gyors kérdések

Friss hozzászólások
 
dzso80  2019-07-18 21:24
 
Fusion Style (1 új)
Keres - Kínál
Dinocsirke  2019-07-16 19:54
 
Dinocsirke  2019-07-16 19:48
 
zsolti bá'  2019-07-06 22:02
 
CAREOL  2019-06-26 14:17
 
Mate777  2019-06-03 20:12
 
zzoli87fusion  2019-06-01 21:44
 
huzoro  2019-05-30 01:07
 
1,4TDCI injektor hiba? (2 új)
Kár, elhárítás
milucica  2019-05-27 13:19
 
szlevi  2019-05-24 14:52

Kedvezmény
 

10-50% kedvezmény új Ford alkatrészek árából
 
 

5% kedvezmény a Romhányi Autó Kft szervíz-számláinak végösszegéből
 
 

25-30% kedvezmény váltózár árából
 
 

20% kedvezmény szélvédőjavítás árából
 
 

10% kedvezmény különböző alkatrészek áraiból
 
 

5-25% kedvezmény szervíz- és alkatrészárakból
 
 

10-15% kedvezmény autószőnyegre, csomagtértálcára, légterelőre
 
 

10% kedvezmény bioetanolos E85 átalakításra
 
 

10-30% kedvezmény chiptuningra, autódiagnosztikára, szervízre
 
 

+5% kedvezmény
 
 

5% kedvezmény
 
 

28-38% kedvezmény
 
 

Tárhelyszolgáltatónk a Webhold

Látogatók