Szavazás

Hirdetőtábla

Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.

Kategóriák

Statisztika
3 931 felhasználó
2 227 cikk
56 kategória
40 487 hozzászólás
16 033 258 letöltés

5 aktív felhasználó
1 078 egyedi látogató
2 962 letöltés
  az elmúlt 24 órában

24 aktív felhasználó
  az elmúlt hónapban

Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
meszaros(> 60 perce)
kertiati(> 60 perce)
zeusz(> 60 perce)
Gabiatti023(> 60 perce)
dzso80(> 60 perce)
szita721031(> 60 perce)
dvdkergeto(> 60 perce)
ferikenyh(> 60 perce)
bandi1969(> 60 perce)
sagrath(> 60 perce)
Dominik97(> 60 perce)

Utoljára regisztrált felhasználó
Gabiatti023

Ajánlott oldalak

Letöltések

Veszélyes sofőrök, helyzetek
Scuderia  2007-06-13
Szerkesztve: 2007-06-13
Biztos szoktatok találkozni olyan sofőrökkel, akik ha nem vagytok elég együsek, akkor elég csúnya balesetet okoztak volna nektek. (Mint pl. a sajnálatos hétvégi motorbaleset) Ide lehetene írni ilyen történeteket, illetve hogy kiket tartotok a legveszélyesebbeknek (pl.: "kalapja van, veszélyes", suttyó kölykök apuci autójában menőznek, vagy ahogy Varga "Cigány" Zoltán egyik interjújában mondta: "a lány eljön a főzőedénytől, 6x neki megy a falnak és nincs semmi baja, nem ez a veszélyes... ...az átlagember, péntek délutántól szombat délelőttig az M3-ason meg az M7-esen, na az a veszélyes..." - ha vki nem ismerné az interjút, a www.duen.hu címen a videók között a "Cigány a hegyen..." címmel szerepel, érdemes megnézni azoknak is, akik a versenysportot nem szeretik, v nem érdeklik).

Hozzászólások

#25  2007-07-24 18:51 Scuderia
Komolyan mondom, ez már nagyon fáj. 14.000 Ft-tal bűntették meg azt a riportert, akit még az illegális szemétlerakások idején egy "érintett" enyhén szólva "kicsit megüldözött". Az ok: nem volt bekapcsolva az öve és telefonált is vezetés közben... Gyűlölöm, ha vki a volánnál nem a vezetésre figyel, de megértem, ha nem tapos bele, meghal szegény. Ki ne hágta volna át a szabályokat olyan helyzetben? Én simán megtettem volna abban a helyzetben.

#24  2007-07-20 22:13 pistiapufőnök
Szerkesztve:   2007-07-20 22:15
Na ma a Pünkösdfürdői úton a Duna felől ráhajtottam a Batthyány útra, amit persze szimplán keresztezni kívántam, majd a HÉVen át folytatni utam.
Sajnos a HÉV éppen pirosan villogott, de az előttem álló két autó lazán áthajtott. Én meg követtem őket. Hogy miért? Mert igaz, hogy a sáv tele volt, de ők láthatólag egy másik sávba mentek. Akkor jöttem rá, hogy nincs másik sáv, amikor már a kereszteződés közepén jártam.
Gondoltam visszatolatok, de ekkorra már a Szentendrei útnak lett zöld a lámpa. Nos, megszívtam. Ennyi dudaszót még életemben nem kaptam. Rohadt kellemetlen volt. És természetesen én hibáztam. Aztán szerencsére nem lett semmi baj, mehettem tovább a következő zöldre.
Szóval én veszélyes sofőr voltam, hiszen veszélyes helyzetbe sodortam magam és másokat is. Szégyelem magam. :(

#23  2007-07-20 13:49 capa
Szerkesztve:   2007-07-20 14:06
Főleg, ha meg se tudja, csak kipofozzák neki a műhelyben.

#22  2007-07-20 12:03 Viktor
szegénykék, még "gazdihoz" sem kerülhettek még és maris ... Én főleg azt az embert sajnálom aki azt az autót megrendelte. "most" közlik vele, hogy sajnos még x.hét, mert sajnos összetört tegnap :( hát nem lennék a heyébe
válasz Julien (#21) üzenetére

#21  2007-07-20 08:41 Julien
Álmos szemmel nézem reggel a híreket, hát mit látok: a tegnap reggeli tréler kontra busz eseténél milyen autók hevernek az úton ún. rendezett káoszban? Bizony FORDOK, köztük egy Fruzsi is az oldalán, csúnyán. Kicsit +sirattam...
válasz Scuderia (#20) üzenetére

#20  2007-07-04 17:31 Scuderia
Most néztem vido.racing.hu-t. Tv2-s emberkék csináltak kis motoros összeállítást a Pécs-Mánfa-Komló balesetből kifolyólag. Figyelem! Ha valaki kiváncsi rá, csak akkor nézze meg, ha erős idegzettel rendelkezik! Motoros balesetekről készült képeket is felhasználtak benne, bemutatva mi marad a motorosból baleset után. Nem sok. Talán elgondolkodnak egy kicsit a motorosok közül a felelőtlenebbek. De lehet még ettől se.

#19  2007-06-27 21:04 zozi
A mai ujságban megint volt egy ujabb motoros vs. nyerges vontató . Természetesen a motoros huzta a rövidebbet.

#18  2007-06-27 21:01 axa
Kivéve, ha 1 tankal vagy... :))
válasz Julien (#7) üzenetére

#17  2007-06-15 22:39 pistiapufőnök
Megint baleset, megint motorral, megint a Mecsekben. Alig egy hete volt az a bizonyos frontális motoros eset. :(
válasz pistiapu (#2) üzenetére

#16  2007-06-14 13:11 Scuderia
Uránvárosban a 6-os út és az Esztergár Lajos út kereszteződése. Olympia után, ahogy megyünk a buszvéghez. Patacson van pincéje, oda ment.
válasz Julien (#15) üzenetére

#15  2007-06-14 11:16 Julien
Szerkesztve:   2007-06-14 11:16
Na most vagy a Rózsa F. utcait mesélted, vagy a Budai vám-it... :-)))
válasz Scuderia (#13) üzenetére

#14  2007-06-14 10:41 pistiapufőnök
És én még azt hittem, hogy átéltem már húzós szitukat... :)
Pedig egyszer-kétszer már majdnem gatyába trottyantottam. ;-)
válasz dzs76 (#9) üzenetére

#13  2007-06-14 10:03 Scuderia
Én úgy szoktam beállítani a tükröt, hogy a saját autót ne lássam. Kicsit el kell mozdítani a fejet, h a hátsó kilincset lássam, és akkor tom, hol van az autó széle. így minimalizálom a holtteret. Ha a tükörben már nem látom az autót, akkor a szemem sarkában már megjelenik ha a tükörre nézek. Seicento, Polski, és hasonló méretű autók esetében fordulhat csak elő, h. fullra holttérben van. Vannak holttér tükrök is, de én azokat nem szeretem.
Dzs történetéről jut eszembe. Öregapám 75 éves. Idén még mindig meghosszabbítatta a jogsiját! Hála istennek tavaly rá tudtam venni, adja el az autóját (Lada 2105, de sajnáltam, de jobb, mintha megölne vkit az öreg az utakon), a Fusiont pedig nem engedem vezetni, szal nem értem miért hosszabbítatta meg. Ráadásul fél szemére vak. Van nálunk 1 olyan rész, ahol 1 sáv megy jobbra, 1 egyenesen és balra, 1 pedig csak balra, vmint a szembejövőké. Meséli, arra ment, bement egy sávot, majd még egyet, majd mégegyet. Pirosat kapott, megállt. Jönnek 1x szembe, és elkezdenek dudálni neki. Nem érti, mi a helyzet. 1x csak leesett neki, hogy annyira balra ment, hogy a szembejövők sávjában állt már a lámpánál...

#12  2007-06-14 09:41 capa
Persze az egész nem volt 10 msp.

#11  2007-06-14 09:39 capa
Szerkesztve:   2007-06-14 09:40
Siklóernyősöknél azt szokták mondani, hogy mindenki 2 zsákkal kezdi a repülést. Egy üressel, amiben a tudása van és egy telivel, amiben a szerencséje. Ez ugyanígy van a vezetéssel is. MIndenki követ el hibákat, de addigra töltse meg a tudás zsákját, mire kiüríti a szerencséjét.

Nekem volt elég sok necces helyzetem és törtem saját hibából is egyszer autót, de inkább egy nagyon érdekess történetet osztanék meg veletek.

2 éve télen, M3, Miskolc felé 1.8 mondeo. A pálya sávjai már tiszták voltak viszont a sávok között ott volt a jeges, feltorlódott latyak. A pálya üres, lehet haladni, de mivel nem sokkal ezelőtt volt a fent említett esett, lightosan megyek belső sáv 110.

Egyszer csak megszólaltam (tehát nem mögöttem valaki az üres kocsiban, rezegtek a hangszálaim és hangok hagyták el a számat, de nem én akartam). Szóval az a mondat jött ki a számon, hogy "Ákos, gyorsan mész". Képzelhetitek a megrökönyödésemet a fenti dolgokon, de sok időm nem volt csodálkozni, mert újra megszólaltam, hogy "Ákos, gyorsan mész" levettem a lábam a gázról és motorfékkel lementem 90-re. Újra "Ákos, még mindíg gyorsan mész" ráléptem a fékre 70-nél jártam, mikor jégre kanyarra értem és 70-el is megcsúszott az autó, de meg tudtam fogni.

Ne higyétek el, én se tenném, de ez történt.


#10  2007-06-14 09:37 Gyulus
Nekem is volt már sávváltáskor holttérben autó. Baj nem lett belőle, de azóta két dologra odafigyelek:

1.) sávváltáskor szükség esetén hátra is nézek, nem csak a tükröt használom

2.) ha én közelítek hátulról egy másik sávban haladó felé, számítok rá, hogy esetleg át akar jönni - volt már olyan szitu, amikor ebből is profitáltam

Az esetek jelentős százalékában ráadásul sajnos az emberek lusták használni az irányjelzőt - engem ez is marhára bosszant.

#9  2007-06-14 09:25 dzs76
Nyár elején 3-as út Pest felé, Hatvan előtt. Megyek szép 90-es tempóban, utolérek egy 2 autóból álló konvojt. Mondom előzök: Index, visszapillantó, szemből senki, hajrá. Előttem lévő autó (Fiat tipo) MELLETT vagyok, amikor elkezdi rám húzni a kormányt. Nem tudom, hogy indexelt-e, mert akkor már nem láthattam az indexét. Amikor elkezdtem az előzést semmi nem volt ez tuti. Fék, agyig. Fiatos megelőzte az első autót. Aztán én is. Beérünk Hatvanba. Dupla sáv, külsőben én is meg a Tipo is, még mindig előttem. Látom, hogy a sáv foglalt, valami teherautóról pakolnak lefelé, bal index, visszapillantó, sávváltás. Gondolom magamban, hogy most aztán megelőzlek kis Tipo, ÁÁÁÁÁÁÁÁ nem eszik olyan forrón: Melléhúzok és rám húzza a kormányt. Az agyam elszállt! Teljes satu 0-ra kellett fékeznem, hogy ne legyen csatt. De ekkor már láttam a sofőrt: 60-70 éves Bácsi. Utasai: egy öreg hölgy mellette és egy másik öreg hölgy keresztben a hátsó ülésen. Szerencsém volt, mert a következő lámpa mindkettőnket megfogott. Kiszálltam az autóból oda"sétáltam" a Tipóhoz. Mivel elég jó nevelést kaptam, semmi komolyat nem mondtam az öregnek, csak annyit, hogy a tükröt nem csak a borotválkozáshoz kell használni, hanem itt is van az autón: 3 db. Tessék néha, csak egy kicsit belenézni. Azzal visszaültem az autóba, de még nincs vége. Az Öreg is kiszállt a Tipóból és ordítva követelte, hogy mondjam meg, mit csinált! Ismét kiszálltam és 2-3 tőmondatban elemeztem, hogy mikor, hol, mit, hogyan csinált. Ja meg miután elkezdett hepciáskodni, az agyamat elöntötte a köd és azt találtam neki mondani, hogy na nagyon ugráljon, mert ilyen korban már komoly esély van a szívinfarktusra. Aztán lámpa zöld és mindenki hazament. Nem az volt az igazán csúnya amit csinált, hanem az, hogy 2× NEM VETTE ÉSZRE !!!
Hozzáteszem: Nekem is volt hasonló esetem ugyanezen az úton, Gyöngyösön. Sávváltáskor totál holttérben volt egy Golf. De amint egy picit húztam a kormányon, még egyszer hátranéztem a szemem sarkából, és már láttam is. De intettem a sofőrnek, aki teljes megértéssel visszaintett, hogy: persze, ez mindenkivel előfordul néha. Vezetés közben figyelni kell, én azt szoktam mondani, aki rutinosan vezet, annak már csak a környezeti tényezőkre, a többi autó viselkedésére, meg ilyenekre.
Legrosszabbak sztem a hétvégi sofőrök, akik tavasszal előveszik a verdát, és ahogyan Cigány mondta! Péntek, szombat M3, M7.
DZs

#8  2007-06-14 08:36 Scuderia
Persze, bárkivel előfordul, hogy adott helyzetben rosszul cselekszik, velem is volt olyan, hogy km-ek óta követtem egy kisteherautót, elfordultunk balra, dobnak felfelé, lehúzodott, mintha azt akarná előzzem meg. 1000 köbcentis fistával voltam, nem jött szemből semmi, neki kezdtem. A sofőr talán meggondolta magát, vagy mit tom én, de gyorsult egy kicsit. Ez a kis fiestának elég is volt, elnyúlt az előzés, s egy idő után már jöttek velem szembe. Nekem is necces volt a vissza sorolás, de sikerült.
Azért nyitottam a cikket, mert úgy érzem, vannak akik nem csak 1-1 alkalommal veszélyeztetik a többi közlekedő személyt. Velem már volt olyan, h. 2 sávos úton öreg bácsi 80 és a halál között ladával belső sávban, mi a külsőben megyünk. Index meg minden nélkül elkezd jobbra húzódni lassan. Satu, duda, észre sem vette. Halál komoly. Többek között ilyenekre mondom, h kalapja van, veszéles. De rengeteg a menőző fiatal is, vagy a kormányt szorongató nő (jelezem, vannak nők akik jól tudnak vezetni, azok még egyes férfiakat is le tudnák alázni, de amelyik nő nem tud vezetni...) És kiváncsi vagyok, veletek milyen események szoktak megseni.
válasz Viktor (#6) üzenetére

#7  2007-06-14 06:42 Julien
"És ami tabu: teherautó és vonat. Ők az erősebbek, nem szabad kikezdeni velük."

Ez de szépvolt ;-)
válasz Scuderia (#5) üzenetére

#6  2007-06-13 23:42 Viktor
Jó "mindenki" köztük Én is szidjuk a másikat és közben minket is szidnak a másik autóból valami miatt. Töredelmesen bevallom már Én is követtem el hibákat az utakon. Volt sajnos 2 necces előzésem. Szerencsére mindenki megúszta egy karcolás nélkül. Először két autót akartam falun belül megelőzni (éjszakás műszak után) hát nem sok kellett volna hogy a kanyar utáni szembe jövő autós ne csattanjon belém. Kicsit jobbra balra kapkodtam a kormányt a kocsi állta a sarat és mentünk tovább. A másik esetben egy kamiont akartam előzni ( ment kb 70et) mikor viszont kb a felénél voltam elkezdte nyomni neki. Már késő volt viszakozni mert abban a pillanatban már láttam hogy közeledik szemből valaki. Fék balra le az útról és így sikerült ezt is megúszni. Szóval egyre rájöttem ne vezessek hulla fáradtan mert nem fog az agyam és az Én autóm nem egy f1.es autó. Szóval azóta sokkal nyugodtabban járjuk az utakat. De sajnos így is vannak akik ész nélkül közlekednek.

#5  2007-06-13 22:11 Scuderia
Ez annak a jele Julien, hogy mindannyian másak vagyunk, másak a felfogásaink. Te az értelmesebbek közül vagy. Vannak akik sajnos nem. Egy motor pedig tényleg hatalmas kárt tud okozni autóban (langlovagok.hu-n szoktam nézni képeket). Én éppen ezért úgy félek tőlük, mint a szarvasoktól. Előttem mögöttem látok motorost, inkább engedem elmenni. És ami tabu: teherautó és vonat. Ők az erősebbek, nem szabad kikezdeni velük.
válasz Julien (#3) üzenetére

#4  2007-06-13 22:03 axa
Nekem Drága Idesapám mondta: A legveszélyesebb a Kalapos... és igaza is van..volt 1 esetem még trabi 1.1.. megyek balrol elöttem kb 150M papa kalap! kispolos...sejobb se bala, és mint a lassitott felvetel kanyarodik ki... satufék...éppen megáltam.. az öreg integetett 1et a kezevel ( én sűrün küldtem az áldásokat az ég fele ) és ennyi... szóval vigyázni kell velük.. :))
Jaj és 1 Német idősebb házaspárral is! Mercijük van Ezüst E kombi.. meg 1 pudlikutyajuk... kb 1 éve kinálták meg a szuzukim bal hátsó felét, elnézve egy pirosat...

#3  2007-06-13 21:00 Julien
Nemtudom.........
Én motorral is közlekedek, de soha eszembe nem jutott 110-nél jobban menni (persze a kisördög ott van). És mégse. (Bezzeg autóval Lkövettem már pár csodát)
És igenis: ránk is veszélyesek. 150km/h-val kettészeli egy mai motor a mai autót..., gyakorlatból tudom...

#2  2007-06-13 20:09 pistiapufőnök
Tudom, hogy most szezonja van, de nem azért mondom: a legveszélyesebbek a motorosok. Nem ránk, magukra. :(

#1  2007-06-13 19:36 Julien
Bammeg.. :-))))


Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
 
péter60 2024-04-07 21:33
 
dzso80 2024-04-07 20:13
 
péter60 2024-04-07 14:48
 
dudicukrasz 2023-12-29 08:18
 
Hpetya 2023-12-24 05:22
 
ferikenyh 2023-12-14 15:31
 
dudicukrasz 2023-12-14 15:14
 
ferikenyh 2023-12-14 14:53
 
dudicukrasz 2023-12-13 18:07
 
dzso80 2023-12-13 17:04

Friss cikkek
 
 
Alkatrészt keresek
Keres - Kínál
 
 
 
Rádió kód V060206
Az oldal használata
 
Öninditó
Gyors kérdések
 
Elektromos ablak
Gyors kérdések
 
Klíma hiba
Gyors kérdések
 
 
Segítség
Belső tuning

Friss hozzászólások
 
bandi1969  2024-05-01 08:58
 
mikepapa911  2024-04-02 10:28
 
Rádió kód (1 új)
Az oldal használata
sagrath  2024-03-31 15:21
 
dzso80  2024-03-19 20:59
 
Ateg  2024-03-14 17:21
 
dzso80  2024-02-28 19:48
 
dzso80  2024-02-28 19:05
 
1.4 TDCI rángat (1 új)
Gyors kérdések
Csomesz  2024-01-13 10:06
 
dzso80  2024-01-08 22:46
 
Rádio kód (3 új)
Az oldal használata
dzso80  2024-01-06 16:04

Kedvezmény
 

10-50% kedvezmény új Ford alkatrészek árából
 
 

5% kedvezmény a Romhányi Autó Kft szervíz-számláinak végösszegéből
 
 

25-30% kedvezmény váltózár árából
 
 

20% kedvezmény szélvédőjavítás árából
 
 

10% kedvezmény különböző alkatrészek áraiból
 
 

5-25% kedvezmény szervíz- és alkatrészárakból
 
 

10-15% kedvezmény autószőnyegre, csomagtértálcára, légterelőre
 
 

10% kedvezmény bioetanolos E85 átalakításra
 
 

10-30% kedvezmény chiptuningra, autódiagnosztikára, szervízre
 
 

+5% kedvezmény
 
 

5% kedvezmény
 
 

28-38% kedvezmény
 
 

Tárhelyszolgáltatónk a Webhold

Látogatók