Szavazás

Hirdetőtábla

Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.

Kategóriák

Statisztika
3 935 felhasználó
2 227 cikk
56 kategória
40 488 hozzászólás
16 070 726 letöltés

2 aktív felhasználó
682 egyedi látogató
1 940 letöltés
  az elmúlt 24 órában

25 aktív felhasználó
  az elmúlt hónapban

Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
szocsr(> 60 perce)
dzso80(> 60 perce)
meszaros(> 60 perce)
lipu(> 60 perce)
bende (> 60 perce)
ferikenyh(> 60 perce)
bandi1969(> 60 perce)
sagrath(> 60 perce)
Mokota(> 60 perce)
kertiati(> 60 perce)
jofo(> 60 perce)

Utoljára regisztrált felhasználó
Hawercsabi

Ajánlott oldalak

Letöltések

Motoros tükör
s3int  2008-02-27
Szerkesztve: 2008-02-27
Sziasztok!

Segítsetek, ha tudtok.
Kb. 4-5 napja a záráskor önmüködően behajló tükreim közül a vezető oldalival vmi baj van.
Miután behajlott olyan mintha tovább akarna behajlani és 5-6 kattogó hangot hallatva erőlködik mielött belátja hogy nem megy tovább.
Tudom, hogy ki lehet kapcsolni, de nem így szeretném orvosolni a problámát.
A Kérdésem, hogy szerintettek mi a baja?
Vajon garanciális-e?

Köszi

Laci

Hozzászólások

#51  2010-04-04 10:42 mayeyeAbszint pusztító
Hát szerintem mint mindent ebben a kocsiban ezt is a computer figyeli és lekapcsolja a powert bizonyos áramfelvételnél, vagy bizonyos idő után.
Nekem buta computerem van de ez is képes csodákra.
Pl ha emlékezetem nem csal mikor a riasztót szereltük be akkor okozott néhány meglepetést.Valahol feszültség eséssel kapcsol vmit (talán az ajtónyitásnál a belső világítást?) és ez nagyon nem könnyítette meg a riasztó beszerelést.
Vagy ott vannak az elektromos ablakok: nah azt se lehet ennél bonyolultabban megcsinálni már. :-) A naiv ember azt hinné h van benne 2 db 2állásu kapcsoló,nah persze... Impulzus kapcsoló, kis IC a vezetőoldalon,mindkét oldal sorba kötve, stb.
Ha valami elromlik valamelyik oldalon, akkor viszlát ablak.

Haver pár kocsiba rakott be már riasztót, (műszerész a csávó, mindennel foglalkozik de leginkább teló, pda szervizzel)de a szavait idézve
"nincs az az Isten h még egy Fusiont szereljen!!!" :-)

Következtetés: túl sok az elektronika benne, jó pár helyen túl van bonyolítva, majdnem minden computer vezérelt. Ez nem is lenne gond de ha behal a Windows akkor csak egy nagy halom vas marad...
Ha valaki bele akar rakni pár extrát a kocsiba az vehet egy csomó relét, vagy egy új computert, mert elég makacs a kicsike és rá kell erőszakolni az akaratunkat.
Ez tapasztalat, nem ígéret!!! :-)
válasz rakman (#50) üzenetére

#50  2010-04-04 08:37 rakman
Szerkesztve:   2010-04-04 08:38
Maximálisan egyetértek veled, mert pontosan én sem tudom mitől javult meg...

A Windows hasonlat tetszik!!! :)))
De egy kérdés nyitott maradt, mi állítja le a motort?
5let?

Ui.: nem vettem kötekedésnek!
válasz mayeye (#49) üzenetére

#49  2010-04-03 20:20 mayeyeAbszint pusztító
Gratula a munkához.

Ez is egy érdekes feltevés amit te írtál a rugóról, lehet igazad van. :-)

De: emlékeim szerint én pont h "gyengítettem" a rugón mikor felraktam és nekem így is működik.

De tegyük fel h neked nagyon meglazult a rugód, tehát akkor nem szorult eléggé egymáshoz a 2 lemezke, tehát át tudott forogni (ugrani) a végpontoknál.

Ergó: elcsúsznak a lemezek egymáson, tehát a lemez a bűnös, de a rugó miatt!!! :-)

Igazság szerint én se tudom a mai napig h pontosan mi is volt a kínja neki, de azóta is működik, hibátlanul...

Lehet h ez is olyan mint a Windows: ha elromlik csak újra kell rakni... LoL

Ui.: Ne értsd félre nem kötekedni akartam...
válasz rakman (#48) üzenetére

#48  2010-04-02 19:59 rakman
Mai nap én is szétszedtem a jobb oldali tükröt, javítás céljából.
Az a hiba jelentkezett nálam is -mint azt már egy páran jelezték-, a tükör becsukódásakor nem áll meg a motor, hanem tovább erőlködik.
Áttanulmányoztam mayeye klubtárs szakirányú irodalmát, amit ezúton is szeretnék külön megköszönni neki, majd hozzáfogtam.
A szétszedés nem különösebben nehéz feladat.
Torx csavarhúzók, vagy bit fejek kellenek hozzá.
25-ös, és 20-as.
Szétszedve láttam, hogy látszólag semmi baja, a lemezek a helyükön vannak.
Próbáltam kézzel lefogatva működtetni a tükröt, de a hiba továbbra is jelentkezett.
Közel 3 órás próbálgatás után feladtam és úgy döntöttem, visszarakom az egészet, és lehúzom a kábelt a becsukó motorról.
Összeraktam a tükröt és egy utolsó próbát csináltam.
Ekkor tökéletesen működött.
Arra a megállapításra jutottam, hogy a hiba valószínűleg az volt, hogy a leszorító rugó egy kicsit lazult a téli hidegben, és nem feszítette rendesen a működtető mechanikát.
Összeszereléskor ugyanis véletlenül egy kicsit lejjebb ütöttem a rugót lefogató zárógyűrűt.
Ezt az is alátámaszthatja, hogy szétszedéskor semmilyen végállás kapcsolót nem találtam a szerkezetben.
Valószínűleg a motor addig tekeri a mechanikát, amíg túl nem terhelődik.
Tehát szerintem nem biztos, hogy hibás működés esetén a "lemezek" fordulnak el.
Érdemes teljes szétszedés előtt esetleg az említett zárógyűrű lejjebb ütésével javítani a tükröt.
Hozzáteszem, nem vagyok szakember, csak műkedvelő...

#47  2010-04-01 00:27 dudicukrasztrollface
a szij maga sokat kibír a görgők és a feszítő nem,80ezernél gyakorlatilag a szijfeszítő befejezi funkcioját,elfogy.

#46  2010-03-31 14:55 magaboa csapat fotósa
160ekm-nél kell cserélni
válasz shapemark (#45) üzenetére

#45  2010-03-31 12:26 shapemark
thx, foglalkoztam a dologgal (77 ezer km van benne), de több helyen és itt is azt olvastam, hogy 200 ezer km-ig nem szükséges cserélni. namost ehhez képest valszleg elgondolkodom majd rajta olyan 100-150 ezer km körül.
válasz dudicukrasz (#44) üzenetére

#44  2010-03-31 10:26 dudicukrasztrollface
ha van rá kereted,nézesd meg a vezérműszíjat is ,bár nemtom hány km van a táltosodban./csak tanács/
válasz shapemark (#43) üzenetére

#43  2010-03-31 10:17 shapemark
ööö...egyáltalán nem nyafogás volt, megköszöntem az infót, csak mellesleg jeleztem, hogy mivel friss a vétel, ezért perpill vannak fontosabb kiadások is, amelyek úgy gondolom, egy használt autónál természetesek, de ha az automatikusan behajló tükör is pluszbefektetés (nem úgy, mint pl. a központi zár automatikusan záródása), akkor ezt most kihagyom, majd később...
válasz dudicukrasz (#42) üzenetére

#42  2010-03-30 22:51 dudicukrasztrollface
te nyafogtál hogy mennyi csinálni való van a kocsiddal.mellesleg egy autó vásárlása sohasem befektetés!egy ujé sem.
válasz shapemark (#41) üzenetére

#41  2010-03-30 14:02 shapemark
???
Az említett javítások nem voltak vészesek, lásd a kapcsolódó linket.
Úgy gondolom, egy használt autó vásárlásánál alap, hogy olajcserét végezzünk, a fék+gumi téma pedig már az adás-vétel előtt kiderült, ami az alku során hatással volt az árra, szóval no problem. Az AUX csati pedig filléres kiadás.
Sohasem fogok új autót venni, egyszerűen nem érdemes, az egyik legrosszabb befektetés.
válasz dudicukrasz (#40) üzenetére

#40  2010-03-30 12:03 dudicukrasztrollface
akkor már inkább vegyél egy uj kocsit
válasz shapemark (#39) üzenetére

#39  2010-03-30 11:43 shapemark
Aha, szóval a tükörállító gombon látnám ezen plusz funkció meglétét! S ekkor már be lehetne állítani az automatikus behajtást is...
Akkor ezt buktam. Legalább is egyelőre. Most sokkal fontosabb volt az olaj+fékbetét+féktárcsa csere, nem sokára lesz egy aux (3,5 jack) csatim, kellenek új gumik is...
Mindenesetre köszönöm az infót!
válasz zozi (#37) üzenetére

#38  2010-03-30 05:40 Z.Boy
Akkor maradok a manuális behajtásnál!...
Abból nincs baj..Több elektronika= több gond((
Pedig elgondolkodtam én is egy ilyen cserén.
Nem szakad le a kezem,ha kézzel hajtom be parkolásnál...

#37  2010-03-29 16:07 zozi
Szerkesztve:   2010-03-29 16:10
Na szóval az automatikus behajlást a komfortelektronika átállitásával és a vezető oldali ajtón lévő tükörállitó kapcsoló cseréjével amin külön funkció a zárás, lehet megoldani.Miután olyan tükröt veszel ami tudja ezt a funkciót.Ezt tapasztalatból mondom mert nekem is utólag lett átszerelve az ilyen tükör.
válasz shapemark (#36) üzenetére

#36  2010-03-29 15:32 shapemark
Szerkesztve:   2010-03-29 15:33
Nemem is pontosan ez a kérdésem..:)
Viccet félretéve, másfél hete vettem, használtan, 3,5 éves 1.4 TDCI Fresh. Sztem elvileg nincs benne ez a funkció, de még nem mindennel vagyok tisztában.
Ha tudná az elektromos tükröm az elekromos behajtás funkciót, akkor az gondolom a központi zár bekapcsolásakor aktiválódna. Vagy nem csak ekkor? Pl. az ilyen felszereltségnél van egy pluszgomb a távirányítón?
Azt már vágom, hogy az enyém sajna nem fedélzeti computeres (pedig automata klíma van benne, és az itt szerzett info szerint ezt a két extrát együtt a digit klíma felár + 20 ezer Ft-ért lehetett volna kérni bele, míg a külön fedcomp 38 rongy lett volna anno...akkor a plusz 20-ért könyörgöm miért nem kérték?).
Viszont azt olvasom, hogy az automatikus behajtást a butított computeres is tudja.

Ha ezt is külön extraként kellett volna kérni, akkor sorry, nem kérdeztem semmit, valszleg nincs benne. De arra gondoltam, hogy ez is olyan feature, mint pl. a 3 km/h-nál automatikusan bezáródó központi zár, amit ugyan az előző tulaj nem állított be, a fusionlub megfelelő fórumán viszont megtaláltam rá a megoldást:).
válasz magabo (#35) üzenetére

#35  2010-03-29 15:01 magaboa csapat fotósa
Tudja a tükröd az elektromos behajtást?
válasz shapemark (#33) üzenetére

#34  2010-03-29 12:59 Z.Boy
Nem is gondoltam,hogy ennyiből ki lehet hozni..
Te figyelj Joebácsi?
Hagy kérdezzem már meg,hogy ha a tükör nem motorosan hajlik ,be ,csak a tükör mozog,és fűthető akkor mennyi lenne az ár.
Gondolom tükörlappal együtt értendő.
Már csak azért mert nekem egyszer megpattant már a fűtőszál ,és csak a tükörlap kb 10.000 forint körül van.
válasz Joebácsi (#26) üzenetére

#33  2010-03-29 12:00 shapemark
Ez egy elég régi hozzászólás, a kérdésem mégis ehhez kapcsolódik, hátha más is tudja. Ha nincs fedélzeti computered (vagyis csak a butított van), akkor hogy lehet beállítani, hogy zárás után automatikusan becsukódjanak a motoros tükrök?
válasz mayeye (#7) üzenetére

#32  2010-03-28 21:54 mester76
Szerkesztve:   2010-03-28 22:01
Én sem akarom rontani az üzletet,de a klubtagoknak a szintén új után gyártott elektromos tükröt 9600Ft+posta költségért a mechanikust pedig 5500ft+posta költségért be tudom szerezni.
válasz Sece71 (#31) üzenetére

#31  2010-03-28 17:02 Sece71
Köszi mendenkinek a segítséget. Szétszedem és ha nem megy akkor jöhet az üzlet Joe bácsival! :-)

#30  2010-02-19 07:22 Joebácsialkatrészbótos
Nem haragszom, nyugi, de ezért minimum eggyet innod kell velem a találkozón... :D
Ennyiért én nem szoktam felhúzni az orrom...:D
válasz mayeye (#28) üzenetére

#29  2010-02-19 01:24 dudicukrasztrollface
vagy ilyesmi

#28  2010-02-19 00:14 mayeyeAbszint pusztító
Hali.

Nézd meg előbb a linket, hátha segit.
Elvileg nincs baja csak egy kis szerelgetés a kinja...

Bocsi Joebá ha rontom az üzletet... :)
válasz Sece71 (#25) üzenetére

#27  2010-02-18 23:32 dudicukrasztrollface
csak átugrott a fogaskerék nem kell újat venned csináld meg

#26  2010-02-18 22:14 Joebácsialkatrészbótos
Szerkesztve:   2010-02-18 22:15
Igen!
Új utángyártott, és 16800.- + postaköltség.
Ha érdekel akkor a többit privátban.

Azért lett drágább, mert a nagyker emelt egy keveset... :(

#25  2010-02-18 21:06 Sece71
Joe bácsi: nekem a bal tükröm döglött be, azaz bezárásnál csak kerreg, de nem csukja be. Ilyen motoros tükröt tudsz szerezni?
válasz Joebácsi (#24) üzenetére

#24  2009-12-10 08:07 Joebácsialkatrészbótos
Szia!

13800.-Huf, + postaköltségért tudok küldeni új utángyártottat.
Színre kell fújni a tükörházat, mindenhol úgy fogod megkapni.
Bővebbet itt tőllem, vagy Zozi klubtársunknál kaphatsz, nekem volt, neki ilyen van fent.

Szia!
válasz iSultan (#21) üzenetére

#23  2009-12-09 23:16 magaboa csapat fotósa
Vagy kérdezd meg itt, elég segítőkészek.

#22  2009-12-09 21:45 zsolti bá'
A Cromax honlapján egy ilyen tükör ha utángyártott akkor 17700, ill. 20100 forint, a gyári pedig 38500 pénz. Az nincs leírva, hogy színre fújt, vagy nem. A szervizben ennél biztosan drágább, plusz a munkadíj.

#21  2009-12-09 19:32 iSultan
Sziasztok!

Sajnos a jobb oldali tükröm letört. :-(
Elektromosan behajlós, színrefújt.

Mennyibe kerűl a komplett tükör pótlása?
Szakszervizbe vinném (Petrányi) csak kb. tudni szeretném hogy mibe fog ez fájni nekem.

Előre is köszönöm a válaszokat.

#20  2009-03-30 21:37 mayeyeAbszint pusztító
Szia.

A szoftveres megoldásról nem tudok. max menj be egy hivatalos szervizbe és ott kérdezd meg h lehet kapcsolni a tükör nyitást-zárást. ( ha a csomagtartó ajtót lehet "programozni" h csak gyújtás alatt vagy mindig nyíljon akkor szerintem ezt is kell h tudja.)
Ha nem lehet a komputerrel beállítani akkor marad a manuális módszer: tükörlapot le, majd lehúzni a behajtó motor csatiját.
válasz péter60 (#19) üzenetére

#19  2009-01-14 15:44 péter60
Szerkesztve:   2009-03-30 16:26
Megint próbálkozom hátha sikerül megoldást találni, az lenne a kérdésem, hogy nekem 2008 decemberi az autóm fedélzeti computeres, és a motoros tükröt szeretném kikapcsolni.
Az az ne csukódjon be mikor távirányítóval zárom az autót.
Ha valaki tudna olyan megoldást, amihez nem kell megbontani a tükröt azt nagyon megköszönném.
Péter.

#18  2008-10-25 19:26 mayeyeAbszint pusztító
Sziasztok.

Sajnos valószínűleg nem lesz a héten kész a cikk meg a képek.
Közbejött egy kisebb bontási projekt, ami elszúrta a teljes hosszú hétvégémet sajna.
De a remény hall meg utoljára, valszeg kedden nekiesek.
Addig is türelem, vagy csörr meg ha nekiesett vki és elakadt.

Na csá csumi csá...
válasz mayeye (#16) üzenetére

#17  2008-10-19 12:01 sutika
Szia!

Köszi szépen az infót, nagyon várom a képeket.

sziasztok

#16  2008-10-18 21:52 mayeyeAbszint pusztító
Ha kellenek képek akkor majd jövőhéten rakok fel mert ki akarom pucolni meg megzsírozni a lapokat mert az kimaradt a nagy öröm meg a sötét miatt. :-)
a szétszedéshez spéci torx vagy valami hasonló nevű kulcs kell. (De nekem volt egy olyan kicsi csavarhúzóm amit pont akkorára lereszeltem h beleférjen és h ne rontsa el a menetet.) A tükörlapot közepesen nagy lapos csavarhúzóval kell ÓVATOSAN lepattintani, majd lehúzni a fűtéskábeleket.
Majd minden kis csavart ki kell szedni és akkor jön ki a tükörállító motor is. ( a nagy középső csavart nem kel kiszedni mert csak a motor szétszedéséhez kell ami elvileg jó még neked.) Ha jól emlékszem ezek után le lehet valahogy szedni a külső házat, ki kell bujtatni a bennmaradt műanyagokból, ne félj kijön csak olyan hülye szögekben kell próbálni.
Ezek után a tükröt előre tolva teljesen alul van még 3 csavar ami fogja a tükörházat egyet előre 2öt behajtott állapotban lehet kiszedni.
Na ekkor már csak a vezetékek foghatják: ehhez belül szed le a borító műanyagot és húzd szét a csatit majd bujtasd ki a lyukon.
Na most jön a neheze: kell egy satu és abba be kell fogni a fémes részét. Van egy fém zárógyűrű amit le kell feszíteni a rugóról. Na ez rád bízom h hogy szeded le mert elég szívatós, de lehetőleg vmi erős csavarhúzó jól jöhet.
Ekkor széthullik a bele és lehet szétszedni.
Adja magát a helyes sorrend mert vannak bütykök a lapokon de lehet h túlforogtak vmi külső behatás miatt.
Na csak össze kell rakni már ha megfelelően működik, én rádugtam a vezetéket és ki meg bezártam a kocsit h lássam h jó-e neked is tanácsolom h csak akkor rakd vissza a fém zárógyűrűt!

Kb ennyi.

De télleg írok majd egy külön cikket képekkel meg mindennel jövőhéten mert már én is felejtettem.
Remélem azért segített ez is.

Üdv Mayeye
válasz s3int (#15) üzenetére

#15  2008-10-18 16:31 s3int
Szia!

Ha garanciás még kocsi akkor vidd be szervízbe, kötelesek cserélni.
Ha nem akkor Mayeye-t rá kell venni egy részletes képsorozatra vagy leírásra.
Légyszi Mayeye!
Jövőre két évesek leszünk, ki tudja lehet, hogy szükség lesz még rá!

Üdv:Laci
válasz sutika (#14) üzenetére

#14  2008-10-18 12:05 sutika
Sziasztok!

Hasonló problémával küzdök én is. Kérlek írjátok le, hogy milyen módszerrel (hol kezdjem?) lehet leszerelni a tükröt.
Köszi előre is, sziasztok.

#13  2008-10-15 18:59 pistiapufőnök
Csinálhattál volna képeket is...
válasz mayeye (#12) üzenetére

#12  2008-10-15 17:15 mayeyeAbszint pusztító
Na végül is sikerült megoldanom házilag mivel már nem garis a kicsike sajnos...
Pontos hibát nem fedeztem fel lehet h csak elforgott a tükröt mozgató kör alakú lapok egyike és csak ezért nem működött rendesen.
Maga az elektronika elég primitív csak egy motor van benne. sztem a kompi figyeli az áramot és az kapcsolja le mert nem volt benne szó szerint semmi a motor meg a fémlapokon kívül... Ja és a kedvencem:
Made in Slovakia!!!!!
Ha ezt tudom akkor hozatok komplett tükröt valamelyik csaj munkásomtól... :-)

Végeredmény:

ha valaki hasonló gonddal küzd majd akkor csak szét kell szedni meg újra összerakni a fémköröket és kutya baja se lesz. Max motorcsere v a fűtéspanel mehet ki még.

Ui.:

A szétszedésnél mindenki legyen NAGYON ÓVATOS mert eléggé gyér minőségű kis fülek fogják a tükörlapot!!!! Majdnem sikerült is letörni egyet. Ha valakinek kell segítség majd akkor nyugodtan szóljon már profi vagyok tükörszétszedésben. :-)

Az erö legyen veletek...
válasz s3int (#11) üzenetére

#11  2008-10-14 21:19 s3int
Sziasztok!

Elnézést, ha későn írok ismét a témában.
A problémát a szerviz megoldotta.
Garanciában lecserélték az egész tükröt, azóta kifogástalanul működik.
Szét nem szedik, nem javítják mert a Ford akkor nem engedi a garanciát érvényesíteni mivel kötelesek a hibás alkatrészt a német központba elküldeni vizsgálatra.
Azt javaslom, ha garis még kocsi vidd be és kötelesek lecserélni, mint nekem.

Üdv:Laci
válasz mayeye (#9) üzenetére

#10  2008-09-14 19:00 Joebácsialkatrészbótos
Ne ijedj meg az árától, kb. 2-3Eft az egész a kapcsoló nélkül, és patentokkal együtt van...

#9  2008-09-14 18:49 mayeyeAbszint pusztító
Hát abban nem sokat találtam, vagy csak nem túl jó az angol tudásom..
De megoldottam a szétszerelését, és ki is kötöttem azt a "zsinórt" ami berángatja mindig.
Most csak állítani lehet, de nem húzza be.
Kicsit poénosan is néz ki h csak a bal oldal hajlik be. :-)
Majd ha lesz kedvem jobban szétszedem és megnézem azt a kapcsolót amit mondasz feltéve ha télleg van benne.
Vagy kikötöm a másik oldalt is.
Jah és egy jó tanács mindenkinek: a Bal oldali belső burkolat amin az állító is van nehezebben jön le mint a jobb oldali (vagy csak nálam) és elég gyenge minőségű a bolha tartó műanyag. Nekem sikerült is letörnöm az egyiket. :-( De így is tart még hála égnek.
Majd írok ha lesz még valami fejlemény.

Na Csá mindenkinek...
válasz magabo (#8) üzenetére

#8  2008-09-13 22:56 magaboa csapat fotósa
Hát minek adtam én a TIS-t!
De szerintem attól hogy kiakasztják előre nem szabad neki sérülnie. Inkább a végálláskapcsoló álitodot el ha van benne.

#7  2008-09-13 16:52 mayeyeAbszint pusztító
Szerkesztve:   2008-09-13 16:53
Hali mindenkinek...

Sajna nekem is kezd előjönni ez a probléma csak nekem a jobb oldali tükrömön...
Ha becsukom a kocsit táv.ir.-al, akkor a jobb is behajlik de mintha végtelen ciklusba kerülne a "Procija" elkezd kattogni: a véghelyzet után akar még jobban behúzódni de nem megy neki sajna. 5-6 kattogás után áll csak le.
Most van egy ötletem h mi baja lehet: Akasztón mikor voltunk a Stadler stadionnál vki nekiment a tükrömnek gondolom véletlenül,mert előre volt hajolva. akkor visszatoltam a rendes helyére. --> Lehet h vmi fogaskerékről tört le egy darab???
Szedett szét már vki ilyen tükröt??? Sajna pont most járt le a gari uhogy ezt szívhatom..
Bármilyen infót szívesen várok.

Ui.
Hogy lehet kikapcsolni h a táv.irt ne húzza be??? Nincs benne csak butított komp.

Üdv Mayeye

#6  2008-04-29 17:23 mozso
Kicsit tudnátok részletezni, h a fedélzeti computerbe, h lehetne matatni ill. milyen hasznos dolgokat lehet beállítani?
válasz s3int (#3) üzenetére

#5  2008-04-29 14:36 -zoli-
leszerelni, meghegesztetni, színrefújatni.
tuti kevebb mint az új tükörház.
válasz baansa (#4) üzenetére

#4  2008-04-29 13:11 baansa
Igaz, hogy nem ide tartozik, de tükör :-) ugyanis a jobboldali tükrömet a garázsból történő kiálláskor megtörtem egy kissé, végül is a tükör ép maradt, a mozgatás szintén, csak a műanyag burkolat sérült alul és elől. Tud valaki a műanyagokra egy olcsó megoldást? Egy miskolci Ford kereskedés azt mondta, hogy az első műanyagrész miatt komplett meg kell venni az egészet; kábé 31-ezerért. :-(

arg@chello.hu

#3  2008-03-01 23:28 s3int
A fedélzeti computerben át kell állítani, hogy ne záródjon.
válasz fecoo (#2) üzenetére

#2  2008-02-29 22:14 fecoo
Sziasztok!

Hogyan lehet kikapcsolni a tükör behajlását, amikor távírányítóval zárom be?

#1  2008-02-28 09:51 pistiapufőnök
Ha a kocsi garis, a tükör meg zörög, akkor irány a szakszervíz. Ez nem lehet kérdés.

1

Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
 
péter60 2024-04-07 21:33
 
dzso80 2024-04-07 20:13
 
péter60 2024-04-07 14:48
 
dudicukrasz 2023-12-29 08:18
 
Hpetya 2023-12-24 05:22
 
ferikenyh 2023-12-14 15:31
 
dudicukrasz 2023-12-14 15:14
 
ferikenyh 2023-12-14 14:53
 
dudicukrasz 2023-12-13 18:07
 
dzso80 2023-12-13 17:04

Friss cikkek
 
 
Alkatrészt keresek
Keres - Kínál
 
 
 
Rádió kód V060206
Az oldal használata
 
Öninditó
Gyors kérdések
 
Elektromos ablak
Gyors kérdések
 
Klíma hiba
Gyors kérdések
 
 
Segítség
Belső tuning

Friss hozzászólások
 
Legutóbbi látogatóink (1 új)
Az oldal használata
Mokota  2024-05-13 18:36
 
bandi1969  2024-05-01 08:58
 
mikepapa911  2024-04-02 10:28
 
Rádió kód (1 új)
Az oldal használata
sagrath  2024-03-31 15:21
 
dzso80  2024-03-19 20:59
 
Ateg  2024-03-14 17:21
 
dzso80  2024-02-28 19:48
 
dzso80  2024-02-28 19:05
 
1.4 TDCI rángat (1 új)
Gyors kérdések
Csomesz  2024-01-13 10:06
 
dzso80  2024-01-08 22:46

Kedvezmény
 

10-50% kedvezmény új Ford alkatrészek árából
 
 

5% kedvezmény a Romhányi Autó Kft szervíz-számláinak végösszegéből
 
 

25-30% kedvezmény váltózár árából
 
 

20% kedvezmény szélvédőjavítás árából
 
 

10% kedvezmény különböző alkatrészek áraiból
 
 

5-25% kedvezmény szervíz- és alkatrészárakból
 
 

10-15% kedvezmény autószőnyegre, csomagtértálcára, légterelőre
 
 

10% kedvezmény bioetanolos E85 átalakításra
 
 

10-30% kedvezmény chiptuningra, autódiagnosztikára, szervízre
 
 

+5% kedvezmény
 
 

5% kedvezmény
 
 

28-38% kedvezmény
 
 

Tárhelyszolgáltatónk a Webhold

Látogatók