Szavazás

Hirdetőtábla

Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.

Kategóriák

Statisztika
3 929 felhasználó
2 227 cikk
56 kategória
40 487 hozzászólás
16 025 301 letöltés

3 aktív felhasználó
1 119 egyedi látogató
2 967 letöltés
  az elmúlt 24 órában

23 aktív felhasználó
  az elmúlt hónapban

Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
ferikenyh(> 60 perce)
dzso80(> 60 perce)
szita721031(> 60 perce)
bandi1969(> 60 perce)
meszaros(> 60 perce)
sagrath(> 60 perce)
Dominik97(> 60 perce)
Jozinka1983(> 60 perce)
pori(> 60 perce)
kertesz.sdor(> 60 perce)
Sóstai Attila(> 60 perce)

Utoljára regisztrált felhasználó
bandi1969

Ajánlott oldalak

Letöltések

Különbség a benzines és a dízeles közt
t.imike  2008-05-31
Szerkesztve: 2008-06-01
Heló
Elmondom az őszintét nekem volt két ford Fusionom is és szerintem a benzines jobb mint a dízeles mert a benzines nem fogyaszt többet mint a dízeles.
A megbízhatóságról röviden ennyit,de a kettő közt belül is van különbség.
Én maradok a dízelesnél azt szeretem,2éve megvan nekem és soha se hagyott cserbe.
Röviden:Sose kellett kicserélni rajta semmit mert sose volt balesetem.
Hello!

Hozzászólások

#73  2009-11-13 13:30 dudicukrasztrollface
a hibridek ára soha nem lessz elfogadható,legalábbis amíg olaj van a földön./alatt/
válasz tszk (#72) üzenetére

#72  2009-11-13 00:21 tszk
Szerintem felesleges vitatkozni. Mindenki a saját prognosztizált futása alapján dönt. Én az 1.4 TDCI-t választottam- 4 éve, és figyelembe véve az esetleges javításokat is az évi 25-30.000 km mellett, nagyon gazdaságosnak tartom.
Eddig csak a saját hibám, illetve a fogyó alkatrészek kopása miatt kellett a szervizt látogatnom, a fogyasztás meg a dinamikától függ.
Nagypapásan a gyári érték alatt teljesítek, egyébként meg motivál a német autópálya is:) - ekkor a fogyasztás arányos a sebességgel.
Ha csak az árkülönbözetet nézem a benzines és az olajos közt, nekem már régen megtérült, egy erdélyi, vagy berlini út a 2/3-ba kerül, mint a benzinesnek.
De szerintem nem kell mindig a fogyasztást lesni - ez majd akkor, ha a hibridek árai elfogadhatóak lesznek:) - így sokkal nyugalmasabb, élhetőbb életet mondhatunk magunkénak.

Sz.
válasz dudicukrasz (#70) üzenetére

#71  2009-11-12 19:45 mester76
osztom a véleményed
válasz Benvik (#69) üzenetére

#70  2009-11-12 19:37 dudicukrasztrollface
a f..ság a jobb meg a piskóta

#69  2009-11-12 19:33 Benvik
Nem semmi ez az eszmecsere....
De ez a sok fa..ság,nem piskóta!
válasz dudicukrasz (#68) üzenetére

#68  2009-11-12 18:08 dudicukrasztrollface
a dízel a jobb mert kevesebbe eszik!
válasz turbobacsi (#67) üzenetére

#67  2009-11-12 17:17 turbobacsi
a dízel a jobb, abban van Turbo!

#66  2009-11-12 17:13 dudicukrasztrollface
a benzines jobb mert az sokkal gyorsabb

#65  2009-11-12 16:52 lipumár nem a mester
Amikor mentünk konvojban Kőszegre Zozi már majdnem megvert, mert mindig mondtam, hogy mennyit tudok még menni a maradék gázolajjal.
Pest után még kb 550 kilómétert irt a műszer!!!
válasz T-Tomi (#59) üzenetére

#64  2009-11-12 09:20 capa
A gázturbinés nem jó.
Sokat eszik!
MOndjuk megy és petrolumtól kezdve nyersolajig mindennel OK :)
válasz magabo (#63) üzenetére

#63  2009-11-10 23:36 magaboa csapat fotósa
Szerintem vegyük be harmadiknak a gázturbinát úgy érdekesebb lesz a társalgás. :D

#62  2009-11-10 22:37 dudicukrasztrollface
már a gyerek is sörözik mint a képen látható hát még én!természetesen csak az infarktust megelőzendő okból!:-)
válasz zsolti bá' (#61) üzenetére

#61  2009-11-10 21:10 zsolti bá'
Kérdeztél, én válaszoltam:-)) Meggyőzni a másikat arról, hogy rosszul választott, nem tudod sem Te, sem én:-)) Nekem jobban bejön a benzines, Te meg a dieselt választottad. Használjuk mindannyian mind a két félét sokáig, problémák nélkül. Ha így lesz, akkor mindannyian jól választottunk. Dudicukrász meg lassan infarktust kap, ahogy elnézem a reagálásait.:-))

#60  2009-11-09 22:30 dudicukrasztrollface
ne kezdd megint

#59  2009-11-09 22:22 T-TomiDon Tom
Nagyon jól informáltnak tűnsz, innen a távolból.Megmondom őszintén én az autó választásánál ezeket a szempontokat nem vettem figyelembe.Én(mi) hosszútávra vettük az autót,mondván nem lehet tudni kinek hol lesz munkája.Jelen használat mellett- 1-2 km-es etapok mellett 6 l körül fogyaszt az autónk függetlenül az aktuális évszaktól.Ezt szerintem benzinessel minimum 1-2 literes többlet fogyasztással lehetne produkálni.
Hosszútávon elenyésző a fogyasztásbéli különbség,de "városi" körülmények között szerintem jelentős.
Én senkit nem szeretnék meggyőzni.....
válasz zsolti bá' (#57) üzenetére

#58  2009-11-09 06:33 dudicukrasztrollface
ne ragozzuk már a témát szerintem.

#57  2009-11-08 20:27 zsolti bá'
Kompletten kb. 15000 darabja, injektorral együtt. Egy porlasztócsúcs, ha viszed a régit, akkor 27000/db. Viszont porlasztócsúcs cserénél a nyomócsövet is cserélni kell, az meg 47000 pénz. Ha nálam tönkremegy az injektor, ráadásul mind a négy, az 60000 forint+munkadíj. A porlasztócsúcs halála esetén ha ki tudod szedni a régieket és be tudod cseréltetni, akkor az 156000+munkadíj. Az majdnem egy százas különbség a benzines javára, csak az anyag árán. A munkadíj meg tovább nyit az ollón.
válasz T-Tomi (#50) üzenetére

#56  2009-11-08 20:06 dudicukrasztrollface
csak benzines és dízel van?gondolkodj!
válasz T-Tomi (#55) üzenetére

#55  2009-11-08 19:31 T-TomiDon Tom
Még a végén kiderül,hogy nem is Fordos vagy... :-)
válasz dudicukrasz (#54) üzenetére

#54  2009-11-08 18:04 dudicukrasztrollface
ne okoskodjunk ez szélmalom harc és nem vezet sehová.én is meggondolatlanul véleményt alkottam pedig nem is tartozom egyik oldalra sem.ezért elnézéseteket kérem.egy klub vagyunk inkább segítsük egymást motortípustól függetlenül.nem vagyunk egyformák az autóink sem/motorilag/ kinek ez kinek az,ezért vagy azért.a közös zászló a lényeg szerintem.látjátok én is szóba állok veletek pedig okosabb és szebb is vagyok nálatok!:-)

#53  2009-11-08 11:45 Benvik
a két 1.4 közt!
válasz turbobacsi (#52) üzenetére

#52  2009-11-08 11:31 turbobacsi
1.4B és 1.6TDCI között? ki van zárva....
http://www.ford.hu/cs/BlobServer?blobt able=MungoBlobs&blobcol=urldata&am p;blobheadervalue1=attachment%3Bfilena me%3D%22Fusion+%C3%A1rlista.pdf%22& ;blobheadervalue2=abinary%3Bcharset%3D UTF-8&blobheadername1=Content-Disp osition&blobheadername2=MDT-Type&a mp;blobheader=application%2Fpdf&bl obwhere=1214348774390&blobkey=id
válasz Benvik (#51) üzenetére

#51  2009-11-08 10:56 Benvik
Nem tudom,hogy ti melyik bolygón éltek,de én itt a földön!És itt 400000 ft volt a felár a két autó közt újként.A menetteljesítménye a dizelnek más az tény ,de nem feltétlenül rossz! 3.dik fokozat felett kifejezetten jó.Benzines is hangos,csak másk frekvenciatartományban.Az üzemeltetése a két autó küzül a dizelnek alacsonyabb.Ha valaki konkrét dolog érdekel,szívesen felvázolom! 1.4 benzin és dizel közt.
Üdv: Benvik
válasz dudicukrasz (#44) üzenetére

#50  2009-11-08 09:00 T-TomiDon Tom
Miért az injektor szelepet mennyiért adják??
válasz zsolti bá' (#47) üzenetére

#49  2009-11-07 21:32 mester76
Szerkesztve:   2009-11-07 21:35
Ezen kár vitatkozni én csak jókat nevetek egyik-másik biztosan tapasztalt és hozzá értő hozzászólásán.

#48  2009-11-07 20:21 dudicukrasztrollface
hatvanezer az rengeteg,addigra már rég eladod ha van eszed
válasz capa (#45) üzenetére

#47  2009-11-07 19:49 zsolti bá'
Ha csak a fogyasztáskülönbséget nézed, akkor visszajöhet az ára ennyi futás alatt. Viszont a szervízkülönbség a dieselnél több. Nekem egy benzinszűrő kb. 3000 forint, ugyanez az olajkályha esetében magasabb, gyakrabban kell cserélni és ha gondos a tulaj, minden másodiknál cserélni illik a belső szűrőt is, az pedig duplája az előszűrőnek(ti. két üzemanyag szűrő van benne). Ha kimegy egy porlasztócsúcs, az sem kis összeg, sok esetben ki sem tudják szedni, akkor mind a négy cserés, meg egy hengerfej leszedés is bejátszik. Benzinesnél egy gyertya 800 pénz. Izzítógyertya sem olcsó(akármilyen modern, van benne). Turbó javítás sem olcsó, tönkretenni sem nehéz, elég, ha a pirosra hevült turbóval leállítjuk a motort egy párszor. Nem véletlenül mondják azt, hogy évi 100000 km. futás az, ami esetén érdemes dieselt venni.
Még egy dolog: amit Turbobácsi is leírt. Hangos, kerreg, rázkódik, ahhoz, hogy menjen pörgetni kell.

#46  2009-11-07 18:29 turbobacsi
Szerkesztve:   2009-11-07 18:32
de katakol-zörög-rázkódik!!!
(a árkülönbség 800e pénz újonnan)

#45  2009-11-07 18:22 capa
Szerintem nincs igazad. A fogyasztásbeli külömbség ha az 1.4-es benya és az ennél sokkal erőssebb 1.6 TDCI közötti 600 000 Ft külömbség is bejön valahol 60 000 Km környékén. És biztos lehetsz benne, hogy amikor eladom, drágábban fogom tenni, mintha egy hasonló 1.4-es benyám lenne. A fogyasztásbeli külömbségről nyilatkozzon a kép. Kifejezetten dinamikusan járok, a sebesség határok nem feltétlen tiszteletével.

#44  2009-11-07 14:22 dudicukrasztrollface
jól mondtad, neked.számolgathatsz fogyasztást,,valóban kevesebbet eszik ezt mondtam én is,de mindenképpen számold ki mennyivel drágábban is vetted!úgyhogy mire eladod egálban leszel velem ebben biztos lehetsz.ha 20 évig tartod meg akkor előnyödre fog billenni a mérleg nyelve.az utazási komfortbéli különbségekről pedig már írottam vala.


Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
 
péter60 2024-04-07 21:33
 
dzso80 2024-04-07 20:13
 
péter60 2024-04-07 14:48
 
dudicukrasz 2023-12-29 08:18
 
Hpetya 2023-12-24 05:22
 
ferikenyh 2023-12-14 15:31
 
dudicukrasz 2023-12-14 15:14
 
ferikenyh 2023-12-14 14:53
 
dudicukrasz 2023-12-13 18:07
 
dzso80 2023-12-13 17:04

Friss cikkek
 
 
Alkatrészt keresek
Keres - Kínál
 
 
 
Rádió kód V060206
Az oldal használata
 
Öninditó
Gyors kérdések
 
Elektromos ablak
Gyors kérdések
 
Klíma hiba
Gyors kérdések
 
 
Segítség
Belső tuning

Friss hozzászólások
 
bandi1969  2024-05-01 08:58
 
mikepapa911  2024-04-02 10:28
 
Rádió kód (1 új)
Az oldal használata
sagrath  2024-03-31 15:21
 
dzso80  2024-03-19 20:59
 
Ateg  2024-03-14 17:21
 
dzso80  2024-02-28 19:48
 
dzso80  2024-02-28 19:05
 
1.4 TDCI rángat (1 új)
Gyors kérdések
Csomesz  2024-01-13 10:06
 
dzso80  2024-01-08 22:46
 
Rádio kód (3 új)
Az oldal használata
dzso80  2024-01-06 16:04

Kedvezmény
 

10-50% kedvezmény új Ford alkatrészek árából
 
 

5% kedvezmény a Romhányi Autó Kft szervíz-számláinak végösszegéből
 
 

25-30% kedvezmény váltózár árából
 
 

20% kedvezmény szélvédőjavítás árából
 
 

10% kedvezmény különböző alkatrészek áraiból
 
 

5-25% kedvezmény szervíz- és alkatrészárakból
 
 

10-15% kedvezmény autószőnyegre, csomagtértálcára, légterelőre
 
 

10% kedvezmény bioetanolos E85 átalakításra
 
 

10-30% kedvezmény chiptuningra, autódiagnosztikára, szervízre
 
 

+5% kedvezmény
 
 

5% kedvezmény
 
 

28-38% kedvezmény
 
 

Tárhelyszolgáltatónk a Webhold

Látogatók