Szavazás

Hirdetőtábla

Ford Magyarország által elismert gyártási hiba: rugótörés. Klikk ide! Téged is érinthet.

Kategóriák

Statisztika
3 935 felhasználó
2 227 cikk
56 kategória
40 488 hozzászólás
16 079 170 letöltés

1 aktív felhasználó
998 egyedi látogató
5 946 letöltés
  az elmúlt 24 órában

25 aktív felhasználó
  az elmúlt hónapban

Legutóbbi látogatóink
hogyan működik
jofo(> 60 perce)
dzso80(> 60 perce)
szocsr(> 60 perce)
meszaros(> 60 perce)
lipu(> 60 perce)
bende (> 60 perce)
ferikenyh(> 60 perce)
bandi1969(> 60 perce)
sagrath(> 60 perce)
Mokota(> 60 perce)
kertiati(> 60 perce)

Utoljára regisztrált felhasználó
Hawercsabi

Ajánlott oldalak

Letöltések

Bonyodalmas a ködlámpa
Scuderia  2008-08-30
Szerkesztve: 2008-08-30
Utólagosan szeretném 1. generációs fusionba beszerelni gyári helyre, de egyre inkább elbizonytalanodom. Utána jártam milyen alkatrészekre van szükség, és hogy mennyibe kerülnek. Alvázszám alapján nézték ki az alkatrészeket több helyen is, viszont nagyon sok minden sántít szerintem. Állítólag kellene tartót is vásárolnom (utolsó kép), de ahogy elnéztem a lököst belülről, sehogy sem lehet felszerelni erre a típusra. Elgondolkodtam, szerintem a tartó is fent van nekem csak ezen még másfajta lenne (?) (első kép, 2 felfogatási pont van, illetve ott fityeg a kábel), ami pedig a 3. képen van, az talán a 2. generációsnak a tartója. Feleslegesen nem szeretnék alkatrészt venni, amitől azután nem tudnék megszabadulni, ezért lassan kezdek lemondani a dologról. Sőt, azt hiszem már most lemondok róla.

Segítségként, ha valakinek ködlámpa cseréje lenne, alaposan nézzen körül, mert a ködlámpa és az izzó nagyon változó áron szerezhető be. Pl. Valeo (elméletileg ez van benne gyárilag is) izzóval együtt már 11.674 Ft-ért megvásárolható, máshol izzó nélkül 12.318 Ft +4388 Ft az izzó., Eu import lámpa 6.850 Ft, izzó 1.690 Ft.

Hozzászólások

#53  2014-11-10 20:02 atesz155
köszönöm szépen az instrukciókat, így már gyerekjáték lesz

#52  2014-11-10 18:24 pori
Szerkesztve:   2014-11-10 18:56
Semennyire nem kell bontani , mögé nyúlsz és egyből megtalálod. Magasságot a bekarikázott résszel kell állítani ha jól emlékszem .
Nem kell semmi szerszám ,csak kézzel tekered.





Kedvedért kimentem lefényképeztem , most meg hallgathatom ithon hogy hol lettem ennyire koszos .
válasz atesz155 (#49) üzenetére
 3 tagnak  tetszik

#51  2014-11-10 18:07 magaboa csapat fotósa
Semennyire. A 22 hozászolásnál a vezeték melleti kerek furatba lehet aszem állítani. Nem emlékszem már rá pontosan.

#50  2014-11-10 17:44 szita721031
Multkori viharnál leszakadt a baloldali és láttam hogy van állítócsavar, csak nem jutottam el oda hogy állítsam. ( a leszakadást egy jókora ágon való áthaladás okozta, semmi más nem sérült még karc sincs.) Géles pill. ragi csodákra képes /egy ideig/

#49  2014-11-10 15:02 atesz155
így van, nekem is kb a kocsi elé világít 2 méterrre. És azt tudod, hogy melyik az az állító csavar, vagy hogy mennyire kell bontani, hogy megtaláljam?
válasz pori (#48) üzenetére
 1 tagnak  tetszik

#48  2014-11-10 09:47 pori
Szerkesztve:   2014-11-10 09:50
Igen
Én állítottam is rajta mert új korában a kocsi elé világított 2 m .Semmit nem ért .
Autó villamossági szerelő haverom mondta , hogy a tompított fény feléig kell világítania .Úgyhogy fal elé álltam és beállítottam .Azóta tökéletes segítség a ködben .
válasz atesz155 (#47) üzenetére
 1 tagnak  tetszik

#47  2014-11-10 07:52 atesz155
A gyári ködlámpán lehet valamilyen állítócsavarral magasságot állítani?

#46  2013-01-04 22:44 magaboa csapat fotósa
A Hellának van vagy volt xenon ködfényszórója.
válasz Foglak (#45) üzenetére

#45  2013-01-04 22:02 Foglak
Erösebb fényt akarok ! :)Ja és ködlámpának.
válasz magabo (#44) üzenetére

#44  2013-01-03 21:18 magaboa csapat fotósa
Attól függ mire szeretnéd használni, ha ködlámpának akkor felejtsd el, mert mindenfele világit csak arra nem amerre kellene.
válasz Foglak (#43) üzenetére
 1 tagnak  tetszik

#43  2013-01-03 20:20 Foglak
Helló!
Arról érdeklödnék,hogy ez jó-e bele?:)
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_ felszereles_szemelygepkocsi/autovillam ossagi_alkatresz/fenyszoro_bura_izzo/2 db_auto_27w_feher_led_smd_5050_18_h11_ kod_lampa_1691438186.html
válasz Joebácsi (#40) üzenetére

#42  2011-05-31 18:32 Szaszu
remélem nem haragszik meg a topic gazdája, de nem nagyon akartam újat nyitni egy kérdés miatt:

valószínűleg kavicsot kaptam, mert a bal első ködlámpám betört. Talán az izzó még ép, de lámpa üvege az darabokban hullik már.
Nem maradt meg valakinek egy darab ködlámpája elfekvőben? Átvenném, ha nem kér sokat

#41  2010-12-28 11:30 Zolar
Köszi!

#40  2010-12-28 10:29 Joebácsialkatrészbótos
H11-es kell bele. csatlakozót lehúzod, elfordítod, kiveszed.
válasz Zolar (#38) üzenetére

#39  2010-12-27 23:36 magaboa csapat fotósa
A ködlámpa izzója egyedi fajta talán H9 nem igazán kapni hozzá erősebbet. Tegyél bele xenont, mármint a ködlámpába.

#38  2010-12-27 22:54 Zolar
Köszi, utána nézek! Bár egyelőre azt sem tudom milyen izzó van benne...
válasz Joebácsi (#37) üzenetére

#37  2010-12-27 21:15 Joebácsialkatrészbótos
igen. a nagyobb teljesítményűt nem ajánlom, mert nagy hőt termel, és szétég a foncsor, meg az egész ködlámpa. a megoldás az ugynevezett plusszos izzó beszerzése, berakása. amit ajánlok az az OSRAM NIGHT BREAKER. igaz nem olcsó, de jó. nekem hegynyi kedvezménnyel lett volna a 2db 6-6500 ft, mondjuk én nem adtam érte annyit, mert nem használom a ködöt. kb 3szor volt bekapcsolva az 5 év alatt...
válasz Zolar (#36) üzenetére

#36  2010-12-27 20:33 Zolar
Gyári ködlámpa tényleg gyengén világit! Ki lehet cserélni a benne levő izzót valami erősebbre amit elbír a gép illetve a lámpa?

#35  2010-11-05 17:29 turbobacsi
hoho: itt aztán van bőven! (ködlámpa jó, ködlámpa szeretem)
válasz dudicukrasz (#34) üzenetére

#34  2010-11-05 17:17 dudicukrasztrollface
már csak köd kell.
válasz Scuderia (#33) üzenetére

#33  2010-11-05 17:05 Scuderia
Nekem eddig nagyon bevált, és egyáltalán nem sajnálom rá utólag a pénzt.
válasz gabesz24 (#29) üzenetére

#32  2010-11-05 14:27 gabesz24
Szerkesztve:   2010-11-05 14:29
Hát szerintem hiába állítható akkor sem lesz jobb! Jó nem azt mondtam hogy esélytelen lehetséges hogy a kocsi előtt 1m-re jó! De 5 méterre már semmit nem ér! De jól néz ki amúgy csak ne kör alakú lenne! :)
válasz Volán Peti (#31) üzenetére

#31  2010-11-05 12:39 Volán Peti
Ez hülyeség... nagyvasak esetében pl. nagyon jól jön. De Fusionos példa: előző autóimba nem volt, viszont itt télen esténként mindennap köd van (de olyan, hogy a felező vonal következő csíkját is alig látni). Hiába ismerem az utat ködlámpa nélkül csigatempóba mentem, 30-35 perc volt az egyébként 15-20 perces út. Ködlámpával sokkal többet látok + ismerem, elsőre 25 perc volt, később már időveszteség nélkül tudtam hozni ugyanazt amit tiszta időben... én imádom a ködlámpát a Fusionon, nagyon jó a hatásfoka.

#30  2010-11-05 06:15 lipumár nem a mester
A gyári ködlámpát is be lehet állítani és akkor ér valamit.

#29  2010-11-04 21:20 gabesz24
Szerintem anyira felesleges a Ködlámpa beszerelése mert semmivel nem látsz tövbbet! az csak azért van hogy leirhassák hogy "extra" de semmit nem látni vele! szerintem kár olyan Friuzsiba beletenni és pénzt áldozni rá amibe gyárilag nincs! Nagyot csalódsz! Vegyél inkább külön másfajtát ami nem 10-en ezrek! Jo tanács! Én részemröl! :)
válasz Scuderia (#26) üzenetére

#28  2010-11-04 16:55 Scuderia
Örülök, ha tetszik. Mint látod már évek óta tervezem, nekem ez a fajta hella jött be a legjobban, csak korlátoltak a felszerelési lehetőségek. Szerettem volna jobban elrejteni, de így se rossz.
válasz magabo (#27) üzenetére

#27  2010-11-02 17:41 magaboa csapat fotósa
Na így már nem csak én vagyok egyedül "plusz" lámpás. A tiéd még jól is néz ki, az enyém az kék és kicsit ovális, nem mutat olyan jól mint ami előtte volt igaz ez jobban világit.

#26  2010-11-01 18:16 Scuderia
Elhúzódott sajnos az ügy, de a közelgő évszak végett kénytelen voltam már feltenni a ködösöket és szúrókat. Sajnos egyelőre csak telefonnal tudtam csinálni képeket, majd ha lesz időm teszek fel többet.

Anyagbeszerzés összegére nem emlékszem pontosan, de kb. 20-25 között állt meg a ködös (Valeo ködlámpák és keret), és 10-12-nél a hella szúrók. (Volt 2 pár 17 centis Hella tepsi is :) de sajnos a felszerelés körülményességétől félve, inkább eladtam őket egy Ladásnak.)

Összeségében: utólagos ködlámpa nem egyszerű dolog. Hiába van bekábelezve, tűzfalig követed a kábelt, utána a műszerfal alatt reménytelen a helyzet. 1,5 órás próbálkozás után a szerelőmnek mondtam, inkább külön kapcsolóra lesz kötve, nem érdekel. Még jó, hogy nem vettem meg 14.000-ért a gyári első ködlámpás kapcsolót! Naivan azt hittem, pár perc lenne, de nem. Hatalmas szívás.

A szúrókat először a lökhárító vasra akartam szerelni. De ott túl közel lettek volna egymáshoz és mivel szét kellene bontani a vasat, maradt a műanyag tartó elem, ahol a műanyag lökös és a hűtőrács találkozik. Ez tűnt még viszonylag jó megoldásnak. Sajnos ennél jobban nem lehetett őket elrejteni, túl nagy a búra hátulja. Csak úgy lehetett volna megoldani, ha szintén közelebb kerülnek egymáshoz. Így van egy nagyon minimális rezonancia menet közben, de szerencsére csak nagyon rossz minőségű úton.

#25  2008-09-04 12:22 Scuderia
Köszönöm, ez hatalmas segítség. Már minden világos.
válasz magabo (#22) üzenetére

#24  2008-09-03 23:14 magaboa csapat fotósa
Hát szivargyújtóról kicsit gázos, de különben igazad van. De esetleg xenon, szélesebben világit és erősebb is. Erre nem gondoltál?

#23  2008-09-03 21:04 ugrinsubi
Én csak mint kibic. Tetőcsomagtartó, és olyan hatalmas keresőlámpák, mint a filmekben a terepjárókon. Szivargyújtóról. Ha erdőben jársz az tuti bevilágít mindent! Igazi fényszennyező leszel:)

#22  2008-09-03 11:10 magaboa csapat fotósa
Frissítés előtti.

#21  2008-09-03 10:43 Scuderia
Készítettem képet fényképezőgéppel, a vaku sokat segít.

#20  2008-09-02 15:53 horeee
Fénykürtnél még nem, csak akkor, amikor tovább kattintod a kapcsolót refi állásba. Próbáld csak ki...
válasz turbobacsi (#9) üzenetére

#19  2008-09-02 08:28 Scuderia
3 különböző helyen kérdezett árak (darabszámra értendők, nem szettre!), még utána járok bontókban is:
lámpa: 12.318 Ft (kedvezménnyel, izzó nélkül +izzó 4.388 Ft) 6.850 Ft (izzó és kedvezmény nélkül, külföldi import, +izzó 1.690) 11.674 (izzóval, valeo)
tartó: 3.120 Ft, 3.400 Ft, -
csavar: 68 Ft/db, -, -
kapcsoló: 14.651 Ft (kedvezménnyel), 18.000 Ft, -
tartó elem: 3.700 Ft, -, -

Minden alkatrészből kettőre van szükség, kivéve a csavarokat, abból 10-re (sztem csak 4-re), és kapcsolóból csak egyre.
Amiket kinéztem:
2x valeo lámpa izzóval = 23.348 Ft
2x takaró elem: 7.400 Ft
1x kapcsoló: 14.651 Ft
Össz.: 45.399 Ft
Tartó megléte kérdéses, de valszeg arra nincs szükség, mert eleve rajta van (ha kell, akkor 51.639 Ft), csavarok száma szintén kérdéses, de az nem fog padlóra vágni.

A kedvezményes kapcsolót úgy kell rendelnem, tehát ahhoz még hozzá jön a szállítási díj. De ennyi pénzért lehet egy másik kapcsolót veszek, és máshová lesz beköttetve.

Hella távfényszóró szettben, mikor utoljára kérdeztem (vmikor tavaly ősszel) 9 vagy 10 ezer Ft körül volt, nem emlékszem pontosan.

A történethez hozzá tartozik, hogy augusztusban voltam 10 napot Németországban, onnan akartam bontóban kibontani, már régóta terveztem (így legalább tudtam volna, mikre van szükség) de miután pár bontóban jártunk, meg kellett barátkoznom a gondolattal, hogy egész Németországban nem fogok találni bontásra váró Fusiont, mert újnak számít és ha van is törött, eladják Lengyelo-nak, Magyaro-nak, Ukrajnának, vagy megjavítják, vagy szétvágják őket, és kettő autóból csinálnak egyet. De ettől függetlenül nagyon érdekes volt, milyen autóbontók vannak Németországban. Kint az udvaron 3-4 emeletes állványokra márkánként felpakolva a törött autók, csatornavezeték az aszfaltban az esetlegesen kifolyó olajnak és egyéb folyadéknak, de természetesen sehol nem láttam csordogáló olajat vagy bármilyen autóból származó folyadékot...

#18  2008-09-02 06:44 Joebácsialkatrészbótos
És forintosan levetítve hogy áll az a ködlámpa?

#17  2008-09-01 20:28 Scuderia
Köszönöm.
válasz magabo (#16) üzenetére

#16  2008-09-01 18:56 magaboa csapat fotósa
Igen.
válasz Scuderia (#15) üzenetére

#15  2008-09-01 17:51 Scuderia
Itt van képen

#14  2008-09-01 17:46 Scuderia
Köszönöm segítséget. Neked köszönhetően fény derült még 1 hibára: eddig fogalomzavarban éltem, én a kettőről azt hittem, hogy ugyan az. Belinkelni nem tudom sajnos, de amit kinéztem, az a
Hella 1FA 008 284-011 távfényszóró
Használati számok: FF 75
Beépítés: bal
Beépítés: jobb
Rögzítési mód: függő
Lámpa fajta: H7
Névleges feszültség: 12 V
Ezt használhatom, ha reflektorra van kötve?
válasz magabo (#13) üzenetére

#13  2008-09-01 14:53 magaboa csapat fotósa
Szúrófényt nem használhatsz az tilos, csak táv fényt vagy mi a neve neki ami annyira nem fokuszál egy pontba. Legalábbis a Hella oldalán ezt olvastam, ha jól emlékszem. A refire kell kötni a kiegészítő fényszórót úgy szabályos ha azzal együtt működik. Úgy elvileg vizsgán se kell leveni. A refi + tompított meg megsüti a foncsort a lámpába, + esetleg megsárgul a bura.

pistiapu: erre most mit irjak? :D
válasz Scuderia (#11) üzenetére

#12  2008-09-01 13:25 Scuderia
Szerkesztve:   2008-09-01 13:27


#11  2008-09-01 13:24 Scuderia
Egyre nehezebb döntenem.

dzs76: U alakú patentet azt hiszem lemezanyának hívják, de nem biztos, én se értek az ilyesmikhez. Lökhárító alatt nem szó szerint a kívülről látható műanyagra gondolok, hanem az alatta lévő - tulajdonképpen az azt tartó és az ütközést elnyelő - "vas"-ra. Vagy arra értetted, hogy ott sem maradna meg? A mellékelt képen látható sárga bolha helyére vágnám a menetet, a műanyag valszeg amúgy sem bírná el a lámpák súlyát. Tartóról igazad lehet.

horee: Köszönöm segítséget, le fogok szokni a fénykürt ráhúzásáról. Világítással épp az a bajom, hogy vagy nagyon közel, vagy nagyon távol láthatok a tompított/reflektor használattal. Engem pedig zavar, ha felhúzom reflektort, messze jól látok, kocsi előtt meg nagy homály van, és kicsit félek is. Ahogy írtad, milyen esetekben szoktad használni ködlámpát, én ősztől tavaszig gyakran kerülök olyan helyzetbe, ezért lenne rá szükségem. Szúró fényt reflektorral lehet használni, nem? Mert úgy gondoltam épp ezért köttetném a refi kapcsolóra, így ha jön valaki szembe, és leveszem reflektort, egyből kikapcsolna a szúró is.

#10  2008-09-01 11:32 turbobacsi
"Tapasztalatom szerint, bár elég sokat járok éjszaka, sokat ne várj a ködlámpától. Nekem csak ködben és csak kis sebességnél vált be." <--- itt a pont
válasz dzs76 (#8) üzenetére

#9  2008-09-01 11:31 turbobacsi
fénykürtnél nem alszik el a tompitott izzószál?
válasz horeee (#6) üzenetére

#8  2008-09-01 11:29 dzs76
Mivel nekem nem rég teljesen szét lett szedve a lökősöm, láttam, hogyan is működik.
A 3. képen lévő alkatrész teljesen felesleges, sztem csak a 2. generációs Fusionba jó. Amit szerintem venned kell: A fekete műanyag, amit ki lehet pattintani a lökősből, a lámpák és az izzók. Illetve a két felfogatási ponton van egy-egy "U" alakú "patent" (nem tudom a szakkifejezést) amibe be lehet tekerni a csavart, mert belülről menetes, azt kell ráhúzni a lyukra.
Amit írtál, hogy menetet akarsz bele vágni, érzésem szerint nem túl jó, mert a lökhárítónak elég hajlékony, könnyű anyaga van, könnyen kijön belőle a csavar.
Tapasztalatom szerint, bár elég sokat járok éjszaka, sokat ne várj a ködlámpától. Nekem csak ködben és csak kis sebességnél vált be.
A döntés a te kezedben van.

#7  2008-09-01 10:44 pistiapufőnök
Hogy lehet az, hogy magabo még nem szólt a témához?! ;-)

#6  2008-09-01 09:00 horeee
A H4-es izzóban egy búrán belül van a 2 izzószál, és nem véletlenül van úgy kitalálva, hogy egyszerre csak az egyik világítson. Így vagy 60 vagy 55 watt fűti. Ha húzod a fénykürtöt. akkor 115 watt melegíti azt a kevéske halogéngázt, aminek az lesz az eredménye, hogy az izzó belsejében nagyon meleg lesz, az izzószálak sokal-sokkal gyorsabban vékonyodnak, és egyszer csak kiég valamelyik... Persze ez a 55-60-115 watt 12 voltos feszültségen van kiszámítva, a generátor pedig 14-et termel, tehát az még egy kicsit több is...
Mivel a 100/90-es izzó legálisan nem használható közúton, marad a segédfényszóró felszerelése. Azt legalább lehet legalizálni.
Visszakanyarodva a fő témához: a ködlámpával nem igazán lehet többet látni. Közvetlenül a kocsi előtt, és a kocsi mellett az árokparton talán egy kicsit. Én akkkor szoktam bekapcsolni, amikor huzamosabb ideig megyek, kihalt, erdős-mezős területen, reflektorral. Akkor egész jó. A Refi szépen terít messzire, a köd meg közelre. Bedumálom magamnak, hogy talán jobban észrevenném így a szarvasokat/vaddisznókat. De igazából nincs erre bizonyíték. Az viszont tény, hogy a tompított fényén nem sokat javít a ködlámpa.
válasz Scuderia (#2) üzenetére

#5  2008-08-31 12:30 Scuderia
Ködben egyáltalán nem használok refit, csak magamat vakítanám vele. A Hella, amit kinéztem szúróban ideális lenne (mert van ugyan olyan ködlámpában), tartót nem kell neki csinálni, mert van, annyi, hogy menetet kell vágni a lökhárítón lévő 2 lyukba. Viszont ha abból rakok ködlámpát, akkor nem tudok szúrót, mert nem marad hely. Ha a gyári helyre rakok ködlámpát, akkor 100% a Valeo-t választom.
válasz magabo (#4) üzenetére

#4  2008-08-30 16:09 magaboa csapat fotósa
Ködben refi teljesen letekerve. Egyik nem pótolja a másikat. A ködlámpa mivel teríti a fényt inkább közelre jó, a szúrófény meg távolra. Esetleg tipusfügetlent nem próbáltál, ha nem sokat kell szenvedni a tartó készítésél lehet hogy megérné.

#3  2008-08-30 14:27 novakzoltan
Nekem is gyári ködlámpám van. Én is a kanyargós erdei utakon használom éjszaka. Az árokpartot jobban lehet látni vele. Viszont macerás le fel kapcsolgatni, ha szemben is jön autó.

Annno a Suzukiba is utólag szereltettem be a gyári ködlámpát. A nem gyárival nem érdemes szarozni szerintem.Legalábbos a Suzuki utángyártott ködlámpája meg sem közelítette a gyárit. Gondolom ez fordéknál sincs másképpen.

NovZ

#2  2008-08-30 12:11 Scuderia
Egyrészt elégedetlen vagyok a lámpa világításával, szeretek látni sötétben is. Viszonylag gyakran járok sötétben erdőben kanyargós utakon, és szeretnék jobb világítást. (jelenleg úgy szoktam vezetni, hogy refit felkapcsolom, majd 1 ujjal folyamatosan húzom a fénykürtöt, de nem kattanásig, így világít a refi és a tompított is, de kanyarnál el kell engednem) Másrészt volt már olyan, hogy ködben legalacsonyabbra kellett állítanom a tompítottat, akkor láttam csak valamicskét az útból, 30-as tempóval. Hella szúró lámpákat (erről írtam már korábban, link) akartam felrakni az alsó hűtőrácshoz - horizontálisan és vertikálisan is állíthatnám - , de autós ismerősöm rábeszélt, ne "csúfítsam" el az autót, próbáljam ki előbb a gyári ködlámpát, utána még mindig fel tudok rakni szúrót is, ha nem válik be eléggé a ködlámpa. Mostanra tudtam nélkülözni elég zsetont a gyári ködlámpára, ezért kezdtem utána járni, de nagyon elgondolkodtató, érdemes-e belevágnom. Szúróval pedig az a baj, műszakin beleszólhatnak, ködben használhatatlan, mert túl erős a fénye, ráadásul menetet kellene vágnom a lökös 2 lyukába... számomra talán a kettő együtt lenne az ideális :)

#1  2008-08-30 11:03 pistiapufőnök
Bocs, hogy beleszólok, de tulajdonképpen mire használnád, ha már ennyit költesz rá? Az enyémben csak azért van, mert járt a felszereltségi szinthez.

1

Hozzászólok
Lépjen be, ha hozzá akar szólni!
 
péter60 2024-04-07 21:33
 
dzso80 2024-04-07 20:13
 
péter60 2024-04-07 14:48
 
dudicukrasz 2023-12-29 08:18
 
Hpetya 2023-12-24 05:22
 
ferikenyh 2023-12-14 15:31
 
dudicukrasz 2023-12-14 15:14
 
ferikenyh 2023-12-14 14:53
 
dudicukrasz 2023-12-13 18:07
 
dzso80 2023-12-13 17:04

Friss cikkek
 
 
Alkatrészt keresek
Keres - Kínál
 
 
 
Rádió kód V060206
Az oldal használata
 
Öninditó
Gyors kérdések
 
Elektromos ablak
Gyors kérdések
 
Klíma hiba
Gyors kérdések
 
 
Segítség
Belső tuning

Friss hozzászólások
 
Legutóbbi látogatóink (1 új)
Az oldal használata
Mokota  2024-05-13 18:36
 
bandi1969  2024-05-01 08:58
 
mikepapa911  2024-04-02 10:28
 
Rádió kód (1 új)
Az oldal használata
sagrath  2024-03-31 15:21
 
dzso80  2024-03-19 20:59
 
Ateg  2024-03-14 17:21
 
dzso80  2024-02-28 19:48
 
dzso80  2024-02-28 19:05
 
1.4 TDCI rángat (1 új)
Gyors kérdések
Csomesz  2024-01-13 10:06
 
dzso80  2024-01-08 22:46

Kedvezmény
 

10-50% kedvezmény új Ford alkatrészek árából
 
 

5% kedvezmény a Romhányi Autó Kft szervíz-számláinak végösszegéből
 
 

25-30% kedvezmény váltózár árából
 
 

20% kedvezmény szélvédőjavítás árából
 
 

10% kedvezmény különböző alkatrészek áraiból
 
 

5-25% kedvezmény szervíz- és alkatrészárakból
 
 

10-15% kedvezmény autószőnyegre, csomagtértálcára, légterelőre
 
 

10% kedvezmény bioetanolos E85 átalakításra
 
 

10-30% kedvezmény chiptuningra, autódiagnosztikára, szervízre
 
 

+5% kedvezmény
 
 

5% kedvezmény
 
 

28-38% kedvezmény
 
 

Tárhelyszolgáltatónk a Webhold

Látogatók